abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219157825
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:50 schreef Andromache het volgende:

[..]
Welk opgenomen gesprek waarin Borsato huilend toegeeft dat hij aan dat 15 jarige meisje heeft gezeten? En wát is dan precies 'aan zitten'?
Misschien dat opgenomen gesprek waar het OM mee aan het knippen en plakken is geweest?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219157837
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:50 schreef Andromache het volgende:

[..]
Welk opgenomen gesprek waarin Borsato huilend toegeeft dat hij aan dat 15 jarige meisje heeft gezeten? En wát is dan precies 'aan zitten'?
Dat gesprek bij de psycholoog waar moeder, dochter en Borsato waren wat de moeder ongemerkt opgenomen heeft.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219157846
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 12:02 schreef matthijst het volgende:

[..]
Bram Moscowicz ook niet. Die vindt het wettig en overtuigend bewijs en denkt dat Marco veroordeeld gaat worden

Maar ja. Wat weet die ervan.
Om te beginnen was Bram nooit een begenadigd jurist. Kon wel heel goed pleiten.

Maar er zijn ook andere advocaten (die niet door de Orde buiten geflikkerd zijn) die daar wat genuanceerder over denken zoals Job Knoepert (ik weet het, zo heet hij niet), die bovendien net even wat genuanceerder is dan Brammetje. En dat staat mij ook tegen aan zo'n uitspraak van een voormalig advocaat: oordelen zonder alle feiten te kennen.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 13:54:34 #204
319979 Fok-it
All is well
pi_219157851
Genuanceerd als voorbeeld gebruiken en dan Job Knoester noemen :D _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219157860
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Alleen al uit de appjes, het telefoonverkeer en de verklaring van Marco zelf kan je prima afleiden dat de beschuldigingen niet ten onrechte zijn

Volgens mij is vrijwel iedereen het er mee eens dat dat gezin en die moeder op zijn minst wat discutabel (lees: knettergestoord) te noemen valt. In geen geval hoef jij er dan als buitenstaander in mee te gaan en seksueel getinte appjes (op zijn minst) naar een kind sturen. Daar kunnen we het ook prima over eens worden, toch?
Ja, maar dat laatste maakt hem een viespeuk, geen aanrander. En ik trek het juridische graag even los van het morele aspect. Met name omdat deze zaak toch echt primair gaat over het juridische.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 13:55:16 #206
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_219157861
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:51 schreef r_one het volgende:

[..]
Misschien dat opgenomen gesprek waar het OM mee aan het knippen en plakken is geweest?
Ik vertrouw niet iedereen meer bij het OM na de zaak-De Mos. Sorry. Te veel knippen en plakken naar believen gezien. Ook bij Jeugdzorg doet waarheidsvinding er blijkbaar niet toe. Zeggen ze zelf ook.

Wees heel, heel scherp op beschuldigingen en de argumentatie van de tegenpartij daaromtrent.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 13:55:30 #207
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219157863
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:47 schreef r_one het volgende:

[..]
Maar nu de praktijk: ik geloof er geen donder van dat Marco aan d'r geflashte borsten heeft gezeten, laat staan aan of in d'r vagina of haar slipje opzij heeft geschoven. Die aantijgingen komen uit een heel ziek brein.
Op het moment dat dit soort aantijgingen uit een heel ziek brein (nogal een statement trouwens) komen en daarmee dus onjuist zijn zie je per definitie dat verklaringen door de tijd heen worden aangepast, aangedikt of afgezwakt. Er is volgens het OM juist een grote consistentie in de verklaringen door de jaren heen van het slachtoffer. Dat wordt altijd sterk meegenomen in dit soort zaken

Daarbij vraagt ze geen schadevergoeding en vindt eigenlijk ook dat hij helemaal geen (cel)straf hoeft te krijgen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219157867
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:54 schreef Fok-it het volgende:
Dat staat er dan ook helemaal niet. Er staat genuanceerder is dan Brammetje. Niet dat Knoester de meest genuanceerde advocaat des lands is.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 13:57:52 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219157878
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, maar dat laatste maakt hem een viespeuk, geen aanrander. En ik trek het juridische graag even los van het morele aspect. Met name omdat deze zaak toch echt primair gaat over het juridische.
Als je dat soort dingen naar een kind stuurt vind ik het volledig terecht dat je carrière (waar hij ook met kinderen werkte) naar de knoppen is. Dat jij dat anders ziet is aan jou.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219157880
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:53 schreef VEM2012 het volgende:
Om te beginnen was Bram nooit een begenadigd jurist. Kon wel heel goed pleiten.
Als er iemand ruim ervaring heeft met 'teleologisch' bewijs (en met abject en infaam) is Brammetje het wel.

Ik herhaal maar even: teleologisch bewijs.
Goh, waar zien we toch nu opnieuw? O-)
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219157885
quote:

[..]
Ik ben het helemaal met je theorie eens hoor ^O^

Maar nu de praktijk: ik geloof er geen donder van dat Marco aan d'r geflashte borsten heeft gezeten, laat staan aan of in d'r vagina of haar slipje opzij heeft geschoven. Die aantijgingen komen uit een heel ziek brein.

Vind de rechtbank dat ook? Dan krijgen we op 4 december vrijspraak.
Twijfelt de rechtbank ook maar 'iets'? Zullen ze de zaak aanhouden om die 500 uur audio nader te (laten) onderzoeken.
Is de rechtbank (na gisteren) al overtuigd van de ten laste gelegde ontucht en achten ze ontucht (nu al) wettig en overtuigend bewezen? Dan hangt Marco maar kun je er vergif op innemen dat Knoops en Borsato in hoger beroep gaan. En reken maar dat er pas echt vuurwerk komt.

Andere smaken zijn er niet. Ja, wraking. Lijkt me niet aannemelijk.
Wraking lijkt mij thans te laat. Of er moet nu nog iets naar voren komen over een van de rechters wat nog niet bekend was. Wraken moet je namelijk direct doen.

Verder twijfel ik ook heel erg of hij echt in haar slipje heeft zitten graaien. Het is hoe dan ook een enorm lastige zaak waarbij ieder oordeel van de Rechtbank veel weerstand gaat oproepen.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 13:59:49 #212
319979 Fok-it
All is well
pi_219157892
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:56 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat staat er dan ook helemaal niet. Er staat genuanceerder is dan Brammetje. Niet dat Knoester de meest genuanceerde advocaat des lands is.
Ik zie echt 0 verschil. Job Knoester is een babbelzieke schnabbelaar
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219157894
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Op het moment dat dit soort aantijgingen uit een heel ziek brein (nogal een statement trouwens) komen en daarmee dus onjuist zijn zie je per definitie dat verklaringen door de tijd heen worden aangepast, aangedikt of afgezwakt. Er is volgens het OM juist een grote consistentie in de verklaringen door de jaren heen van het slachtoffer. Dat wordt altijd sterk meegenomen in dit soort zaken
Nogmaals OM is niet objectief in deze zaak. En Knoops heeft ook al in zijn betoog gemeld dat de verhoren niet professioneel uitgevoerd zijn (dat is aan hem om dat hard te maken).

quote:
Daarbij vraagt ze geen schadevergoeding en vindt eigenlijk ook dat hij helemaal geen (cel)straf hoeft te krijgen.
Ze hebben de carrière van Borsato om zeep geholpen. Als ze daar op uit waren hebben ze dat voor elkaar gekregen. Voor hen is de zaak al gewonnen. Nu moet alleen Marco nog even toegeven zodat hij berecht kan worden en zodat zij geloofd worden.
pi_219157899
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:54 schreef Fok-it het volgende:
Zonder meer een betere advocaat dan Bram, aangezien hij nog wel zijn beroep uit mag oefenen.

