ze laten ons links liggenquote:Op zondag 2 november 2025 11:16 schreef Aoibhin het volgende:
Hier ook een pimpelmeesloze achtertuin én pimpelmeesloze voortuin. Wat is dit
Wat wil je met die lijm gaan doen? De mezen vastlijmen ofzo?quote:Op zondag 2 november 2025 08:56 schreef Prisha het volgende:
Ik wil ook pimpelmezen...grrrr..ik ga actievoerenWaar is mijn soep en lijm.
mezelf ergens aan vastlijmen...dat hoort toch bij die acties? Soep ergens tegenaan gooien of jezelf ergens aan vastlijmen.quote:Op zondag 2 november 2025 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat wil je met die lijm gaan doen? De mezen vastlijmen ofzo?
ja hoor. Hij welquote:Op zondag 2 november 2025 12:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Twee pimpelmezen hier.. zaten net zelfs op tuistoel voor het raam
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op zondag 2 november 2025 12:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
hmmmm...geen bewijs dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik geloof je wel.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
tnx! Er is dan ook wel genoeg te eten in mijn tuin, wat me wel op valt is dat ik geen enkel beest van de nog hangende tomaten zie eten ... Zouden Nederlandse beesten geen Italiaans lusten?quote:Op zondag 2 november 2025 12:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmmmm...geen bewijs dus!
maar ik geloof je wel.
Die beesten zijn over het algemeen verstandig, die weten wat wel en niet gegeten kan worden.quote:Op zondag 2 november 2025 12:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
tnx! Er is dan ook wel genoeg te eten in mijn tuin, wat me wel op valt is dat ik geen enkel beest van de nog hangende tomaten zie eten ... Zouden Nederlandse beesten geen Italiaans lusten?
ik wil ookquote:Op zondag 2 november 2025 12:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
tnx! Er is dan ook wel genoeg te eten in mijn tuin, wat me wel op valt is dat ik geen enkel beest van de nog hangende tomaten zie eten ... Zouden Nederlandse beesten geen Italiaans lusten?
ja maar dan zijn ze misschien al weer wegquote:
Welnee, met de huidige verkiezingsuitslag word alles veel meer groenerquote:Op zondag 2 november 2025 13:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja maar dan zijn ze misschien al weer weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op zondag 2 november 2025 13:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, met de huidige verkiezingsuitslag word alles veel meer groener
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Dus je gooit een zak soep over goa en lijmt je dan aan deur van een museum?quote:Op zondag 2 november 2025 12:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
mezelf ergens aan vastlijmen...dat hoort toch bij die acties? Soep ergens tegenaan gooien of jezelf ergens aan vastlijmen.
Actie! Actie!
Ik heb ook nooit gezegd dat actievoerders enig vorm van logica bezittenquote:Op zondag 2 november 2025 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je gooit een zak soep over goa en lijmt je dan aan deur van een museum?
Hoe helpt dat pimpelmezen jouw tuin in?
Daarom verwacht ik ook niet dat jij zoiets zou doenquote:Op zondag 2 november 2025 13:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat actievoerders enig vorm van logica bezitten
scherpquote:Op zondag 2 november 2025 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik ook niet dat jij zoiets zou doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |