Dan was het redelijke avondvullingquote:Op zaterdag 1 november 2025 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
met moeite. maar met lachen wel. en het is iig geen film voor iedereen nee.

Films gaan vaak genoeg nergens overquote:Op zaterdag 1 november 2025 23:58 schreef kree het volgende:
die hele film gaat natuurlijk nergens over en het is meer WTF enzo. maar toch ben ik wel beetje fan van. anarchistisch enzo.

the devils pick maat, zeg het je.quote:Op zondag 2 november 2025 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Films gaan vaak genoeg nergens over
Maar uh, leve de revolutie?

die gasten zijn geniaalquote:Op zondag 2 november 2025 00:00 schreef kree het volgende:
kijk dit is gewoon goed muzikaal en alles
Bekijk deze YouTube-video

Geweldig!quote:Op zondag 2 november 2025 00:03 schreef maily het volgende:
[..]
die gasten zijn geniaal

Die heeft ook zo'n geweldig talentquote:Op zondag 2 november 2025 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geweldig!
Doet me ook aan Weird Al Yankovitsch denken

Hoi Kree! Je lijkt me een vriendelijke snuiter. Maar ik kan je maar matig volgen. Ben je een gastarbeidertdt?quote:Op zondag 2 november 2025 00:09 schreef kree het volgende:
ik heb dat liedje van die Tenisiouys echt vaak geluisterd. en wat het dan oke maakt.
Weet het nog neit LOL. maar wel dat ik denk goed nr. LOL
dat is de X factor.

Hij is een waterqualiteitengineer! Utrecht zou willen dat ze hem hadden!quote:Op zondag 2 november 2025 00:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Kree! Je lijkt me een vriendelijke snuiter. Maar ik kan je maar matig volgen. Ben je een gastarbeidertdt?![]()
Groetjes, Sly

tjaquote:Op zondag 2 november 2025 00:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Kree! Je lijkt me een vriendelijke snuiter. Maar ik kan je maar matig volgen. Ben je een gastarbeidertdt?![]()
Groetjes, Sly

Yoo Goa, alles wel?quote:Op zondag 2 november 2025 00:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij is een waterqualiteitengineer! Utrecht zou willen dat ze hem hadden!

Zeker, beetje chillen muziekje hier YTtje daar ...en hier wat dom lullen... Koffie met rum erbij... ach.. zaterdag voor ouwe lullen , jong van geestquote:

Have fun! Nighty!quote:Op zondag 2 november 2025 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, beetje chillen muziekje hier YTtje daar ...en hier wat dom lullen... Koffie met rum erbij... ach.. zaterdag voor ouwe lullen , jong van geest

Domni krijgt ineens allemaal gore producten aangesmeerdquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rocky mountain oysters lijkt me wel wat voor jou

quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yup, liggen nu in de kelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |