Gek dat users weglopen danquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit dus.. wellicht niet de plek hier voor deze 'discussie' maar ben het wel met je eens.
En op een gewone vraag in fb 0 antwoord van de baas himself.
quote:Minderjarige jongen op fatbike overleden, twee weken na ongeluk
Raar wel zo'n thema vandaagquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:16 schreef pullup het volgende:
Allemaal horror movies en vanavond ook op de buis
Er gaat hier vanavond weer een hele stoet monsters langskomen om een uurtje of 10 geloof ikquote:
Ooo dat is pas morgenochtendquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Er gaat hier vanavond weer een hele stoet monsters langskomen om een uurtje of 10 geloof ik
Ik las hetquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:06 schreef pullup het volgende:
Toch nog een positief puntje na de verkiezingen: We zijn van Roy Donders af![]()
Zo zie je maarquote:
Toch nog iets goedsquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo zie je maar
Elk nadeel heb zijn voordeel
Die gaat vast naar Turkije. Bij zijn kliniek in de buurt wonen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:06 schreef pullup het volgende:
Toch nog een positief puntje na de verkiezingen: We zijn van Roy Donders af![]()
Ik hed hem al een tijdje niet op een foto gezienquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:23 schreef maily het volgende:
[..]
Die gaat vast naar Turkije. Bij zijn kliniek in de buurt wonen.
Goeie dag ook om zijn kop tentoon te stellen 🎃quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hed hem al een tijdje niet op een foto gezienHij was wat veranderd
🎃 🎃 🎃quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
Goeie dag ook om zijn kop tentoon te stellen 🎃
Was dat woensdag niet die stoet monsters?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Er gaat hier vanavond weer een hele stoet monsters langskomen om een uurtje of 10 geloof ik
Een ander soort, niet perse minder engquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was dat woensdag niet die stoet monsters?
Stuk enger zelfsquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Een ander soort, niet perse minder eng
Dan ben je toch super sneuquote:
Van lang geleden…was m alweer vergeten.quote:
Hier hebben we zo een Halloween borrelplankquote:
Ohh feliquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier hebben we zo een Halloween borrelplankMijn moeder is vandaag jarig
Toen was ie ook al supersneu, het is dus niet beter gewordenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Van lang geleden…was m alweer vergeten.
Heksenkaas?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bloedworst en wat nog meer?
En feli
Ze is eigenlijk morgen jarig, maar viert het vandaagquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohh feli![]()
Goeie datum op jarig te zijn!
Dank uquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bloedworst en wat nog meer?
En feli
Dat zat erbij inderdaadquote:
Gefeliciteerd met je moederquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier hebben we zo een Halloween borrelplankMijn moeder is vandaag jarig
Felies met je mamsquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk morgen jarig, maar viert het vandaagMijn moeder wil vaak een borrelplank met haar verjaardag, dus ik heb nu griezelige hapjes gemaakt
Veel plezier!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:08 schreef drakin het volgende:
Coole dag om jarig te zijn![]()
Ik ga zo naar een Halloween horrorfilmnight
quote:
Dank jullie wel!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je moederen dat lijkt me heel leuk en lekker een Halloween borrelplank. Fijne avond nog.
1 griezelfilmquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel plezier!Lekker griezelfilms kijken
Hef fun drakinquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
1 griezelfilm
Een klassieker, en nog van alles eromheen vanavond
dankjewelquote:
CUL / Borrelplank lovequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk morgen jarig, maar viert het vandaagMijn moeder wil vaak een borrelplank met haar verjaardag, dus ik heb nu griezelige hapjes gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ah wat leukquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eitjes.
Oh the truth is a beautiful thing...
Ja ik had die bloeddoorlopen ogen al een keer gemaakt en zag toen laatst een recept dat je hetzelfde kan doen met spinnetjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |