SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.cpb.nl/publicatie/keuzes-kaart-2027-2030
https://nos.nl/artikel/25(...)te-korten-op-de-zorg
Ja daar ben ik het met je eens. De vorige verkiezingen waren een grote verrassing. Ben benieuwd hoeveel de Peilers er weer naast gaan zitten.quote:
Dat weten we pas als de allerlaatste stem geteld is. En dan is het 'mogelijk' even over, maar zeker niet uit. Zie ook de periode Biden na Trump in de VS.quote:
Misschien kan de VVD even toelichting worden gevraagd mbt hun 20+ zetels bij De Hond en dit bericht van Otten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:36 schreef Momo het volgende:
Opvallend Henk Otten zegt dat hij in zijn FvD tijd Maurice de Hond heeft betaald om de peiling aan te passen in voordeel FvD.
x ]
Mwah dat roept iedereen wel, maar de PVV-trend was toen al wel duidelijk zichtbaar, met name versterkt door de deur die was open gezet door Yesilgoz. Dat ze er nog zo hard overheen gingen was inderdaad verrassend, maar het kwam ook niet uit de lucht vallen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:03 schreef Diabool het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het met je eens. De vorige verkiezingen waren een grote verrassing. Ben benieuwd hoeveel de Peilers er weer naast gaan zitten.
Inderdaad de PVV zat duidelijk in de glijbaan naar boven dus het was prima te verwachten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah dat roept iedereen wel, maar de PVV-trend was toen al wel duidelijk zichtbaar, met name versterkt door de deur die was open gezet door Yesilgoz. Dat ze er nog zo hard overheen gingen was inderdaad verrassend, maar het kwam ook niet uit de lucht vallen.
Allememaggiesquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zal maar even gaan stemmen. Op Jimmy, natuurlijk.
Zijn gedram gaat vooral over stikstof mocht het je nog niet zijn opgevallen. Heeft niks met leven op een vuilnisbelt te maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want jij leeft liever op een stinkende vuilnisbelt waar omdat milieu maar links is?
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:12 schreef Elan het volgende:
Ben Kaag ook nog niet vergeten, mensen trap er nou niet in.
Kaag is een prima politica en diplomate, was alleen qua voorkomen vrij elitair wat niet meehielp voor een groot deel van de kiezers. Haar cruciale fout was alleen om Rutte niet te slachtofferen na die leugens met het oog op het landsbelang van bestuur. Toen kon die hele campagne van "nieuw leiderschap" meteen bij het oud vuil.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:12 schreef Elan het volgende:
Ben Kaag ook nog niet vergeten, mensen trap er nou niet in.
Leer eerst het verschil tussen klimaat en stikstof voor je hier een hoop onzin gaat uitbraken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn gedram gaat vooral over stikstof mocht het je nog niet zijn opgevallen. Heeft niks met leven op een vuilnisbelt te maken.
We leven met de huidige te hoge norm ook niet op een vuilnisbelt, althans niet waar ik woon
Laten we het gedoe van Ollongren met functie elders vodje niet vergeten waardoor die hele Omtzigt hype ineens serieus momentum kreeg.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kaag is een prima politica en diplomate, was alleen qua voorkomen vrij elitair wat niet meehielp voor een groot deel van de kiezers. Haar cruciale fout was alleen om Rutte niet te slachtofferen na die leugens met het oog op het landsbelang van bestuur. Toen kon die hele campagne van "nieuw leiderschap" meteen bij het oud vuil.
Altijd er al in geloofd dat maurice de hond een oplichter was die extreem rechts groot wilde makenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:36 schreef Momo het volgende:
Opvallend Henk Otten zegt dat hij in zijn FvD tijd Maurice de Hond heeft betaald om de peiling aan te passen in voordeel FvD.
[ x ]
Daarom Henriquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dan heb ik daar liever Jetten staan dan Wilders die hem met open armen ontvangt.
Het verminderen van stikstofuitstoot leidt ook tot minder uitstoot van broeikasgassen zoals methaan en CO2.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Leer eerst het verschil tussen klimaat en stikstof voor je hier een hoop onzin gaat uitbraken.
Fucking hell, daar wil ik ook stemmen!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
als « beloning » mocht je een mini-bounty pakken.
Hier lagen helemaal geen mini bounty’squote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik heb gestemd, op Volt, op een vrouw uit Gelderland.
Het was best druk bij het stemlokaal, en als « beloning » mocht je een mini-bounty pakken.
![]()
De vrijwilligers waren er voor zevenen en gaan vanavond om negen uur direct beginnen met tellen. « Op partij hoor, niet op personen ». Respect.
![]()
Mwah die kwam me van alle kanshebbers toch wel het minst daadkrachtig over in de debatten, misschien wel iets té fatsoenlijk. Denk dat we dan een soort beeld krijgen zoals Balkenende en De Hoop Scheffer die als schooljongens oogden. En die hadden dan nog met een Bush of Obama te maken, laat staan dat je het nu met Trump moet doen.quote:
Er lagen ook andere minireepjes en ingepakte snoepjes.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hier lagen helemaal geen mini bounty’s
Geert "ik word premier van alle Nederlanders" Wilders.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:23 schreef Fok-it het volgende:
We zijn in ieder geval af van de meest hopeloze stamelende cuck van Geert minister president ooit.
Hij kwam ook zo nu en dan niet lekker uit zijn woorden dat is echt een no go in die debatten. De politici die dat in het verleden overkwamen werden allemaal afgestraft ondanks dat ze er goed voor stonden in de peilingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah die kwam me van alle kanshebbers toch wel het minst daadkrachtig over in de debatten, misschien wel iets té fatsoenlijk. Denk dat we dan een soort beeld krijgen zoals Balkenende en De Hoop Scheffer die als schooljongens oogden. En die hadden dan nog met een Bush of Obama te maken, laat staan dat je het nu met Trump moet doen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:26 schreef Elan het volgende:
https://www.parool.nl/ver(...)%2Fwww.google.com%2F
Wat een boevenbende is dat toch ook
Oh wat erg, je zult maar naar een saai lokaaltje moeten om te mogen stemmen.quote:Normaal gesproken heeft ze het niet zo op ‘normale stembureaus’, maar Café Maha vond ze een mooie plek. “Vaak moet je op een stomme plek stemmen, zoals een gemeentehuis." Vaak vindt ze er daarom niet zoveel aan, aan stemmen. "Maar nu is het op een mooie plek en een gratis koffietje is mooi meegenomen.”
Jetten idem dito.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:28 schreef PzKpfw het volgende:
Timmermans lijkt vooral een anti-Wilders campagne te hebben gevoerd i.p.v. een pro-GLPvdA. Dat is natuurlijk gewoon dom want het is niet zo dat er onder de PVV-stemmers ook meer één kiezer te halen valt voor zijn partij. Maar hij lijkt al langer een complete Wilders-obsessie te hebben.
Jetten en Macron gaan natuurlijk gelijk een wedstrijdje verpissen doen. Wie geeft de stevigste hand? Wie durft wat te zeggen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah die kwam me van alle kanshebbers toch wel het minst daadkrachtig over in de debatten, misschien wel iets té fatsoenlijk. Denk dat we dan een soort beeld krijgen zoals Balkenende en De Hoop Scheffer die als schooljongens oogden. En die hadden dan nog met een Bush of Obama te maken, laat staan dat je het nu met Trump moet doen.
Nou dat valt me nog mee met de hoeveelheid debattenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Jetten idem dito.
DIe heeft de naam van Wilders 31 keer genoemd in de debatten het woord klimaat 16 maal.
Balkenende was een prima premier en een nette integere manquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het vooral maar niet willen hebben over waarom Nederland toch zo nodig mee moest doen aan de oorlog in Irak (en een parlementaire enquête erover tegen houden) was erg integer van 'm ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:35 schreef jigggy het volgende:
[..]
Balkenende was een prima premier en een nette integere man
Verstand komt met de jaren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:37 schreef Klopkoek het volgende:
https://twitter.com/Nassreddin2002/status/1983481414235644157#m
Een prominente stem van RoodVooruit en lange tijd kind aan huis bij WNL gaat VVD stemmen.
*surprised Pikachu*
Dus Yesilgöz was toen ze 25 was verstandelijk beperkt?quote:
Dat mag je vinden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dus Yesilgöz was toen ze 25 was verstandelijk beperkt?
Dat wat een bedachte actie was?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Allememaggies
[ afbeelding ]
Wel sneu trouwens dat dat een bedachte actie was, zo dramatisch uitgevoerd alleen
Jetten heeft het heel alleen heel goed vermarkt door daar een positieve "Het kan wel" boodschap aan toe te voegen, en daarnaast ook zijn eigen plannen en waarom die zoveel beter zijn dan het PVV-plan voor Nederland.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Jetten idem dito.
DIe heeft de naam van Wilders 31 keer genoemd in de debatten het woord klimaat 16 maal.
Oei.... deze ontboezeming is niet goed voor de klusjesmanstalkerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:36 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Die "Bassie de Clown mimimi" actiequote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat wat een bedachte actie was?
Ja ik zag in een podcast voorbij komen dat de clown bassie-actie richting Wilders van Dijk bedacht is door oa Peter Kwint (die gaf het toe in die podcast)quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat wat een bedachte actie was?
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die "Bassie de Clown mimimi" actie
Ik sprak trouwens de nodige oudere kiezers die het niet snapten omdat ze Bassie en Adriaan nooit gekeken hebben.
Dit vat het aardig samen.quote:‘Nederland is het Italië van de 21ste eeuw,’ schrijft The Guardian. ‘Ontevreden in hun Hof van Eden,’ aldus De Standaard online. In de landen om ons heen wordt met verbazing gekeken naar onze verkiezingen. ‘Geert Wilders heeft een bijna apocalyptisch beeld gecreëerd van een land dat met verval wordt bedreigd.’
Deze actiequote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Hoezo? Het is geen nieuws. En de volgende keer maakt men toch weer nieuws van de peiling.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Oei.... deze ontboezeming is niet goed voor de klusjesmanstalker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |