Ik kwam hier om dat te typen ja!! Sneu voor haar dt het herstel minder goed gaat dan ze had gehoopt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:24 schreef Keesie123 het volgende:
Lijkt wel een rouwkaart bij Lotte in het ziekenhuis (is het niet).
Ja het herstel met zo'n operatie is echt pittig de eerste dagen. Ik had alleen een borstverkleining en kon echt helemaal niks en de pijn was real zeg maar. Wel een van de beste keuzes die ik ooit gemaakt heb voor mijzelf. In die zin snap ik Lotte wel, een ander vindt er misschien niks mis mee maar dit is echt heel persoonlijks. Wel echt heel gek dat de chirurg wordt getagd.. zou het? Zou het een samenwerking zijn?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:35 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Ik kwam hier om dat te typen ja!! Sneu voor haar dt het herstel minder goed gaat dan ze had gehoopt.
Ik acht de kans wel heel groot dat het een samenwerking is, misschien betaalt ze een deel zelf, maar dat ze het volle pond zelf betaalt lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. En het mag natuurlijk, maar ik vind het jammer dat mensen hier vaak niet transparant over zijn (zie het eerdere kanteltraject, waar ze ook zeker niet eerlijk over is geweest).quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:40 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja het herstel met zo'n operatie is echt pittig de eerste dagen. Ik had alleen een borstverkleining en kon echt helemaal niks en de pijn was real zeg maar. Wel een van de beste keuzes die ik ooit gemaakt heb voor mijzelf. In die zin snap ik Lotte wel, een ander vindt er misschien niks mis mee maar dit is echt heel persoonlijks. Wel echt heel gek dat de chirurg wordt getagd.. zou het? Zou het een samenwerking zijn?
Klopt, het kanteltraject bleek ook een samenwerking en daar leek nog wel wat mis mee te zijn waarna Lotte er ineens een heel stuk stiller over was.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:43 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik acht de kans wel heel groot dat het een samenwerking is, misschien betaalt ze een deel zelf, maar dat ze het volle pond zelf betaalt lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. En het mag natuurlijk, maar ik vind het jammer dat mensen hier vaak niet transparant over zijn (zie het eerdere kanteltraject, waar ze ook zeker niet eerlijk over is geweest).
Haha ja die viel me ook op, ze kan niks verzinnen 🙃🙃quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:05 schreef Mallorcameisje het volgende:
Debbie; “en ik denk dat de combi ongesteld en wintertijd het is. Ik kan anders ook niks ‘verzinnen’” 😱 Wauw 👀🧐
Nee dat snap ik, de rest heeft ze allemaal al vol op haar bingo kaartquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:05 schreef Mallorcameisje het volgende:
Debbie; “en ik denk dat de combi ongesteld en wintertijd het is. Ik kan anders ook niks ‘verzinnen’” 😱 Wauw 👀🧐
Koen heeft er jarenlang aan meegewerkt. En natuurlijk kan hij van gedachten veranderen. Zolang MB de kinderen deelt ga ik er vanuit dat hij het prima vindt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:18 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Koen er nu van vindt dat zijn kinderen steeds zo mis gebruikt worden op social media. Zijn grote online afwezigheid en onzichtbaarheid lijkt een statement.
Ik denk dat dit best een ding kan gaan worden in het ouderschapsplan
O haha dat had ik niet eens gezien , kan dus maar zo een oude foto van die app zijn, aandacht aandacht aandachtquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:10 schreef Nieve het volgende:
Alles is al gezegd over Debbie.
Van melodramatisch een kaartje schrijven voor het huwelijk van je neef naar partyen in een bus terwijl je visible app (datum afgeplakt!) zegt dat je rustig aan moet doen. Wat is het verschil?
Het eerste levert haar persoonlijk niks op qua aandacht en dat laatste wel, makkelijke keuze dus voor haar.
Met dat laatste ben ik het absoluut eens. Ik vind het niet zo ethisch, maar ja, het kan, het mag en het gebeurt natuurlijk best vaak.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Klopt, het kanteltraject bleek ook een samenwerking en daar leek nog wel wat mis mee te zijn waarna Lotte er ineens een heel stuk stiller over was.
Het komt gewoon zo raar bij me binnen dat een medische ingreep commercieel wordt benaderd, ook door de chirurg.
Even hun socials volgen vandaag🙃😂quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:33 schreef Missinglink24 het volgende:
Oeh ga zo vertrekken voor een weekendje Amsterdam, misschien spot ik alle dames wel in het wild, MB, AM, Debbie.. die partybus met vuurwerk is niet te missen toch 😂
Cosmetische chirurgie is al jaren een groot verdienmodel, dus ook dit soort dingen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Klopt, het kanteltraject bleek ook een samenwerking en daar leek nog wel wat mis mee te zijn waarna Lotte er ineens een heel stuk stiller over was.
Het komt gewoon zo raar bij me binnen dat een medische ingreep commercieel wordt benaderd, ook door de chirurg.
En het is Halloween. Energie voor 10 die meidquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:57 schreef Mirp het volgende:
Debbie heeft dit weekend toch ook een fotoshoot? Kan niet op deze week!
👀quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:33 schreef Missinglink24 het volgende:
Oeh ga zo vertrekken voor een weekendje Amsterdam, misschien spot ik alle dames wel in het wild, MB, AM, Debbie.. die partybus met vuurwerk is niet te missen toch 😂
Hij is volgens mij nooit zo van het alles online gooien geweestquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:18 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Koen er nu van vindt dat zijn kinderen steeds zo mis gebruikt worden op social media. Zijn grote online afwezigheid en onzichtbaarheid lijkt een statement.
Ik denk dat dit best een ding kan gaan worden in het ouderschapsplan
Hij was zelf misschien niet zo aanwezig op zijn eigen insta maar als hij er problemen mee zou hebben dat zijn kinderen online worden gedeeld had hij daar vast al eerder iets mee gedaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hij is volgens mij nooit zo van het alles online gooien geweest
Zou hij iets in te brengen hebben gehad bij MB? 🫣quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hij was zelf misschien niet zo aanwezig op zijn eigen insta maar als hij er problemen mee zou hebben dat zijn kinderen online worden gedeeld had hij daar vast al eerder iets mee gedaan.
Ik zou toch persoonlijk toch niet heel gelukkig zijn als een kinder-uitbuiter haar boek over kinderuitbuiting (en hoe zwaar dat wel niet voor de moeder is) aan mij of mijn nét overleden partner opdraagt 😬quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
En hengelt ze nou naar een juichende fanclub met de vermelding van de vertrek- en aankomsttijden?
Zou @:demanvandevrouwaanwieherboekisopgedragen ook aanwezig zijn? Mee met de partybus?
En aankomen op het Museumplein met herrie en vuur op het dak van de bus.. Echt?
Geen idee. Maar dat vraag ik me bij veel meer partners van fluflu’s af. Ik vind de ouders die de kinderen delen fout. Hun partners niet minder.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou hij iets in te brengen hebben gehad bij MB? 🫣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |