Had niemand verwacht denk ikquote:Ipsos I&O-zetelpeiling: vijf partijen dicht bij elkaar
In de laatste Ipsos I&O-zetelpeiling komen drie partijen uit op 23 virtuele zetels: D66, GroenLinks-PvdA en PVV. Daarachter volgen CDA en VVD. Deze partijen zitten dermate dicht bij elkaar dat niet te zeggen is wie de grootste gaat worden.
In de Ipsos I&O-zetelpeiling van 28 oktober 2025 komen drie partijen uit op 23 virtuele zetels: D66, GL-PvdA en PVV. Vlak daarna volgen CDA (19) en VVD (17). De enige significante verandering die optreedt sinds afgelopen weekend is dat de PVV wederom drie virtuele zetels inlevert. Er zijn nu vijf partijen die in theorie allemaal nog de grootste kunnen worden.
In vergelijking met de TK-verkiezingen van 2023 zien we dat name D66 (+14 sinds TK23), CDA (+14) en JA21 (+10) groeien. Ook 50PLUS – die in 2023 uit de Tweede Kamer was verdwenen, maar in deze peiling 3 virtuele zetels krijgt – en FvD (+3) boeken winst. Vergeleken met de vorige verkiezingen staan NSC (-19), PVV (-14) en VVD (-7) juist op verlies. NSC is in deze peiling voor het eerst sinds begin september goed voor een zetel (nipt). Een aantal partijen (BIJ1, BVNL en Vrede voor Dieren) wordt af en toe genoemd, maar komt vooralsnog niet aan een halve zetel.
Nee, nee en nee.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
De verloofde van Jetten een toyboy noemen, van Jetten verwachten dat hij zich minder nichterig opstelt is homofoob.
En je verschuilen achter andere landen die ook homofoob zijn is laf.
En de term "decadent" is geen waardeoordeel natuurlijk?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, nee en nee.
Ik stel alleen vast dat zijn noord-europese decadente stijl niet overal in goede aarde valt.
Ik heb geen enkel waardeoordeel daarover laten blijken.
Ja, dus?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, nee en nee.
Ik stel alleen vast dat zijn noord-europese decadente stijl niet overal in goede aarde valt.
Je noemde Jetten zijn gedrag nichterig.quote:Ik heb geen enkel waardeoordeel daarover laten blijken.
Zijn stijl 'decadent' noemen is een waardeoordeel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, nee en nee.
Maar wel heel belangrijk voor je om dat even te benoemen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, nee en nee.
Hij schiet alle kanten op om zijn homofobie te verhullen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:00 schreef Perox het volgende:
[..]
En de term "decadent" is geen waardeoordeel natuurlijk?
Hef jezelf op gozer.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
- Een rechts immigratiebeleid
- Een gematigd-midden klimaatbeleid (effectief, maar realistisch)
- Een links georiėnteerd beleid met betrekking tot wonen
Daar kan ik me wel in vinden.
Alsnog lijkt me Jetten een stuk fatsoenlijker in zijn geaardheid dan bijvoorbeeld een homofiel die minderjarige Marokkaanse jongens neukte in het park.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij schiet alle kanten op om zijn homofobie te verhullen.
Wat dat betreft zou het mooi zijn dat Jetten premier wordt.
Dat is hoe zijn manier - en die van velen hier - wordt gepercipieerd buiten noord-europa.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zijn stijl 'decadent' noemen is een waardeoordeel.
Ik ben geen homofoobquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een beetje wat die demonstraties tegen de vorige verkiezingsuitslag waren?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:05 schreef Aberkullie het volgende:
Wat is die absurde drang toch om iedereen op links die succes heeft meteen te moeten schofferen.
Eindelijk weer eens een ouderwetse Argumentum ad populum.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is hoe zijn manier - en die van velen hier - wordt gepercipieerd buiten noord-europa.
Hij vergeet dat de meeste papa's het leven liever delen met iemand van hetzelfde geslacht.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Demonstreren stel jij gelijk aan homofobe uitingen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een beetje wat die demonstraties tegen de vorige verkiezingsuitslag waren?
Zeg ik dat?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:06 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Demonstreren stel jij gelijk aan homofobe uitingen?
Ja, dat was bij het "flodderkabinet" en tokkie faber anders zeker.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:05 schreef Aberkullie het volgende:
Wat is die absurde drang toch om iedereen op links die succes heeft meteen te moeten schofferen.
Dat zowel links als rechts aan schofferen doet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met je vergelijking?
Dat bleken uiteindelijk best terechte benamingen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, dat was bij het "flodderkabinet" en tokkie faber anders zeker.
Doei selectieve verontwaardiging.
Hoe krijg je het toch weer je strot uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:05 schreef Aberkullie het volgende:
Met de terminologie die je gebruikt wil je dan wel bijzonder graag het tegendeel bewijzenquote:
Werd Faber vanaf dag 1 belachelijk gemaakt of pas toen ze hele rare uitspraken begon te doen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, dat was bij het "flodderkabinet" en tokkie faber anders zeker.
Doei selectieve verontwaardiging.
Volgens mij zie ik het in dit topic toch vooral over iemands geaardheid gaan en niet over beleid.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zowel links als rechts aan schofferen doet.
Was dat ook niet al op dag 1?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Werd Faber vanaf dag 1 belachelijk gemaakt of pas toen ze hele rare uitspraken begon te doen?
Maar omdat zij niet capabel was is homofobie dus ineens weer oke. Duidelijk hoe dat werkt bij jullie.
Dat mag jij vinden. Ik vind het schofferen dus mogen sommigen wat minder hard huilie doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat bleken uiteindelijk best terechte benamingen.
Al voor dag 1. Wilders moest haar nota bene op de eerste dag al terugfluiten om de omvolkingsquotesquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was dat ook niet al op dag 1?
Oja toen was ze ook al bezig met nazi theorieėn natuurlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was dat ook niet al op dag 1?
Jamaar Jetten is nichterig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oja toen was ze ook al bezig met nazi theorieėn natuurlijk
Ja die werd vanaf dag 1 belachelijk gemaakt. O.a. met 'hilarische' AI plaatjes. Lachen gieren brullen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Werd Faber vanaf dag 1 belachelijk gemaakt of pas toen ze hele rare uitspraken begon te doen?
Maar omdat zij niet capabel was is homofobie dus ineens weer oke. Duidelijk hoe dat werkt bij jullie.
Verschrikkelijk zeg, die kunnen we niet naar het buitenland sturen hoorquote:
Ik vind het wel degelijk relevant.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:08 schreef Chivaz het volgende:
Waarom is de seksualiteit van Jetten ineens een punt van discussie? We weten allemaal toch dat deze man een homo is, dit is echt het minst relevante aan de uitslag.
Jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja die werd vanaf dag 1 belachelijk gemaakt. O.a. met 'hilarische' AI plaatjes. Lachen gieren brullen.
En Jetten is toch ook overduidelijk homo. Ik snap niet wat die constatering met homofobie te maken heeft. Net zoals een zwarte man feitelijk zwart is. Moet hij weten verder.
Centrum rechts met VVD, D66, CDA en Ja21 heeft nu geen meerderheid.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:08 schreef Chivaz het volgende:
Waarom is de seksualiteit van Jetten ineens een punt van discussie? We weten allemaal toch dat deze man een homo is, dit is echt het minst relevante aan de uitslag.
Wat ik graag wil weten is wat de VVD gaat doen, Jetten wil over links maar dat kan niet zonder de VVD die al heeft aangegeven niet met GL/PvdA in een kabinet te gaan zitten.
Centrum rechts is de enige logische weg voorruit en het is niet wat ik het liefst had gehad maar het is een uitslag waar ik enigszins mee kan leven.
'boeler 1' en een doodnormale homo nichterig noemen en je snapt niet hoe dat homofoob is? Lolquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja die werd vanaf dag 1 belachelijk gemaakt. O.a. met 'hilarische' AI plaatjes. Lachen gieren brullen.
En Jetten is toch ook overduidelijk homo. Ik snap niet wat die constatering met homofobie te maken heeft. Net zoals een zwarte man feitelijk zwart is. Moet hij weten verder.
Derksen noemde hem zelfs een valse nicht in debatten.quote:
Ik vind hem ook nichterig overkomen. Maar boeiend verder.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'boeler 1' en een doodnormale homo nichterig noemen en je snapt niet hoe dat homofoob is? Lol
Als jij degene bedoelt die ik denk: ik heb dat destijds best bijzonder gevonden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsnog lijkt me Jetten een stuk fatsoenlijker in zijn geaardheid dan bijvoorbeeld een homofiel die minderjarige Marokkaanse jongens neukte in het park.
Ik snap je punt, maar het feit dat er zo de nadruk op word gelegd vind ik dan weer ontzettend jammer.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:17 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik vind het wel degelijk relevant.
Rob Jetten als premier zou voor mij het toonbeeld zijn voor inclusie, naar Westerse maatstaven.
Als Rob Jetten het voor elkaar krijgt om de coalitiepartners op 1 lijn te krijgen over een zuiver rechts, -maar tegelijkertijd gerechtvaardigd-, immigratiebeleid, dan vind ik zijn geaardheid een prachtig symbool daarbij.
In die zin een prachtig symbool naar alle mensen met anti-Westers gedachtengoed vanuit culturen die hier de vrijheden van vrouwen en homo’s denken te kunnen onderdrukken. Tenzij ze zich aanpassen, is er voor deze mensen is geen plaats, namelijk.
Als deze boodschap vanuit Rob Jetten kan komen, dan vind ik dat zijn geaardheid een prachtig sluitstuk dat onze normen en waarden symboliseert.
BBB is er ook nog hč.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:17 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Centrum rechts met VVD, D66, CDA en Ja21 heeft nu geen meerderheid.
Eens, maar ik vrees weinig verandering in het immigratiebeleid en heel veel milieubelastingen om het begrotingstekort te dichten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:17 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik vind het wel degelijk relevant.
Rob Jetten als premier zou voor mij het toonbeeld zijn voor inclusie, naar Westerse maatstaven.
Als Rob Jetten het voor elkaar krijgt om de coalitiepartners op 1 lijn te krijgen over een zuiver rechts, -maar tegelijkertijd gerechtvaardigd-, immigratiebeleid, dan vind ik zijn geaardheid een prachtig symbool daarbij.
In die zin een prachtig symbool naar alle mensen met anti-Westers gedachtengoed vanuit culturen die hier de vrijheden van vrouwen en homo’s denken te kunnen onderdrukken. Tenzij ze zich aanpassen, is er voor deze mensen geen plaats, namelijk.
Als deze boodschap vanuit Rob Jetten kan komen, dan vind ik dat zijn geaardheid een prachtig sluitstuk dat onze normen en waarden symboliseert.
Nee, dat is ook weer niet nodig inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar het feit dat er zo de nadruk op word gelegd vind ik dan weer ontzettend jammer.
Ik denk dat de meeste stemmers rechts immigratiebeleid, centrum-midden klimaatbeleid en links woonbeleid willen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eens, maar ik vrees weinig verandering in het immigratiebeleid en heel veel milieubelastingen om het begrotingstekort te dichten.
Als hij premier wordt, als, dan ben ik benieuwd wat ie doet als hij op bezoek gaat bij "anti"-homo landen...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vind hem ook nichterig overkomen. Maar boeiend verder.
Heeft ook niks met angst voor homo's te maken.
D66 en BBB? Onmogelijk.quote:
Wat ook tevens de landen zijn waar ze ook niet blij worden van mensen die wel heel erg diep in de reet van Israėl zitten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:31 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Als hij premier wordt, als, dan ben ik benieuwd wat ie doet als hij op bezoek gaat bij "anti"-homo landen...
Of hij daar zijn zegje over ook durft te doen...
Is Jetten echt zo pro-Israėl?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat ook tevens de landen zijn waar ze ook niet blij worden van mensen die wel heel erg diep in de reet van Israėl zitten.
Laten we eerlijk zijn. Het feit dat hij homo is spreekt alleen in apenlanden in zijn nadeel. Daar hoef je niet wakker van te liggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:31 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Als hij premier wordt, als, dan ben ik benieuwd wat ie doet als hij op bezoek gaat bij "anti"-homo landen...
Zoals Hongarije?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat ook tevens de landen zijn waar ze ook niet blij worden van mensen die wel heel erg diep in de reet van Israėl zitten.
Dat niet, maar de andere mogelijke premier weer wel.quote:
Gewoon ontwikkelingssubsidies intrekken als hij niet welkom is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:31 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Hij is 38, geen 12.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:56 schreef Twiitch het volgende:
Jetten is veel te jong om premier te zijn. Die wordt nergens serieus genomen.
Juist niet, dan tochquote:
Dit. Godzijdank zijn we geen Amerika waar hoogbejaarde mannen aan de macht komen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hij is 38, geen 12.
Met inmiddels aardig wat jaren in de politiek op de teller.
Hij is niet overduidelijk homo. Hij is niet nichterig vind ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad om zijn sexualiteit erbij te betrekken. Wat dondert het wat iemand in zijn priveleven doet. Ik ben meer benieuwd of hij het vak van premier aan zou kunnen. Of dat hij iemand anders naar voren schuift.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:08 schreef Chivaz het volgende:
Wat ik graag wil weten is wat de VVD gaat doen, Jetten wil over links maar dat kan niet zonder de VVD die al heeft aangegeven niet met GL/PvdA in een kabinet te gaan zitten.
Centrum rechts is de enige logische weg voorruit en het is niet wat ik het liefst had gehad maar het is een uitslag waar ik enigszins mee kan leven.
Hij heeft wel amper bestuurlijke ervaring. En zijn kort beschoren periode als minister van Klimaat en Energie stond bol van beginnersfouten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hij is 38, geen 12.
Met inmiddels aardig wat jaren in de politiek op de teller.
Doet het goed bij Trump. Erdogan. Evt putin. Nee top idee dit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dus?
[..]
Je noemde Jetten zijn gedrag nichterig.
Dat slaat ook echt nergens op.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:08 schreef Chivaz het volgende:
We zouden juist niet voor dit soort figuren moeten bukken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:42 schreef halfway het volgende:
[..]
Doet het goed bij Trump. Erdogan. Evt putin. Nee top idee dit.
En dat mag jij ook vinden. Zijn geaardheid is wat mij betreft helemaal geen thema.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij is niet overduidelijk homo. Hij is niet nichterig vind ik.
Het is natuurlijk ook homofobie als je een punt maakt of gaat zeiken over de geaardheid van een premier.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dat mag jij ook vinden. Zijn geaardheid is wat mij betreft helemaal geen thema.
Sloeg meer aan op het predikaat 'homofobie' wat gelijk weer wordt uitgedeeld.
Ik hoop juist dat ze haar rug recht houd, doet ze dat niet dan draait ze hoogst waarschijnlijk haar eigen partij de nek om. Haar hele inzet was “stem op mij voor een centrum rechts kabinet”, dan kun je niet ineens gaan draaien en GL/PvdA tolereren in een nieuw kabinet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat slaat ook echt nergens op.
De conservatieve aap komt hier even vies uit de mouw.
Wat betreft de VVD kan ik alleen maar hopen dat Yesilgoz de uitspraken van het uitsluiten van PvdAGL in de prullenbak gooit. Ik hoop op D66 - GLPVDA - VVD - CDA. Dan heb je toch nog kans op in elk geval een beetje sociaal beleid.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:42 schreef halfway het volgende:
[..]
Doet het goed bij Trump. Erdogan. Evt putin. Nee top idee dit.
Nee want dat doen politici nooit, draaien.quote:
Nou ja, er werd mij in AMV op het hart gedrukt dat politici doorgaans niet liegen. We zullen zien of ze haar rug recht houd, deze keer staat de geloofwaardigheid van heel de VVD op het spel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee want dat doen politici nooit, draaien.
Deze keer na de voorgaande 285 keren échtquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nou ja, er werd mij in AMV op het hart gedrukt dat politici doorgaans niet liegen. We zullen zien of ze haar rug recht houd, deze keer staat de geloofwaardigheid van heel de VVD op het spel.
Jetten en D66 zijn economisch rechts. Die linkse slachtofferrol gaat dus niet op.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:05 schreef Aberkullie het volgende:
Maar wel heel progressief wat volgens vele hier ook betekent dat ze links zijn!!1quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:59 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Jetten en D66 zijn economisch rechts. Die linkse slachtofferrol gaat dus niet op.
Ja, nou nee. De lijn is vrij dun maar satirische grappen over zijn homofilie is niet gelijk homofobie.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook homofobie als je een punt maakt of gaat zeiken over de geaardheid van een premier.
Een mens mag hopen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze keer na de voorgaande 285 keren écht
Als ze gewoon zegt dat ze aan het uitsluiten van GLPvdA "geen actieve herinnering" heeft dan haalt ze bij de volgende verkiezingen makkelijk 30 zetels.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nou ja, er werd mij in AMV op het hart gedrukt dat politici doorgaans niet liegen. We zullen zien of ze haar rug recht houd, deze keer staat de geloofwaardigheid van heel de VVD op het spel.
Links loopt al jaren constant te kankeren op de VVD, maar als ze ineens nodig zijn om het linkse ideaal te verwezenlijken dan worden al die principes overboord gegooidquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat slaat ook echt nergens op.
De conservatieve aap komt hier even vies uit de mouw.
Wat betreft de VVD kan ik alleen maar hopen dat Yesilgoz de uitspraken van het uitsluiten van PvdAGL in de prullenbak gooit. Ik hoop op D66 - GLPVDA - VVD - CDA. Dan heb je toch nog kans op in elk geval een beetje sociaal beleid.
Het zijn ook een stel kakkerlakken waar je niet vanaf komt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Links loopt al jaren constant te kankeren op de VVD, maar als ze ineens nodig zijn om het linkse ideaal te verwezenlijken dan worden al die principes overboord gegooid
Die zogenaamde "extremistische" trekken kunnen afgevlakt worden om ze te plezieren, in ruil daar voor krijgen ze weer andere punten terug, zo gaat dat altijd bij onderhandeling.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik zie het de VVD niet doen, met GL/PvdA in een kabinet te stappen. Ze hebben er helemaal niks mee te winnen en alleen te verliezen. Vrij weinig eer te behalen lijkt me als je standpunten zo ver van elkaar af staan en je helpt een partij met links extremistische trekken in het zadel.
De VVD zou het ook in het landsbelang kunnen spinnen om het juist niet te doen en daar zijn genoeg argumenten voor lijkt me.
Nederland is een overwegend rechts land, niemand zit te wachten op links beleid. Alleen die kleine minderheid van rond de 40 zetels misschien. Als je wilt dat de volgende verkiezingen nog radicaal rechtser gestemd (inmiddels al rond de 40-50 zetels) gaat worden dan moet je vooral GL/PvdA in een kabinet zetten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het zijn ook een stel kakkerlakken waar je niet vanaf komt.
Ik vond de verkiezingsuitslag ook niet zo erg, maar was wel verbaast dat de VVD vrijwel niet afgestraft is.
Wat hebben ze te verliezen dan? De geschiedenis leert dat alleen andere partijen verliezen wanneer ze met VVD in een coalitie stappen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik zie het de VVD niet doen, met GL/PvdA in een kabinet te stappen. Ze hebben er helemaal niks mee te winnen en alleen te verliezen. Vrij weinig eer te behalen lijkt me als je standpunten zo ver van elkaar af staan en je helpt een partij met links extremistische trekken in het zadel.
De VVD zou het ook in het landsbelang kunnen spinnen om het juist niet te doen en daar zijn genoeg argumenten voor lijkt me.
Slechts de zwakkeren van de samenlevingen worden door rechts geschoffeerd omdat rechts weet dat de zwakkeren van de samenlevingen niet lang en hard en pijnlijk genoeg kunnen slaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zowel links als rechts aan schofferen doet.
Omdat hij ook landen zoals UAE moet bezoeken waar wij veel handel mee hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad om zijn sexualiteit erbij te betrekken. Wat dondert het wat iemand in zijn priveleven doet. Ik ben meer benieuwd of hij het vak van premier aan zou kunnen. Of dat hij iemand anders naar voren schuift.
Wat voor effect heeft dat gehad?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:16 schreef halfway het volgende:
[..]
Je weet toch hoe het werkt.
[ afbeelding ]
Nederland is een conservatief land, niet economisch rechts. Kijk maar hoe onpopulair het snijden in sociale voorzieningen is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:32 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nederland is een overwegend rechts land, niemand zit te wachten op links beleid. Alleen die kleine minderheid van rond de 40 zetels misschien. Als je wilt dat de volgende verkiezingen nog radicaal rechtser gestemd (inmiddels al rond de 40-50 zetels) gaat worden dan moet je vooral GL/PvdA in een kabinet zetten.
Dat is natuurlijk niet hoe het werkt. Een minderheid mag ook vertegenwoordigd worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:32 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nederland is een overwegend rechts land, niemand zit te wachten op links beleid. Alleen die kleine minderheid van rond de 40 zetels misschien. Als je wilt dat de volgende verkiezingen nog radicaal rechtser gestemd (inmiddels al rond de 40-50 zetels) gaat worden dan moet je vooral GL/PvdA in een kabinet zetten.
Nou, dan doet hij dat toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat hij ook landen zoals UAE moet bezoeken waar wij veel handel mee hebben.
Mensen zien alleen links rechts maar nooit conservatief liberaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nederland is een conservatief land, niet economisch rechts. Kijk maar hoe onpopulair het snijden in sociale voorzieningen is.
Gordon is geen PMquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, dan doet hij dat toch?
Gordon kwam ook zonder problemen UAE binnen.
Die peilingen zijn ook irritant.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ook bijzonder dat de peiling van Maurice de Hond het dichtste bij de werkelijke uitslag uitkomt en dat PvdA/Gl bij alle peilingen veel te hoog werd ingeschat.
Dan zullen ze moeten accepteren dat het hier geen issue is als iemand homo is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat hij ook landen zoals UAE moet bezoeken waar wij veel handel mee hebben.
Jij denkt dat Jetten bij de grens wordt tegengehouden?quote:
En Pim Fortuyn was mogelijk ook premier geworden als hij niet was vermoord.quote:Op dit moment zijn er een paar landen met een openlijk homoseksuele president of premier. Dit zijn regeringsleiders of staatshoofden die tijdens hun ambt openlijk uitkomen voor hun seksuele geaardheid.
Hieronder een overzicht van de huidige leiders (met ingang van de meest recente beschikbare informatie):
Letland: Edgars Rinkēvičs is sinds 2023 president. Hij is het eerste openlijk homoseksuele staatshoofd van de Europese Unie.
Andorra: Xavier Espot Zamora is sinds 2019 premier (Cap de Govern).
Eerdere Openlijk Homoseksuele Leiders
Er zijn in het verleden ook andere landen geweest met een openlijk homoseksuele premier of president:
IJsland: Jóhanna Siguršardóttir was premier (2009–2013).
Belgiė: Elio Di Rupo was premier (2011–2014).
Luxemburg: Xavier Bettel was premier (2013–2023).
Ierland: Leo Varadkar was Taoiseach (premier) in twee termijnen (2017–2020 en 2022–2024).
Serviė: Ana Brnabić was premier (2017–2024).
San Marino: Paolo Rondelli was kapitein-regent (staatshoofd, een ceremoniėle functie) voor een half jaar (2022).
Frankrijk: Gabriel Attal was premier (januari 2024 - september 2024).
Wil je meer weten over de rol van de president in Letland of de premier in Andorra?
Ja altijd interessant om te weten hoeveel zetels de linkse Ipsos er nu weer naast zitquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ook bijzonder dat de peiling van Maurice de Hond het dichtste bij de werkelijke uitslag uitkomt en dat PvdA/Gl bij alle peilingen veel te hoog werd ingeschat.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja altijd interessant om te weten hoeveel zetels de linkse Ipsos er nu weer naast zit
Het lijkt er zwaar op dat ze alleen bij grote stedelijke stembureaus staan en de provincie voor het gemak maar overslaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja altijd interessant om te weten hoeveel zetels de linkse Ipsos er nu weer naast zit
en waterstof is natquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:25 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat is toch die clown die dacht dat stikstof een "verstikkende laag voor de natuur" was?
Man man man.
Mee eens. Een kabinet met GL/PvdA lijkt mij ook de meest logische en stabiele keuzequote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet hoe het werkt. Een minderheid moet ook vertegenwoordigd worden.
Daar komt bij, van de 4 partijen 1 linkse is juist representatief voor de verkiezingsuitslagen.
Lol, ik sluit dit overigens niet uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als ze gewoon zegt dat ze aan het uitsluiten van GLPvdA "geen actieve herinnering" heeft dan haalt ze bij de volgende verkiezingen makkelijk 30 zetels.
Dat wil de VVD niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:47 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Mee eens. Een kabinet met GL/PvdA lijkt mij ook de meest logische en stabiele keuze
D66 zal ook niet met Ja21 én VVD willen. Uiteindelijk moeten er toch partijen gaan bewegenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat wil de VVD niet.
Voor wat het waard is.
- "Bent u niet Te Jong?"quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:45 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Deze blijft natuurlijk goud (even skippen naar 3:11 wel)
Bekijk deze YouTube-video
Stinkt er te veel naar spruitjes.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het lijkt er zwaar op dat ze alleen bij grote stedelijke stembureaus staan en de provincie voor het gemak maar overslaan.
Is natuurlijk ook een heel eind rijden voor dat volk.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:47 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Mee eens. Een kabinet met GL/PvdA lijkt mij ook de meest logische en stabiele keuze
Een land hebben wat geen asielzoekers wil en geen woke bullshit meer wil hebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:47 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Voor zelfs de broodjes die geserveerd worden in de TK kantine zullen ze gaan vragen voor toestemming in Brussel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:14 schreef Tjoent het volgende:
Het zal gerust wel o.a. VVD worden met D66 want die zitten samen in de fractie van Renew Europe ofwel Brussel en daar wordt alles voor u besloten (en bekokstooft).
Wilt u vandaag sprinkhaan of meelworm op uw broodje?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor zelfs de broodjes die geserveerd worden in de TK kantine zullen ze gaan vragen voor toestemming in Brussel.
Stabiel richting de sharia.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:47 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Of juist wel en dan komt Jetten ook goed van pas.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We zouden juist niet voor dit soort figuren moeten bukken.
Nee hoor, dat is alleen representatief in jouw belevingswereld. Links is deze verkiezing nog verder geslonken en GL/PvdA nog verder gedecimeerd. Dat ze aanspraak maken op regeringsdeelname doet geen recht op de overwegend rechtse meerderheid die dit land heeft. Die links progressieve thema's zijn ook alleen een ding in de randstad, de rest van de bevolking moet daar in meerderheid niets van hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet hoe het werkt. Een minderheid mag ook vertegenwoordigd worden.
Daar komt bij, van de 4 partijen 1 linkse is juist representatief voor de verkiezingsuitslagen.
Ik zou wel in de eerste nieuwe woke stad van Rob willen wonen. Lekker in de eigen bubbel weg van alle tokkie arbeiders en multiculti ellende.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet dat zoveel mensen D66 opeens helemaal top vinden, terwijl bij de vorige verkiezingen Kaag nog werd uitgekotst. Qua standpunten verschilt het toch niks? Alleen maar omdat Jetten promotijd kreeg in De Slimste Mens ofzo..
Precies zoals je het zegt. Kaag was verschrikkelijk. Maar de D66 niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet dat zoveel mensen D66 opeens helemaal top vinden, terwijl bij de vorige verkiezingen Kaag nog werd uitgekotst. Qua standpunten verschilt het toch niks? Alleen maar omdat Jetten promotijd kreeg in De Slimste Mens ofzo..
Een white flight richting de nieuwe steden en de karrenvrachten met asielzoekers die binnen worden gehaald worden gedumpt in de huidige plaatsen. Het onvermogende en minder vermogende klootjesvolk bekijkt het maar.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zou wel in de eerste nieuwe woke stad van Rob willen wonen. Lekker in de eigen bubbel weg van alle tokkie arbeiders en multiculti ellende.
'tante ursula, mogen wij dat vandaag etttteeeeeeeeeeeen'?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:19 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Wilt u vandaag sprinkhaan of meelworm op uw broodje?
framing.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:29 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij deed Rob het ook erg goed onder de jongeren. Ik heb zijn hoofd echt overal continue voorbij zien komen op social media.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:29 schreef DrDentz het volgende:
En dan met gedoogsteun van de PVVquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:24 schreef Alpha0 het volgende:
Een minderheids kabinet D66 CDA VVD gaat het worden, het enige realistische en werkbare.
Want de randstad mag niet vertegenwoordigd worden?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is alleen representatief in jouw belevingswereld. Links is deze verkiezing nog verder geslonken en GL/PvdA nog verder gedecimeerd. Dat ze aanspraak maken op regeringsdeelname doet geen recht op de overwegend rechtse meerderheid die dit land heeft. Die links progressieve thema's zijn ook alleen een ding in de randstad, de rest van de bevolking moet daar in meerderheid niets van hebben.
Ik kan mij wel vinden in de analyse van Red 85 dat er een soort vervreemding gaande is tussen politiek en de bevolking.
'Radicaal' rechtse partijen zijn in zijn totaliteit 2x zo groot als PvdA/GL, waar is hun geluid dan?
Een middenkabinet (met misschien ietwat uitwijking naar rechts) doet ook gewoon eer aan deze uitslag ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Want de randstad mag niet vertegenwoordigd worden?
Nogmaals, dat is niet hoe het werkt.
Tja, hadden ze maar beter hun best moeten doen op school.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Een white flight richting de nieuwe steden en de karrenvrachten met asielzoekers die binnen worden gehaald worden gedumpt in de huidige plaatsen. Het onvermogende en minder vermogende klootjesvolk bekijkt het maar.
Uitgekotst? Onder kaag 24 zetels hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:29 schreef DrDentz het volgende:
Rob InstaJet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij deed Rob het ook erg goed onder de jongeren. Ik heb zijn hoofd echt overal continue voorbij zien komen op social media.
Denk het niet, beetje hetzelfde als Timmermans inclusief het boomerige: uitstekend bestuurder, slecht politicus/debater.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
framing.
