abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219147369
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Heeft ze die 5 min. ooit gehaald?
Ieder sprintje naar Zeeman en de nagel studio is al langer.. dus in die zin ja... het gaat op zich ook niet om het feit of ze loopt.. maar dat ze beweert dat iemand 5 minuten zou aanraden 😂 1km zou ik snappen voor iemand die begint te wandelen... half uur 👌 maar 5 minuten? Ja als je net een nieuwe knie of heup hebt gekregen misschien
pi_219147464
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef sophierr het volgende:

[..]
Die is ook groot tegenstander van het uitbuiten van kinderen en zeker voor dit soort producten.
Maar ze heeft de kinderen enkel benoemd en niet getoond nu toch of heb ik berichten gemist? Ze heeft alleen gezegd dat de 12 jarige de boxers het fijnste vinden en Julia de strings.. of ik heb iets gemist
pi_219147496
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Jawel, een periode van een paar maanden voor de derde zwangerschap (of derde kind, ze had miskramen natuurlijk) en LC ging ze naar de sportschool. Zoals veel dingen in haar leven een blauwe maandag waar dan wel eeuwig aan gerefereerd wordt, maar nooit iets aan sport klopt niet.
Echt? Dit is volledig nieuws voor mij 🤔 Debbie naar de sportschool zou toch minstens een shitload aan sportkleding betekenen en mega veel berichten dat ze gaat.. ik kan me hier totaal niets van herinneren 🤔
Die blauwe maandag moet wel erg blauw geweest zijn
pi_219147604
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Jawel, een periode van een paar maanden voor de derde zwangerschap (of derde kind, ze had miskramen natuurlijk) en LC ging ze naar de sportschool. Zoals veel dingen in haar leven een blauwe maandag waar dan wel eeuwig aan gerefereerd wordt, maar nooit iets aan sport klopt niet.
Klopt, dit weet ik ook nog.
Maakte ze een selfie op de trap van de sportschool. Dit was van korte duur maar ze heeft het wel gedaan
pi_219147737
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:46 schreef Earring het volgende:

[..]
Klopt, dit weet ik ook nog.
Maakte ze een selfie op de trap van de sportschool. Dit was van korte duur maar ze heeft het wel gedaan
Ik kan ook prima een selfie maken in sportkleding op de trap van een sportschool/voor de deur van Basic Fit. En dan weer heel snel weg! 😁
pi_219147882
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ieder sprintje naar Zeeman en de nagel studio is al langer.. dus in die zin ja... het gaat op zich ook niet om het feit of ze loopt.. maar dat ze beweert dat iemand 5 minuten zou aanraden 😂 1km zou ik snappen voor iemand die begint te wandelen... half uur 👌 maar 5 minuten? Ja als je net een nieuwe knie of heup hebt gekregen misschien
Ik bedoel meer die opdracht van de behandelaar. Of ze in die zin die 5 min. ooit heeft gehaald. Ik kan me nog herinneren dat ze dan in het donker even ging lopen. Moeizaam, moeizaam.
Maar de kerstmarkt enzo gingen dan prima🙄
pi_219147911
Wat een geleuter van Sanneke over cadeaukaarten als cadeau. Zij wil die heel graag hebben. Maar grote kans dat als je als kraamcadeau een Kruidvat bon had gegeven, ze commentaar had gehad ‘dat je geen aandacht had besteed’ of ‘dat M daar toch niks aan had want hij kon er niet meteen mee spelen/aan en je hebt ook al geen eten meegenomen’

En dat dan stories lang vertellen… pff.
pi_219147971
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik bedoel meer die opdracht van de behandelaar. Of ze in die zin die 5 min. ooit heeft gehaald. Ik kan me nog herinneren dat ze dan in het donker even ging lopen. Moeizaam, moeizaam.
Maar de kerstmarkt enzo gingen dan prima🙄
Ja maar dat is Debbie 😂 jas aantrekken is dan al een opgave.. maar uren over een beurs no problemo
pi_219148049
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik begrijp het als iemand zo’n operatie wil. Ook wanneer iemand het niet wil (zelf bijv. niet gekozen voor een reconstructie na borstkanker). Ik hoop alleen dat ze dit heeft gedaan voor zichzelf. De omslag van ‘losse buik geaccepteerd’ naar ‘losse buik moet weg’ kan ook. Maar tezamen met een nieuwe liefde geeft bij mij wat twijfels. Maar voorlopig weer voldoende content! Dat is ook wat waard.
Ze plaatste foto's waarvan ik denk wat wil je daar nog aan verbeteren. Ja wat slappe huid. Maat ja dat litteken is denk ik opvallender. Die vriend is vreemd.
pi_219148125
Dit gaat vast om een samenwerking met de arts …..
pi_219148131
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:35 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Ze plaatste foto's waarvan ik denk wat wil je daar nog aan verbeteren. Ja wat slappe huid. Maat ja dat litteken is denk ik opvallender. Die vriend is vreemd.
Ik kan mij best voorstellen dat een slappe buik lastig kan zijn met kleding. Ik weet het niet zeker, het is wat ik mij zou kunnen voorstellen. Het enige wat ik hoop is dat de nieuwe liefde niet de doorslag heeft gegeven. Ik ben ontzettend blij met mijn lijf. Ben dat ook een tijdje niet geweest en dus ging ik daar iets aan doen. Ik snap het echt wanneer iemand iets gaat doen om blijer te worden met zichzelf.
pi_219148139
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:43 schreef Lovelii2026 het volgende:
Dit gaat vast om een samenwerking met de arts …..
Dat zou mij ook niet verbazen. De naam is al genoemd.
pi_219148164
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Echt? Dit is volledig nieuws voor mij 🤔 Debbie naar de sportschool zou toch minstens een shitload aan sportkleding betekenen en mega veel berichten dat ze gaat.. ik kan me hier totaal niets van herinneren 🤔
Die blauwe maandag moet wel erg blauw geweest zijn
Ja gedurende een paar maanden volgens mij. Resultaat was toen ook wel te zien en ze heeft over sporten ook wel meerdere keren gedeeld.
pi_219148188
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:47 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ja gedurende een paar maanden volgens mij. Resultaat was toen ook wel te zien en ze heeft over sporten ook wel meerdere keren gedeeld.
Ik geloof je hoor! Maar herinner er echt niets van 🤷
pi_219148292
Lotte Ballijns: deelt heel kort na de operatie door wie ze geopereerd is. Maar het is echt, echt, echt geen samenwerking.

Laten we het even omdraaien: waarom zou je in godsnaam een dag na een zware operatie delen door wie je geopereerd bent, als het geen samenwerking is en je het volle pond zelf betaalt. Ik zou wel iets beters te doen hebben dan.
pi_219148361
Sanneke heeft het zo slecht en iedereen en alles is tegen haar. En ze is dik en heeft autisme en niemand helpt haar. En haar gezondheid is echt echt heel goed. Bijna niemand kwam op kraamvisite of neemt haar nu mee uit. Gelukkig kan ze lekker mantelzorgen met haar bakfiets. En nu maakt ze een lijst voor ieeeeedereen die op de verjaardag van M komt. He?! En nu had ze net op Vinted een bak met speelgoed voor hem gekocht. Echt tering, ik kan niet meer.
En dan dat geëmmer over die cadeaukaart. Kan zij weer naar de lekkere dingen winkel. Oh nee, dat is die andere. Sanneke komt niet verder dan haar bank, haar bed en oeeeeeverloos gezanik.
pi_219148398
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:07 schreef Johanna38 het volgende:
Sanneke heeft het zo slecht en iedereen en alles is tegen haar. En ze is dik en heeft autisme en niemand helpt haar. En haar gezondheid is echt echt heel goed. Bijna niemand kwam op kraamvisite of neemt haar nu mee uit. Gelukkig kan ze lekker mantelzorgen met haar bakfiets. En nu maakt ze een lijst voor ieeeeedereen die op de verjaardag van M komt. He?! En nu had ze net op Vinted een bak met speelgoed voor hem gekocht. Echt tering, ik kan niet meer.
En dan dat geëmmer over die cadeaukaart. Kan zij weer naar de lekkere dingen winkel. Oh nee, dat is die andere. Sanneke komt niet verder dan haar bank, haar bed en oeeeeeverloos gezanik.
En let op, dit gezeur zal de komende periode blijven. Kind jarig, Sinterklaas én kerst. Dus waarschijnlijk 3x cadeau gezever.
pi_219148426
Dezelfde Lotte die van zelfliefde is maar met haar dochters afscheid heeft genomen van de slappe buik en hang borstjes. Is dat de zelfdliefde die je je dochters wil voorleven? Perfectie? En idd dag erna al een naam posten. Heel bijzonder.
pi_219148504
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En let op, dit gezeur zal de komende periode blijven. Kind jarig, Sinterklaas én kerst. Dus waarschijnlijk 3x cadeau gezever.
Alsof je, zeker op die leeftijd, een berg cadeautjes moet hebben voor verjaardag én sinterklaas én kerst, terwijl je kind het knisperen van het papier ongetwijfeld het leukste vindt.
pi_219148542
Dat je een cadeaubon vraagt voor de verjaardag van je kind is tot daar aan toe (ik vind het bijzonder op die leeftijd want er is zoveel leuks en nuttigs te geven!), maar Sanneke wil er gewoon boodschappen, luiers of toiletartikelen voor halen. Of kleding voor haarzelf bij de hema Mijan. Ze doet net alsof er 50 mensen op zijn verjaardag komen die allemaal speelgoed kopen. Zou ze weten dat je bij bv intertoys een kist kan laten vullen waar mensen dan iets uit kunnen kopen?
pi_219148584
Bij Sanneke kwam er niemand op kraamvisite. Zal dat met de verjaardag anders zijn omdat ze denkt heeel veel kadootjes te krijgen?
Wat een ontzettende zeurpiet is zij toch. En dan dat gemompel van Dion ook steeds op de achtergrond. Irritant
pi_219148602
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Alsof je, zeker op die leeftijd, een berg cadeautjes moet hebben voor verjaardag én sinterklaas én kerst, terwijl je kind het knisperen van het papier ongetwijfeld het leukste vindt.
Precies. Desnoods pak je de cadeautjes steeds opnieuw in.
pi_219148700
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:27 schreef Earring het volgende:
Bij Sanneke kwam er niemand op kraamvisite. Zal dat met de verjaardag anders zijn omdat ze denkt heeel veel kadootjes te krijgen?
Wat een ontzettende zeurpiet is zij toch. En dan dat gemompel van Dion ook steeds op de achtergrond. Irritant
En dat filmen in het donker (maar is misschien haar Halloween-thema).

En was zij het ook niet die meer samenwerkingen wilde hebben die ze vanaf de bank kan doen
pi_219148710
Wie had ook alweer de loopband terug gestuurd en aangegeven dat ze eens goed moesten kijken met welke (wannabe) fluflu ze in zee gaan?
Ooit nog wat op gehoord?
pi_219148744
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wie had ook alweer de loopband terug gestuurd en aangegeven dat ze eens goed moesten kijken met welke (wannabe) fluflu ze in zee gaan?
Ooit nog wat op gehoord?
ik! Ik heb bericht gekregen met de vraag om wie het gaat en dat ze er intern naar gaan kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')