Ieder sprintje naar Zeeman en de nagel studio is al langer.. dus in die zin ja... het gaat op zich ook niet om het feit of ze loopt.. maar dat ze beweert dat iemand 5 minuten zou aanraden 😂 1km zou ik snappen voor iemand die begint te wandelen... half uur 👌 maar 5 minuten? Ja als je net een nieuwe knie of heup hebt gekregen misschienquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Heeft ze die 5 min. ooit gehaald?
Maar ze heeft de kinderen enkel benoemd en niet getoond nu toch of heb ik berichten gemist? Ze heeft alleen gezegd dat de 12 jarige de boxers het fijnste vinden en Julia de strings.. of ik heb iets gemistquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef sophierr het volgende:
[..]
Die is ook groot tegenstander van het uitbuiten van kinderen en zeker voor dit soort producten.
Echt? Dit is volledig nieuws voor mij 🤔 Debbie naar de sportschool zou toch minstens een shitload aan sportkleding betekenen en mega veel berichten dat ze gaat.. ik kan me hier totaal niets van herinneren 🤔quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Jawel, een periode van een paar maanden voor de derde zwangerschap (of derde kind, ze had miskramen natuurlijk) en LC ging ze naar de sportschool. Zoals veel dingen in haar leven een blauwe maandag waar dan wel eeuwig aan gerefereerd wordt, maar nooit iets aan sport klopt niet.
Klopt, dit weet ik ook nog.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Jawel, een periode van een paar maanden voor de derde zwangerschap (of derde kind, ze had miskramen natuurlijk) en LC ging ze naar de sportschool. Zoals veel dingen in haar leven een blauwe maandag waar dan wel eeuwig aan gerefereerd wordt, maar nooit iets aan sport klopt niet.
Ik kan ook prima een selfie maken in sportkleding op de trap van een sportschool/voor de deur van Basic Fit. En dan weer heel snel weg! 😁quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:46 schreef Earring het volgende:
[..]
Klopt, dit weet ik ook nog.
Maakte ze een selfie op de trap van de sportschool. Dit was van korte duur maar ze heeft het wel gedaan
Ik bedoel meer die opdracht van de behandelaar. Of ze in die zin die 5 min. ooit heeft gehaald. Ik kan me nog herinneren dat ze dan in het donker even ging lopen. Moeizaam, moeizaam.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ieder sprintje naar Zeeman en de nagel studio is al langer.. dus in die zin ja... het gaat op zich ook niet om het feit of ze loopt.. maar dat ze beweert dat iemand 5 minuten zou aanraden 😂 1km zou ik snappen voor iemand die begint te wandelen... half uur 👌 maar 5 minuten? Ja als je net een nieuwe knie of heup hebt gekregen misschien
Ja maar dat is Debbie 😂 jas aantrekken is dan al een opgave.. maar uren over een beurs no problemoquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik bedoel meer die opdracht van de behandelaar. Of ze in die zin die 5 min. ooit heeft gehaald. Ik kan me nog herinneren dat ze dan in het donker even ging lopen. Moeizaam, moeizaam.
Maar de kerstmarkt enzo gingen dan prima🙄
Ze plaatste foto's waarvan ik denk wat wil je daar nog aan verbeteren. Ja wat slappe huid. Maat ja dat litteken is denk ik opvallender. Die vriend is vreemd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik begrijp het als iemand zo’n operatie wil. Ook wanneer iemand het niet wil (zelf bijv. niet gekozen voor een reconstructie na borstkanker). Ik hoop alleen dat ze dit heeft gedaan voor zichzelf. De omslag van ‘losse buik geaccepteerd’ naar ‘losse buik moet weg’ kan ook. Maar tezamen met een nieuwe liefde geeft bij mij wat twijfels. Maar voorlopig weer voldoende content! Dat is ook wat waard.
Ik kan mij best voorstellen dat een slappe buik lastig kan zijn met kleding. Ik weet het niet zeker, het is wat ik mij zou kunnen voorstellen. Het enige wat ik hoop is dat de nieuwe liefde niet de doorslag heeft gegeven. Ik ben ontzettend blij met mijn lijf. Ben dat ook een tijdje niet geweest en dus ging ik daar iets aan doen. Ik snap het echt wanneer iemand iets gaat doen om blijer te worden met zichzelf.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:35 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Ze plaatste foto's waarvan ik denk wat wil je daar nog aan verbeteren. Ja wat slappe huid. Maat ja dat litteken is denk ik opvallender. Die vriend is vreemd.
Dat zou mij ook niet verbazen. De naam is al genoemd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:43 schreef Lovelii2026 het volgende:
Dit gaat vast om een samenwerking met de arts …..
Ja gedurende een paar maanden volgens mij. Resultaat was toen ook wel te zien en ze heeft over sporten ook wel meerdere keren gedeeld.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Echt? Dit is volledig nieuws voor mij 🤔 Debbie naar de sportschool zou toch minstens een shitload aan sportkleding betekenen en mega veel berichten dat ze gaat.. ik kan me hier totaal niets van herinneren 🤔
Die blauwe maandag moet wel erg blauw geweest zijn
Ik geloof je hoor! Maar herinner er echt niets van 🤷quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:47 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ja gedurende een paar maanden volgens mij. Resultaat was toen ook wel te zien en ze heeft over sporten ook wel meerdere keren gedeeld.
En let op, dit gezeur zal de komende periode blijven. Kind jarig, Sinterklaas én kerst. Dus waarschijnlijk 3x cadeau gezever.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:07 schreef Johanna38 het volgende:
Sanneke heeft het zo slecht en iedereen en alles is tegen haar. En ze is dik en heeft autisme en niemand helpt haar. En haar gezondheid is echt echt heel goed. Bijna niemand kwam op kraamvisite of neemt haar nu mee uit. Gelukkig kan ze lekker mantelzorgen met haar bakfiets. En nu maakt ze een lijst voor ieeeeedereen die op de verjaardag van M komt. He?! En nu had ze net op Vinted een bak met speelgoed voor hem gekocht. Echt tering, ik kan niet meer.
En dan dat geëmmer over die cadeaukaart. Kan zij weer naar de lekkere dingen winkel. Oh nee, dat is die andere. Sanneke komt niet verder dan haar bank, haar bed en oeeeeeverloos gezanik.
Alsof je, zeker op die leeftijd, een berg cadeautjes moet hebben voor verjaardag én sinterklaas én kerst, terwijl je kind het knisperen van het papier ongetwijfeld het leukste vindt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En let op, dit gezeur zal de komende periode blijven. Kind jarig, Sinterklaas én kerst. Dus waarschijnlijk 3x cadeau gezever.
Precies. Desnoods pak je de cadeautjes steeds opnieuw in.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Alsof je, zeker op die leeftijd, een berg cadeautjes moet hebben voor verjaardag én sinterklaas én kerst, terwijl je kind het knisperen van het papier ongetwijfeld het leukste vindt.
En dat filmen in het donker (maar is misschien haar Halloween-thema).quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:27 schreef Earring het volgende:
Bij Sanneke kwam er niemand op kraamvisite. Zal dat met de verjaardag anders zijn omdat ze denkt heeel veel kadootjes te krijgen?
Wat een ontzettende zeurpiet is zij toch. En dan dat gemompel van Dion ook steeds op de achtergrond. Irritant
ik! Ik heb bericht gekregen met de vraag om wie het gaat en dat ze er intern naar gaan kijkenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wie had ook alweer de loopband terug gestuurd en aangegeven dat ze eens goed moesten kijken met welke (wannabe) fluflu ze in zee gaan?
Ooit nog wat op gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |