abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219148423
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat zowel links als rechts aan schofferen doet.
Volgens mij zie ik het in dit topic toch vooral over iemands geaardheid gaan en niet over beleid.
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
pi_219148434
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:11 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Werd Faber vanaf dag 1 belachelijk gemaakt of pas toen ze hele rare uitspraken begon te doen?

Maar omdat zij niet capabel was is homofobie dus ineens weer oke. Duidelijk hoe dat werkt bij jullie.
Was dat ook niet al op dag 1?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 30 oktober 2025 @ 12:13:23 #28
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219148437
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat bleken uiteindelijk best terechte benamingen.
Dat mag jij vinden. Ik vind het schofferen dus mogen sommigen wat minder hard huilie doen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219148445
quote:
9s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Al voor dag 1. Wilders moest haar nota bene op de eerste dag al terugfluiten om de omvolkingsquotes
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219148454
quote:
9s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Oja toen was ze ook al bezig met nazi theorieën natuurlijk
pi_219148461
quote:
81s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:14 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Oja toen was ze ook al bezig met nazi theorieën natuurlijk
Jamaar Jetten is nichterig.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 12:16:00 #32
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219148464
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:11 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Werd Faber vanaf dag 1 belachelijk gemaakt of pas toen ze hele rare uitspraken begon te doen?

Maar omdat zij niet capabel was is homofobie dus ineens weer oke. Duidelijk hoe dat werkt bij jullie.
Ja die werd vanaf dag 1 belachelijk gemaakt. O.a. met 'hilarische' AI plaatjes. Lachen gieren brullen.

En Jetten is toch ook overduidelijk homo. Ik snap niet wat die constatering met homofobie te maken heeft. Net zoals een zwarte man feitelijk zwart is. Moet hij weten verder.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219148469
quote:
8s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Verschrikkelijk zeg, die kunnen we niet naar het buitenland sturen hoor
pi_219148474
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:08 schreef Chivaz het volgende:
Waarom is de seksualiteit van Jetten ineens een punt van discussie? We weten allemaal toch dat deze man een homo is, dit is echt het minst relevante aan de uitslag.
Ik vind het wel degelijk relevant.

Rob Jetten als premier zou voor mij het toonbeeld zijn voor inclusie, naar Westerse maatstaven.

Als Rob Jetten het voor elkaar krijgt om de coalitiepartners op 1 lijn te krijgen over een zuiver rechts, -maar tegelijkertijd gerechtvaardigd-, immigratiebeleid, dan vind ik zijn geaardheid een prachtig symbool daarbij.

In die zin een prachtig symbool naar alle mensen met anti-Westers gedachtengoed vanuit culturen die hier de vrijheden van vrouwen en homo’s denken te kunnen onderdrukken. Tenzij ze zich aanpassen, is er voor deze mensen geen plaats, namelijk.

Als deze boodschap vanuit Rob Jetten kan komen, dan vind ik dat zijn geaardheid een prachtig sluitstuk dat onze normen en waarden symboliseert.

[ Bericht 0% gewijzigd door 2172619626795 op 30-10-2025 12:25:54 ]
pi_219148475
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja die werd vanaf dag 1 belachelijk gemaakt. O.a. met 'hilarische' AI plaatjes. Lachen gieren brullen.

En Jetten is toch ook overduidelijk homo. Ik snap niet wat die constatering met homofobie te maken heeft. Net zoals een zwarte man feitelijk zwart is. Moet hij weten verder.
Ja
pi_219148481
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:08 schreef Chivaz het volgende:
Waarom is de seksualiteit van Jetten ineens een punt van discussie? We weten allemaal toch dat deze man een homo is, dit is echt het minst relevante aan de uitslag.
Wat ik graag wil weten is wat de VVD gaat doen, Jetten wil over links maar dat kan niet zonder de VVD die al heeft aangegeven niet met GL/PvdA in een kabinet te gaan zitten.
Centrum rechts is de enige logische weg voorruit en het is niet wat ik het liefst had gehad maar het is een uitslag waar ik enigszins mee kan leven.
Centrum rechts met VVD, D66, CDA en Ja21 heeft nu geen meerderheid.
pi_219148486
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

'boeler 1' en een doodnormale homo nichterig noemen en je snapt niet hoe dat homofoob is? Lol
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 30 oktober 2025 @ 12:18:32 #38
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219148488
quote:
8s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Derksen noemde hem zelfs een valse nicht in debatten.

Het is wat.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 12:19:38 #39
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219148498
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]
'boeler 1' en een doodnormale homo nichterig noemen en je snapt niet hoe dat homofoob is? Lol
Ik vind hem ook nichterig overkomen. Maar boeiend verder.

Heeft ook niks met angst voor homo's te maken.
pi_219148506
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Alsnog lijkt me Jetten een stuk fatsoenlijker in zijn geaardheid dan bijvoorbeeld een homofiel die minderjarige Marokkaanse jongens neukte in het park.
Als jij degene bedoelt die ik denk: ik heb dat destijds best bijzonder gevonden.
Types die mij op straat uitscholden of erger vanwege mijn geaardheid liepen vervolgens met hem weg.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219148573
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:17 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]

Rob Jetten als premier zou voor mij het toonbeeld zijn voor inclusie, naar Westerse maatstaven.

Als Rob Jetten het voor elkaar krijgt om de coalitiepartners op 1 lijn te krijgen over een zuiver rechts, -maar tegelijkertijd gerechtvaardigd-, immigratiebeleid, dan vind ik zijn geaardheid een prachtig symbool daarbij.

In die zin een prachtig symbool naar alle mensen met anti-Westers gedachtengoed vanuit culturen die hier de vrijheden van vrouwen en homo’s denken te kunnen onderdrukken. Tenzij ze zich aanpassen, is er voor deze mensen is geen plaats, namelijk.

Als deze boodschap vanuit Rob Jetten kan komen, dan vind ik dat zijn geaardheid een prachtig sluitstuk dat onze normen en waarden symboliseert.
Ik snap je punt, maar het feit dat er zo de nadruk op word gelegd vind ik dan weer ontzettend jammer.
pi_219148579
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:17 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Centrum rechts met VVD, D66, CDA en Ja21 heeft nu geen meerderheid.
BBB is er ook nog hè.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 12:28:32 #43
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_219148592
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:17 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]

In die zin een prachtig symbool naar alle mensen met anti-Westers gedachtengoed vanuit culturen die hier de vrijheden van vrouwen en homo’s denken te kunnen onderdrukken. Tenzij ze zich aanpassen, is er voor deze mensen geen plaats, namelijk.

Eens, maar ik vrees weinig verandering in het immigratiebeleid en heel veel milieubelastingen om het begrotingstekort te dichten.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_219148617
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik snap je punt, maar het feit dat er zo de nadruk op word gelegd vind ik dan weer ontzettend jammer.
Nee, dat is ook weer niet nodig inderdaad.

quote:
9s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:28 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Eens, maar ik vrees weinig verandering in het immigratiebeleid en heel veel milieubelastingen om het begrotingstekort te dichten.
Ik denk dat de meeste stemmers rechts immigratiebeleid, centrum-midden klimaatbeleid en links woonbeleid willen.

Allemaal binnen de mogelijkheden zoals de kaarten er nu bij liggen, vind ik.

Dus ik persoonlijk zie meer raakvlakken dan breekpunten, dit keer. Ik heb er echt vertrouwen in.

[ Bericht 1% gewijzigd door 2172619626795 op 30-10-2025 12:36:06 ]
pi_219148618
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik vind hem ook nichterig overkomen. Maar boeiend verder.

Heeft ook niks met angst voor homo's te maken.
Als hij premier wordt, als, dan ben ik benieuwd wat ie doet als hij op bezoek gaat bij "anti"-homo landen...
Of hij daar zijn zegje over ook durft te doen...
pi_219148642
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]
BBB is er ook nog hè.
D66 en BBB? Onmogelijk.

D66 wil snel werk maken van stikstofaanpak en boeren uitkopen. BBB doet alleen mee in de coalitie als zij landbouw krijgen.
pi_219148646
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:31 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Als hij premier wordt, als, dan ben ik benieuwd wat ie doet als hij op bezoek gaat bij "anti"-homo landen...
Wat ook tevens de landen zijn waar ze ook niet blij worden van mensen die wel heel erg diep in de reet van Israël zitten.
pi_219148659
quote:
2s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat ook tevens de landen zijn waar ze ook niet blij worden van mensen die wel heel erg diep in de reet van Israël zitten.
Is Jetten echt zo pro-Israël?
  donderdag 30 oktober 2025 @ 12:37:02 #49
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219148662
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:31 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Laten we eerlijk zijn. Het feit dat hij homo is spreekt alleen in apenlanden in zijn nadeel. Daar hoef je niet wakker van te liggen.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 12:37:30 #50
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219148668
quote:
2s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zoals Hongarije? :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')