Overigens: mij is niets bekend van dat hij geen goede advocaat zou zijn, terwijl over Bram de lijst van afkeur groot was. Overigens: ook een enorme viespeuk. Niet met minderjarigen, maar verder...
pi_219157901
quote:

[..]
Ik ben het helemaal met je theorie eens hoor ^O^

Vind de rechtbank dat ook? Dan krijgen we op 4 december vrijspraak.
Twijfelt de rechtbank ook maar 'iets'? Zullen ze de zaak aanhouden om die 500 uur audio nader te (laten) onderzoeken.
Is de rechtbank (na gisteren) al overtuigd van de ten laste gelegde ontucht en achten ze ontucht (nu al) wettig en overtuigend bewezen? Dan hangt Marco maar kun je er vergif op innemen dat Knoops en Borsato in hoger beroep gaan. En reken maar dat er pas echt vuurwerk komt.

Andere smaken zijn er niet. Ja, wraking. Lijkt me niet aannemelijk.
Ik vond het gebrek aan antwoord op de rechtstreekse vraag of hij aan haar borsten heeft gezeten toch best wel heel duidelijk.
pi_219157903
quote:

[..]
Volgens het OM ja, zou een primeur zijn als ze als aanklager het tegendeel zouden beweren. :')

Volgens Van Koppen echter ..... naja, lees zelf maar na.
.
pi_219157904
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vond het gebrek aan antwoord op de rechtstreekse vraag of hij aan haar borsten heeft gezeten toch best wel heel duidelijk.
In dat opgenomen gesprek bedoel je?
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:02:12 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219157905
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:01 schreef r_one het volgende:

[..]
Volgens het OM ja, zou een primeur zijn als ze als aanklager het tegendeel zouden beweren. :')

Volgens Van Koppen echter ..... naja, lees zelf maar na.
Van Koppen, door wie is die ingehuurd?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219157906
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Als je dat soort dingen naar een kind stuurt vind ik het volledig terecht dat je carrière (waar hij ook met kinderen werkte) naar de knoppen is. Dat jij dat anders ziet is aan jou.
Het is gewoon ontzettend ranzig. Misselijkmakend.
pi_219157911
quote:

volgens het OM
Daar zit de kern. De verdediging heeft een andere lezing.

En het OM... breek mij de bek niet open. Die zijn bezig met zaken 'winnen' in plaats van waarheidsvinding.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:02:55 #221
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_219157913
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 17:54 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Volgens de altijd goed ingevoerde @:ArnieAlberts had Frans Bauer in 2005 al de promotiecampagne "Slapen bij Frans Bauer". Dus heeft de fanclub van Marco dit idee weer van hen gejat :P
Een impressie: Bekijk deze YouTube-video
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:03:24 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219157921
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Daar zit de kern. De verdediging heeft een andere lezing.
Dat meen je niet?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219157935
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zie het niet per sé anders. Ik bekijk de zaak in het geheel. Als dit een wraakactie is van die moeder, dan heb ik daar moeite mee.

Net als dat ik moeite heb met de appjes van Borsato.

Laat ik het anders zeggen: stel dat deze minderjarige aan vriendinnen deze appjes had laten lezen en het zo de pers in kwam en zijn carrière was daardoor voorbij, dan had ik dat inderdaad prima gevonden.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:05:29 #224
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_219157936
Dubbelpostje vanuit het SHO-topic, maar vond dit wel aardig:

De rabbithole rondom Marco's ex-fanclubbestuurder en diens dochter ben ik eens dieper in gedoken... En als je eenmaal de namen hebt (totaal niet moeilijk ook - platforms als socialnieuws delen ook gewoon de namen zonder wat dan ook), dan komt er ineens iets naar boven. De Borsato-website heeft namelijk een post uit 2017 nooit verwijderd:

quote:
Nathalie jarig!
1 februari 2017

Al ruim 22 jaar werk ik samen met Nathalie Thielen die, zoals ik vaak zeg, niet alleen mijn linker-, maar ook mijn rechterhand is. De meesten van jullie kennen Nathalie als voorzitster van mijn fanclub wat ze sinds 1994 ook is, maar ze is veel meer dan dat. Ze is niet alleen ook mijn personal assistent maar tevens mijn beste vriendin.
Nathalie zorgt er samen met de vrijwilligers voor, dat alles rondom mij op rolletjes loopt. Wanneer je een vraag hebt en mij bijvoorbeeld mailt, dan helpt de fanclub mij met het beantwoorden van de mail. Komt er een concerttour aan, vindt er een presale voor leden plaats, is er promotie voor een nieuw album of eigenlijk voor alle andere activiteiten die er op mijn pad komen, dan staat Nathalie altijd paraat en stuurt het fanclubteam aan. Samen met het team maakt ze twee keer per jaar een prachtig fullcolour fanclubblad, de Tifosi, maar ook bij The Voice of Holland bijvoorbeeld was Nathalie altijd bij me en hielp ze me waar ze kan, net zoals ze dat bij The Voice Kids doet. Wanneer ik op bezoek ga in een ziekenhuis, of bij een ernstig zieke fan, dan legt zij de eerste contacten en gaat altijd met me mee. Dat zijn soms heftige ervaringen en dan is het altijd fijn als er iemand mee gaat die je door en door kent en met wie je zo’n ervaring kunt delen. Ik noem Nathalie wel eens de moeder van alle fans, maar als ik zie wat ze allemaal voor mij doet, dan doe ik haar met deze goedbedoelde titel eigenlijk tekort.

Wat mij betreft is Nathalie echt een duizendpoot of misschien wel meer de spin in het web die alles in de gaten houdt, steeds aan de juiste touwtjes weet te trekken, mij scherp houdt en me attent maakt op dat wat mijn fans bezig houdt. Behalve dit alles is Nathalie ook nog eens ongekend grappig, tekstueel waanzinnig goed en weet ze altijd de juiste woorden in elke situatie te vinden. Wat ik heel mooi vind is de manier waarop zij dingen kan vertalen in teksten, in blogjes en de meest lastige gevoelens of situaties in woorden kan vangen.

[Note: Hier stond een foto die inmiddels wel offline is]

Waarom ik jullie dit allemaal vertel?
Vandaag is Nathalie jarig en ik wil haar niet alleen in het zonnetje zetten, maar jullie ook vertellen dat ze, naast alles dat ze voor mij doet, ook een eigen bedrijfje heeft: Nathalie Thielen Tekst. [Note: een hotlink naar deze website werkt inmiddels net meer] Je zou dit artikel dan ook kunnen zien als een cadeautje voor haar. Gewoon omdat ik vind dat haar bedrijfje en de manier waarop ze dit doet wel eens wat extra aandacht verdient. Ik heb zelf zoveel aan Nathalie en haar vaardigheden, ik weet heel, héél zeker dat er meer mensen zitten te wachten op iemand zoals Nathalie. Daarom dit zonnetje, een welgemeende felicitatie en een beetje extra aandacht voor Nathalie Thielen Tekst.
Gefeliciteerd met je verjaardag, lieve vriendin.
Dank voor alles, werkelijk álles dat je voor me doet.

Liefs,

Marco
Bron: https://borsato.nl/nieuws/nathalie-jarig/
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_219157952
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:02 schreef prullebakker het volgende:

[..]
Het is gewoon ontzettend ranzig. Misselijkmakend.
Ik vind trial by media ook een walgelijk fenomeen.

Wel op en andere manier walgelijk.
pi_219157961
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:58 schreef r_one het volgende:

[..]
Als er iemand ruim ervaring heeft met 'teleologisch' bewijs (en met abject en infaam) is Brammetje het wel.

Ik herhaal maar even: teleologisch bewijs.
Goh, waar zien we toch nu opnieuw? O-)
Ik heb hem niet zo hoog zitten, laten we het daar maar op houden. Sowieso ook een beetje een rare familie trouwens.
pi_219157974
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Laat dat nou net de typische retoriek zijn van lui die een ander vals beschuldigen:

"Hij heeft het niet ontkend.
Dus hij heeft het bekend."

In de volksmond heet dat een drogredenering.
.
pi_219157983
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat meen je niet?
Wat zou ik hier niet aan menen?
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:08:06 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219157985
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Laat ik het anders zeggen: stel dat deze minderjarige aan vriendinnen deze appjes had laten lezen en het zo de pers in kwam en zijn carrière was daardoor voorbij, dan had ik dat inderdaad prima gevonden.
Ik zou niet weten waarom dat nu anders moet zijn. Sterker nog: in het geval dat die moeder haar dochter hoereerde (hetgeen Borsato aan het eind tussen neus en lippen door suggereerde) vind ik het gedrag van hem eigenlijk nog veel kwalijker.

Dan neem je die dochter juist in bescherming en maak je daar geen misbruik van.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219157993
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Van Koppen, door wie is die ingehuurd?
Van Koppen is niet 'ingehuurd' en laat zich zeer zeker niet Kopen.
.
pi_219157996
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dubbelpostje vanuit het SHO-topic, maar vond dit wel aardig:

De rabbithole rondom Marco's ex-fanclubbestuurder en diens dochter ben ik eens dieper in gedoken... En als je eenmaal de namen hebt (totaal niet moeilijk ook - platforms als socialnieuws delen ook gewoon de namen zonder wat dan ook), dan komt er ineens iets naar boven. De Borsato-website heeft namelijk een post uit 2017 nooit verwijderd:
[..]
Bron: https://borsato.nl/nieuws/nathalie-jarig/
Ok. En nu?
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:08:58 #232
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219157997
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat zou ik hier niet aan menen?
Dus de verdediging probeert gaten te schieten en komt op voor diens cliënt? Dat zou voor het eerst zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219157999
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:06 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik vind trial by media ook een walgelijk fenomeen.

Wel op en andere manier walgelijk.
Dit gaat over of de persoon Marco Borsato. Of hij ooit zijn gezicht kan tonen.

Ook al wordt hij live op het plein gevierendeeld, wordt hij compleet genaaid door wie dan ook, trial by media.. Wat er ook omheen gebeurt, het is een viespeuk.

[ Bericht 1% gewijzigd door prullebakker op 31-10-2025 14:09:45 (geen) ]
pi_219158004
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zou niet weten waarom dat nu anders moet zijn. Sterker nog: in het geval dat die moeder haar dochter hoereerde (hetgeen Borsato aan het eind tussen neus en lippen door suggereerde) vind ik het gedrag van hem eigenlijk nog veel kwalijker.

Dan neem je die dochter juist in bescherming en maak je daar geen misbruik van.
Het gaat erom dat hij dan valselijk is beschuldigd en het een wraakactie is. Daar kan ik verder niet achter staan.
pi_219158016
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Dus de verdediging probeert gaten te schieten en komt op voor diens cliënt? Dat zou voor het eerst zijn.
Mijn punt is dat jij hier het oordeel van het OM als leidend lijkt te nemen. Het OM zou onpartijdig moeten zijn, maar is dat in de praktijk nu eenmaal niet.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:11:08 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219158021
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:08 schreef r_one het volgende:

[..]
Van Koppen is niet 'ingehuurd' en laat zich zeer zeker niet Kopen.
Rechtspsycholoog Peter van Koppen stelde op verzoek van de verdediging onderzoek in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219158037
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Rechtspsycholoog Peter van Koppen stelde op verzoek van de verdediging onderzoek in.
Dat is geen "inhuren".

Een notaris huur je ook niet in, die geef je opdracht ("op verzoek van") een 100% objectieve handeling uit te voeren.
Een hoer huur je in, die pijpt naar je dansen.
.
pi_219158042
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:09 schreef prullebakker het volgende:

[..]
Dit gaat over of de persoon Marco Borsato. Of hij ooit zijn gezicht kan tonen.

Ook al wordt hij live op het plein gevierendeeld, wordt hij compleet genaaid door wie dan ook, trial by media.. Wat er ook omheen gebeurt, het is een viespeuk.

Dat mag je vinden. Maar dat is nog steeds geen reden om iemands carrière te verwoesten als achteraf blijkt dat hetgeen hij heeft gedaan niet strafbaar was. Nogmaals; op basis van wat we weten uit de appjes mag je hem best een viespeuk vinden. Maar iemand zonder proces zo aan de schandpaal nagelen voor iets wat mogelijk niet eens heeft plaatsgevonden is ook nogal wat.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:14:12 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219158045
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:13 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat is geen "inhuren".
Zeker wel. Benieuwd of zijn ‘onderzoek’ überhaupt wordt meegewogen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219158048
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:13 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat mag je vinden. Maar dat is nog steeds geen reden om iemands carrière te verwoesten als achteraf blijkt dat hetgeen hij heeft gedaan niet strafbaar was. Nogmaals; op basis van wat we weten uit de appjes mag je hem best een viespeuk vinden. Maar iemand zonder proces zo aan de schandpaal nagelen voor iets wat mogelijk niet eens heeft plaatsgevonden is ook nogal wat.
Dat zeg ik toch ook niet?
pi_219158057
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Zeker wel. Benieuwd of zijn ‘onderzoek’ überhaupt wordt meegewogen.
De context vond je verder weer niet zo belangrijk he :')

Ik zal 'm voor je herhalen, mag je nog een poging wagen:
quote:
Een notaris huur je ook niet in, die geef je opdracht ("op verzoek van") een 100% objectieve handeling uit te voeren.
Een hoer huur je in, die pijpt naar je dansen.
.
pi_219158059
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:14 schreef prullebakker het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Je reageerde op een post waar dat in ieder geval gerechtvaardigd wordt.
pi_219158106
I
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:16 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Je reageerde op een post waar dat in ieder geval gerechtvaardigd wordt.
:)
pi_219158112
Ik moet zeggen dat ik wel veel leer over rechtszaken hier. Heel veel users weten er ontzettend veel vanaf _O_ Ik wist niet dat hier zoveel talent zat *O*
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:26:29 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219158125
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:15 schreef r_one het volgende:

[..]
De context vond je verder weer niet zo belangrijk he :')

Ik zal 'm voor je herhalen, mag je nog een poging wagen:
[..]

Een notaris stelt doorgaans wel documenten op op basis van alle relevante informatie. Niet op basis van een niet afgerond dossier bijvoorbeeld :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219158130
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:58 schreef VEM2012 het volgende:
Verder twijfel ik ook heel erg of hij echt in haar slipje heeft zitten graaien.
Zelfs lichte twijfel is al voldoende voor praesumptio innocentiae.
Heel erge twijfel is dan evident onschuldig.
.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:27:39 #247
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219158140
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 12:44 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik hoef jou en de rest van Fok! niet te verlichten. Er zijn hier gewoon een aantal users die gewoon willen horen/lezen wat ze zelf het beste uitkomt.
Er is door genoeg anderen die er voor betaald worden genoeg over gezegd en ik heb er nog niet een horen zeggen dat Marco in die gesprekken kindermisbruik toegeeft. Sterker nog, die zijn zelfs in staat om te duiden met welke context dat gesprek is gevoerd.

Dat jij dat stelselmatig niet meeneemt in jouw uitspraken hebben we hier al meermaals kunnen zien. Als je zelf die context wil zien kun je daar naar opzoek gaan (tip: de podcast De Zaak XL).
Ik ga geen moeite stoppen in iemand die zelf de nuance en context van deze zaak niet op wil zoeken.
Moscowicz denkt dat ie veroordeeld zal worden.
Toch ook geen pannenkoek?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_219158146
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:27 schreef matthijst het volgende:

[..]
Moscowicz denkt dat ie veroordeeld zal worden.
Toch ook geen pannenkoek?
:D _O-
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:30:12 #249
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219158168
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:34 schreef r_one het volgende:

[..]
Om welke reden dan ook. Maakt 'm echt geen flikker uit waarom, al was het omdat-ie z'n veters verkeerd om gestrikt heeft, hangen zal-ie ~O>
Jij spoort echt niet.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_219158177
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Een notaris stelt doorgaans wel documenten op op basis van alle relevante informatie.
Ik zie weinig verschil met het werk van Van Koppen.
quote:
Niet op basis van een niet afgerond dossier bijvoorbeeld :)
8)7
Dan had het OM moeten zorgen dat het (straf)dossier wél afgerond was.
Kom op zeg :') .

Het is hetzelfde dossier als de rechter voor z'n snotterd geduwd krijgt, daar kan Van koppen gerust -rechtswetenschappelijk- wat van vinden.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')