Nu hoor je overal dat Timmermans zo ongeveer de duivel zelf is. Waarom? geen idee. Maar! owneej als Timmermans maar niet aan de macht komt. Ik denk dat de volgende verkiezingen Abouthaleb een gooi gaat doen, en die gaat vet goed scoren met dezelfde standpunten.
Omdat rechts er ook geen reet van heeft gebakken, zoals verwacht, zoekt men weer naar een nieuwe optie.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:29 schreef DrDentz het volgende:
Oké, maar dan ook niet janken als er van de zorg niks meer overblijft. Je geen woning kunt vinden of dat alle publieke voorzieningen verdwijnen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Die links progressieve thema's zijn ook alleen een ding in de randstad, de rest van de bevolking moet daar in meerderheid niets van hebben.
Aboutaleb zou net zo goed worden uitgekotst door rechts Nederland en te maken krijgen met framing en haatcampagnes.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
framing.
Nu hoor je overal dat Timmermans zo ongeveer de duivel zelf is. Waarom? geen idee. Maar! owneej als Timmermans maar niet aan de macht komt. Ik denk dat de volgende verkiezingen Abouthaleb een gooi gaat doen, en die gaat vet goed scoren met dezelfde standpunten.
Is toch begrijpelijk dat men tegen Wilders is, zijn achterban schoffeert de zwakkeren van de samenleving.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:07 schreef Red_85 het volgende:
Geen plan hebben behalve dan 'tegen wilders zijn'
Zijn de zwakkeren van de samenleving.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:51 schreef torentje het volgende:
[..]
Is toch begrijpelijk dat men tegen Wilders is, zijn achterban schoffeert de zwakkeren van de samenleving.
Dat dachten mensen die naar Lelystad en Almere gingen ook, maar dat zijn inmiddels de grootste tokkiesteden die er zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zou wel in de eerste nieuwe woke stad van Rob willen wonen. Lekker in de eigen bubbel weg van alle tokkie arbeiders en multiculti ellende.
https://www.funda.nl/deta(...)destraat-1/43178405/quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat dachten mensen die naar Lelystad en Almere gingen ook, maar dat zijn inmiddels de grootste tokkiesteden die er zijn
Je moet jou ook alles uitleggen...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit klopt dus niet?
Pas als de verkiezingsuitslag definitief is wordt bepaald wie het voortouw neemt.
Bijzonder...
Dat is onzinnig, want uiteraard de verkiezingsuitslag afgewacht.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je moet jou ook alles uitleggen...
Het ging erom dat jij meende dat het onzinnig was van Greet om te zeggen dat eerst de verkiezingsuitslag afgewacht moest worden, omdat dat (sneeuw is wit...) niet ter discussie zou staan.
Behalve dan dat Rob Jetten heeft aangegeven vandaag al met de gesprekken te gaan beginnen. En daar reageerde Wilders dan ook op.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is onzinnig, want uiteraard de verkiezingsuitslag afgewacht.
En die is nog niet bekend.
Wilders huilt voor eigen bühne.
Ik snap dat dat tegen het zere been is.
Het probleem is dat de lijsttrekker net is weggelopen na een flinke verkiezingsnederlaag en de achterban een congres had waar ze elkaar de tent uit vochten. Dat lijkt me verre van stabiel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:47 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
GL is veel te radicaal. En de VVD gaat het (volkomen terecht) ook niet doen. Door de poot stijf te houden heeft de VVD veel te winnen. Door mee te bewegen hebben ze alles te verliezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:47 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
De VVD heeft uiteindelijk ook niet zoveel te winnen met nog jarenlang een compleet onbestuurbaar landquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
GL is veel te radicaal. En de VVD gaat het (volkomen terecht) ook niet doen. Door de poot stijf te houden heeft de VVD veel te winnen. Door mee te bewegen hebben ze alles te verliezen.
Dikke prima toch want Wilders doet toch niet meequote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Behalve dan dat Rob Jetten heeft aangegeven vandaag al met de gesprekken te gaan beginnen. En daar reageerde Wilders dan ook op.
Jouw onvermogen om jouw ongelijk toe te geven, daar zou zelfs Louis van Gaal nog hoofdschuddend van weglopen.
Moet hij toch weten?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Behalve dan dat Rob Jetten heeft aangegeven vandaag al met de gesprekken te gaan beginnen. En daar reageerde Wilders dan ook op.
Ja, als een Don Quichot ben je op mij aan het jagen...quote:Jouw onvermogen om jouw ongelijk toe te geven, daar zou zelfs Louis van Gaal nog hoofdschuddend van weglopen.
De vorige keer had Geert daar 7100 stemmen en D66 1500.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:18 schreef cnoska het volgende:
Die voorsprong van D66 is die mogelijkerwijs hoog genoeg om als eerste te eindigen?
Of kan Venray nog heel veel veranderen? Gezien er vorig jaar en nu mogelijkerwijs dus ook heel veel PVV stemmen waren
Ik hoorde dat daar inderdaad duizenden mensen traditioneel op hem stemmen, en dat de GGZ kliniek daar ook een grote rol in speelt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
De vorige keer had Geert daar 7100 stemmen en D66 1500.
De tendens is dat Geert overal stemmen verliest en D66 overal stemmen wint. Dit is gespeeld.
Ik denk dat Geert ook bij de KNVB werkt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
De vorige keer had Geert daar 7100 stemmen en D66 1500.
De tendens is dat Geert overal stemmen verliest en D66 overal stemmen wint. Dit is gespeeld.
Dat zal wel loslopen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
De VVD heeft uiteindelijk ook niet zoveel te winnen met nog jarenlang een compleet onbestuurbaar land
Nieuwe verkiezingen... Waarin de VVD wellicht de enorme zwevende groep kan aantrekken. Wat dat betreft is dat net als het balletje bij Roulette. Gaat van FvD naar BBB, naar NSC, naar D66. Geen peil op de trekken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
De VVD heeft uiteindelijk ook niet zoveel te winnen met nog jarenlang een compleet onbestuurbaar land
Nou nee, want daarmee krijg je alleen maar meer onvrede.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dikke prima toch want Wilders doet toch niet mee
Nieuwe verkiezingen gaat niet gebeuren, wie moet die uitschrijven dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nieuwe verkiezingen... Waarin de VVD wellicht de enorme zwevende groep kan aantrekken. Wat dat betreft is dat net als het balletje bij Roulette. Gaat van FvD naar BBB, naar NSC, naar D66. Geen peil op de trekken.
Maar dat doet allemaal niets af aan het feit dat dit de reden was dat Greetje zijn boodschap de wereld in stuurde. Waar jij dan weer helemaal van de leg af raakt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Moet hij toch weten?
[..]
Ja, als een Don Quichot ben je op mij aan het jagen...
Het staat Jetten vrij om te praten met wie hij wil.
Dat staat los van wie het stokje krijgt om een coalitie te vormen.
Dat bepaalt Jetten niet.
Zoals altijd de regering bij KB. We hebben gewoon een regering.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nieuwe verkiezingen gaat niet gebeuren, wie moet die uitschrijven dan.
Greetje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar dat doet allemaal niets af aan het feit dat dit de reden was dat Greetje zijn boodschap de wereld in stuurde. Waar jij dan weer helemaal van de leg af raakt.
Ik waardeer je humor.quote:Enne... op jou aan het jagen? Lamenielache... Ik reageer gewoon inhoudelijk op jouw posts. Dat schijnt hier de bedoeling te zijn op een discussieforum.
De enige manier om van het gezeik af te zijn is als er harde keuzes gemaakt worden die eigenlijk tegen de standpunten van de gevestigde partijen in gaan. Centrum rechts is het beste waar we op konden hopen maar ook dit kabinet zal niet in staat zijn om de problemen waar Nederland mee kampt op te lossen. Ik hoop alleen maar dat men wat gaat doen aan die enorme lasten waar Nederlanders mee te kampen hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:25 schreef AFA2022 het volgende:
Een midden kabinet die naar rechts neigt, geen extreem links of rechts is het beste wat Nederland kon overkomen. Nu maar hopen dat ze er samen uitkomen, dan zijn we ff voorlopig van dit gezeik af.
Theoretisch zou de uitslag van Venray voor een ommezwaai kunnen zorgen. Volgens bronnen zijn er ongeveer 34.000 stemgerechtigden in Venray. Als die héél massaal op de PVV gestemd hebben is het rekenkundig mogelijk dat zij die 15.000+ stemmen inlopen op D66.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:18 schreef cnoska het volgende:
Die voorsprong van D66 is die mogelijkerwijs hoog genoeg om als eerste te eindigen?
Of kan Venray nog heel veel veranderen? Gezien er vorig jaar en nu mogelijkerwijs dus ook heel veel PVV stemmen waren
Volgens de blog van nu.nl zijn nog niet alle stemmen uit Almere binnen. Althans, dat stond er rond 17u vanmiddag.quote:
Maga gespot!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Doet me denken aan de Biden rig deze verkiezingen.
Zal het uitmaken?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben heel benieuwd naar de definitieve uitslag!
Die blijven steken op ongeveer 70 zetels.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:51 schreef Alpha0 het volgende:
Als we een VVD, D66, CDA, CU kabinet krijgen dan zijn we weer terug in 2017 toen we ook 6 jaar lang zo'n kabinet gehad hebben .... alleen nu hebben ze niet meer de meerderheid.Het gaat echt niet goed met dit land.
Nu je het zegt!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Doet me denken aan de Biden rig deze verkiezingen.
"Openly" is een verwijzing naar Rutte.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:38 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
Internationaal zijn ze er ook al uit.
Wtf heeft het ermee te maken dat hij homo is....zucht.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:38 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
Internationaal zijn ze er ook al uit.
Ja, lekker belangrijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Wtf heeft het ermee te maken dat hij homo is....zucht.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Wtf heeft het ermee te maken dat hij homo is....zucht.
Ja die gaat zeker mee, who cares? Dit is echt totaal niet relevant.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou Nicolas meegaan naar ome Donald?
Kan hij mooi vragen waarom Enola Gay verwijderd is...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja die gaat zeker mee, who cares? Dit is echt totaal niet relevant.
Geen idee.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou Nicolas meegaan naar ome Donald?
Beiden van de verkeerde kant, maar dan in andere contextquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:56 schreef Caland het volgende:
De koning met een Argentijnse vrouw en de premier met een Argentijnse man
Stukje grinta
Vooral ontzettend sneu dat het daar nog over moet gaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:59 schreef Harmankardon het volgende:
Die aandacht voor zijn seksualiteit in 2025 is ook ontnuchterend.
Donald Trump cares, daarom.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja die gaat zeker mee, who cares? Dit is echt totaal niet relevant.
Ben gewoon benieuwd hoe dat in de praktijk gaat. Alle wereldleiders nemen hun partner mee. Maar goed iedereen reageert hier gelijk aangebrandquote:
Gewoon net als Mark Rutte doen, als het moet om gezeik te voorkomen. Triest, maar soms moet het nog zo gaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd hoe dat in de praktijk gaat. Alle wereldleiders nemen hun partner mee. Maar goed iedereen reageert hier gelijk aangebrand
Ik denk dat hij een jurk aan krijgt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd hoe dat in de praktijk gaat. Alle wereldleiders nemen hun partner mee. Maar goed iedereen reageert hier gelijk aangebrand
Het zal Donald zelf een rotzorg zijn, heeft ie zich in het verleden ook nooit druk om kunnen maken toen hij nog een Dem was.quote:
Projectiegenot.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Maar goed iedereen reageert hier gelijk aangebrand
Kan van alles van hem vinden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Projectiegenot.
Na gister is iedereen er vooral erg druk mee dat we een homoseksuele premier krijgen. Of hoe het al chique uitgedrukt werd door onze tolerante medeburgers 'boeler 1'.
Ik kan het eigenlijk ook alleen maar interessant vinden in de context dat het in een hoop landen nog wel strafbaar/taboe is en hij daar als premier mogelijk ook naar toe moet. Staat die dan al 1-0 achter bij hetgeen wat die daar moet bereiken of zal dat totaal niet boeien?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:32 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Kan van alles van hem vinden.
Maar dit vind ik nou echt totaal niet interessant. Dat ie homoseksueel is.
Ik hoop dat het een stabiele liefdevolle relatie is. Gezien de zwaarte van zijn toekomstige functie. En ook gewoon voor hem als mens. En dat staat volledig los van zijn geaardheid.
Almere is toch al binnen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:32 schreef 2172619626795 het volgende:
Hoe lang moet het duren in Almere en fucking Venray
Kom op zeg
Wat willen ze doen dan? Hem oppakken en vervolgens een enorme diplomatieke crisis veroorzaken?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk ook alleen maar interessant vinden in de context dat het in een hoop landen nog wel strafbaar/taboe is en hij daar als premier mogelijk ook naar toe moet. Staat die dan al 1-0 achter bij hetgeen wat die daar moet bereiken of zal dat totaal niet boeien?
Zolang hij daar niet knuffelend met zijn verloofde op officieel bezoek gaat, gaat het gewoon niemand echt wat aan met wie hij de slaapkamer deelt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk ook alleen maar interessant vinden in de context dat het in een hoop landen nog wel strafbaar/taboe is en hij daar als premier mogelijk ook naar toe moet. Staat die dan al 1-0 achter bij hetgeen wat die daar moet bereiken of zal dat totaal niet boeien?
Neuh, vent heeft gewoon diplomatieke immuniteit dus dat zal wel meevallen, bedoel meer op goodwill vlak.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat willen ze doen dan? Hem oppakken en vervolgens een enorme diplomatieke crisis veroorzaken?
Hiervoor hadden we een kabinet met een blanke hetero mannelijke mp. Die hebben binnen een jaar zo’n beetje alle geloofwaardigheid van NL in de EU erdoor gejast.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hiervoor hadden we een kabinet met een blanke hetero mannelijke mp. Die hebben binnen een jaar zo’n beetje alle geloofwaardigheid van NL in de EU erdoor gejast.
Als je je überhaupt druk moet maken om iemands seksuele voorkeur, dan kan ik eerst wel een hele rits zaken bedenken die belangrijker zijn.
Dan laat je dat toch over aan de minister van buitenlandse zaken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Een emir bijv zal dat als een belediging opvatten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan laat je dat toch over aan de minister van buitenlandse zaken.
Een emir is een rang onder een kalief, ik zie niet waarom dat een probleem zou zijn? Het sturen van een homo zou een veel grotere belediging zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een emir bijv zal dat als een belediging opvatten.
Want dat gebeurde de vorige verkiezingen niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:05 schreef Aberkullie het volgende:
Ze leren er maar een keer mee leven.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een emir is een rang onder een kalief, ik zie niet waarom dat een probleem zou zijn? Het sturen van een homo zou een veel grotere belediging zijn.
Dit dus, het is toch te gek voor woorden dat we onze premier keuze moeten laten afhangen aan wat het buitenland er van vind.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze leren er maar een keer mee leven.
Als jetten premier wordt, zal hij daar zijn als premier. Niet om de emir of khalif is zn reet te rammen.
Laat die er dan lekker in stikken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een emir bijv zal dat als een belediging opvatten.
Je kan hem beter niet sturen omdat hij niks gedaan gaat krijgen puur vanwege zijn seksuele oriėntatie. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, en dat ben ik ook niet, maar feit blijft dat het zo werkt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze leren er maar een keer mee leven.
Als jetten premier wordt, zal hij daar zijn als premier. Niet om de emir of khalif is zn reet te rammen.
Ja jammer dan. Weet hij ook een keer hoe dat voelt, niks voor elkaar krijgen en tegengewerkt worden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je kan hem beter niet sturen omdat hij niks gedaan gaat krijgen puur vanwege zijn seksuele oriėntatie. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, en dat ben ik ook niet, maar feit blijft dat het zo werkt.
Ah, de frustratie van PVV...quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 01:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja jammer dan. Weet hij ook een keer hoe dat voelt, niks voor elkaar krijgen en tegengewerkt worden.
Hij is niet de eerste openlijk homoseksuele premier ter wereld hč?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je kan hem beter niet sturen omdat hij niks gedaan gaat krijgen puur vanwege zijn seksuele oriėntatie. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, en dat ben ik ook niet, maar feit blijft dat het zo werkt.
Dat is het onderwerp niet. Het ging over een erg specifieke situatie waarin het openlijk zijn van homo een nadeel zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 05:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij is niet de eerste openlijk homoseksuele premier ter wereld hč?
Bijvoorbeeld Belgiė heeft er eentje gehad in 2011 - 2014
Verder Letland, IJsland, Frankrijk, Aan Marino, Andorra, Serviė, Ierland.
En die hebben allemaal nkets voor elkaar gekregen omdat ze homo zijn?
Is dat bij die andere regeringsleiders gebeurd?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 05:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is het onderwerp niet. Het ging over een erg specifieke situatie waarin het openlijk zijn van homo een nadeel zou kunnen zijn.
Als dat het geval is kun je daar het best pragmatisch mee omspringen en gewoon iemand anders sturen.
Uiteraard, dat zit in de aard van onderhandelen en besprekingen; met iemand waarvan je walgt zul je nooit een goed resultaat kunnen neerzetten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 05:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is dat bij die andere regeringsleiders gebeurd?
Heeft Van Baarle geen mening over, want het is geen Gaza.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 05:57 schreef halfway het volgende:
Hoe denkt Denk erover dat de MP homo is?
Interessant om te weten.
Je verwacht niet dat zowel Jetten als de regeringsleider van een moslimland een professionele houding kunnen aannemen tijdens een werkbezoek.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 05:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Uiteraard, dat zit in de aard van onderhandelen en besprekingen; met iemand waarvan je walgt zul je nooit een goed resultaat kunnen neerzetten.
Het is ook wederzijds lijkt me, het zou ongemakkelijk zijn voor Jetten om een van de 76 landen te moeten bezoeken waar homosexualiteit verboden is.
vind ik ook,quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 05:57 schreef halfway het volgende:
Interessant om te weten.
Die zullen zich daar in elk geval nooit negatief over uitlaten. Dan krijg je eerder een publieke negatieve uitspraak vanuit de SGP hierover…quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 05:57 schreef halfway het volgende:
Interessant om te weten.
Kan ze geen reet schelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 05:57 schreef halfway het volgende:
Interessant om te weten.
Dinsdag ong.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:36 schreef MissButterflyy het volgende:
Al bekend wanneer de definitieve uitslag bekend is? Las gisteren waarschijnlijk het weekend pas?
Er is weer iemand verdwaald in het sprookjesbos.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 05:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gemanagede democratie.
90% media aandacht naar jetten, bizar hoog bedrag naar “media aandacht”, bijna 2 miljoen.
De verantwoordelijkheid van controleren verkiezingssoftware word gerund door een D66’er die ook gedoneerd had aan de partij.
Zeer vreemde ipsos beweging waar plots radicaal veel stemmen naar d66 gingen.
Binnen 8 minuten riepen ze in de media al d66 tot winnaar uit.. hoe dan? Stemmen tellen duurt uren.
Dit is geen verkiezing, maar een geregisseerde uitkomst.
Dit zien we steeds vaker in de EU.
De PvdA-GL is behoorlijk de weg kwijt, inderdaad, maar wel de minst slechte optie.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hamasverstehers in het kabinet. Erg stabiel inderdaad.
Jetten brengt gewoon positieve energie. Net als Bontebal die gewoon staat voor degelijkheid. Daarom hebben mensen op hen gestemd. Even 4 jaar geen gezeik maar gewoon iets doen. Maakt niet uit welke richting als we maar ergens iets oplossen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er is weer iemand verdwaald in het sprookjesbos.
Waarom ga je er bij voorbaat bij uit dat het toch niet gaat lukken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:12 schreef asco het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd waarom ook hem dat niet gaat lukken.
Omdat ik niet meer in oplossingen door wie dan ook geloof. Dat gaf ik 2 jaar geleden ook gewoon aan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom ga je er bij voorbaat bij uit dat het toch niet gaat lukken?
Nou geef Jetten gewoon een kans. Kan toch niet slechter dan wat we gehad hebbenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:12 schreef asco het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd waarom ook hem dat niet gaat lukken.
Oh, ik wens hem zeker succes en sterkte hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou geef Jetten gewoon een kans. Kan toch niet slechter dan wat we gehad hebben
Is dat zo? Die zie ik er meestal niet bij. En terecht, het is geen privé gelegenheidquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
In dat soort gevallen stuur je toch gewoon de Koning met Min BuZa en een stevige handelsdelegatie, klaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Youtube comments waren nooit best. Maar tegenwoordig zit het zo vol met bot accounts. Zijn ook makkelijk te herkennen aan die namen die eindigen op wat cijfers. En het zijn er echt bizar veel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:40 schreef Fok-it het volgende:
https://youtube.com/shorts/hhLswDUjiO0?si=-eV7QXBaQFy3EUFw
Kom toevallig net dit filmpje tegen
Die journalist die zijn partner gaat bevragen over Wilders__
Middeleeuwse degenerates in de comments
Sowieso worden die gestuurd, de premier gaat zelden op handelsmissie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
In dat soort gevallen stuur je toch gewoon de Koning met Min BuZa en een stevige handelsdelegatie, klaar.
Niemand geschoffeerd en pragmatisch opgelost om toch iets voor elkaar te krijgen met een land dat nog in de middeleeuwen leeft, maar waar je niet omheen kunt.
GL is veel te radicaal. Gaat echt niet samen met VVD, laat staan Ja21.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De PvdA-GL is behoorlijk de weg kwijt, inderdaad, maar wel de minst slechte optie.
Omdat D66 al decennia lang bekend staat als de partij die precies weet wat de problemen zijn, maar vervolgens geen enkele oplossing hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom ga je er bij voorbaat bij uit dat het toch niet gaat lukken?
Klopt ja, maar dit zijn niet de standaard bot reacties.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Youtube comments waren nooit best. Maar tegenwoordig zit het zo vol met bot accounts. Zijn ook makkelijk te herkennen aan die namen die eindigen op wat cijfers. En het zijn er echt bizar veel.
Volgens mij is dat op YouTube standaard, dat je gebruikersnaam in eerste instantie met wat cijfers eindigt. Tot je hem zelf wijzigt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Youtube comments waren nooit best. Maar tegenwoordig zit het zo vol met bot accounts. Zijn ook makkelijk te herkennen aan die namen die eindigen op wat cijfers. En het zijn er echt bizar veel.
Ja. En alle bot accounts die automatisch aangemaakt worden veranderen het niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:48 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Volgens mij is dat op YouTube standaard, dat je gebruikersnaam in eerste instantie met wat cijfers eindigt. Tot je hem zelf wijzigt.
Het zou fijn zijn als de Tweede Kamer zaal weer gebruikt gaat worden voor politieke discussies en beleid i.p.v. als tiktokstudio.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jetten brengt gewoon positieve energie. Net als Bontebal die gewoon staat voor degelijkheid. Daarom hebben mensen op hen gestemd. Even 4 jaar geen gezeik maar gewoon iets doen. Maakt niet uit welke richting als we maar ergens iets oplossen.
Venray is waarschijnlijk nog steeds een PVV bolwerk, maar de buitenlandse stemmen zullen meer naar D66 gaan. Die laatste zijn er meer dus ik verwacht dat het verschil nog iets groter gaat worden.quote:
Misschien zijn ze wel goed in het sluiten van compromissen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat D66 al decennia lang bekend staat als de partij die precies weet wat de problemen zijn, maar vervolgens geen enkele oplossing hebben.
Overigens: in de politiek bestaan geen oplossingen, alles is een compromis.
Mijn account eindigt ook op wat cijfers . Dat heeft YouTube vorig jaar of zo gedaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Met de buitenlandse stemmen zou dat in theorie kunnen, en zeker als daar de restzetelverdeling nog bij komtquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:19 schreef Alpha0 het volgende:
Allemaal waar, maar toch wil ik het gewoon kunnen 'afvinken'.
edit: maakt sowieso uit voor aantal zetels. D66 kan nog naar 27 zetels
Het ironische wil dat een extra (rest)zetel eigenlijk helemaal niet zulk goed nieuws is voor D66 in zekere zin.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met de buitenlandse stemmen zou dat in theorie kunnen, en zeker als daar de restzetelverdeling nog bij komt
Precies, dat is ook een goede oplossing.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
In dat soort gevallen stuur je toch gewoon de Koning met Min BuZa en een stevige handelsdelegatie, klaar.
Niemand geschoffeerd en pragmatisch opgelost om toch iets voor elkaar te krijgen met een land dat nog in de middeleeuwen leeft, maar waar je niet omheen kunt.
Leg uit?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ironische wil dat een extra (rest)zetel eigenlijk helemaal niet zulk goed nieuws is voor D66 in zekere zin.
En dat is hun goed recht. Even lekker rekken tot de gemeenteraadsverkiezingen zodat ze daar nog goedkoop kunnen scoren en dan wat water bij de wijn en regeren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:09 schreef Evenstar het volgende:
Jetten wil duidelijk een paars+, maar VVD gaat daar heel moeilijk over doen.
Zowel D66 als het electoraat van D66 zit eigenlijk helemaal niet zo te wachten op de optie via JA21 vermoed ik. Een nog grotere PVV was in dat kader eigenlijk wel heel gunstig geweest.quote:
Dan identificeer ik mezelf als 45-jarige vader die jou helemaal de tering-tyf-pokken kapot gaat rammen om mezelf daarna ontoerekeningsvatbaar te laten verklaren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:27 schreef HSG het volgende:
D66 heeft gewonnen.Nu mag ik mijzelf identificeren als een 15 jarig meisje en naakt in een meisjeskleedkamer staan.
Transfoob!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:32 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dan identificeer ik mezelf als 45-jarige vader die jou helemaal de tering-tyf-pokken kapot gaat rammen om mezelf daarna ontoerekeningsvatbaar te laten verklaren.
Helaas. Hier is het bewijs van je plan. Poging tot moord wordt het dan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:32 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dan identificeer ik mezelf als 45-jarige vader die jou helemaal de tering-tyf-pokken kapot gaat rammen om mezelf daarna ontoerekeningsvatbaar te laten verklaren.
Mja, stel je voor dat je een land gaat regeren ipv de hooligan uithangen om je eigen clubje groter te maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dat is hun goed recht. Even lekker rekken tot de gemeenteraadsverkiezingen zodat ze daar nog goedkoop kunnen scoren en dan wat water bij de wijn en regeren.
Gek genoeg is het feit dat jij daar meteen aan denkt iets waardoor ik me vooral zorgen maak over jouw brein.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:27 schreef HSG het volgende:
D66 heeft gewonnen.Nu mag ik mijzelf identificeren als een 15 jarig meisje en naakt in een meisjeskleedkamer staan.
Ja21 is helemaal niet nodig als Jetten voet bij stuk houdt en de VVD stopt met flauwe en zielige politieke spelletjes.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowel D66 als het electoraat van D66 zit eigenlijk helemaal niet zo te wachten op de optie via JA21 vermoed ik. Een nog grotere PVV was in dat kader eigenlijk wel heel gunstig geweest.
Besef je wel niet dat jij ervoor zorgt dat misdadigers misdadigers zijn geworden. Zij zijn het slachtoffer van de maatschappij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gek genoeg is het feit dat jij daar meteen aan denkt iets waardoor ik me vooral zorgen maak over jouw brein.
We kunnen natuurlijk de wet wel gewoon afschaffen dan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Besef je wel niet dat jij ervoor zorgt dat misdadigers misdadigers zijn geworden. Zij zijn het slachtoffer van de maatschappij.
Wat is er zou flauw en zielig dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja21 is helemaal niet nodig als Jetten voet bij stuk houdt en de VVD stopt met flauwe en zielige politieke spelletjes.
De VVD al de hele campagne?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:57 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat is er zou flauw en zielig dan?
Waarom?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk de wet wel gewoon afschaffen dan.
Prima. Laat Jetten het maar op een andere manier proberen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De VVD al de hele campagne?
Ja. Dat je account op nummers eindigt maakt je niet meteen een bot. Maar veel bots hebben het wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mijn account eindigt ook op wat cijfers . Dat heeft YouTube vorig jaar of zo gedaan.
Deze verkiezingsuitslag ligt je kennelijk nogal zwaar op de maagquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Besef je wel niet dat jij ervoor zorgt dat misdadigers misdadigers zijn geworden. Zij zijn het slachtoffer van de maatschappij.
Ik heb even in mijn geschiedenis gekeken, en zeker de helft van de reacties betreft users met een getal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Dat je account op nummers eindigt maakt je niet meteen een bot. Maar veel bots hebben het wel.
Niet elke vogel is een mus, maar elke mus is een vogel idee.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb even in mijn geschiedenis gekeken, en zeker de helft van de reacties betreft users met een getal.
Het zal best kunnen dat alle bots een getal achter hun accountnaam hebben, maar het is zeker niet de enige hint waarmee je ze kunt onderscheiden.
Zijn ook makkelijk te herkennen aan die namen die eindigen op wat cijfers.quote:
Gelukkig gaat die zowel 10 steden bouwen als het stikstofprobleem aanpakken. Ben heel benieuwd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:08 schreef ACT-F het volgende:
Benzine wordt ¤6 per liter.
Gasprijs wordt ¤6 per kuub.
Per vierkante kilometer 6 windmolens.
D666
Grote denkers lossen alles op:quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:20 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Gelukkig gaat die zowel 10 steden bouwen als het stikstofprobleem aanpakken. Ben heel benieuwd.
Ja we zijn het gewoon met elkaar eens hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zijn ook makkelijk te herkennen aan die namen die eindigen op wat cijfers.
Daar ben ik het niet mee eens.
Mijn account heeft plotseling een aantal willekeurige cijfers op het einde.
Ik heb dat niet gedaan, er niet om gevraagd. En met mij zijn er volgens mij vele anderen.
Dat maakt bots niet gemakkelijk te herkennen aan de username.
Om jongeren aan te spreken kunnen ze zich beter D67 noemen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij deed Rob het ook erg goed onder de jongeren. Ik heb zijn hoofd echt overal continue voorbij zien komen op social media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |