Volgens mij zie ik het in dit topic toch vooral over iemands geaardheid gaan en niet over beleid.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zowel links als rechts aan schofferen doet.
Was dat ook niet al op dag 1?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Werd Faber vanaf dag 1 belachelijk gemaakt of pas toen ze hele rare uitspraken begon te doen?
Maar omdat zij niet capabel was is homofobie dus ineens weer oke. Duidelijk hoe dat werkt bij jullie.
Dat mag jij vinden. Ik vind het schofferen dus mogen sommigen wat minder hard huilie doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat bleken uiteindelijk best terechte benamingen.
Al voor dag 1. Wilders moest haar nota bene op de eerste dag al terugfluiten om de omvolkingsquotesquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was dat ook niet al op dag 1?
Oja toen was ze ook al bezig met nazi theorieën natuurlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was dat ook niet al op dag 1?
Jamaar Jetten is nichterig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oja toen was ze ook al bezig met nazi theorieën natuurlijk
Ja die werd vanaf dag 1 belachelijk gemaakt. O.a. met 'hilarische' AI plaatjes. Lachen gieren brullen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Werd Faber vanaf dag 1 belachelijk gemaakt of pas toen ze hele rare uitspraken begon te doen?
Maar omdat zij niet capabel was is homofobie dus ineens weer oke. Duidelijk hoe dat werkt bij jullie.
Verschrikkelijk zeg, die kunnen we niet naar het buitenland sturen hoorquote:
Ik vind het wel degelijk relevant.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:08 schreef Chivaz het volgende:
Waarom is de seksualiteit van Jetten ineens een punt van discussie? We weten allemaal toch dat deze man een homo is, dit is echt het minst relevante aan de uitslag.
Jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja die werd vanaf dag 1 belachelijk gemaakt. O.a. met 'hilarische' AI plaatjes. Lachen gieren brullen.
En Jetten is toch ook overduidelijk homo. Ik snap niet wat die constatering met homofobie te maken heeft. Net zoals een zwarte man feitelijk zwart is. Moet hij weten verder.
Centrum rechts met VVD, D66, CDA en Ja21 heeft nu geen meerderheid.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:08 schreef Chivaz het volgende:
Waarom is de seksualiteit van Jetten ineens een punt van discussie? We weten allemaal toch dat deze man een homo is, dit is echt het minst relevante aan de uitslag.
Wat ik graag wil weten is wat de VVD gaat doen, Jetten wil over links maar dat kan niet zonder de VVD die al heeft aangegeven niet met GL/PvdA in een kabinet te gaan zitten.
Centrum rechts is de enige logische weg voorruit en het is niet wat ik het liefst had gehad maar het is een uitslag waar ik enigszins mee kan leven.
'boeler 1' en een doodnormale homo nichterig noemen en je snapt niet hoe dat homofoob is? Lolquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja die werd vanaf dag 1 belachelijk gemaakt. O.a. met 'hilarische' AI plaatjes. Lachen gieren brullen.
En Jetten is toch ook overduidelijk homo. Ik snap niet wat die constatering met homofobie te maken heeft. Net zoals een zwarte man feitelijk zwart is. Moet hij weten verder.
Derksen noemde hem zelfs een valse nicht in debatten.quote:
Ik vind hem ook nichterig overkomen. Maar boeiend verder.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'boeler 1' en een doodnormale homo nichterig noemen en je snapt niet hoe dat homofoob is? Lol
Als jij degene bedoelt die ik denk: ik heb dat destijds best bijzonder gevonden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsnog lijkt me Jetten een stuk fatsoenlijker in zijn geaardheid dan bijvoorbeeld een homofiel die minderjarige Marokkaanse jongens neukte in het park.
Ik snap je punt, maar het feit dat er zo de nadruk op word gelegd vind ik dan weer ontzettend jammer.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:17 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik vind het wel degelijk relevant.
Rob Jetten als premier zou voor mij het toonbeeld zijn voor inclusie, naar Westerse maatstaven.
Als Rob Jetten het voor elkaar krijgt om de coalitiepartners op 1 lijn te krijgen over een zuiver rechts, -maar tegelijkertijd gerechtvaardigd-, immigratiebeleid, dan vind ik zijn geaardheid een prachtig symbool daarbij.
In die zin een prachtig symbool naar alle mensen met anti-Westers gedachtengoed vanuit culturen die hier de vrijheden van vrouwen en homo’s denken te kunnen onderdrukken. Tenzij ze zich aanpassen, is er voor deze mensen is geen plaats, namelijk.
Als deze boodschap vanuit Rob Jetten kan komen, dan vind ik dat zijn geaardheid een prachtig sluitstuk dat onze normen en waarden symboliseert.
BBB is er ook nog hè.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:17 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Centrum rechts met VVD, D66, CDA en Ja21 heeft nu geen meerderheid.
Eens, maar ik vrees weinig verandering in het immigratiebeleid en heel veel milieubelastingen om het begrotingstekort te dichten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:17 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik vind het wel degelijk relevant.
Rob Jetten als premier zou voor mij het toonbeeld zijn voor inclusie, naar Westerse maatstaven.
Als Rob Jetten het voor elkaar krijgt om de coalitiepartners op 1 lijn te krijgen over een zuiver rechts, -maar tegelijkertijd gerechtvaardigd-, immigratiebeleid, dan vind ik zijn geaardheid een prachtig symbool daarbij.
In die zin een prachtig symbool naar alle mensen met anti-Westers gedachtengoed vanuit culturen die hier de vrijheden van vrouwen en homo’s denken te kunnen onderdrukken. Tenzij ze zich aanpassen, is er voor deze mensen geen plaats, namelijk.
Als deze boodschap vanuit Rob Jetten kan komen, dan vind ik dat zijn geaardheid een prachtig sluitstuk dat onze normen en waarden symboliseert.
Nee, dat is ook weer niet nodig inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar het feit dat er zo de nadruk op word gelegd vind ik dan weer ontzettend jammer.
Ik denk dat de meeste stemmers rechts immigratiebeleid, centrum-midden klimaatbeleid en links woonbeleid willen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eens, maar ik vrees weinig verandering in het immigratiebeleid en heel veel milieubelastingen om het begrotingstekort te dichten.
Als hij premier wordt, als, dan ben ik benieuwd wat ie doet als hij op bezoek gaat bij "anti"-homo landen...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vind hem ook nichterig overkomen. Maar boeiend verder.
Heeft ook niks met angst voor homo's te maken.
D66 en BBB? Onmogelijk.quote:
Wat ook tevens de landen zijn waar ze ook niet blij worden van mensen die wel heel erg diep in de reet van Israël zitten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:31 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Als hij premier wordt, als, dan ben ik benieuwd wat ie doet als hij op bezoek gaat bij "anti"-homo landen...
Of hij daar zijn zegje over ook durft te doen...
Is Jetten echt zo pro-Israël?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat ook tevens de landen zijn waar ze ook niet blij worden van mensen die wel heel erg diep in de reet van Israël zitten.
Laten we eerlijk zijn. Het feit dat hij homo is spreekt alleen in apenlanden in zijn nadeel. Daar hoef je niet wakker van te liggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:31 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Als hij premier wordt, als, dan ben ik benieuwd wat ie doet als hij op bezoek gaat bij "anti"-homo landen...
Of hij daar zijn zegje over ook durft te doen...
Zoals Hongarije?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat ook tevens de landen zijn waar ze ook niet blij worden van mensen die wel heel erg diep in de reet van Israël zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |