Ze zal er wel weer aan toe zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:15 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ach Sanneke gaat weer eens op vakantie.
En altijd maar zeiken dat ze zo weinig op vakantie gaan e.d.
Ik heb echt wel sympathie voor hun moeizame huizenjacht, de huizenmarkt is een totale ramp. Maar dat ze nu schrijft dat haar kind geen thuis heeft vind ik wel echt ongepast… ze wonen in een ruime woning met tuin en eigen kamer voor die kleine. Ja, de eigenaren willen het verkopen, en tuurlijk begrijp ik dat dat stress geeft (vooral als je er pas na tig maanden achterkomt dat je niet onder normaal huurrecht valt). Maar kom op zeg, er zijn legio twintigers en dertigers die noodgedwongen thuis wonen, ook met baby’s, of nog als een student met huisgenoten wonen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze zal er wel weer aan toe zijn.
Zij heeft het klagen en zeuren uitgevonden. Dit zei ik eerder over Judith maar inmiddels denk ik dat Sanneke toch eerder was. Een gedeelde eerste plaats zou ook nog kunnen.
Te triest voor woordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:11 schreef Moedervan4kids het volgende:
Morgen weer een dag niet eten bij HVK en daarna droge pasta. Ik heb geen woorden hiervoor en ergens hoop ik dat instanties meekijken.
De woningmarkt is inderdaad drama voor iedereen. En ik weet niet beter dan dat ze een huis hadden voordat ze in deze hut trokken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik heb echt wel sympathie voor hun moeizame huizenjacht, de huizenmarkt is een totale ramp. Maar dat ze nu schrijft dat haar kind geen thuis heeft vind ik wel echt ongepast… ze wonen in een ruime woning met tuin en eigen kamer voor die kleine. Ja, de eigenaren willen het verkopen, en tuurlijk begrijp ik dat dat stress geeft (vooral als je er pas na tig maanden achterkomt dat je niet onder normaal huurrecht valt). Maar kom op zeg, er zijn legio twintigers en dertigers die noodgedwongen thuis wonen, ook met baby’s, of nog als een student met huisgenoten wonen.
Ik denk dat hij vooral niet meer meedoet aan dingen als interviews, foto-sessies etc.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:06 schreef Jenn1806 het volgende:
Voor iemand die niet gefilmd/gepost wil worden op het kanaal van zijn moeder is Sam toch opvallend veel op beeld. Of is dat de prijs die hij moet betalen voor een poke bowl op zijn verjaardag?
Volgens mij is daar gewoon het camping seizoen voorbij en weer meer tijd voor het gezin en sociale media. Was vorig jaar ook ergens rond deze tijdquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:58 schreef Harper het volgende:
Alhoewel ik de reactie(s) van Ivan en Linda Kraan op AM´s post van gisteren kon waarderen, is het wel toevallig dat ze juist nu, na maandenlange media-stilte, weer van zich laten horen op hun Insta-kanaal.
Zo lijkt iedereen op zijn manier proberen te profiteren.
Ik heb ze de afgelopen week volgens mij toch minstens 2 x gezien in stories. Of ik moet me wel heel erg vergissen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:58 schreef Harper het volgende:
Alhoewel ik de reactie(s) van Ivan en Linda Kraan op AM´s post van gisteren kon waarderen, is het wel toevallig dat ze juist nu, na maandenlange media-stilte, weer van zich laten horen op hun Insta-kanaal.
Zo lijkt iedereen op zijn manier proberen te profiteren.
Ik sta ook versteld van haar houding hierin. Zo van ja doe ik het toch fout, dan komen we daar later achter en leren we daarvan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat AM achter alles wat ze post staat, dat ze dat echt allemaal oke vindt. Hartstikke goed als er binnen een gezin vrijuit gesproken wordt over bv menstruatie. Maar je maakt mij niet wijs dat twee meiden van net 12 jaar kunnen beslissen dat het oké is dat iedereen kan zien welke maat ondergoed ze dragen. Waarom vind je als ouder zijnde het oké dat tienduizenden vreemden dat van je tienerdochters weten?? Daarnaast zijn zij grotendeels opgegroeid met een camera op ze gericht, een moeder die alles deelt, een vader die niet ingrijpt en ouders normaliseren het hele gebeuren. Zij zijn gewoonweg loyaal aan hun ouders, het zit er waarschijnlijk zo ingebakken daar thuis dat niemand ook maar denkt aan weigeren van content. Ze mogen trouwens ook niet meekijken op insta dus weten waarschijnlijk 90% van wat moeders post niet eens..
Geld en bewijsdrang.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:46 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ik sta ook versteld van haar houding hierin. Zo van ja doe ik het toch fout, dan komen we daar later achter en leren we daarvan.
Het gaat hier wel over je kinderen, jeetje. Opvoeden en voor je kinderen zorgen is geen experiment.
En vooral, het hoeft allemaal niet. Dat hele online delen van je kinderen, het hoeft gewoon niet. Waarom zou je zo bewust kiezen voor het mogelijk maken van onherstelbare fouten en schade als je het ook gewoon niet kan doen.
🤣quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:54 schreef Barbamamaatje het volgende:
Mijn hoogtepunt vandaag was Debbie die (g)een rondje in kan kleuren terwijl een kleurboek geen probleem lijkt.....
Wat een besef ....
Ze vraagt ook weer om tips in de omgeving, horeca die 's middags vroeg open is en alles moet rolstoelvriendelijk (haar moeder zal dan wel meegaan). Ze doet uiteindelijk niks met tips, ja erover zeuren wat er mis mee is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze zal er wel weer aan toe zijn.
Zij heeft het klagen en zeuren uitgevonden. Dit zei ik eerder over Judith maar inmiddels denk ik dat Sanneke toch eerder was. Een gedeelde eerste plaats zou ook nog kunnen.
Zo hoopt ze natuurlijk op uitnodigingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze vraagt ook weer om tips in de omgeving, horeca die 's middags vroeg open is en alles moet rolstoelvriendelijk (haar moeder zal dan wel meegaan). Ze doet uiteindelijk niks met tips, ja erover zeuren wat er mis mee is.
Ik kan er eerlijk gezegd weinig sympathie voor opbrengen. Ze heeft zelf een prima huurhuis in Rotterdam opgezegd voor een tijdelijke woning. Zonder haar rechten goed uit te zoeken, wat dat wist ze zogenaamd. En nu zit ze met de gebakken peren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik heb echt wel sympathie voor hun moeizame huizenjacht, de huizenmarkt is een totale ramp. Maar dat ze nu schrijft dat haar kind geen thuis heeft vind ik wel echt ongepast… ze wonen in een ruime woning met tuin en eigen kamer voor die kleine. Ja, de eigenaren willen het verkopen, en tuurlijk begrijp ik dat dat stress geeft (vooral als je er pas na tig maanden achterkomt dat je niet onder normaal huurrecht valt). Maar kom op zeg, er zijn legio twintigers en dertigers die noodgedwongen thuis wonen, ook met baby’s, of nog als een student met huisgenoten wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |