Ik heb hem niet zo hoog zitten, laten we het daar maar op houden. Sowieso ook een beetje een rare familie trouwens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Als er iemand ruim ervaring heeft met 'teleologisch' bewijs (en met abject en infaam) is Brammetje het wel.
Ik herhaal maar even: teleologisch bewijs.
Goh, waar zien we toch nu opnieuw?
Laat dat nou net de typische retoriek zijn van lui die een ander vals beschuldigen:quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vond het gebrek aan antwoord op de rechtstreekse vraag of hij aan haar borsten heeft gezeten toch best wel heel duidelijk.
Ik zou niet weten waarom dat nu anders moet zijn. Sterker nog: in het geval dat die moeder haar dochter hoereerde (hetgeen Borsato aan het eind tussen neus en lippen door suggereerde) vind ik het gedrag van hem eigenlijk nog veel kwalijker.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: stel dat deze minderjarige aan vriendinnen deze appjes had laten lezen en het zo de pers in kwam en zijn carrière was daardoor voorbij, dan had ik dat inderdaad prima gevonden.
Van Koppen is niet 'ingehuurd' en laat zich zeer zeker niet Kopen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Koppen, door wie is die ingehuurd?
Ok. En nu?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dubbelpostje vanuit het SHO-topic, maar vond dit wel aardig:
De rabbithole rondom Marco's ex-fanclubbestuurder en diens dochter ben ik eens dieper in gedoken... En als je eenmaal de namen hebt (totaal niet moeilijk ook - platforms als socialnieuws delen ook gewoon de namen zonder wat dan ook), dan komt er ineens iets naar boven. De Borsato-website heeft namelijk een post uit 2017 nooit verwijderd:
[..]
Bron: https://borsato.nl/nieuws/nathalie-jarig/
Dus de verdediging probeert gaten te schieten en komt op voor diens cliënt? Dat zou voor het eerst zijn.quote:
Dit gaat over of de persoon Marco Borsato. Of hij ooit zijn gezicht kan tonen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik vind trial by media ook een walgelijk fenomeen.
Wel op en andere manier walgelijk.
Het gaat erom dat hij dan valselijk is beschuldigd en het een wraakactie is. Daar kan ik verder niet achter staan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat nu anders moet zijn. Sterker nog: in het geval dat die moeder haar dochter hoereerde (hetgeen Borsato aan het eind tussen neus en lippen door suggereerde) vind ik het gedrag van hem eigenlijk nog veel kwalijker.
Dan neem je die dochter juist in bescherming en maak je daar geen misbruik van.
Mijn punt is dat jij hier het oordeel van het OM als leidend lijkt te nemen. Het OM zou onpartijdig moeten zijn, maar is dat in de praktijk nu eenmaal niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus de verdediging probeert gaten te schieten en komt op voor diens cliënt? Dat zou voor het eerst zijn.
Rechtspsycholoog Peter van Koppen stelde op verzoek van de verdediging onderzoek in.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Van Koppen is niet 'ingehuurd' en laat zich zeer zeker niet Kopen.
Dat is geen "inhuren".quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Rechtspsycholoog Peter van Koppen stelde op verzoek van de verdediging onderzoek in.
Dat mag je vinden. Maar dat is nog steeds geen reden om iemands carrière te verwoesten als achteraf blijkt dat hetgeen hij heeft gedaan niet strafbaar was. Nogmaals; op basis van wat we weten uit de appjes mag je hem best een viespeuk vinden. Maar iemand zonder proces zo aan de schandpaal nagelen voor iets wat mogelijk niet eens heeft plaatsgevonden is ook nogal wat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:09 schreef prullebakker het volgende:
[..]
Dit gaat over of de persoon Marco Borsato. Of hij ooit zijn gezicht kan tonen.
Ook al wordt hij live op het plein gevierendeeld, wordt hij compleet genaaid door wie dan ook, trial by media.. Wat er ook omheen gebeurt, het is een viespeuk.
Zeker wel. Benieuwd of zijn ‘onderzoek’ überhaupt wordt meegewogen.quote:
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:13 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Maar dat is nog steeds geen reden om iemands carrière te verwoesten als achteraf blijkt dat hetgeen hij heeft gedaan niet strafbaar was. Nogmaals; op basis van wat we weten uit de appjes mag je hem best een viespeuk vinden. Maar iemand zonder proces zo aan de schandpaal nagelen voor iets wat mogelijk niet eens heeft plaatsgevonden is ook nogal wat.
De context vond je verder weer niet zo belangrijk hequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker wel. Benieuwd of zijn ‘onderzoek’ überhaupt wordt meegewogen.
quote:Een notaris huur je ook niet in, die geef je opdracht ("op verzoek van") een 100% objectieve handeling uit te voeren.
Een hoer huur je in, die pijpt naar je dansen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:16 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je reageerde op een post waar dat in ieder geval gerechtvaardigd wordt.
Een notaris stelt doorgaans wel documenten op op basis van alle relevante informatie. Niet op basis van een niet afgerond dossier bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:15 schreef r_one het volgende:
[..]
De context vond je verder weer niet zo belangrijk he
Ik zal 'm voor je herhalen, mag je nog een poging wagen:
[..]
Zelfs lichte twijfel is al voldoende voor praesumptio innocentiae.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:58 schreef VEM2012 het volgende:
Verder twijfel ik ook heel erg of hij echt in haar slipje heeft zitten graaien.
Moscowicz denkt dat ie veroordeeld zal worden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:44 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik hoef jou en de rest van Fok! niet te verlichten. Er zijn hier gewoon een aantal users die gewoon willen horen/lezen wat ze zelf het beste uitkomt.
Er is door genoeg anderen die er voor betaald worden genoeg over gezegd en ik heb er nog niet een horen zeggen dat Marco in die gesprekken kindermisbruik toegeeft. Sterker nog, die zijn zelfs in staat om te duiden met welke context dat gesprek is gevoerd.
Dat jij dat stelselmatig niet meeneemt in jouw uitspraken hebben we hier al meermaals kunnen zien. Als je zelf die context wil zien kun je daar naar opzoek gaan (tip: de podcast De Zaak XL).
Ik ga geen moeite stoppen in iemand die zelf de nuance en context van deze zaak niet op wil zoeken.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Moscowicz denkt dat ie veroordeeld zal worden.
Toch ook geen pannenkoek?
Jij spoort echt niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Om welke reden dan ook. Maakt 'm echt geen flikker uit waarom, al was het omdat-ie z'n veters verkeerd om gestrikt heeft, hangen zal-ie
Ik zie weinig verschil met het werk van Van Koppen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Een notaris stelt doorgaans wel documenten op op basis van alle relevante informatie.
quote:Niet op basis van een niet afgerond dossier bijvoorbeeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |