abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219146165
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 07:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
Had Debbie een andere verkiezingsuitslag verwacht in Barneveld? Of sowieso de biblebelt?
Omdat ze daar een post over maakt?
Verwacht denk ik niet. Gehoopt (of gewild) denk ik. Maar iedereen weet ook dat Debbie niet echt respect heeft voor het geloof. Tenzij het gaat om het geloof van de moeder van de buurman. En vergeet niet dat Debbie andere belangen heeft wat zorg betreft. Haar belangen.

[ Bericht 5% gewijzigd door JaNeeDan op 30-10-2025 08:24:50 ]
pi_219146186
quote:
Had Debbie een andere verkiezingsuitslag verwacht in Barneveld? Of sowieso de biblebelt?
Ik denk dat ze ook wel heel teleurgesteld is in de uitslag van PvdA/GL. Die partij is er voor haar, tenslotte. Aldus Debbie. Maar wat verwacht ze precies? Geen eigen bijdrage meer, alternatieve zorg en meer vergoedingen voor privé-klinieken. Vrij vertaald vind ik dit in het geval van Debbie gewoon ‘onder de radar gratis jarenlang ziekte uit blijven melken’. In het geval van Debbie dus he, helemaal los van wat ze dan ook voor ziektes zegt te hebben.
pi_219146203
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 23:20 schreef Nieve het volgende:
Debbie laat zich weer kennen op TT. Iemand reageert met "Stemmen op long covid :') " oid en zij reageert eerst dat het echt wel bewezen is dat de ziekte bestaat, dat vind ik al opmerkelijk dat ze de behoefte voelt dat te zeggen maar ze reageert ook 2 uur(!) daarna nog weer een keer met "lager opgeleid zeker?".
Gieren, ze heeft zelf ook 'maar' 2 dagen het mbo gedaan :')
Daaronder ergens reageert ze dan weer "ik zie iedereen als gelijke". Meid, wat wil je nou?! Laat je niet zo kennen zeg, mijn hemel. Ook haar (niet zo intelligente) antwoord op de vraag wat ze beter wil in de zorg is het lezen waard (ik, ik, ik, ik oh en ik!). Even vergeten dat GL/PVDA vooral voor solidariteit is denk ik.

(voor de duidelijkheid, ik kijk dus niet neer op mbo)
Ze kan dit soort discussies beter niet aangaan. Alles draait bij haar om zichzelf. En dat mag. Maar doe niet alsof je het zo goed voor hebt met je medemens als je je eigen gezin al volledig om jezelf laat draaien. In Debbie haar ogen is er maar één iemand belangrijk: Debbie.
pi_219146216
Gelukkig Lotte is geopereerd. Aparte vent die vriend. Snap helemaal niet haar reden. Ze ziet er heel goed uit en wat boeien die paar streepjes. Gesnij in gezond lichaam. Gaat haar niet helpen denk ik. Littekens zullen groter zijn dan die strepen.
pi_219146263
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:23 schreef Beppie12345 het volgende:
Gelukkig Lotte is geopereerd. Aparte vent die vriend. Snap helemaal niet haar reden. Ze ziet er heel goed uit en wat boeien die paar streepjes. Gesnij in gezond lichaam. Gaat haar niet helpen denk ik. Littekens zullen groter zijn dan die strepen.
Het zal best mooi worden. Ik hoop vooral dat ze er gelukkiger van wordt (deze vrouw maakt altijd zo'n zoekende en totaal ongelukkige indruk op mij). Zelf al 2 keer weken (!) extra ziekenhuis aan complicaties bij noodzakelijke operaties overgehouden, dus in geen honderd jaar dat ik voor een niet-noodzakelijke operatie onder het mes ga. Ik snap er ook niets van, maar mijn blik is natuurlijk ernstig gekleurd door mijn ervaringen (ik slaagde er daarna nog een keer in om bij een doodsimpele ingreep aan mijn hand een zeldzame infectie op te lopen, waaraan na een jaar tobben en AB een tweede, veel zwaardere operatie nodig was).
pi_219146270
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:23 schreef Beppie12345 het volgende:
Dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik begrijp het als iemand zo’n operatie wil. Ook wanneer iemand het niet wil (zelf bijv. niet gekozen voor een reconstructie na borstkanker). Ik hoop alleen dat ze dit heeft gedaan voor zichzelf. De omslag van ‘losse buik geaccepteerd’ naar ‘losse buik moet weg’ kan ook. Maar tezamen met een nieuwe liefde geeft bij mij wat twijfels. Maar voorlopig weer voldoende content! Dat is ook wat waard.
pi_219146366
quote:
Wat ze dan niet snapt of niet kan aflezen, veel te hoogbegaafd en last van adhd is dat de Biblebelt het best goed gedaan heeft!
Ook daar laat D66 groei zien en is PVV gekelderd en absoluut niet meer de nr 1.
Dus wat ze wil bereiken snap ik ook niet.
pi_219146401
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 06:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou dit de reden zijn dat Judith zich opgeeft als stembureaulid en nu baalde dat ze niet (ook) overdag aan het werk kon?

Krijg ik als lid van een stembureau of teller een vergoeding?

Ja, je krijgt voor het werken op het stembureau een vergoeding. De hoogte van die vergoeding hangt af van jouw rol en taken in het stembureau en verschilt per gemeente. Voor een stembureaulid gaat het vaak om een bedrag tussen de ¤ 100 en ¤ 150. Voor tellers vaak om een bedrag van ¤ 40.

Laat naar bed (en dat had zomaar nog later kunnen worden) en vandaag naar Amsterdam. Ik hoop dat ze niet te vermoeid is.
De enige reden dat Judith zich opgeeft is geld
pi_219146449
Wat meespeelt is denk ik het beeld van tegenwoordig dat je, ook na kinderen, een strakke buik moet hebben als vrouw. Maar dat is geen realistisch en ook een ongezond beeld (vrouwen hebben vet rond hun buik nodig om gezond te zijn). Ik had die platte buik altijd door gewoon aanleg en nu na de overgang niet meer. Dat was ook best even wennen, maar eigenlijk is het een van de minst boeiende dingen in mijn leven.
pi_219146547
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 06:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou dit de reden zijn dat Judith zich opgeeft als stembureaulid en nu baalde dat ze niet (ook) overdag aan het werk kon?

Krijg ik als lid van een stembureau of teller een vergoeding?

Ja, je krijgt voor het werken op het stembureau een vergoeding. De hoogte van die vergoeding hangt af van jouw rol en taken in het stembureau en verschilt per gemeente. Voor een stembureaulid gaat het vaak om een bedrag tussen de ¤ 100 en ¤ 150. Voor tellers vaak om een bedrag van ¤ 40.

Laat naar bed (en dat had zomaar nog later kunnen worden) en vandaag naar Amsterdam. Ik hoop dat ze niet te vermoeid is.
Dit is wel bruto, en kan hoger zijn als je voorzitter of plaatsvervangend voorzitter bent (onze gemeente krijgt een vz bijv. ¤200)

Ik ben altijd stembureaulid omdat ik zo een steentje bijdraag aan het democratisch proces en hoop altijd dat meer mensen zijn die sceptisch zijn over hoe het gaat met stemmen mee zouden doen O+

Wel ga ik nu tering moe naar m’n werk toe, want het is laat geworden en van het geld dat ik krijg ga ik altijd uit eten en noem dat “het etentje op kosten van de democratie” 😂
pi_219146847
Nou ik kwam Debbie met haar Wellis reclame zojuist tegen in mijn Facebook tijdlijn hoor 🤦♀ niet naar gezocht wel gekregen. De eerste reactie daaronder: wauw…. Ben benieuwd of er nog meer reacties komen.
pi_219146889
Ik weet echt heel zeker dat Judith het voor het geld doet. Een voorzitter in een grote stad in de buurt krijgt 400 euro.
pi_219146979
Ik heb de stories van AM over het menstruatieondergoed van haar kinderen doorgestuurd aan Sjamadriaan en Tim Hofman. Hopelijk wordt ze publiekelijk aan de schandpaal genageld.
pi_219147038
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:32 schreef Gooischevrouw het volgende:
Nou ik kwam Debbie met haar Wellis reclame zojuist tegen in mijn Facebook tijdlijn hoor 🤦♀ niet naar gezocht wel gekregen. De eerste reactie daaronder: wauw…. Ben benieuwd of er nog meer reacties komen.
Hoe ze ook zegt ‘en sporten kan ik niet meer’. Dat deed ze voorheen ook al niet
pi_219147080
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:51 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik volg Debbie al een flinke tijd. Maar ze heeft inderdaad nog nooit iets aan sport gedaan. Of dat moet voor haar 'a Dutch mom in Liverpool' era zijn geweest.
pi_219147115
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:51 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ooit ging ze op advies van een behandelaar 5 minuten wandelen 😂 echt vind hem nog steeds grappig... in 5 minuten ben ik net de straat uit.. sporten en Debbie.. 😂
pi_219147135
Dat mijn 12-jarige kinderen het prima zouden vinden als ik over hun ondergoed (type en maat) zou schrijven, zou voor mij geen reden zijn om het te doen. Je kunt als ouder ook gewoon voor hen de keuze maken het zelf niet te doen.

Dat staat mij ook zo tegen in het AI-gebrabbel van Annemarie. Natuurlijk zijn er regels nodig, daar zijn mensen zich al jaren hard voor aan het maken. Maar in de tussentijd kun je als ouder natuurlijk ook je verantwoordelijkheid nemen. Je hoeft je kinderen niet te delen, ook niet als bedrijven wel aandringen of er veel geld in om gaat.

Dat staat volkomen los van het feit dat er regels moeten komen. Dat je aangeeft dat je er over na gaat denken is leuk hoor, maar ik mag toch aannemen dat je dat al doet als je begint met delen, al helemaal als je een groot bereik hebt. Er nu over gaan nadenken, nadat je tonnen hebt verdiend aan je gezin, lijkt mij persoonlijk aan de late kant!

Ik hoop dat ouders zich altijd de vraag stellen: wat is het voordeel voor mijn kind als ik iets deel?

Dat was voor mijzelf jaren geleden zo'n eyeopener: ik besefte toen dat ik het alleen maar deed voor mijn eigen ego, voor de trots die ik zelf had. Mijn kind (een jaar of 4 oud toen) had er geen enkele voordeel aan. Daarna nooit meer iets gedeeld (ook niet op mijn kleine privé-account met 30 volgers ofzo).
pi_219147173
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ooit ging ze op advies van een behandelaar 5 minuten wandelen 😂 echt vind hem nog steeds grappig... in 5 minuten ben ik net de straat uit.. sporten en Debbie.. 😂
Heeft ze die 5 min. ooit gehaald?
pi_219147193
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Die was ik vergeten 🫣 dat 5 minuten wandelen
pi_219147199
Sanneke: 7 stories over cadeaus voor een kind. Vraag gewoon wat je wilt vragen, pak in wat je in wilt pakken.
pi_219147200
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik volg Debbie al een flinke tijd. Maar ze heeft inderdaad nog nooit iets aan sport gedaan. Of dat moet voor haar 'a Dutch mom in Liverpool' era zijn geweest.
Ik heb helaas haar Liverpool era gemist 😆
pi_219147238
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:46 schreef sophierr het volgende:
Ik heb de stories van AM over het menstruatieondergoed van haar kinderen doorgestuurd aan Sjamadriaan en Tim Hofman. Hopelijk wordt ze publiekelijk aan de schandpaal genageld.
Wat moet Sjamadriaan daarmee dan?
pi_219147329
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik heb helaas haar Liverpool era gemist 😆
Gemist is groot woord hoor... toen en nu verschild niet veel behalve haar diagnoses zijn anders
pi_219147359
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:08 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Wat moet Sjamadriaan daarmee dan?
Die is ook groot tegenstander van het uitbuiten van kinderen en zeker voor dit soort producten.
pi_219147360
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Jawel, een periode van een paar maanden voor de derde zwangerschap (of derde kind, ze had miskramen natuurlijk) en LC ging ze naar de sportschool. Zoals veel dingen in haar leven een blauwe maandag waar dan wel eeuwig aan gerefereerd wordt, maar nooit iets aan sport klopt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')