abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219139027
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219139058
Wat is dit voor prehistorische opvoeding zeg, van HVK? Arme kinderen… Zij investeert gewoon helemaal niet in eten met de kinderen om het eten leuker en lekkerder te maken…

En ik moest lachen om Annemarie. Ze is ‘van een oudere generatie’ dus ze vraagt Juul om wat er speelt. En ondertussen doorbreekt ze taboes die al lang geen taboe meer zijn en mist ze volledig de essentie van een reactie onder haar post. De daadwerkelijke essentie is zelfs nog verduidelijkt, maar AM wilde toch graag even de quote gebruiken om haar punt duidelijk te maken over iets wat ze verkeerd geïnterpreteerd heeft.
pi_219139094
Hoe lang Milou er in haar huishouden over gaat doen boeit me niet echt, maar hoeveel wafelijzers met bijbehorende platen heeft zij wel niet? Een Tefal met 12 verschillende platen of zo en nu ook nog zo’n halloween thema ijzer, wat een onzin…
pi_219139178
Morgen weer een dag niet eten bij HVK en daarna droge pasta. Ik heb geen woorden hiervoor en ergens hoop ik dat instanties meekijken.
pi_219139206
Ach Sanneke gaat weer eens op vakantie.

En altijd maar zeiken dat ze zo weinig op vakantie gaan e.d.
pi_219139217
Wat een verschil in tekst van AM tussen haar eigen schrijfsels in haar stories en haar AI gegenereerde teksten beschrijft k ‘het hulpje van de minister’ post.

En iedereen moest toch wachten met eten tot de freule haar rondje filmen om de tafel klaar had? Nog niet eens iedereen zat en Sam was al aan het eten.
pi_219139246
"gelukkig daar is Jim (inclusief❤️)"

Verjaardag van Sam wordt gevierd, maar het is wel duidelijk op wie Am echt aan het wachten is...
pi_219139250
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:15 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ach Sanneke gaat weer eens op vakantie.

En altijd maar zeiken dat ze zo weinig op vakantie gaan e.d.
Ze zal er wel weer aan toe zijn.

Zij heeft het klagen en zeuren uitgevonden. Dit zei ik eerder over Judith maar inmiddels denk ik dat Sanneke toch eerder was. Een gedeelde eerste plaats zou ook nog kunnen.
pi_219139354
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Zij heeft het klagen en zeuren uitgevonden. Dit zei ik eerder over Judith maar inmiddels denk ik dat Sanneke toch eerder was. Een gedeelde eerste plaats zou ook nog kunnen.
Ik heb echt wel sympathie voor hun moeizame huizenjacht, de huizenmarkt is een totale ramp. Maar dat ze nu schrijft dat haar kind geen thuis heeft vind ik wel echt ongepast… ze wonen in een ruime woning met tuin en eigen kamer voor die kleine. Ja, de eigenaren willen het verkopen, en tuurlijk begrijp ik dat dat stress geeft (vooral als je er pas na tig maanden achterkomt dat je niet onder normaal huurrecht valt). Maar kom op zeg, er zijn legio twintigers en dertigers die noodgedwongen thuis wonen, ook met baby’s, of nog als een student met huisgenoten wonen.
pi_219139636
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:11 schreef Moedervan4kids het volgende:
Morgen weer een dag niet eten bij HVK en daarna droge pasta. Ik heb geen woorden hiervoor en ergens hoop ik dat instanties meekijken.
Te triest voor woorden
pi_219139700
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ik heb echt wel sympathie voor hun moeizame huizenjacht, de huizenmarkt is een totale ramp. Maar dat ze nu schrijft dat haar kind geen thuis heeft vind ik wel echt ongepast… ze wonen in een ruime woning met tuin en eigen kamer voor die kleine. Ja, de eigenaren willen het verkopen, en tuurlijk begrijp ik dat dat stress geeft (vooral als je er pas na tig maanden achterkomt dat je niet onder normaal huurrecht valt). Maar kom op zeg, er zijn legio twintigers en dertigers die noodgedwongen thuis wonen, ook met baby’s, of nog als een student met huisgenoten wonen.
De woningmarkt is inderdaad drama voor iedereen. En ik weet niet beter dan dat ze een huis hadden voordat ze in deze hut trokken.
pi_219139812
Alhoewel ik de reactie(s) van Ivan en Linda Kraan op AM´s post van gisteren kon waarderen, is het wel toevallig dat ze juist nu, na maandenlange media-stilte, weer van zich laten horen op hun Insta-kanaal.
Zo lijkt iedereen op zijn manier proberen te profiteren.
pi_219139941
Ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat AM achter alles wat ze post staat, dat ze dat echt allemaal oke vindt. Hartstikke goed als er binnen een gezin vrijuit gesproken wordt over bv menstruatie. Maar je maakt mij niet wijs dat twee meiden van net 12 jaar kunnen beslissen dat het oké is dat iedereen kan zien welke maat ondergoed ze dragen. Waarom vind je als ouder zijnde het oké dat tienduizenden vreemden dat van je tienerdochters weten?? Daarnaast zijn zij grotendeels opgegroeid met een camera op ze gericht, een moeder die alles deelt, een vader die niet ingrijpt en ouders normaliseren het hele gebeuren. Zij zijn gewoonweg loyaal aan hun ouders, het zit er waarschijnlijk zo ingebakken daar thuis dat niemand ook maar denkt aan weigeren van content. Ze mogen trouwens ook niet meekijken op insta dus weten waarschijnlijk 90% van wat moeders post niet eens..
pi_219139988
Voor iemand die niet gefilmd/gepost wil worden op het kanaal van zijn moeder is Sam toch opvallend veel op beeld. Of is dat de prijs die hij moet betalen voor een poke bowl op zijn verjaardag?
pi_219140127
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:06 schreef Jenn1806 het volgende:
Voor iemand die niet gefilmd/gepost wil worden op het kanaal van zijn moeder is Sam toch opvallend veel op beeld. Of is dat de prijs die hij moet betalen voor een poke bowl op zijn verjaardag?
Ik denk dat hij vooral niet meer meedoet aan dingen als interviews, foto-sessies etc.
En thuis het liefst zo min mogelijk in beeld.
Maar ik denk dat helemaal niet in beeld vrijwel onmogelijk is, als je wel deel wil nemen aan het gezin. En af en toe ook nog van het gefilm profiteert (koffie, kleding etc).
pi_219140336
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:58 schreef Harper het volgende:
Alhoewel ik de reactie(s) van Ivan en Linda Kraan op AM´s post van gisteren kon waarderen, is het wel toevallig dat ze juist nu, na maandenlange media-stilte, weer van zich laten horen op hun Insta-kanaal.
Volgens mij is daar gewoon het camping seizoen voorbij en weer meer tijd voor het gezin en sociale media. Was vorig jaar ook ergens rond deze tijd
pi_219140479
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:58 schreef Harper het volgende:
Ik heb ze de afgelopen week volgens mij toch minstens 2 x gezien in stories. Of ik moet me wel heel erg vergissen.
pi_219140599
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat AM achter alles wat ze post staat, dat ze dat echt allemaal oke vindt. Hartstikke goed als er binnen een gezin vrijuit gesproken wordt over bv menstruatie. Maar je maakt mij niet wijs dat twee meiden van net 12 jaar kunnen beslissen dat het oké is dat iedereen kan zien welke maat ondergoed ze dragen. Waarom vind je als ouder zijnde het oké dat tienduizenden vreemden dat van je tienerdochters weten?? Daarnaast zijn zij grotendeels opgegroeid met een camera op ze gericht, een moeder die alles deelt, een vader die niet ingrijpt en ouders normaliseren het hele gebeuren. Zij zijn gewoonweg loyaal aan hun ouders, het zit er waarschijnlijk zo ingebakken daar thuis dat niemand ook maar denkt aan weigeren van content. Ze mogen trouwens ook niet meekijken op insta dus weten waarschijnlijk 90% van wat moeders post niet eens..
Ik sta ook versteld van haar houding hierin. Zo van ja doe ik het toch fout, dan komen we daar later achter en leren we daarvan.

Het gaat hier wel over je kinderen, jeetje. Opvoeden en voor je kinderen zorgen is geen experiment.

En vooral, het hoeft allemaal niet. Dat hele online delen van je kinderen, het hoeft gewoon niet. Waarom zou je zo bewust kiezen voor het mogelijk maken van onherstelbare fouten en schade als je het ook gewoon niet kan doen.
pi_219140639
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:46 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ik sta ook versteld van haar houding hierin. Zo van ja doe ik het toch fout, dan komen we daar later achter en leren we daarvan.

Het gaat hier wel over je kinderen, jeetje. Opvoeden en voor je kinderen zorgen is geen experiment.

En vooral, het hoeft allemaal niet. Dat hele online delen van je kinderen, het hoeft gewoon niet. Waarom zou je zo bewust kiezen voor het mogelijk maken van onherstelbare fouten en schade als je het ook gewoon niet kan doen.
Geld en bewijsdrang.
pi_219140747
Mijn hoogtepunt vandaag was Debbie die (g)een rondje in kan kleuren terwijl een kleurboek geen probleem lijkt.....

Wat een besef ....
pi_219140850
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:54 schreef Barbamamaatje het volgende:
Mijn hoogtepunt vandaag was Debbie die (g)een rondje in kan kleuren terwijl een kleurboek geen probleem lijkt.....

Wat een besef ....
🤣
Ze zal nog wel flitsen hebben gezien door die bril.
pi_219140913
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Ze vraagt ook weer om tips in de omgeving, horeca die 's middags vroeg open is en alles moet rolstoelvriendelijk (haar moeder zal dan wel meegaan). Ze doet uiteindelijk niks met tips, ja erover zeuren wat er mis mee is.
pi_219141188
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze vraagt ook weer om tips in de omgeving, horeca die 's middags vroeg open is en alles moet rolstoelvriendelijk (haar moeder zal dan wel meegaan). Ze doet uiteindelijk niks met tips, ja erover zeuren wat er mis mee is.
Zo hoopt ze natuurlijk op uitnodigingen.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 21:35:33 #24
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219142109
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ik kan er eerlijk gezegd weinig sympathie voor opbrengen. Ze heeft zelf een prima huurhuis in Rotterdam opgezegd voor een tijdelijke woning. Zonder haar rechten goed uit te zoeken, wat dat wist ze zogenaamd. En nu zit ze met de gebakken peren.

Haar moeder heeft overigens ook een prima gezinswoning, dus ze komen echt niet op straat te staan. Laat het maar eens een les voor haar zijn dat ze lang niet zo slim is als ze zelf denkt.
pi_219142263
Ik vind veel van hvk, maar ze had nu 2 lekkere opties voor de kinderen en ik snap dat ze 't niet wilt weg gooien en morgen weer probeert. Misschien kan ze meer moeite doen qua samen eten etc., maar ik vind 't niet gek dat ze nu niet nog iets gaat maken voor de kinderen
pi_219142664
Sanneke die denkt dat mensen politiek niet begrijpen alleen maar omdat GroenLinks-PvdA niet zo groot is geworden als ze hadden gehoopt 😂. Deal met democratie Sanneke
pi_219142676
AM weet zelf niet meer welke box ze in de markt zet. De overwinterbox wordt bijna uitgeleverd en AM heeft het in haar stories over de 'alleen voor mij'-box. Heel professioneel ook. Het over een box hebben die al voor moederdag is verzonden. 🙈
pi_219142893
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:58 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Sanneke die denkt dat mensen politiek niet begrijpen alleen maar omdat GroenLinks-PvdA niet zo groot is geworden als ze hadden gehoopt 😂. Deal met democratie Sanneke
Zij kan enkel met zichzelf en haar eigen mening dealen.
pi_219142943
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:58 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Komt omdat zij een diehard fan is van GroenLinks. Echt heftig dat je gaat lopen janken maar dat doet ze dus elke keer als ze niet winnen.
pi_219143071
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:41 schreef slowie het volgende:
Ik vind veel van hvk, maar ze had nu 2 lekkere opties voor de kinderen en ik snap dat ze 't niet wilt weg gooien en morgen weer probeert. Misschien kan ze meer moeite doen qua samen eten etc., maar ik vind 't niet gek dat ze nu niet nog iets gaat maken voor de kinderen
Ze had van kleins af aan in mijn ogen meer op het eten uit moeten doen.
Louay eet blijkbaar wel van alles.
Zoals al vaker gezegd: het eten is daar ook totaal niet aantrekkelijk. Daarbij zitten ze met de tablet voor hun neus en zitten ze niet samen aan tafel.
Het feit dat ze dus vandaag niet hebben gegeten en ze datzelfde geweigerde eten morgen weer opgewarmd voorgezet krijgen vind ik ronduit belachelijk.
2 dagen geen fatsoenlijke maaltijd.
En dan de derde dag droge pasta.
Maak een soepje of een omelet met stokbrood en kruidenboter of iets.
Die kids hebben toch honger denk ik.
Zie ze wel vaak snaaien, misschien hebben ze geen honger daardoor.
pi_219143125
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
🤣
Ze zal nog wel flitsen hebben gezien door die bril.
Komt omdat Roy in het buitenland is, hebben we dat meegekregen? Roy is in het buitenland.
pi_219143222
En mor
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 22:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze had van kleins af aan in mijn ogen meer op het eten uit moeten doen.
Louay eet blijkbaar wel van alles.
Zoals al vaker gezegd: het eten is daar ook totaal niet aantrekkelijk. Daarbij zitten ze met de tablet voor hun neus en zitten ze niet samen aan tafel.
Het feit dat ze dus vandaag niet hebben gegeten en ze datzelfde geweigerde eten morgen weer opgewarmd voorgezet krijgen vind ik ronduit belachelijk.
2 dagen geen fatsoenlijke maaltijd.
En dan de derde dag droge pasta.
Maak een soepje of een omelet met stokbrood en kruidenboter of iets.
Die kids hebben toch honger denk ik.
Zie ze wel vaak snaaien, misschien hebben ze geen honger daardoor.
En morgenochtend zijn ze weer vroeg wakker. Wat ze dan niet snapt. Maar die kinderen worden wakker van de honger lijkt mij.
pi_219143251
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef Jenn1806 het volgende:
Mijn dochter vond het al gênant dat oma het wist. Laat staan 100.000 onbekende mensen
pi_219143285
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 22:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Komt omdat Roy in het buitenland is, hebben we dat meegekregen? Roy is in het buitenland.
Waaaat? In het buitenland? Sinds wanneer? Wanneer terug? Vandaar die chagrijnige tronie vanochtend. Ze moest haar nest uit.
pi_219143877
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:21 schreef Lodelie het volgende:
"gelukkig daar is Jim (inclusief❤️)"

Verjaardag van Sam wordt gevierd, maar het is wel duidelijk op wie Am echt aan het wachten is...
Ooit was Sam haar lievelingetje. Dat was voordat ze Jim het huis had gezet. Nu zit ze vol met schuldgevoel en probeert het voor haarzelf op deze manier goed te maken.
pi_219144191
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 22:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Waaaat? In het buitenland? Sinds wanneer? Wanneer terug? Vandaar die chagrijnige tronie vanochtend. Ze moest haar nest uit.
Nou dat, en ze wist volgens mij niet eens hoe ze de broodtrommels klaar moest maken.
Arme vrouw, dat word het weekend bijslapen
pi_219144242
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 22:17 schreef Lalaland79 het volgende:
En mor
[..]
En morgenochtend zijn ze weer vroeg wakker. Wat ze dan niet snapt. Maar die kinderen worden wakker van de honger lijkt mij.
Ja dat weet ik ook wel bijna zeker.
Ze eten daar al weinig groente en nu gaan ze zonder eten naar bed, geef ze dan tenminste een boterham.
En morgen dezelfde prak weer voor hun neus, tsja zo maak je ook dat kinderen niets lusten.
pi_219144402
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:39 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Ik heb ze de afgelopen week volgens mij toch minstens 2 x gezien in stories. Of ik moet me wel heel erg vergissen.
Ik gisteren en vandaag.
Maar dat mag. Hun Insta is ook niet alleen voor de leuk natuurlijk.
pi_219144431
Debbie laat zich weer kennen op TT. Iemand reageert met "Stemmen op long covid :') " oid en zij reageert eerst dat het echt wel bewezen is dat de ziekte bestaat, dat vind ik al opmerkelijk dat ze de behoefte voelt dat te zeggen maar ze reageert ook 2 uur(!) daarna nog weer een keer met "lager opgeleid zeker?".
Gieren, ze heeft zelf ook 'maar' 2 dagen het mbo gedaan :')
Daaronder ergens reageert ze dan weer "ik zie iedereen als gelijke". Meid, wat wil je nou?! Laat je niet zo kennen zeg, mijn hemel. Ook haar (niet zo intelligente) antwoord op de vraag wat ze beter wil in de zorg is het lezen waard (ik, ik, ik, ik oh en ik!). Even vergeten dat GL/PVDA vooral voor solidariteit is denk ik.

(voor de duidelijkheid, ik kijk dus niet neer op mbo)

[ Bericht 6% gewijzigd door Nieve op 29-10-2025 23:26:07 ]
pi_219144596
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 23:20 schreef Nieve het volgende:
Debbie laat zich weer kennen op TT. Iemand reageert met "Stemmen op long covid :') " oid en zij reageert eerst dat het echt wel bewezen is dat de ziekte bestaat, dat vind ik al opmerkelijk dat ze de behoefte voelt dat te zeggen maar ze reageert ook 2 uur(!) daarna nog weer een keer met "lager opgeleid zeker?".
Daaronder ergens reageert ze dan weer "ik zie iedereen als gelijke". Meid, wat wil je nou?! Laat je niet zo kennen zeg, mijn hemel. Ook haar (niet zo intelligente) antwoord op de vraag wat ze beter wil in de zorg is het lezen waard (ik, ik, ik, ik oh en ik!). Even vergeten dat GL/PVDA vooral voor solidariteit is denk ik.

Idd zeker niets mis met mbo.. ook niet die loi cursus die ze deed.. maar ze is niet verder dan hoofdstuk 1 gekomen dus hoezo denkt ze hoog opgeleid te zijn?
pi_219144684
Ik vond haar reactie op een pvv stemmer wel grappig "strijder, zo moeilijk is een rondje rood kleuren toch niet?" 🤣😂 terwijl ze zelf vreselijk buiten het lijntje zit 😂🤣😂👍
pi_219144755
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 23:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idd zeker niets mis met mbo.. ook niet die loi cursus die ze deed.. maar ze is niet verder dan hoofdstuk 1 gekomen dus hoezo denkt ze hoog opgeleid te zijn?
Ze blaast wel vaker hoog van de toren, behoorlijk misplaatst als ik zie wat eruit komt als ze inhoudelijk probeert te reageren. Iets met een klok en een klepel.
pi_219144760
Het is ook moeilijk, filmen en kleuren tegelijk. En dat filmen was wel enorm belangrijk natuurlijk.
pi_219145322
Sanneke die verbaasd is dat mensen twijfelen tussen SP en PVV en dan afvragen hoeveel mensen politiek werkelijk snappen en zich erin verdiepen.. volgens mij snapt Sanneke politiek werkelijk niet. Kan hier inhoudelijk op ingaan, zal ik maar niet doen.

Maarja, zelf weet ze het natuurlijk altijd beter en plaatst ze zich heel hoog qua politiek (ik zou haar werkelijk nooit als fractiegenoot willen).
pi_219145328
Snap ook niet waarom ze zich nooit opgeeft als stembureaulid: want je krijgt geld! En ze is zo politiek ingesteld altijd.

Maarja, moet je wel echt wat doen..
pi_219145722
Zou dit de reden zijn dat Judith zich opgeeft als stembureaulid en nu baalde dat ze niet (ook) overdag aan het werk kon?

Krijg ik als lid van een stembureau of teller een vergoeding?

Ja, je krijgt voor het werken op het stembureau een vergoeding. De hoogte van die vergoeding hangt af van jouw rol en taken in het stembureau en verschilt per gemeente. Voor een stembureaulid gaat het vaak om een bedrag tussen de ¤ 100 en ¤ 150. Voor tellers vaak om een bedrag van ¤ 40.

Laat naar bed (en dat had zomaar nog later kunnen worden) en vandaag naar Amsterdam. Ik hoop dat ze niet te vermoeid is.
pi_219145725
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 01:24 schreef Utopica het volgende:
Snap ook niet waarom ze zich nooit opgeeft als stembureaulid: want je krijgt geld! En ze is zo politiek ingesteld altijd.

Maarja, moet je wel echt wat doen..
Ze hebben geen bank daar waar ze op kan hangen.
pi_219146010
Had Debbie een andere verkiezingsuitslag verwacht in Barneveld? Of sowieso de biblebelt?
Omdat ze daar een post over maakt?
pi_219146137
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 06:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou dit de reden zijn dat Judith zich opgeeft als stembureaulid en nu baalde dat ze niet (ook) overdag aan het werk kon?

Ja, je krijgt voor het werken op het stembureau een vergoeding. De hoogte van die vergoeding hangt af van jouw rol en taken in het stembureau en verschilt per gemeente. Voor een stembureaulid gaat het vaak om een bedrag tussen de ¤ 100 en ¤ 150. Voor tellers vaak om een bedrag van ¤ 40.

Laat naar bed (en dat had zomaar nog later kunnen worden) en vandaag naar Amsterdam. Ik hoop dat ze niet te vermoeid is.
Ja, daar doet Judith het voor. En daarom voelde ze zich dus gepasseerd dat ze dit jaar geen bureaulid was.
pi_219146148
Ahh Sanneke met de huidige uitslag van D66 en PVV over “te vroeg gejuicht?”

Snapt ze dan niet dat na de exit polls er nog een marge van ongeveer 2 zetels is? Omdat het fucking exit polls zijn en geen definitieve uitslagen?

Snapt ze dan niet dat D66 gewoon ook super blij is dat ze een zetelwinst van +17 hebben en dat gewoon een hele goede uitslag is en dat je daar als partij ook euforisch over bent??? Tevens zijn ze linkser dan een heel tijd én als je een beetje alles volgt weet je dat de voorkeur van D66 over links iets formateren is. En is deze uitslag niet verwonderlijk.

En ook zijn motie stemmen ook niet alles. Erken dat PVV een waardeloze partij is hoor en is zijn er net wat meer punten waarom mensen op SP en PVV stemmen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Utopica op 30-10-2025 08:56:02 ]
pi_219146165
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 07:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
Had Debbie een andere verkiezingsuitslag verwacht in Barneveld? Of sowieso de biblebelt?
Verwacht denk ik niet. Gehoopt (of gewild) denk ik. Maar iedereen weet ook dat Debbie niet echt respect heeft voor het geloof. Tenzij het gaat om het geloof van de moeder van de buurman. En vergeet niet dat Debbie andere belangen heeft wat zorg betreft. Haar belangen.

[ Bericht 5% gewijzigd door JaNeeDan op 30-10-2025 08:24:50 ]
pi_219146186
quote:
Ik denk dat ze ook wel heel teleurgesteld is in de uitslag van PvdA/GL. Die partij is er voor haar, tenslotte. Aldus Debbie. Maar wat verwacht ze precies? Geen eigen bijdrage meer, alternatieve zorg en meer vergoedingen voor privé-klinieken. Vrij vertaald vind ik dit in het geval van Debbie gewoon ‘onder de radar gratis jarenlang ziekte uit blijven melken’. In het geval van Debbie dus he, helemaal los van wat ze dan ook voor ziektes zegt te hebben.
pi_219146203
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 23:20 schreef Nieve het volgende:

Ze kan dit soort discussies beter niet aangaan. Alles draait bij haar om zichzelf. En dat mag. Maar doe niet alsof je het zo goed voor hebt met je medemens als je je eigen gezin al volledig om jezelf laat draaien. In Debbie haar ogen is er maar één iemand belangrijk: Debbie.
pi_219146216
Gelukkig Lotte is geopereerd. Aparte vent die vriend. Snap helemaal niet haar reden. Ze ziet er heel goed uit en wat boeien die paar streepjes. Gesnij in gezond lichaam. Gaat haar niet helpen denk ik. Littekens zullen groter zijn dan die strepen.
pi_219146263
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:23 schreef Beppie12345 het volgende:
Gelukkig Lotte is geopereerd. Aparte vent die vriend. Snap helemaal niet haar reden. Ze ziet er heel goed uit en wat boeien die paar streepjes. Gesnij in gezond lichaam. Gaat haar niet helpen denk ik. Littekens zullen groter zijn dan die strepen.
Het zal best mooi worden. Ik hoop vooral dat ze er gelukkiger van wordt (deze vrouw maakt altijd zo'n zoekende en totaal ongelukkige indruk op mij). Zelf al 2 keer weken (!) extra ziekenhuis aan complicaties bij noodzakelijke operaties overgehouden, dus in geen honderd jaar dat ik voor een niet-noodzakelijke operatie onder het mes ga. Ik snap er ook niets van, maar mijn blik is natuurlijk ernstig gekleurd door mijn ervaringen (ik slaagde er daarna nog een keer in om bij een doodsimpele ingreep aan mijn hand een zeldzame infectie op te lopen, waaraan na een jaar tobben en AB een tweede, veel zwaardere operatie nodig was).
pi_219146270
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:23 schreef Beppie12345 het volgende:
Dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik begrijp het als iemand zo’n operatie wil. Ook wanneer iemand het niet wil (zelf bijv. niet gekozen voor een reconstructie na borstkanker). Ik hoop alleen dat ze dit heeft gedaan voor zichzelf. De omslag van ‘losse buik geaccepteerd’ naar ‘losse buik moet weg’ kan ook. Maar tezamen met een nieuwe liefde geeft bij mij wat twijfels. Maar voorlopig weer voldoende content! Dat is ook wat waard.
pi_219146366
quote:
Wat ze dan niet snapt of niet kan aflezen, veel te hoogbegaafd en last van adhd is dat de Biblebelt het best goed gedaan heeft!
Ook daar laat D66 groei zien en is PVV gekelderd en absoluut niet meer de nr 1.
Dus wat ze wil bereiken snap ik ook niet.
pi_219146401
quote:

De enige reden dat Judith zich opgeeft is geld
pi_219146449
Wat meespeelt is denk ik het beeld van tegenwoordig dat je, ook na kinderen, een strakke buik moet hebben als vrouw. Maar dat is geen realistisch en ook een ongezond beeld (vrouwen hebben vet rond hun buik nodig om gezond te zijn). Ik had die platte buik altijd door gewoon aanleg en nu na de overgang niet meer. Dat was ook best even wennen, maar eigenlijk is het een van de minst boeiende dingen in mijn leven.
pi_219146547
quote:

Dit is wel bruto, en kan hoger zijn als je voorzitter of plaatsvervangend voorzitter bent (onze gemeente krijgt een vz bijv. ¤200)

Ik ben altijd stembureaulid omdat ik zo een steentje bijdraag aan het democratisch proces en hoop altijd dat meer mensen zijn die sceptisch zijn over hoe het gaat met stemmen mee zouden doen O+

Wel ga ik nu tering moe naar m’n werk toe, want het is laat geworden en van het geld dat ik krijg ga ik altijd uit eten en noem dat “het etentje op kosten van de democratie” 😂
pi_219146847
Nou ik kwam Debbie met haar Wellis reclame zojuist tegen in mijn Facebook tijdlijn hoor 🤦♀ niet naar gezocht wel gekregen. De eerste reactie daaronder: wauw…. Ben benieuwd of er nog meer reacties komen.
pi_219146889
Ik weet echt heel zeker dat Judith het voor het geld doet. Een voorzitter in een grote stad in de buurt krijgt 400 euro.
pi_219146979
Ik heb de stories van AM over het menstruatieondergoed van haar kinderen doorgestuurd aan Sjamadriaan en Tim Hofman. Hopelijk wordt ze publiekelijk aan de schandpaal genageld.
pi_219147038
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:32 schreef Gooischevrouw het volgende:
Nou ik kwam Debbie met haar Wellis reclame zojuist tegen in mijn Facebook tijdlijn hoor 🤦♀ niet naar gezocht wel gekregen. De eerste reactie daaronder: wauw…. Ben benieuwd of er nog meer reacties komen.
Hoe ze ook zegt ‘en sporten kan ik niet meer’. Dat deed ze voorheen ook al niet
pi_219147080
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:51 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik volg Debbie al een flinke tijd. Maar ze heeft inderdaad nog nooit iets aan sport gedaan. Of dat moet voor haar 'a Dutch mom in Liverpool' era zijn geweest.
pi_219147115
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:51 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ooit ging ze op advies van een behandelaar 5 minuten wandelen 😂 echt vind hem nog steeds grappig... in 5 minuten ben ik net de straat uit.. sporten en Debbie.. 😂
pi_219147135
Dat mijn 12-jarige kinderen het prima zouden vinden als ik over hun ondergoed (type en maat) zou schrijven, zou voor mij geen reden zijn om het te doen. Je kunt als ouder ook gewoon voor hen de keuze maken het zelf niet te doen.

Dat staat mij ook zo tegen in het AI-gebrabbel van Annemarie. Natuurlijk zijn er regels nodig, daar zijn mensen zich al jaren hard voor aan het maken. Maar in de tussentijd kun je als ouder natuurlijk ook je verantwoordelijkheid nemen. Je hoeft je kinderen niet te delen, ook niet als bedrijven wel aandringen of er veel geld in om gaat.

Dat staat volkomen los van het feit dat er regels moeten komen. Dat je aangeeft dat je er over na gaat denken is leuk hoor, maar ik mag toch aannemen dat je dat al doet als je begint met delen, al helemaal als je een groot bereik hebt. Er nu over gaan nadenken, nadat je tonnen hebt verdiend aan je gezin, lijkt mij persoonlijk aan de late kant!

Ik hoop dat ouders zich altijd de vraag stellen: wat is het voordeel voor mijn kind als ik iets deel?

Dat was voor mijzelf jaren geleden zo'n eyeopener: ik besefte toen dat ik het alleen maar deed voor mijn eigen ego, voor de trots die ik zelf had. Mijn kind (een jaar of 4 oud toen) had er geen enkele voordeel aan. Daarna nooit meer iets gedeeld (ook niet op mijn kleine privé-account met 30 volgers ofzo).
pi_219147173
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ooit ging ze op advies van een behandelaar 5 minuten wandelen 😂 echt vind hem nog steeds grappig... in 5 minuten ben ik net de straat uit.. sporten en Debbie.. 😂
Heeft ze die 5 min. ooit gehaald?
pi_219147193
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Die was ik vergeten 🫣 dat 5 minuten wandelen
pi_219147199
Sanneke: 7 stories over cadeaus voor een kind. Vraag gewoon wat je wilt vragen, pak in wat je in wilt pakken.
pi_219147200
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik volg Debbie al een flinke tijd. Maar ze heeft inderdaad nog nooit iets aan sport gedaan. Of dat moet voor haar 'a Dutch mom in Liverpool' era zijn geweest.
Ik heb helaas haar Liverpool era gemist 😆
pi_219147238
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:46 schreef sophierr het volgende:
Ik heb de stories van AM over het menstruatieondergoed van haar kinderen doorgestuurd aan Sjamadriaan en Tim Hofman. Hopelijk wordt ze publiekelijk aan de schandpaal genageld.
Wat moet Sjamadriaan daarmee dan?
pi_219147329
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik heb helaas haar Liverpool era gemist 😆
Gemist is groot woord hoor... toen en nu verschild niet veel behalve haar diagnoses zijn anders
pi_219147359
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:08 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Wat moet Sjamadriaan daarmee dan?
Die is ook groot tegenstander van het uitbuiten van kinderen en zeker voor dit soort producten.
pi_219147360
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Jawel, een periode van een paar maanden voor de derde zwangerschap (of derde kind, ze had miskramen natuurlijk) en LC ging ze naar de sportschool. Zoals veel dingen in haar leven een blauwe maandag waar dan wel eeuwig aan gerefereerd wordt, maar nooit iets aan sport klopt niet.
pi_219147369
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Heeft ze die 5 min. ooit gehaald?
Ieder sprintje naar Zeeman en de nagel studio is al langer.. dus in die zin ja... het gaat op zich ook niet om het feit of ze loopt.. maar dat ze beweert dat iemand 5 minuten zou aanraden 😂 1km zou ik snappen voor iemand die begint te wandelen... half uur 👌 maar 5 minuten? Ja als je net een nieuwe knie of heup hebt gekregen misschien
pi_219147464
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef sophierr het volgende:

[..]
Die is ook groot tegenstander van het uitbuiten van kinderen en zeker voor dit soort producten.
Maar ze heeft de kinderen enkel benoemd en niet getoond nu toch of heb ik berichten gemist? Ze heeft alleen gezegd dat de 12 jarige de boxers het fijnste vinden en Julia de strings.. of ik heb iets gemist
pi_219147496
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Jawel, een periode van een paar maanden voor de derde zwangerschap (of derde kind, ze had miskramen natuurlijk) en LC ging ze naar de sportschool. Zoals veel dingen in haar leven een blauwe maandag waar dan wel eeuwig aan gerefereerd wordt, maar nooit iets aan sport klopt niet.
Echt? Dit is volledig nieuws voor mij 🤔 Debbie naar de sportschool zou toch minstens een shitload aan sportkleding betekenen en mega veel berichten dat ze gaat.. ik kan me hier totaal niets van herinneren 🤔
Die blauwe maandag moet wel erg blauw geweest zijn
pi_219147604
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Klopt, dit weet ik ook nog.
Maakte ze een selfie op de trap van de sportschool. Dit was van korte duur maar ze heeft het wel gedaan
pi_219147737
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:46 schreef Earring het volgende:

[..]
Klopt, dit weet ik ook nog.
Maakte ze een selfie op de trap van de sportschool. Dit was van korte duur maar ze heeft het wel gedaan
Ik kan ook prima een selfie maken in sportkleding op de trap van een sportschool/voor de deur van Basic Fit. En dan weer heel snel weg! 😁
pi_219147882
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ieder sprintje naar Zeeman en de nagel studio is al langer.. dus in die zin ja... het gaat op zich ook niet om het feit of ze loopt.. maar dat ze beweert dat iemand 5 minuten zou aanraden 😂 1km zou ik snappen voor iemand die begint te wandelen... half uur 👌 maar 5 minuten? Ja als je net een nieuwe knie of heup hebt gekregen misschien
Ik bedoel meer die opdracht van de behandelaar. Of ze in die zin die 5 min. ooit heeft gehaald. Ik kan me nog herinneren dat ze dan in het donker even ging lopen. Moeizaam, moeizaam.
Maar de kerstmarkt enzo gingen dan prima🙄
pi_219147911
Wat een geleuter van Sanneke over cadeaukaarten als cadeau. Zij wil die heel graag hebben. Maar grote kans dat als je als kraamcadeau een Kruidvat bon had gegeven, ze commentaar had gehad ‘dat je geen aandacht had besteed’ of ‘dat M daar toch niks aan had want hij kon er niet meteen mee spelen/aan en je hebt ook al geen eten meegenomen’

En dat dan stories lang vertellen… pff.
pi_219147971
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik bedoel meer die opdracht van de behandelaar. Of ze in die zin die 5 min. ooit heeft gehaald. Ik kan me nog herinneren dat ze dan in het donker even ging lopen. Moeizaam, moeizaam.
Maar de kerstmarkt enzo gingen dan prima🙄
Ja maar dat is Debbie 😂 jas aantrekken is dan al een opgave.. maar uren over een beurs no problemo
pi_219148049
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik begrijp het als iemand zo’n operatie wil. Ook wanneer iemand het niet wil (zelf bijv. niet gekozen voor een reconstructie na borstkanker). Ik hoop alleen dat ze dit heeft gedaan voor zichzelf. De omslag van ‘losse buik geaccepteerd’ naar ‘losse buik moet weg’ kan ook. Maar tezamen met een nieuwe liefde geeft bij mij wat twijfels. Maar voorlopig weer voldoende content! Dat is ook wat waard.
Ze plaatste foto's waarvan ik denk wat wil je daar nog aan verbeteren. Ja wat slappe huid. Maat ja dat litteken is denk ik opvallender. Die vriend is vreemd.
pi_219148125
Dit gaat vast om een samenwerking met de arts …..
pi_219148131
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:35 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Ze plaatste foto's waarvan ik denk wat wil je daar nog aan verbeteren. Ja wat slappe huid. Maat ja dat litteken is denk ik opvallender. Die vriend is vreemd.
Ik kan mij best voorstellen dat een slappe buik lastig kan zijn met kleding. Ik weet het niet zeker, het is wat ik mij zou kunnen voorstellen. Het enige wat ik hoop is dat de nieuwe liefde niet de doorslag heeft gegeven. Ik ben ontzettend blij met mijn lijf. Ben dat ook een tijdje niet geweest en dus ging ik daar iets aan doen. Ik snap het echt wanneer iemand iets gaat doen om blijer te worden met zichzelf.
pi_219148139
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:43 schreef Lovelii2026 het volgende:
Dit gaat vast om een samenwerking met de arts …..
Dat zou mij ook niet verbazen. De naam is al genoemd.
pi_219148164
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Echt? Dit is volledig nieuws voor mij 🤔 Debbie naar de sportschool zou toch minstens een shitload aan sportkleding betekenen en mega veel berichten dat ze gaat.. ik kan me hier totaal niets van herinneren 🤔
Die blauwe maandag moet wel erg blauw geweest zijn
Ja gedurende een paar maanden volgens mij. Resultaat was toen ook wel te zien en ze heeft over sporten ook wel meerdere keren gedeeld.
pi_219148188
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:47 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ja gedurende een paar maanden volgens mij. Resultaat was toen ook wel te zien en ze heeft over sporten ook wel meerdere keren gedeeld.
Ik geloof je hoor! Maar herinner er echt niets van 🤷
pi_219148292
Lotte Ballijns: deelt heel kort na de operatie door wie ze geopereerd is. Maar het is echt, echt, echt geen samenwerking.

Laten we het even omdraaien: waarom zou je in godsnaam een dag na een zware operatie delen door wie je geopereerd bent, als het geen samenwerking is en je het volle pond zelf betaalt. Ik zou wel iets beters te doen hebben dan.
pi_219148361
Sanneke heeft het zo slecht en iedereen en alles is tegen haar. En ze is dik en heeft autisme en niemand helpt haar. En haar gezondheid is echt echt heel goed. Bijna niemand kwam op kraamvisite of neemt haar nu mee uit. Gelukkig kan ze lekker mantelzorgen met haar bakfiets. En nu maakt ze een lijst voor ieeeeedereen die op de verjaardag van M komt. He?! En nu had ze net op Vinted een bak met speelgoed voor hem gekocht. Echt tering, ik kan niet meer.
En dan dat geëmmer over die cadeaukaart. Kan zij weer naar de lekkere dingen winkel. Oh nee, dat is die andere. Sanneke komt niet verder dan haar bank, haar bed en oeeeeeverloos gezanik.
pi_219148398
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:07 schreef Johanna38 het volgende:
Sanneke heeft het zo slecht en iedereen en alles is tegen haar. En ze is dik en heeft autisme en niemand helpt haar. En haar gezondheid is echt echt heel goed. Bijna niemand kwam op kraamvisite of neemt haar nu mee uit. Gelukkig kan ze lekker mantelzorgen met haar bakfiets. En nu maakt ze een lijst voor ieeeeedereen die op de verjaardag van M komt. He?! En nu had ze net op Vinted een bak met speelgoed voor hem gekocht. Echt tering, ik kan niet meer.
En dan dat geëmmer over die cadeaukaart. Kan zij weer naar de lekkere dingen winkel. Oh nee, dat is die andere. Sanneke komt niet verder dan haar bank, haar bed en oeeeeeverloos gezanik.
En let op, dit gezeur zal de komende periode blijven. Kind jarig, Sinterklaas én kerst. Dus waarschijnlijk 3x cadeau gezever.
pi_219148426
Dezelfde Lotte die van zelfliefde is maar met haar dochters afscheid heeft genomen van de slappe buik en hang borstjes. Is dat de zelfdliefde die je je dochters wil voorleven? Perfectie? En idd dag erna al een naam posten. Heel bijzonder.
pi_219148504
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En let op, dit gezeur zal de komende periode blijven. Kind jarig, Sinterklaas én kerst. Dus waarschijnlijk 3x cadeau gezever.
Alsof je, zeker op die leeftijd, een berg cadeautjes moet hebben voor verjaardag én sinterklaas én kerst, terwijl je kind het knisperen van het papier ongetwijfeld het leukste vindt.
pi_219148542
Dat je een cadeaubon vraagt voor de verjaardag van je kind is tot daar aan toe (ik vind het bijzonder op die leeftijd want er is zoveel leuks en nuttigs te geven!), maar Sanneke wil er gewoon boodschappen, luiers of toiletartikelen voor halen. Of kleding voor haarzelf bij de hema Mijan. Ze doet net alsof er 50 mensen op zijn verjaardag komen die allemaal speelgoed kopen. Zou ze weten dat je bij bv intertoys een kist kan laten vullen waar mensen dan iets uit kunnen kopen?
pi_219148584
Bij Sanneke kwam er niemand op kraamvisite. Zal dat met de verjaardag anders zijn omdat ze denkt heeel veel kadootjes te krijgen?
Wat een ontzettende zeurpiet is zij toch. En dan dat gemompel van Dion ook steeds op de achtergrond. Irritant
pi_219148602
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Alsof je, zeker op die leeftijd, een berg cadeautjes moet hebben voor verjaardag én sinterklaas én kerst, terwijl je kind het knisperen van het papier ongetwijfeld het leukste vindt.
Precies. Desnoods pak je de cadeautjes steeds opnieuw in.
pi_219148700
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:27 schreef Earring het volgende:
Bij Sanneke kwam er niemand op kraamvisite. Zal dat met de verjaardag anders zijn omdat ze denkt heeel veel kadootjes te krijgen?
Wat een ontzettende zeurpiet is zij toch. En dan dat gemompel van Dion ook steeds op de achtergrond. Irritant
En dat filmen in het donker (maar is misschien haar Halloween-thema).

En was zij het ook niet die meer samenwerkingen wilde hebben die ze vanaf de bank kan doen
pi_219148710
Wie had ook alweer de loopband terug gestuurd en aangegeven dat ze eens goed moesten kijken met welke (wannabe) fluflu ze in zee gaan?
Ooit nog wat op gehoord?
pi_219148744
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wie had ook alweer de loopband terug gestuurd en aangegeven dat ze eens goed moesten kijken met welke (wannabe) fluflu ze in zee gaan?
Ooit nog wat op gehoord?
ik! Ik heb bericht gekregen met de vraag om wie het gaat en dat ze er intern naar gaan kijken
pi_219148760
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:44 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
ik! Ik heb bericht gekregen met de vraag om wie het gaat en dat ze er intern naar gaan kijken
Zou ze hem hebben moeten terugsturen?
We horen/zien er niets meer van, maar misschien hoefde ze er maar 1x ‘reclame’ voor te maken.
pi_219149003
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En dan in het voorjaar/zomer weer zeuren dat er zoveel leuke cadeaus te koop zijn en hoe erg het is dat haar kind z’n verjaardag, Sint en kerst alledrie in dezelfde periode heeft 🫠
pi_219149020
OMG er gaat iets niet goed hoor, ze verschijnt inmiddels ook in mijn Instagram feed…. Hellup! 😂
pi_219149029
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 13:15 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
En dan in het voorjaar/zomer weer zeuren dat er zoveel leuke cadeaus te koop zijn en hoe erg het is dat haar kind z’n verjaardag, Sint en kerst alledrie in dezelfde periode heeft 🫠
En dat een kind niet valt te plannen.

Repeat.
pi_219149081
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 13:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En dat een kind niet valt te plannen.

Repeat.
Debbie kan dat wel. Die heeft overwogen om de zwangerschap van de jongste iets uit te stellen ivm de trouwerij van haar zwager. Was ook weer zo’n bijzonder verhaal.
pi_219149090
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 13:18 schreef Gooischevrouw het volgende:
OMG er gaat iets niet goed hoor, ze verschijnt inmiddels ook in mijn Instagram feed…. Hellup! 😂
Ik ben bijna jaloers want nieuwsgierig🤣
pi_219149096
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:46 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zou ze hem hebben moeten terugsturen?
We horen/zien er niets meer van, maar misschien hoefde ze er maar 1x ‘reclame’ voor te maken.
Terugsturen vast niet. Dan had ze er iets over gedeeld. Dat mensen haar niks gunnen enzo.
pi_219149161
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 23:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja maar ja maar ze is hoogbegaafd hè. Vergeet dat niet!
pi_219149316
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 13:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Terugsturen vast niet. Dan had ze er iets over gedeeld. Dat mensen haar niks gunnen enzo.
Ik gun haar de wereld.....

Ik heb alleen een hekel aan bedrijven die spullen weggeven aan mensen die totaal niet passen bij het product....

Nee. We gaan niet schelden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Donna op 30-10-2025 14:55:47 ]
pi_219149486
MB post weer kinderen in onderbroek. Zij gaat het ook nooit leren.
pi_219149931
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 13:58 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Ik gun haar de wereld.....

Ik heb alleen een hekel aan bedrijven die spullen weggeven aan mensen die totaal niet passen bij het product....

Nee. We gaan niet schelden.
Sorry maar iemand een luie vrouw met obesitas noemen is toch geen schelden?
We hebben het over de reclame van een loopband waar iemand aan gekoppeld is. Ik benoem haar persoon en geef geen mening over haar.
  Moderator/colorchick donderdag 30 oktober 2025 @ 15:15:43 #112
382129 crew  Donna
pi_219149961
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:12 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Sorry maar iemand een luie vrouw met obesitas noemen is toch geen schelden?
We hebben het over de reclame van een loopband waar iemand aan gekoppeld is. Ik benoem haar persoon en geef geen mening over haar.
Je noemde haar een luie obesitas. En dat was het.
Misschien had je de zinsopbouw dan helemaal mis, want het stond er behoorlijk onfatsoenlijk.
pi_219149972
En weer zijn de boeken van AM een dag voor de boekpresentatie bezorgd.
Leuk voor degenen die erop zaten te wachten, maar wel ontzettend knullig.
pi_219150064
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 13:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben bijna jaloers want nieuwsgierig🤣
En ik probeer haar juist aan alle kanten te vermijden 🤣
pi_219150243
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:16 schreef Harper het volgende:
Ik keek maar even wat er dan staat. Ik begrijp niet als je het boek vandaag krijgt dat je het al uit hebt.

Tenminste als ik een goed geschreven boek lees dan heb ik dat niet in een uurtje of 2 uit. Ik ben dan misschien een langzame lezer. Ik denk dat het genoeg zegt over de kwaliteit van de chat gpt proza.
pi_219150336
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Gemist is groot woord hoor... toen en nu verschild niet veel behalve haar diagnoses zijn anders
Hoe was zij daar toen dan? Ook de hele dag klagen?
pi_219150352
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kan mij best voorstellen dat een slappe buik lastig kan zijn met kleding. Ik weet het niet zeker, het is wat ik mij zou kunnen voorstellen. Het enige wat ik hoop is dat de nieuwe liefde niet de doorslag heeft gegeven. Ik ben ontzettend blij met mijn lijf. Ben dat ook een tijdje niet geweest en dus ging ik daar iets aan doen. Ik snap het echt wanneer iemand iets gaat doen om blijer te worden met zichzelf.
Ik vind de timing van haar beslissing, nu ze net een nieuwe liefde heeft, wel toevallig
pi_219150398
Pascal vd Haas is met haar 2e wandeling van de dag bezig. Volgens mij moet zij in haar toestand helemaal niet zoveel bewegen? Echt alleen maar rode vlaggen.
pi_219150419
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:15 schreef Donna het volgende:

[..]
Je noemde haar een luie obesitas. En dat was het.
Misschien had je de zinsopbouw dan helemaal mis, want het stond er behoorlijk onfatsoenlijk.
Excuus, dat was zeker niet mijn bedoeling... ik heb dan sneller getypt dan ik dacht want het ging mij om het beeld dat ze laat zien (lui en zwaar) in relatie tot het product.....
  donderdag 30 oktober 2025 @ 16:17:35 #120
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_219150506
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:49 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Ik keek maar even wat er dan staat. Ik begrijp niet als je het boek vandaag krijgt dat je het al uit hebt.

Tenminste als ik een goed geschreven boek lees dan heb ik dat niet in een uurtje of 2 uit. Ik ben dan misschien een langzame lezer. Ik denk dat het genoeg zegt over de kwaliteit van de chat gpt proza.
Ik kan de gemiddelde thriller in een uur of 3 lezen als ik echt kan focussen :). Dus zo'n boek waarschijnlijk nog wel sneller _O-.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_219150585
Saar had laatst haar eerste paar dr Martens gekregen. Lot heeft nu ook een paar aan. En hoe zit het met Jet? Heeft die inmiddels al een paar fatsoenlijke schoenen gekregen?
pi_219150599
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 16:17 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Ik kan de gemiddelde thriller in een uur of 3 lezen als ik echt kan focussen :). Dus zo'n boek waarschijnlijk nog wel sneller _O-.
Bij een goed boek slok ik elk woord op, dus toch een langzame lezer.

Hoewel ik zo’n proza van AM niet eens echt zou lezen. Ze is blij dat ze de hemel ingeprezen wordt. Volgende week staan ze weer op marktplaats.
pi_219150660
Niet eens volgende week…de eerste staat nu al op marktplaats…😬
pi_219150778
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 16:39 schreef Citroentjes65 het volgende:
Er wordt nog serieus op geboden ook. Het is natuurlijk wel een collectors item met handtekening. Over een jaar of 10 is hij natuurlijk vele malen meer waard dan nu 🙃
pi_219150788
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 16:39 schreef Citroentjes65 het volgende:
Ik zag het. En wat staan er van haar eerste ‘bestseller’ veel te koop daar
pi_219150806
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 16:01 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind de timing van haar beslissing, nu ze net een nieuwe liefde heeft, wel toevallig
Dat vind ik ook. Daarom zeg ik ook dat ik hoop dat ze dit doet omdat ze het zelf wil.
pi_219151148
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 16:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Pascal vd Haas is met haar 2e wandeling van de dag bezig. Volgens mij moet zij in haar toestand helemaal niet zoveel bewegen? Echt alleen maar rode vlaggen.
Inderdaad, ik zie ook alleen maar rode vlaggen, die gaat op dezelfde voet verder als voor haar opname.
pi_219151154
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 16:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
En via marktplaats verkoopt ze allerlei proteine repen, die eet ze dus ook al niet op
pi_219151156
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:16 schreef Harper het volgende:
Dat was vorige keer toch ook al? Nu weer de schuld van postNL? Ik snap daar niets van, stom ook voor de mensen die bij de presentatie aanwezig zijn.
pi_219151169
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 16:57 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik zag het. En wat staan er van haar eerste ‘bestseller’ veel te koop daar
Kunnen ze vast aan de straatstenen niet kwijt, alle volgmoekes
pi_219151183
Debbie is rustig op de gram, zou ze vooruit aan het rotten zijn, zodat ze morgen met de partybus mee kan? Gelukkig is Roy er dit weekend weer, kan ze lekker het hele weekend in bed liggen! (Wisten jullie trouwens dat hij in het BUITENLAND zit)
pi_219151596
Je koopt dus een loopband, omdat je die zelf graag wilt en dan stuur je hem terug omdat Sanneke het product als samenwerking heeft gekregen?

Jij je werk, zij haar werk. Waarom je loopband terugsturen? jij wilde dat ding toch? En dan maakt het toch niet uit of het bedrijf in lokaal krantje X staat of een influencer iets opstuurt? Ik begrijp dat gewoon echt niet. En dan ook nog de reden erbij vermelden, met als doel dat het bedrijf niet meer samenwerkt met die influencer. Ik vind het kinderachtig. Echt waar.
pi_219151756
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 17:58 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En via marktplaats verkoopt ze allerlei proteine repen, die eet ze dus ook al niet op
Echt waar? Wauw.
pi_219151797
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar ze heeft de kinderen enkel benoemd en niet getoond nu toch of heb ik berichten gemist? Ze heeft alleen gezegd dat de 12 jarige de boxers het fijnste vinden en Julia de strings.. of ik heb iets gemist
Ze heeft de kinderen niet in hun ondergoed op de foto gezet nee, maar wel foto’s en linkjes van het product met informatie welke maat ze dragen van welk product.

AM denkt weer een zelfverzonnen jaren 80 taboe over menstruatie te moeten doorbreken. Kennelijk wil ze niet inzien dat de kritiek niet gaat over menstruatie maar over het delen van informatie en plaatjes van het ondergoed van je kinderen. Ik zou het precies even ongepast vinden als ze foto’s van de bh’s van haar kinderen + bh maat zou delen.
pi_219151975
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:17 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ze heeft de kinderen niet in hun ondergoed op de foto gezet nee, maar wel foto’s en linkjes van het product met informatie welke maat ze dragen van welk product.

AM denkt weer een zelfverzonnen jaren 80 taboe over menstruatie te moeten doorbreken. Kennelijk wil ze niet inzien dat de kritiek niet gaat over menstruatie maar over het delen van informatie en plaatjes van het ondergoed van je kinderen. Ik zou het precies even ongepast vinden als ze foto’s van de bh’s van haar kinderen + bh maat zou delen.
Nou en wat ik zo verwerpelijk vind is dat ze er flink geld mee verdient. En niet omdat ze een taboe wil doorbreken of omdat haar dochters graag willen vertellen welke maat en welk ondergoed ze dragen, maar only en alleen voor de pegels voor mutti.
pi_219152002
Am is te laat.
Maarten is thuis, geen enkele andere verplichting. Ga dan eerder weg!!
pi_219152076
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:37 schreef Lodelie het volgende:
Am is te laat.
De plangoeroe.. 🤪
pi_219152082
Debbie: iedereen heeft een adventskalender. Maar de jongens delen er één. De oudste had toch ook kunnen delen?
pi_219152221
Eindelijk een passende samenwerking bij HVK: tablets. Ze zet er ook bij dat ze heel vaak op hun tablet zitten 😂
pi_219152227
quote:
Am is te laat.
Ze kan ook gewoon thuis blijven ipv voor een paar onnozele dames een stukje voor te lezen uit haar "boek". En dan uuuuren onderweg MET bolderkar vol met haar knipplakchatgptbazelblaadjes. Wat een idiote toestand!

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 30-10-2025 20:21:00 ]
pi_219152273
Die nieuwe post van MB. Kinderarbeid in 3 2 1😫

En dan die Patrick die erop reageert…
  donderdag 30 oktober 2025 @ 19:53:53 #142
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219152284
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:53 schreef Limburgsemeid het volgende:

Dit is wat je als moeder toch niet wilt... dat kind is 4!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219152314
Zit hier echt op m’n vingers om niet te reageren… ook geen zin in een blok maar kan hier zo kwaad om worden🥴
pi_219152410
Ik vind écht dat er regels moeten komen betreft online influencers mét kinderen die óók reclame moeten maken. Want tig keer omkleden en filmpjes moeten maken voor mama is ook kinderarbeid. 🙄
pi_219152454
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:02 schreef Memm het volgende:
Ik vind écht dat er regels moeten komen betreft online influencers mét kinderen die óók reclame moeten maken. Want tig keer omkleden en filmpjes moeten maken voor mama is ook kinderarbeid. 🙄
Er is weer een shitload aan Terstal content online gekomen waar kinderen weer even mogen poseren vandaag 🥲
pi_219152536
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:02 schreef Memm het volgende:
Precies. En ook zo'n comment als die van die Patrick laat zien waarom je kind openbaar delen überhaupt niet meer kan. Het is gewoon geld en aandacht boven het welzijn van je kind plaatsen, heel kwalijk.
pi_219152609
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:14 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Echt waar? Wauw.
Ja, ze deelde gisteren een link
pi_219152612
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:42 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie: iedereen heeft een adventskalender. Maar de jongens delen er één. De oudste had toch ook kunnen delen
O echt hè, nou dat is nog eens leuk een adventskalender delen met je broer.
Zoë heeft er 1
Roy heeft er 1 en Debbie heeft er 1.
De jongens mogen ook niet boven komen kijken, haar prinses wel.
Ook mag Zoë helpen uitpakken en de jongens kijke toe.
Ik vind het zo sneu om te zien dat Zoë echt mama's prinses is, kan het meisje niks aan doen maar voor de jongens vind ik het sneu, valt me vaker op.
En wat is ze weer hyper.... altijd als Roy weg is valt me op.
pi_219152664
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:15 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zoë heeft er 1
Ik vind het zo sneu om te zien dat Zoë echt mama's prinses is, kan het meisje niks aan doen maar voor de jongens vind ik het sneu, valt me vaker op.
Debbie had genoeg aan 1 kind. Geen idee waarom zij een 2e en 3e wilde.
pi_219152673
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:15 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zoë heeft er 1
En nu de adventkalender openen. Geduld kennen ze niet en wordt ook niet aangeleerd
pi_219152692
Pff die joerie die een col naar muts laat veranderen.
Dat je als man je daar voor leent en dat overdreven blije hoofd erbij.
Kerel ga wat nuttigs doen
pi_219152710
quote:

Wat zegt Patrick?
pi_219152715
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:20 schreef Henrike het volgende:
Pff die joerie die een col naar muts laat veranderen.
Dat je als man je daar voor leent en dat overdreven blije hoofd erbij.
Kerel ga wat nuttigs doen
Heeft hij onlangs niet zijn baan opgezegd?
pi_219152721
Zoo, Debbie is weer lekker hysterisch aan het krijsen als ze met Zoë die kalender openmaakt 🫣
pi_219152868
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zoo, Debbie is weer lekker hysterisch aan het krijsen als ze met Zoë die kalender openmaakt 🫣
Bijzonder weer hè. Altijd als een dode vogel
En ogen op half zeven voor de camera. Roy weg en nu is ze weer verzorgder en hyper.
Zou het toch aan het wonderspuitje liggen?
pi_219152917
quote:

Ik vind vooral de foto van Patrick "eng"
Dat zou mij dus alleen al tegenhouden bij het plaatsen van foto's van mijn kind op social media.
Dat je het in je groepsapp naar vriendinnen stuurt leuk, maar dit soort griezels weten je dus ook te vinden.,
pi_219152967
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wat zegt Patrick?
Onder dat reclame filmpje van O:
(Staat onder verborgen reacties.)
"Love you too baby"
pi_219153058
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:37 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat zou mij dus alleen al tegenhouden bij het plaatsen van foto's van mijn kind op social media.
Dat je het in je groepsapp naar vriendinnen stuurt leuk, maar dit soort griezels weten je dus ook te vinden.,
Maar ja, MB Ollie heeft weer een maandje hypotheek verdiend dus MB vindt het wel prima om het op socials te knallen en niet naar de beste vriendinnen app te sturen. Ik vraag me trouwens af hoeveel beste vriendinnen apps MB heeft?!😂
  donderdag 30 oktober 2025 @ 20:59:22 #159
3778 popje
pi_219153113
Het zou fijn zijn als ze het ook in een studiefonds oid voor de kinderen zou stoppen.
pi_219153151
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:42 schreef Memm het volgende:

[..]
"Love you too baby"
Gatver 🤮
pi_219153167
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:37 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik zal die naïviteit van MB, of wat het dan ook is, nooit begrijpen. Zeker met haar eigen misbruikverhaal zou ze beter moeten weten.
pi_219153277
quote:

[..]
"Love you too baby"
‘Maar er zijn nog geen regels dus doen we het naar ons beste weten’

Volgens die andere fluflu.. 🙄
pi_219153316
quote:
Am is te laat.
Ik snap het sowieso niet: je rijdt in de spits naar Brabant. Dat is altijd druk. Ik rijd regelmatig die kant op voor werk en reken dan standaard 1.5 uur extra reistijd (en dat is soms nog krap!). Ik snap echt niet waarom je dan zo laat vertrekt (en het overkomt haar niet voor het eerst).

Maar goed, ik neem aan dat de voorbereidingen ook wel in minder tijd kunnen en ze alsnog ruim voldoende tijd had.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tarantelle op 30-10-2025 21:29:12 ]
pi_219153416
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:53 schreef popje het volgende:

[..]
Dit is wat je als moeder toch niet wilt... dat kind is 4!
MB wel, oma ook. Want die reageert ook. De domheid, echt stuitend.
pi_219153439
quote:

[..]
"Love you too baby"
Er staat nog reactie van een man met 🫶🫶
Kan een vriend zijn, maar maakt MB, onze supermom, blijkbaar niet uit.
pi_219153452
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 21:31 schreef lila01 het volgende:

[..]
MB wel, oma ook. Want die reageert ook. De domheid, echt stuitend.
En wie ligt er op 1 van de foto's in z'n onderbroek op de grond? Dat vind ik okk een aparte foto om te posten😅
pi_219153594
Hvk:
De kinderen hebben toch 't eten van gister opgegeten! 👏🏼
Ik vind het wel supervies dat ze die boterham nog door de jongste laat eten nadat allemaal dieren deze gelikt hebben én op de grond is gevallen bij de kinderboerderij 🤮
pi_219153675
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 21:49 schreef slowie het volgende:
Hvk:
De kinderen hebben toch 't eten van gister opgegeten! 👏🏼
Ik vind het wel supervies dat ze die boterham nog door de jongste laat eten nadat allemaal dieren deze gelikt hebben én op de grond is gevallen bij de kinderboerderij 🤮
En Z heeft moeite met eten waar wat meer structuur in zit. Hij heeft zitten eten tot kokhalzen aan toe. Zo creëer je toch eetproblemen? Pureer de saus of je AVG eten. Erg zielig voor dat mannetje
pi_219153959
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:19 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En nu de adventkalender openen. Geduld kennen ze niet en wordt ook niet aangeleerd
Maar de jongens dan? Zouden die er ook al aan hebben mogen zitten?
pi_219153995
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 21:05 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik zal die naïviteit van MB, of wat het dan ook is, nooit begrijpen. Zeker met haar eigen misbruikverhaal zou ze beter moeten weten.
Ik vind het echt eng dat zo'n man reageert op een foto van zo'n klein meiske.
Kan me niet voorstellen dat deze reactie wordt geplaatst met goede bedoelingen gen, krijg er de rillingen van.
Weer joh dat ik paar jaar geleden met onze dochters in Spanje langs een boulevard liep. 1 kerel keek net zo'n vieze akelige en enge blijk naar onze middelste, ik had m bijna in het water geduwd, was er later vervelend van. Dat er mensen met zulke blikken naar jonge meiden kijken, bah!
pi_219154017
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 21:59 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En Z heeft moeite met eten waar wat meer structuur in zit. Hij heeft zitten eten tot kokhalzen aan toe. Zo creëer je toch eetproblemen? Pureer de saus of je AVG eten. Erg zielig voor dat mannetje
Zo zielig, ze weet al dat Zayn een achterstand heeft en waarschijnlijk autisme( als ik het goed heb)
Daar zie je vaker dit soort gedrag bij.
Waarom maak je het hem dan zo moeilijk?
En kokhalzen tijdens het eten, nee dat schept vooruitgang voor de toekomst.
pi_219154055
Ze heeft de reacties weggehaald. Sorry maar dat maakt het naar mijn mening nóg triester. Zien wat er gebeurt en vervolgens gewoon door gaan met je dochter zo te laten staan.🥲 dan heb je ze echt niet allemaal meer in het laatje, ik zou me doodschrikken en doodschamen.
pi_219154062
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 20:10 schreef Nieve het volgende:

[..]
Precies. En ook zo'n comment als die van die Patrick laat zien waarom je kind openbaar delen überhaupt niet meer kan. Het is gewoon geld en aandacht boven het welzijn van je kind plaatsen, heel kwalijk.
Het commentaar van die Patrick is weg zie ik nu
pi_219154157
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 21:33 schreef lila01 het volgende:

[..]
Er staat nog reactie van een man met 🫶🫶
Kan een vriend zijn, maar maakt MB, onze supermom, blijkbaar niet uit.
En dan neem je al die mensen nog niet mee die anoniem meekijken, want het is een open account. Ik vind het onbegrijpelijk. Dan ben je voor mij - juist als moeder met een misbruikverleden - af.

Er is zoveel bekend over wat er met beelden van kinderen door kwaadwillenden gebeurt. En bij Mies is het ook nog eens overduidelijk in welk huis ze woont, welke school, voetbalclub etc. Daar moet je gewoon mee uitkijken.
pi_219154361
Dubbel
pi_219154365
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 23:10 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
En dan neem je al die mensen nog niet mee die anoniem meekijken, want het is een open account. Ik vind het onbegrijpelijk. Dan ben je voor mij - juist als moeder met een misbruikverleden - af.

Er is zoveel bekend over wat er met beelden van kinderen door kwaadwillenden gebeurt. En bij Mies is het ook nog eens overduidelijk in welk huis ze woont, welke school, voetbalclub etc. Daar moet je gewoon mee uitkijken.
Ik hoop dat het ooit tot haar doordringt hoe gevaarlijk en schadelijk dit is.
pi_219154372
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 22:53 schreef Limburgsemeid het volgende:
Ze heeft de reacties weggehaald. Sorry maar dat maakt het naar mijn mening nóg triester. Zien wat er gebeurt en vervolgens gewoon door gaan met je dochter zo te laten staan.🥲 dan heb je ze echt niet allemaal meer in het laatje, ik zou me doodschrikken en doodschamen.
Ik heb MB een privébericht gestuurd om haar te wijzen op die engerd en dat ze voorzichtig moet zijn met het plaatsen van beelden van haar dochter, omdat iedere gek kan meekijken. Twee uur geleden heeft ze mijn bericht gelezen, zie ik. En daarna de reacties weggehaald.
pi_219154383
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 00:08 schreef lila01 het volgende:

[..]
Onwaarschijnlijk 😢
pi_219154398
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 00:09 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik heb MB een privébericht gestuurd om haar te wijzen op die engerd en dat ze voorzichtig moet zijn met het plaatsen van beelden van haar dochter, omdat iedere gek kan meekijken. Twee uur geleden heeft ze mijn bericht gelezen, zie ik. En daarna de reacties weggehaald.
En zit je nu in de blokkendoos?
pi_219154422
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 00:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En zit je nu in de blokkendoos?
Nee, ik ben heel netjes gebleven
pi_219154807
quote:

[..]
Tamara (greatgrandemultimama) had een reactie geplaatst ook.
Aan de ene kant goed, aan de andere kant plaatst zij ook vaak genoeg haar kinderen in badkleding op insta. Oké, ze heeft een prive account en ze zegt te monitoren wie haar volgt, maar kan dat echt met zo'n 2000 volgers?
pi_219154821
quote:

[..]
Het ergste is dan nog dat ze gewoon het filmpje laat staan van het meiske. Terwijl ze je waarschuwing heeft gelezen. Maar ja het is een campagne dus kan ze ook niet zomaar verwijderen zonder conseque. Wat een vreselijk idee..
pi_219154944
En dat allemaal terwijl Olivia bij papa is en mama
Nog een glas wijn wegtikt bij Iris (zie stories Iris), ze zat dus gewoon te zuipen in Amsterdam ipv zich druk te maken om haar dochter.
pi_219154953
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 00:08 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze dat wel weet. Maarja money talks
pi_219154956
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 07:23 schreef Limburgsemeid het volgende:
Nog een glas wijn wegtikt bij Iris (zie stories Iris), ze zat dus gewoon te zuipen in Amsterdam ipv zich druk te maken om haar dochter.
Het is donderdag hè. Tijd voor wijn in het clubhuis. Filmpjes op straat maken. Podcast opnemen. Zaterdag ochtend naar de voetbal - niet mijn weekend maar toch samen. Daarna weer terug naar het clubhuis en zondag de klaver weer compleet.
pi_219155183
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 18:53 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Je koopt dus een loopband, omdat je die zelf graag wilt en dan stuur je hem terug omdat Sanneke het product als samenwerking heeft gekregen?

Jij je werk, zij haar werk. Waarom je loopband terugsturen? jij wilde dat ding toch? En dan maakt het toch niet uit of het bedrijf in lokaal krantje X staat of een influencer iets opstuurt? Ik begrijp dat gewoon echt niet. En dan ook nog de reden erbij vermelden, met als doel dat het bedrijf niet meer samenwerkt met die influencer. Ik vind het kinderachtig. Echt waar.
En dat is helemaal oke..... Ik wil niet meedoen aan aan een trend waarbij "influencers" op deze wijze worden ingezet.... dezelfde band zag je bij heel veel anderen ook, daar heb je mij niet over gehoord.... het heeft te maken met zorgvuldigheid en het serieus nemen van je doelgroep
pi_219155235
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 07:23 schreef Limburgsemeid het volgende:
Nog een glas fles wijn wegtikt bij Iris (zie stories Iris), ze zat dus gewoon te zuipen in Amsterdam ipv zich druk te maken om haar dochter.
Ik zag een foutje
pi_219155423
Ja hoor! Debbie gaat met de party bus! 😂 die wilt gewoon niet eens meer geloofwaardig overkomen
pi_219155475
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ja hoor! Debbie gaat met de party bus! 😂 die wilt gewoon niet eens meer geloofwaardig overkomen
Vooral sneu voor familieleden waarbij ze niet langskomt op speciale gelegenheden en energie " spaart".
Ik ben altijd snel klaar met zulke mensen.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219155548
quote:
Zou ze haar oordoppen, zonnebril, zonnebloem ketting en elektrische rolstoel meenemen?

Kan ze daarna weer 3 dagen in bed gaan liggen.
Als je na een week alleen met de kinderem er toch zo vanaf ligt lijkt dit me geen prioriteit hebben?
pi_219155567
quote:
Met Roy. Stelletje clowns🤡🤡
Hoezo kan dit wel maar je gezicht laten zien op de bruiloft van een familielid niet? En ja, de ene dag zal de andere niet zijn. Dat gelul kennen we inmiddels wel.
pi_219155680
De manische blik van gisteren is weer ingeruild voor de lodderige ogen 🙄 Wel fijn dat ze nu alweer weet dat ze straks naar de boekpresentatie kan 👌
pi_219155748
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Met Roy. Stelletje clowns🤡🤡
Hoezo kan dit wel maar je gezicht laten zien op de bruiloft van een familielid niet? En ja, de ene dag zal de andere niet zijn. Dat gelul kennen we inmiddels wel.
Ze is al helemaal aan het indekken met zielige textjes 😂🤦‍♂️ dat het te zwaar is maar toch doet enzovoort.. er straks weer een week vanaf ligt..
Ik vind haar echt zo bijzonder in haar keuzes..
Deze geweldige moeder krijgt niet eens brood trommels gevuld.. is die lamp in der bril toch niet zo fantastisch
Echt medelijden met die kinderen dat ze nooit op 1 staan
pi_219155813
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze is al helemaal aan het indekken met zielige textjes 😂🤦‍♂️ dat het te zwaar is maar toch doet enzovoort.. er straks weer een week vanaf ligt..
Deze geweldige moeder krijgt niet eens brood trommels gevuld.. is die lamp in der bril toch niet zo fantastisch
Die vrouw 🫣
Bakken energie verspild aan dat hysterische gedoe met die adventkalenders, opzetten van de kerstboom etc. Als ze zich echt zo belabberd voelt als ze zegt dan zou ik toch echt niet in die bus gaan zitten vanavond.
pi_219155825
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 08:30 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
En dat is helemaal oke..... Ik wil niet meedoen aan aan een trend waarbij "influencers" op deze wijze worden ingezet.... dezelfde band zag je bij heel veel anderen ook, daar heb je mij niet over gehoord.... het heeft te maken met zorgvuldigheid en het serieus nemen van je doelgroep
Ik snap je wel hoor. Prima als het naar bepaalde influecers wordt verstuurd maar als je het naar een Sanneke stuurt kan ik je product ook niet serieus nemen. Dat ding ligt ergens in haar huis onder het stof te stinken of ze heeft hem gewoon verkocht.
pi_219155826
AM doet echt wat Wilders doet. Hij: ‘Wij, Nederlanders vs Zij, de buitenlanders.’
AM: ‘Wij, de influencers en niet kritische volgers vs Zij, de boze vrouwen van de fora.’🤮🤮🤮

“De lieve mensen zijn met meer.” Zo bespottelijk dat zij zich dat toeëigent. Zij is niet per definitie lief. En de kritische mensch niet per definitie niet-lief.
pi_219155835
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Een partybus lijkt mij echt een levende hel op aarde met mijn LC.
Maarja, Debbie heeft een speciaal soort longcovid waardoor een UWV gesprek op locatie te zwaar is en een partybus helemaal prima...
pi_219155853
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:41 schreef Maremare het volgende:

[..]
Die vrouw 🫣
Bakken energie verspild aan dat hysterische gedoe met die adventkalenders, opzetten van de kerstboom etc. Als ze zich echt zo belabberd voelt als ze zegt dan zou ik toch echt niet in die bus gaan zitten vanavond.
En ze heeft op Facebook weer een oproep voor Halloween morgen door de wijk.. dat mag Roy weer lekker oplossen terwijl zij de oproep heeft gedaan... maar goed dat is voor de kinderen en dat boeit haar dus weer niets! Vanavond draait om haar en de 3 regels die ze toegevoegd heeft aan het boek van Annemarie..
pi_219155855
En weer valt ze gigantisch door de mand:
Hele week voor de kinderen gezorgd, een kerstboom opzetten, filmpjes posten. Adventskalender hysterisch uitpakken en filmen.
Ze zag er prima verzorgd uit, haren gewassen.
En dan noemt ze zichzelf vergeetachtig omdat ze Jay zijn haren niet had gedaan en de broodtrommels niet had gevuld.
Eerder deze week zagen we al dat ze gewoon totaal niet weet wat ze moet doen om haar kinderen op school te krijgen.
Dit omdat ze dit nooit hoeft.
En dan dat getrek met die lip weer in de auto.
Ik vind het bizar dat ze dus vanavond wel naar AM gaat met Roy, hoe belangrijk is dat dan?
Bruiloften zegt ze af maar dit kan in de avond wel nadat je een week alleen bent geweest?
En Roy weet dus nu dat ze het hele weekend weer in bed ligt, zal ze de fotoshoot ook afzeggen?
Wat een actrice .
En blijkbaar helpen de spuitjes b12 en afval medicatie dus niet zo goed dat ze zich weer fit en energiek voelt.
Leugenaar is het
pi_219155865
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:44 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Een partybus lijkt mij echt een levende hel op aarde met mijn LC.
Maarja, Debbie heeft een speciaal soort longcovid waardoor een UWV gesprek op locatie te zwaar is en een partybus helemaal prima...
Misschien had ze naar het UWV kunnen gaan met een partybus, dan kan een afspraak op locatie wel gewoon 😂
pi_219155867
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
En ze heeft op Facebook weer een oproep voor Halloween morgen door de wijk.. dat mag Roy weer lekker oplossen terwijl zij de oproep heeft gedaan... maar goed dat is voor de kinderen en dat boeit haar dus weer niets! Vanavond draait om haar en de 3 regels die ze toegevoegd heeft aan het boek van Annemarie..
Maar Roy is ook niet goed wijs dat hij zich hiervoor leent, sowieso snap ik niet dat hij zulke oogkleppen op heeft.
En idd alleen haar eigen plezier voirop
pi_219155881
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 06:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Tamara (greatgrandemultimama) had een reactie geplaatst ook.
Aan de ene kant goed, aan de andere kant plaatst zij ook vaak genoeg haar kinderen in badkleding op insta. Oké, ze heeft een prive account en ze zegt te monitoren wie haar volgt, maar kan dat echt met zo'n 2000 volgers?
Nee.
Ook zij deelt teveel foto´s en privé-gevoelige informatie. En dat kun je niet goedpraten met het feit dat ze er geen geld mee verdient.
pi_219155883
Gek neusje heeft ze van onderaf gefilmd. En wat doet ze weer apartig met dat mondje. Zo bewust van de camera
pi_219155967
De muziek die Am onder de storie zet dat Maarten aan het stofzuigen is.

Heel toepasselijk.

"I want to break free"

Ik hoop dat Maarten eens het licht gaat zien. Zal voor de kinderen ook beter zijn. #freemaartengeerts
pi_219155970
quote:
En Roy mag mee 😆
Als ze met de bus meegaat dan is ze helemaal ongeloofwaardig, denk eerder dat ze zelf die kan op gaat, kan rollie ook mee.

Ze zegt dat ze gisteren er af lag, maar gisterenavond was ze nogal hysterisch met die kalenders
pi_219155980
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:52 schreef Iris2.0 het volgende:
Gek neusje heeft ze van onderaf gefilmd. En wat doet ze weer apartig met dat mondje. Zo bewust van de camera
Debbie:

Daar heeft ze geen last van als ze hysterisch met een adventkalender bezig is.
Dit is een act.
pi_219155994
Dat gezeur over ‘de wintertijd’ van AM en nu ook Debbie. Toen ze naar The Gambia ging heb je geen woord gehoord over een andere tijdzone (1 a 2 uur) maar nu wordt een uurtje de oorzaak voor Van Alles.

Maar gelukkig speelt dat niet in de partybus vanavond, met flikkerende lichten en luide muziek.
pi_219156002
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:52 schreef Iris2.0 het volgende:
Ze trekt inderdaad weer raar met haar mond
pi_219156007
En AM zegt ‘we zijn waarschijnlijk voornamelijk aan het dansen in een rijdende bus’. Maar mag dat? Mag je daar in staan/dansen, terwijl veiligheidsgordels verplicht zijn in een bus?
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:14:12 #210
3778 popje
pi_219156051
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:41 schreef Maremare het volgende:

[..]
Die vrouw 🫣
Ze heeft nu al helemaal een verhaal klaar dat ze een spoonie is en dat die nooit laten weten dat ze pijn hebben maar het eigenlijk allemaal niet meer aankunnen... Misschien moet ze vanavond die bril opdoen in de bus.
pi_219156058
En hengelt ze nou naar een juichende fanclub met de vermelding van de vertrek- en aankomsttijden?

Zou @demanvandevrouwaanwieherboekisopgedragen ook aanwezig zijn? Mee met de partybus?

En aankomen op het Museumplein met herrie en vuur op het dak van de bus.. Echt?
pi_219156062
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:14 schreef popje het volgende:

[..]
Ze heeft nu al helemaal een verhaal klaar dat ze een spoonie is en dat die nooit laten weten dat ze pijn hebben maar het eigenlijk allemaal niet meer aankunnen... Misschien moet ze vanavond die bril opdoen in de bus.
Denk dat er genoeg lichtjes zijn 😂 och moet er niet aan denken met die bus mee te moeten 😂
pi_219156067
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:48 schreef Henrike het volgende:
En weer valt ze gigantisch door de mand:
Hele week voor de kinderen gezorgd, een kerstboom opzetten, filmpjes posten. Adventskalender hysterisch uitpakken en filmen.
Ze zag er prima verzorgd uit, haren gewassen.
En dan noemt ze zichzelf vergeetachtig omdat ze Jay zijn haren niet had gedaan en de broodtrommels niet had gevuld.
Eerder deze week zagen we al dat ze gewoon totaal niet weet wat ze moet doen om haar kinderen op school te krijgen.
Dit omdat ze dit nooit hoeft.
En dan dat getrek met die lip weer in de auto.
Ik vind het bizar dat ze dus vanavond wel naar AM gaat met Roy, hoe belangrijk is dat dan?
Bruiloften zegt ze af maar dit kan in de avond wel nadat je een week alleen bent geweest?
En Roy weet dus nu dat ze het hele weekend weer in bed ligt, zal ze de fotoshoot ook afzeggen?
Wat een actrice .
En blijkbaar helpen de spuitjes b12 en afval medicatie dus niet zo goed dat ze zich weer fit en energiek voelt.
Leugenaar is het
Die haren zijn niet gewassen. Check haar stories van gisteren en die van vanochtend. Hopelijk vindt ze daar vandaag nog wat kracht voor.

Roy… een klagende partner aan de telefoon maar vanavond wel met haar naar een feestje. Net zo maf als zij.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:20:09 #214
3778 popje
pi_219156096
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
En hengelt ze nou naar een juichende fanclub met de vermelding van de vertrek- en aankomsttijden?

Zou @:demanvandevrouwaanwieherboekisopgedragen ook aanwezig zijn? Mee met de partybus?

Ik denk dat ze hoopt dat er juichende menigtes staan
pi_219156129
Lijkt wel een rouwkaart bij Lotte in het ziekenhuis (is het niet).
pi_219156144
quote:
Waar staat dat ze met de partybus gaat?
pi_219156173
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:24 schreef Keesie123 het volgende:
Dat viel mij ook op. Met die foto komt het nogal dramatisch over. Ik snap ook niet zo goed waarom je een tekst denkt te moeten delen die iemand jou gestuurd heeft.
pi_219156241
Dat Debbie dingen vergeet zoals haren doen van de middelste en eten meegeven geloof ik niet. Ze doet het misschien niet maar dan is dat in mijn ogen met opzet. Want ook dit genereert weer aandacht.
Zij is zo berekenend. Elke stap, elk woord is in scène gezet. Heel eng en gevaarlijk.
pi_219156315
Ik heb geen LC, maar zo'n partybus zou van mij ook niet hoeven. Ooit in gezeten toen ik net hersteld was van een burnout. Foute inschatting toen dat ik dat wel zou kunnen handelen.

En zoals hiervoor al werd geschreven: ritje UWV kon echt niet door haar beperkingen. Maar zodra mevrouw iets leuks op de planning heeft tovert ze als Hans Kazan alle beperkingen weg.
pi_219156330
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:25 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Waar staat dat ze met de partybus gaat?
Zelfs als ze niet met de bus mee gaat is het raar dat ze gaat.. annemarie zegt dat iedereen die mee werkte aan het boek met de bus ging..
pi_219156367
Demammavan: ondanks dat ik veel dingen die Annemarie doet ronduit veroordeel hoop ik dat ze een leuke en gezellige avond heeft.
pi_219156421
Debbie heeft dit weekend toch ook een fotoshoot? Kan niet op deze week!
pi_219156575
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:57 schreef Mirp het volgende:
Oh ja! Want daarvoor waren de nagels alvast gedaan.
pi_219156637
quote:
Oef... feestje, fotoshoot, Halloween gebeuren 🥸 lekker actief...word flink op de lc uit knop drukken dit weekend
pi_219156664
Oeh ga zo vertrekken voor een weekendje Amsterdam, misschien spot ik alle dames wel in het wild, MB, AM, Debbie.. die partybus met vuurwerk is niet te missen toch 😂
pi_219156674
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:24 schreef Keesie123 het volgende:
Ik kwam hier om dat te typen ja!! Sneu voor haar dt het herstel minder goed gaat dan ze had gehoopt.
pi_219156706
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:35 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ik kwam hier om dat te typen ja!! Sneu voor haar dt het herstel minder goed gaat dan ze had gehoopt.
Ja het herstel met zo'n operatie is echt pittig de eerste dagen. Ik had alleen een borstverkleining en kon echt helemaal niks en de pijn was real zeg maar. Wel een van de beste keuzes die ik ooit gemaakt heb voor mijzelf. In die zin snap ik Lotte wel, een ander vindt er misschien niks mis mee maar dit is echt heel persoonlijks. Wel echt heel gek dat de chirurg wordt getagd.. zou het? Zou het een samenwerking zijn?
pi_219156718
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:40 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja het herstel met zo'n operatie is echt pittig de eerste dagen. Ik had alleen een borstverkleining en kon echt helemaal niks en de pijn was real zeg maar. Wel een van de beste keuzes die ik ooit gemaakt heb voor mijzelf. In die zin snap ik Lotte wel, een ander vindt er misschien niks mis mee maar dit is echt heel persoonlijks. Wel echt heel gek dat de chirurg wordt getagd.. zou het? Zou het een samenwerking zijn?
Ik acht de kans wel heel groot dat het een samenwerking is, misschien betaalt ze een deel zelf, maar dat ze het volle pond zelf betaalt lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. En het mag natuurlijk, maar ik vind het jammer dat mensen hier vaak niet transparant over zijn (zie het eerdere kanteltraject, waar ze ook zeker niet eerlijk over is geweest).
pi_219156750
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:43 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik acht de kans wel heel groot dat het een samenwerking is, misschien betaalt ze een deel zelf, maar dat ze het volle pond zelf betaalt lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. En het mag natuurlijk, maar ik vind het jammer dat mensen hier vaak niet transparant over zijn (zie het eerdere kanteltraject, waar ze ook zeker niet eerlijk over is geweest).
Klopt, het kanteltraject bleek ook een samenwerking en daar leek nog wel wat mis mee te zijn waarna Lotte er ineens een heel stuk stiller over was.
Het komt gewoon zo raar bij me binnen dat een medische ingreep commercieel wordt benaderd, ook door de chirurg.
pi_219156803
Op zeker dat het een samenwerking is, er worden al jarenlang heel veel medische ingrepen via fluflu's en zogenaamde bn-ers weggegeven in ruil voor reclame.
pi_219156829
Debbie; “en ik denk dat de combi ongesteld en wintertijd het is. Ik kan anders ook niks ‘verzinnen’” 😱 Wauw 👀🧐
pi_219156877
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 12:05 schreef Mallorcameisje het volgende:
Debbie; “en ik denk dat de combi ongesteld en wintertijd het is. Ik kan anders ook niks ‘verzinnen’” 😱 Wauw 👀🧐
Haha ja die viel me ook op, ze kan niks verzinnen 🙃🙃
pi_219156885
Alles is al gezegd over Debbie.
Van melodramatisch een kaartje schrijven voor het huwelijk van je neef naar partyen in een bus terwijl je visible app (datum afgeplakt!) zegt dat je rustig aan moet doen. Wat is het verschil?
Het eerste levert haar persoonlijk niks op qua aandacht en dat laatste wel, makkelijke keuze dus voor haar. :r
pi_219156920
Debbie gaat toch ook alleen maar mee om zelf relevant te blijven? Ze doen nooit iets met elkaar verder, laatste wat genoemd is was vorig jaar toen ze die idiote Elf naar AM opstuurde. Maar woehoe, ze heeft net als de rest 3 zinnen mogen schrijven als boekopvulling.
pi_219156944
Ik ben benieuwd wat Koen er nu van vindt dat zijn kinderen steeds zo mis gebruikt worden op social media. Zijn grote online afwezigheid en onzichtbaarheid lijkt een statement.
Ik denk dat dit best een ding kan gaan worden in het ouderschapsplan
pi_219156973
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 12:05 schreef Mallorcameisje het volgende:
Nee dat snap ik, de rest heeft ze allemaal al vol op haar bingo kaart
pi_219156980
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 12:18 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Koen er nu van vindt dat zijn kinderen steeds zo mis gebruikt worden op social media. Zijn grote online afwezigheid en onzichtbaarheid lijkt een statement.
Koen heeft er jarenlang aan meegewerkt. En natuurlijk kan hij van gedachten veranderen. Zolang MB de kinderen deelt ga ik er vanuit dat hij het prima vindt.
pi_219156985
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 12:10 schreef Nieve het volgende:
Alles is al gezegd over Debbie.
Van melodramatisch een kaartje schrijven voor het huwelijk van je neef naar partyen in een bus terwijl je visible app (datum afgeplakt!) zegt dat je rustig aan moet doen. Wat is het verschil?
Het eerste levert haar persoonlijk niks op qua aandacht en dat laatste wel, makkelijke keuze dus voor haar. :r
O haha dat had ik niet eens gezien , kan dus maar zo een oude foto van die app zijn, aandacht aandacht aandacht
pi_219157177
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:50 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt, het kanteltraject bleek ook een samenwerking en daar leek nog wel wat mis mee te zijn waarna Lotte er ineens een heel stuk stiller over was.
Het komt gewoon zo raar bij me binnen dat een medische ingreep commercieel wordt benaderd, ook door de chirurg.
Met dat laatste ben ik het absoluut eens. Ik vind het niet zo ethisch, maar ja, het kan, het mag en het gebeurt natuurlijk best vaak.
pi_219157178
Die af van leenbakker van mb… in dat te korte rokje kruipend over de grond en dan filmen why.. trek een broek aan dan
pi_219157199
W
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:33 schreef Missinglink24 het volgende:
Oeh ga zo vertrekken voor een weekendje Amsterdam, misschien spot ik alle dames wel in het wild, MB, AM, Debbie.. die partybus met vuurwerk is niet te missen toch 😂
Even hun socials volgen vandaag🙃😂
pi_219157279
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:50 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Cosmetische chirurgie is al jaren een groot verdienmodel, dus ook dit soort dingen.

Jenn.darby is ook naar Turkije geweest voor een mommy-make-over’: buik en borstherstel. Ze zegt dat ze alles zelf heeft betaald (dus daar gaan we dan maar van uit) maar maakt wel reclame voor de commerciële kliniek.
pi_219157406
quote:
En het is Halloween. Energie voor 10 die meid
pi_219157417
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:33 schreef Missinglink24 het volgende:
👀
pi_219157441
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 12:18 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Hij is volgens mij nooit zo van het alles online gooien geweest
pi_219157536
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:10 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hij is volgens mij nooit zo van het alles online gooien geweest
Hij was zelf misschien niet zo aanwezig op zijn eigen insta maar als hij er problemen mee zou hebben dat zijn kinderen online worden gedeeld had hij daar vast al eerder iets mee gedaan.
pi_219157672
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hij was zelf misschien niet zo aanwezig op zijn eigen insta maar als hij er problemen mee zou hebben dat zijn kinderen online worden gedeeld had hij daar vast al eerder iets mee gedaan.
Zou hij iets in te brengen hebben gehad bij MB? 🫣
pi_219157688
Joejoe jongens, allemaal even commenten bij Milou onder haar laatste taaktober reel, dan krijg je gratis haar eigen geknutselde werkboek 🤦♀
pi_219157704
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

Zou @:demanvandevrouwaanwieherboekisopgedragen ook aanwezig zijn? Mee met de partybus?

Ik zou toch persoonlijk toch niet heel gelukkig zijn als een kinder-uitbuiter haar boek over kinderuitbuiting (en hoe zwaar dat wel niet voor de moeder is) aan mij of mijn nét overleden partner opdraagt 😬
pi_219157747
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Geen idee. Maar dat vraag ik me bij veel meer partners van fluflu’s af. Ik vind de ouders die de kinderen delen fout. Hun partners niet minder.
pi_219157818
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
Joejoe jongens, allemaal even commenten bij Milou onder haar laatste taaktober reel, dan krijg je gratis haar eigen geknutselde werkboek 🤦♀
Hoef je dan, volgens haar werkboek, alleen in oktober schoon te maken?
pi_219157881
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Denk op 4 momenten: toen die kinderen verwekt moesten worden.
pi_219157929
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hoef je dan, volgens haar werkboek, alleen in oktober schoon te maken?
😆
Misschien staan er ook handige linkjes in?
pi_219157989
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:52 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ondanks dat ik veel dingen die Annemarie doet ronduit veroordeel hoop ik dat ze een leuke en gezellige avond heeft.
Twee uurtjes (17-19u), dan is het weer gedaan.
Het verbaast me een beetje. Het tijdstip, en hoe snel ze weer naar huis gaan.
pi_219158041
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 12:09 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Haha ja die viel me ook op, ze kan niks verzinnen 🙃🙃
En ze leest lekker mee hier 😉🫣
pi_219158056
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 12:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nee dat snap ik, de rest heeft ze allemaal al vol op haar bingo kaart
Het woordje ‘verzinnen’ vind ik in haar geval weer heel veelzeggend ook 😳
pi_219158062
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Oef... feestje, fotoshoot, Halloween gebeuren 🥸 lekker actief...word flink op de lc uit knop drukken dit weekend
Wou dat ik dat kon.
En dan blijven mensen het maar raar vinden dat vele hier zichzelf kapot irriteren aan haar gedrag. Het is gewoon absoluut niet fair wat zij doet.
pi_219158084
Vooral ‘model blijven staan’, Debbie: https://nos.nl/artikel/25(...)eld-overleg-met-arts
pi_219158191
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:15 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Haar hele bestaan draait om en op verzinnen.
pi_219158195
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:13 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
En ze leest lekker mee hier 😉🫣
Zo'n sneu mens, dat je iedereen voor de gek wilt houden met je zgn ziek zijn, net als die afslankreclame; meer energie en fitter, j a op moment wanneer zij dat wil.
pi_219158198
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:19 schreef NineMilka het volgende:
Vooral ‘model blijven staan’, Debbie: https://nos.nl/artikel/25(...)eld-overleg-met-arts
Het is dat die vrouw geen schaamte kent, want reclame maken voor zoiets is echt om je kapot te schamen.
pi_219158200
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:15 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Nou dat
pi_219158211
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:16 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Wou dat ik dat kon.
En dan blijven mensen het maar raar vinden dat vele hier zichzelf kapot irriteren aan haar gedrag. Het is gewoon absoluut niet fair wat zij doet.
Je hebt helemaal gelijk. Wat zij kan kan ik echt niet. Ja op een goede dag kan ik iets meer maar dan de dag erna is het wel echt afzien.
pi_219158235
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:19 schreef NineMilka het volgende:
Ja had het ook gelezen, en straks maar weer klagen. Maar het was toch zo veilig? Even een foto van je medicatie en het ligt op je deurmat
pi_219158253
Sanneke is verdrietig omdat mensen doen of ze niet bestaat. Weer over kraambezoek en niet komen terwijl hij nu bijna 1 wordt. (Threads)
Dus al die kadootjes die ze zegt te krijgen zullen ook wel meevallen
pi_219158362
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:41 schreef Earring het volgende:
Sanneke is verdrietig omdat mensen doen of ze niet bestaat. Weer over kraambezoek en niet komen terwijl hij nu bijna 1 wordt. (Threads)
Da’s dan weer een geluk bij een ongeluk voor Sanneke! Hoeft ze zich niet druk te maken over die berg met cadeautjes
pi_219158445
AM die voor in het boek (voor de man van Jennifer denk ik) zet ‘zodat we haar niet vergeten’

Heb je daar een boek voor nodig dan? 🙄
pi_219158516
AM is naar haar idee opgedoft, ik vind haar nu nog meer lijken op een bepaald dier. En zo vreemd dat ze zichzelf nog steeds niet kan opmaken. Totaal niet leerbaar dus.
pi_219158523
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 15:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM die voor in het boek (voor de man van Jennifer denk ik) zet ‘zodat we haar niet vergeten’

En dat boek dat over het influence-leven van AM gaat. Wie moeten we dan niet vergeten? He?! ;)
pi_219158700
quote:

Sorry, ik vind het echt raar allemaal.

Ik vraag me af of de man en tante van Jennifer ook mee moeten in de partybus. Ik kan me voorstellen dat ze daar helemaal niet op zitten te wachten nu.
pi_219158728
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:41 schreef Earring het volgende:
‘… of nog steeds roepen dat ze op kraamvisite komen’. Wie roepen dat dan? En ‘nog steeds’? Waarom heeft ze die dan niet letterlijk en figuurlijk ontvriend?

En ‘ Ik neem dingen heel letterlijk. Dus ik snap niet waarom mensen dingen zeggen die ze niet doen.’
Zoals iedere dag buiten lopen met je kind bijvoorbeeld, maar het dan te druk hebben om te filmen? De gebreken loopband gebruiken?
pi_219158788
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 15:18 schreef Rimboequeen het volgende:
AM is naar haar idee opgedoft, ik vind haar nu nog meer lijken op een bepaald dier. En zo vreemd dat ze zichzelf nog steeds niet kan opmaken. Totaal niet leerbaar dus.
Ik denk dat ze eerst is wat moet doen aan dat haar van haar. En ze zou toch een beugel nemen?
pi_219158867
Het probleem dat mensen niet langskomen bij Sanneke wordt vást opgelost nu ze deze mensen voor de zoveelste keer publiekelijk beklaagt daarover. Wie heeft er nou geen zin in een kraambezoek nadat moeder net met de hele wereld heeft gedeeld hoe teleurgesteld ze in je is 🤩
En dan mag je als kers op de taart ook nog Sanneke mee op een uitje nemen, want haar wereldje is zo klein en had je dat zelf niet kunnen bedenken om haar af en toe op te halen om iets leuks te doen??? Oja en vergeet niet te koken en een berg cadeaus mee te nemen!
pi_219158895
Het zou toch leuk zijn al Linda en Ivan Kraan onverwacht komen aanrennen bij de bus. “ANNEMARIEEEEE! Kijk eens hier! Joehooooooeeee!” :D
pi_219158946
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:02 schreef Johanna38 het volgende:
Het zou toch leuk zijn al Linda en Ivan Kraan onverwacht komen aanrennen bij de bus. “ANNEMARIEEEEE! Kijk eens hier! Joehooooooeeee!” :D
Geweldig ja! En naar binnen gaan en alle aandacht opeisen zoals AM ook deed op die boot.😂 dat blijft toch echt een hilarische gebeurtenis he? Dat gebler op die kade
pi_219159011
Ik snap waarom ze die bus met Halloween doen, de horror.
pi_219159018
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:08 schreef Harper het volgende:

[..]
Twee uurtjes (17-19u), dan is het weer gedaan.
Het verbaast me een beetje. Het tijdstip, en hoe snel ze weer naar huis gaan.
Ja, dat verbaasde mij ook.
pi_219159055
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:17 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ja, dat verbaasde mij ook.
Anders past het niet in de schema?🙄
pi_219159068
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:10 schreef Earring het volgende:

[..]
Geweldig ja! En naar binnen gaan en alle aandacht opeisen zoals AM ook deed op die boot.😂 dat blijft toch echt een hilarische gebeurtenis he? Dat gebler op die kade
Dat was echt gewoon genant.
pi_219159069
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:23 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Anders past het niet in de schema?🙄
Debbie moet naar bed
pi_219159075
Debs toch niet in de bus... hoort ze niet bij de hoofd gasten?

Het boek aan de man van en de text "zodat we haar niet vergeten" bijzonder ongepast en raar in een boek dat over iets heel anders gaat 🤷🤦‍♂️

Stond net op het schoolplein (hele kleine school) en toen was een groepje moeders het boek van Annemarie aan het bespreken 😵 ze waren hem allemaal aan het lezen.. vond het even een heel raar moment 🤣
pi_219159080
Ik vind de tijd ook raar.. dat is toch beetje standaard etens tijd??
pi_219159083
Debbie en Roy zijn onderweg, energie voor 10 zo te zien, en morgen met lodderige ogen in bed scrollen
pi_219159086
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debs toch niet in de bus... hoort ze niet bij de hoofd gasten?

Het boek aan de man van en de text "zodat we haar niet vergeten" bijzonder ongepast en raar in een boek dat over iets heel anders gaat 🤷🤦‍♂️

Stond net op het schoolplein (hele kleine school) en toen was een groepje moeders het boek van Annemarie aan het bespreken 😵 ze waren hem allemaal aan het lezen.. vond het even een heel raar moment 🤣
Denk dat de rolstoel niet in de bus past.
Maar goed mevrouw Lether is onderweg hoor, zie haar stralen van vermoeidheid
pi_219159096
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:24 schreef Henrike het volgende:

[..]
Debbie moet naar bed
Dat ze niet de wensambulance geregeld hebben voor haar 🫣
pi_219159101
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie en Roy zijn onderweg, energie voor 10 zo te zien, en morgen met lodderige ogen in bed scrollen
Maar wanneer heeft ze die fotoshoot dan?
Ze zal na de shoot wel
Instorten met Pem en de hele mikmak.
Misschien als ze haar spuitje neemt is de energie snel terug.
En ook weer een kilo lichter dus win win
pi_219159108
Hoe Roy op de foto staat 🤦♀
Die vent is echt niet goed hoor, dat hij hier allemaal aan mee doet. Infantiele clowns
pi_219159154
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik vind de tijd ook raar.. dat is toch beetje standaard etens tijd??
En AM maar klagen over de ouderavonden/10 minuten gesprekken die niet Haar Tijd zijn.

Maar het is bij de uitgever die profiteert van het exposen van kinderen en die zullen ook wel denken ‘het is wel een keer klaar, we willen naar huis’
pi_219159157
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
Nee morgen foto shoot he! Daarna ingestort en mag Roy weer voor de kinderen zorgen
pi_219159173
Ik zie iedereen hij Am en vraag me af wat in hemelsnaam de dresscode is. En als er geen dresscode is dan vraag ik me af waarom iedereen er zo enorm uiteenlopend en vooral casual uit ziet.

Ik zou toch wel ff iets leuks aan doen naar het boekpresentatie...
pi_219159209
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die vent is echt niet goed hoor, dat hij hier allemaal aan mee doet. Infantiele clowns
Het zijn echt twee kinderen die zelf kinderen hebben. Steeds als ik hem zie vraag ik me af hoe het kan dat hij een prima baan heeft.
pi_219159210
quote:

Het zal heel goed bedoeld zijn en uit een goed hart komen, maar ik vind het een vreemde boodschap om mee te geven aan nabestaanden. Ik zou er zelf niet voor gekozen hebben.
pi_219159262
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het zijn echt twee kinderen die zelf kinderen hebben. Steeds als ik hem zie vraag ik me af hoe het kan dat hij een prima baan heeft.
Dat vraag ik me ook weleens af 🫣
pi_219159267
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Echt hè, net terug van paar dagen buitenland.
En dan hupsakee met je vrouw die nooit wat kan en alles afzegt mee in de auto voor een boekpresentatie.
Ga wat leuks met je gezin doen
pi_219159277
Maarten die probeert te hakken als hij de bus uit komt 😂😂😂
Met zijn strakke broek en bloementas. Als dit vanavond geen doorsmeerbeurt word, dan weet ik het ook niet

[ Bericht 40% gewijzigd door Muisjeruisje op 31-10-2025 17:02:04 ]
pi_219159287
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
En dan hupsakee met je vrouw die nooit wat kan en alles afzegt mee in de auto voor een boekpresentatie.
Nou, dit. De kinderen zullen papa gemist hebben (neen ik aan) en dan gaat hij meteen weer de hort op
pi_219159330
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maarten die probeert te hakken als hij de bus uit komt 😂😂😂
Met die wastas om z'n schouder!

Waar zit ik naar te kijken?! Ik kom niet meer bij 😂 Dit is niet serieus hoe ze een boek gaan presenteren toch? Nou Debbie er nog bij en de waanzin is compleet.
pi_219159339
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nou, dit. De kinderen zullen papa gemist hebben (neen ik aan) en dan gaat hij meteen weer de hort op
Tja moet van de nr1 van het gezin
pi_219159351
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:00 schreef Weerikier het volgende:

[..]

Waar zit ik naar te kijken?! Ik kom niet meer bij 😂 Dit is niet serieus hoe ze een boek gaan presenteren toch? Nou Debbie er nog bij en de waanzin is compleet.
Hier moet een topictitel van gemaakt worden
pi_219159358
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:00 schreef Weerikier het volgende:

[..]

Jawel, moeten ze ook zelf weten hoor, maar het komt op mij allemaal weer erg tokkie over.
pi_219159436
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 16:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dit zegt mij dat Roy weet dat Debbie niet ziek is. Anders zou je als man zeggen dat dit feest niet doorgaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')