Dat vind ik ook. Daarom zeg ik ook dat ik hoop dat ze dit doet omdat ze het zelf wil.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind de timing van haar beslissing, nu ze net een nieuwe liefde heeft, wel toevallig
Inderdaad, ik zie ook alleen maar rode vlaggen, die gaat op dezelfde voet verder als voor haar opname.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Pascal vd Haas is met haar 2e wandeling van de dag bezig. Volgens mij moet zij in haar toestand helemaal niet zoveel bewegen? Echt alleen maar rode vlaggen.
En via marktplaats verkoopt ze allerlei proteine repen, die eet ze dus ook al niet opquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Pascal vd Haas is met haar 2e wandeling van de dag bezig. Volgens mij moet zij in haar toestand helemaal niet zoveel bewegen? Echt alleen maar rode vlaggen.
Dat was vorige keer toch ook al? Nu weer de schuld van postNL? Ik snap daar niets van, stom ook voor de mensen die bij de presentatie aanwezig zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:16 schreef Harper het volgende:
En weer zijn de boeken van AM een dag voor de boekpresentatie bezorgd.
Leuk voor degenen die erop zaten te wachten, maar wel ontzettend knullig.
Kunnen ze vast aan de straatstenen niet kwijt, alle volgmoekesquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:57 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik zag het. En wat staan er van haar eerste ‘bestseller’ veel te koop daar
Echt waar? Wauw.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En via marktplaats verkoopt ze allerlei proteine repen, die eet ze dus ook al niet op
Ze heeft de kinderen niet in hun ondergoed op de foto gezet nee, maar wel foto’s en linkjes van het product met informatie welke maat ze dragen van welk product.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar ze heeft de kinderen enkel benoemd en niet getoond nu toch of heb ik berichten gemist? Ze heeft alleen gezegd dat de 12 jarige de boxers het fijnste vinden en Julia de strings.. of ik heb iets gemist
Nou en wat ik zo verwerpelijk vind is dat ze er flink geld mee verdient. En niet omdat ze een taboe wil doorbreken of omdat haar dochters graag willen vertellen welke maat en welk ondergoed ze dragen, maar only en alleen voor de pegels voor mutti.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:17 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ze heeft de kinderen niet in hun ondergoed op de foto gezet nee, maar wel foto’s en linkjes van het product met informatie welke maat ze dragen van welk product.
AM denkt weer een zelfverzonnen jaren 80 taboe over menstruatie te moeten doorbreken. Kennelijk wil ze niet inzien dat de kritiek niet gaat over menstruatie maar over het delen van informatie en plaatjes van het ondergoed van je kinderen. Ik zou het precies even ongepast vinden als ze foto’s van de bh’s van haar kinderen + bh maat zou delen.
De plangoeroe.. 🤪quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:37 schreef Lodelie het volgende:
Am is te laat.
Maarten is thuis, geen enkele andere verplichting. Ga dan eerder weg!!
Ze kan ook gewoon thuis blijven ipv voor een paar onnozele dames een stukje voor te lezen uit haar "boek". En dan uuuuren onderweg MET bolderkar vol met haar knipplakchatgptbazelblaadjes. Wat een idiote toestand!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:37 schreef Lodelie het volgende:
Am is te laat.
Maarten is thuis, geen enkele andere verplichting. Ga dan eerder weg!!
Dit is wat je als moeder toch niet wilt... dat kind is 4!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:53 schreef Limburgsemeid het volgende:
Die nieuwe post van MB. Kinderarbeid in 3 2 1😫
En dan die Patrick die erop reageert…
Er is weer een shitload aan Terstal content online gekomen waar kinderen weer even mogen poseren vandaag 🥲quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:02 schreef Memm het volgende:
Ik vind écht dat er regels moeten komen betreft online influencers mét kinderen die óók reclame moeten maken. Want tig keer omkleden en filmpjes moeten maken voor mama is ook kinderarbeid. 🙄
Precies. En ook zo'n comment als die van die Patrick laat zien waarom je kind openbaar delen überhaupt niet meer kan. Het is gewoon geld en aandacht boven het welzijn van je kind plaatsen, heel kwalijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:02 schreef Memm het volgende:
Ik vind écht dat er regels moeten komen betreft online influencers mét kinderen die óók reclame moeten maken. Want tig keer omkleden en filmpjes moeten maken voor mama is ook kinderarbeid. 🙄
O echt hè, nou dat is nog eens leuk een adventskalender delen met je broer.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:42 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie: iedereen heeft een adventskalender. Maar de jongens delen er één. De oudste had toch ook kunnen delen
Debbie had genoeg aan 1 kind. Geen idee waarom zij een 2e en 3e wilde.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
O echt hè, nou dat is nog eens leuk een adventskalender delen met je broer.
Zoë heeft er 1
Roy heeft er 1 en Debbie heeft er 1.
De jongens mogen ook niet boven komen kijken, haar prinses wel.
Ook mag Zoë helpen uitpakken en de jongens kijke toe.
Ik vind het zo sneu om te zien dat Zoë echt mama's prinses is, kan het meisje niks aan doen maar voor de jongens vind ik het sneu, valt me vaker op.
En wat is ze weer hyper.... altijd als Roy weg is valt me op.
En nu de adventkalender openen. Geduld kennen ze niet en wordt ook niet aangeleerdquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
O echt hè, nou dat is nog eens leuk een adventskalender delen met je broer.
Zoë heeft er 1
Roy heeft er 1 en Debbie heeft er 1.
De jongens mogen ook niet boven komen kijken, haar prinses wel.
Ook mag Zoë helpen uitpakken en de jongens kijke toe.
Ik vind het zo sneu om te zien dat Zoë echt mama's prinses is, kan het meisje niks aan doen maar voor de jongens vind ik het sneu, valt me vaker op.
En wat is ze weer hyper.... altijd als Roy weg is valt me op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |