abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219156674
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:24 schreef Keesie123 het volgende:
Lijkt wel een rouwkaart bij Lotte in het ziekenhuis (is het niet).
Ik kwam hier om dat te typen ja!! Sneu voor haar dt het herstel minder goed gaat dan ze had gehoopt.
pi_219156706
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:35 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ik kwam hier om dat te typen ja!! Sneu voor haar dt het herstel minder goed gaat dan ze had gehoopt.
Ja het herstel met zo'n operatie is echt pittig de eerste dagen. Ik had alleen een borstverkleining en kon echt helemaal niks en de pijn was real zeg maar. Wel een van de beste keuzes die ik ooit gemaakt heb voor mijzelf. In die zin snap ik Lotte wel, een ander vindt er misschien niks mis mee maar dit is echt heel persoonlijks. Wel echt heel gek dat de chirurg wordt getagd.. zou het? Zou het een samenwerking zijn?
pi_219156718
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:40 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja het herstel met zo'n operatie is echt pittig de eerste dagen. Ik had alleen een borstverkleining en kon echt helemaal niks en de pijn was real zeg maar. Wel een van de beste keuzes die ik ooit gemaakt heb voor mijzelf. In die zin snap ik Lotte wel, een ander vindt er misschien niks mis mee maar dit is echt heel persoonlijks. Wel echt heel gek dat de chirurg wordt getagd.. zou het? Zou het een samenwerking zijn?
Ik acht de kans wel heel groot dat het een samenwerking is, misschien betaalt ze een deel zelf, maar dat ze het volle pond zelf betaalt lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. En het mag natuurlijk, maar ik vind het jammer dat mensen hier vaak niet transparant over zijn (zie het eerdere kanteltraject, waar ze ook zeker niet eerlijk over is geweest).
pi_219156750
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:43 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik acht de kans wel heel groot dat het een samenwerking is, misschien betaalt ze een deel zelf, maar dat ze het volle pond zelf betaalt lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. En het mag natuurlijk, maar ik vind het jammer dat mensen hier vaak niet transparant over zijn (zie het eerdere kanteltraject, waar ze ook zeker niet eerlijk over is geweest).
Klopt, het kanteltraject bleek ook een samenwerking en daar leek nog wel wat mis mee te zijn waarna Lotte er ineens een heel stuk stiller over was.
Het komt gewoon zo raar bij me binnen dat een medische ingreep commercieel wordt benaderd, ook door de chirurg.
pi_219156803
Op zeker dat het een samenwerking is, er worden al jarenlang heel veel medische ingrepen via fluflu's en zogenaamde bn-ers weggegeven in ruil voor reclame.
pi_219156829
Debbie; “en ik denk dat de combi ongesteld en wintertijd het is. Ik kan anders ook niks ‘verzinnen’” 😱 Wauw 👀🧐
pi_219156877
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 12:05 schreef Mallorcameisje het volgende:
Debbie; “en ik denk dat de combi ongesteld en wintertijd het is. Ik kan anders ook niks ‘verzinnen’” 😱 Wauw 👀🧐
Haha ja die viel me ook op, ze kan niks verzinnen 🙃🙃
pi_219156885
Alles is al gezegd over Debbie.
Van melodramatisch een kaartje schrijven voor het huwelijk van je neef naar partyen in een bus terwijl je visible app (datum afgeplakt!) zegt dat je rustig aan moet doen. Wat is het verschil?
Het eerste levert haar persoonlijk niks op qua aandacht en dat laatste wel, makkelijke keuze dus voor haar. :r
pi_219156920
Debbie gaat toch ook alleen maar mee om zelf relevant te blijven? Ze doen nooit iets met elkaar verder, laatste wat genoemd is was vorig jaar toen ze die idiote Elf naar AM opstuurde. Maar woehoe, ze heeft net als de rest 3 zinnen mogen schrijven als boekopvulling.
pi_219156944
Ik ben benieuwd wat Koen er nu van vindt dat zijn kinderen steeds zo mis gebruikt worden op social media. Zijn grote online afwezigheid en onzichtbaarheid lijkt een statement.
Ik denk dat dit best een ding kan gaan worden in het ouderschapsplan
pi_219156973
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 12:05 schreef Mallorcameisje het volgende:
Nee dat snap ik, de rest heeft ze allemaal al vol op haar bingo kaart
pi_219156980
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 12:18 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Koen er nu van vindt dat zijn kinderen steeds zo mis gebruikt worden op social media. Zijn grote online afwezigheid en onzichtbaarheid lijkt een statement.
Koen heeft er jarenlang aan meegewerkt. En natuurlijk kan hij van gedachten veranderen. Zolang MB de kinderen deelt ga ik er vanuit dat hij het prima vindt.
pi_219156985
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 12:10 schreef Nieve het volgende:
Alles is al gezegd over Debbie.
Van melodramatisch een kaartje schrijven voor het huwelijk van je neef naar partyen in een bus terwijl je visible app (datum afgeplakt!) zegt dat je rustig aan moet doen. Wat is het verschil?
Het eerste levert haar persoonlijk niks op qua aandacht en dat laatste wel, makkelijke keuze dus voor haar. :r
O haha dat had ik niet eens gezien , kan dus maar zo een oude foto van die app zijn, aandacht aandacht aandacht
pi_219157177
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:50 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt, het kanteltraject bleek ook een samenwerking en daar leek nog wel wat mis mee te zijn waarna Lotte er ineens een heel stuk stiller over was.
Het komt gewoon zo raar bij me binnen dat een medische ingreep commercieel wordt benaderd, ook door de chirurg.
Met dat laatste ben ik het absoluut eens. Ik vind het niet zo ethisch, maar ja, het kan, het mag en het gebeurt natuurlijk best vaak.
pi_219157178
Die af van leenbakker van mb… in dat te korte rokje kruipend over de grond en dan filmen why.. trek een broek aan dan
pi_219157199
W
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:33 schreef Missinglink24 het volgende:
Oeh ga zo vertrekken voor een weekendje Amsterdam, misschien spot ik alle dames wel in het wild, MB, AM, Debbie.. die partybus met vuurwerk is niet te missen toch 😂
Even hun socials volgen vandaag🙃😂
pi_219157279
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:50 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Cosmetische chirurgie is al jaren een groot verdienmodel, dus ook dit soort dingen.

Jenn.darby is ook naar Turkije geweest voor een mommy-make-over’: buik en borstherstel. Ze zegt dat ze alles zelf heeft betaald (dus daar gaan we dan maar van uit) maar maakt wel reclame voor de commerciële kliniek.
pi_219157406
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:57 schreef Mirp het volgende:
Debbie heeft dit weekend toch ook een fotoshoot? Kan niet op deze week!
En het is Halloween. Energie voor 10 die meid
pi_219157417
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:33 schreef Missinglink24 het volgende:
Oeh ga zo vertrekken voor een weekendje Amsterdam, misschien spot ik alle dames wel in het wild, MB, AM, Debbie.. die partybus met vuurwerk is niet te missen toch 😂
👀
pi_219157441
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 12:18 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Hij is volgens mij nooit zo van het alles online gooien geweest
pi_219157536
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:10 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hij is volgens mij nooit zo van het alles online gooien geweest
Hij was zelf misschien niet zo aanwezig op zijn eigen insta maar als hij er problemen mee zou hebben dat zijn kinderen online worden gedeeld had hij daar vast al eerder iets mee gedaan.
pi_219157672
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hij was zelf misschien niet zo aanwezig op zijn eigen insta maar als hij er problemen mee zou hebben dat zijn kinderen online worden gedeeld had hij daar vast al eerder iets mee gedaan.
Zou hij iets in te brengen hebben gehad bij MB? 🫣
pi_219157688
Joejoe jongens, allemaal even commenten bij Milou onder haar laatste taaktober reel, dan krijg je gratis haar eigen geknutselde werkboek 🤦♀
pi_219157704
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
En hengelt ze nou naar een juichende fanclub met de vermelding van de vertrek- en aankomsttijden?

Zou @:demanvandevrouwaanwieherboekisopgedragen ook aanwezig zijn? Mee met de partybus?

En aankomen op het Museumplein met herrie en vuur op het dak van de bus.. Echt?
Ik zou toch persoonlijk toch niet heel gelukkig zijn als een kinder-uitbuiter haar boek over kinderuitbuiting (en hoe zwaar dat wel niet voor de moeder is) aan mij of mijn nét overleden partner opdraagt 😬
pi_219157747
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 13:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou hij iets in te brengen hebben gehad bij MB? 🫣
Geen idee. Maar dat vraag ik me bij veel meer partners van fluflu’s af. Ik vind de ouders die de kinderen delen fout. Hun partners niet minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')