Ik heb al veel leuks in pettoquote:Op zondag 2 november 2025 00:50 schreef maily het volgende:
[..]
dat belooft wat voor je volgende mysteryshopping
Werkt dat?quote:Op zondag 2 november 2025 01:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb tegenwoordig de Mexicano's in de airfryert met een wit broodje en bang bang saus ontdekt
quote:Op zondag 2 november 2025 01:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb al veel leuks in petto![]()
Maar inspiratie is altijd welkom
Ja weet je wat het is, ik wil best opendoen voor kinderen in de buurt die snoep willen. Ik zou het ook nog best leuk vinden.quote:
Vegetarische haggis uit blik lijkt me persoonlijk ook een verschrikkingquote:
Eitjes met olijvenspinnetjes eropquote:
whah ben al aan het afbouwen.quote:Op zondag 2 november 2025 01:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vergeet de scheut rum niet! Koen is in da house!
Ik hoop Domni nog lang bij mij te houden, dus liever nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zondag 2 november 2025 01:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop Domni nog lang bij mij te houden, dus liever niet
quote:Op zondag 2 november 2025 01:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop Domni nog lang bij mij te houden, dus liever niet
* Aoibhin overweegt nu kogelvis in de mystery box te stoppenquote:Op zondag 2 november 2025 01:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Het is net zoiets als kogelvis! Je moet weten hoe het klaar te maken, en dan overleeft Domni het gewoon
Heb een goede nachtrustquote:
Dat schijnt verboden te zijn in Nederland regelland *quote:Op zondag 2 november 2025 02:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin overweegt nu kogelvis in de mystery box te stoppen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Moord voor gevorderdenquote:Op zondag 2 november 2025 02:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin overweegt nu kogelvis in de mystery box te stoppen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |