21.00 uurquote:
Bandwagon-effect zou ik zeggen. Jetten heeft de wind echt mee, wel dankzij afwezigheid van Wilders bij eerste TV-debat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ik verbaasde me vooral over die enorme verschuiving in de laatste 24 uur (dus pak 'm beet sinds het debat)
als ze weer 30 miljard gaan wegsmijten voior het wereldklimaat dan wel ja, als ze serieus worden dan kon dat meevallenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik maak me ook geen illusies. Het kan ook weer snel voorbij kan zijn met de D66-hype, dat zit in het DNA van de partij verweven dat het electoraal een enorme jojo kan zijn...
Ja Nederland heeft nu behoefte aan serieus regeren, niet van die schreeuwers die rode dieselolie terug willen en de winstbelasting voor rijke vastgoedbedrijven gaan afschaffenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bandwagon-effect zou ik zeggen. Jetten heeft de wind echt mee, wel dankzij afwezigheid van Wilders bij eerste TV-debat.
Zou wel kwalijk zijn als dat zou kloppen voor enkel Maurice, zie verder geen ophef over die tweet van gisteren. Of komt dat omdat het uit FvD conspiracy hoek komt, die Henk Otten had daar wel relatief snel afstand van genomen toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Boem
Denk dat Maurice hier ook wel de enige charlatan is, die andere onderzoeksbureaus lijken me wat degelijker en geen eenmansbedrijf
Henk Otten heeft er in mijn geheugen vrij snel afstand van genomen toen de Uil van Minerva-toestanden onder Baudet gemeengoed werden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wel kwalijk zijn als dat zou kloppen voor enkel Maurice, zie verder geen ophef over die tweet van gisteren. Of komt dat omdat het uit FvD conspiracy hoek komt, die Henk Otten had daar wel relatief snel afstand van genomen toch?
Bij een type Timmermans of Ploumen in een kabinet heb ik toch het idee dat er iets meer dan 3 tolken vanuit Kabul naar Nederland had mogen komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En Timmermans vertrouw je wel?
Waarom zou die samengang an sich winst opleveren?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, de PvdA haalde in het verleden op eigen kracht meermaals 30+ zetels. In feite heeft die hele fusie met GL ze geen enkele electorale winst meer opgeleverd en zijn ze afzonderlijk nog even groot als toen ze samen gingen.
Oei nu ga ik twijfelen of ik wel op dezelfde partij als Gordon wil stemmenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:50 schreef Hexagon het volgende:
Ook gij Gordon
https://www.rtl.nl/boulev(...)aar-op-andere-partij
Dat was volgens mij toch de hele reden achter die fusie, een soort groot links front met één geluid. Ik neem aan dat ze daarbij wel hebben gedacht samen sterker te staan dan alleen. In de praktijk zijn het echter nog steeds twee stromen binnen een omhulsel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waarom zou die samengang an sich winst opleveren?
Uiteraard pas nadat de stembussen zijn gesloten, anders gaan de exitpolls het stemgedrag nog beinvloeden, dat is natuurlijk niet de bedoeling.quote:
Ik ben benieuwd wat Geer nu gaat stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Oei nu ga ik twijfelen of ik wel op dezelfde partij als Gordon wil stemmen
Leek me altijd meer een PVV'ert, net als de andere "Toppers".quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:50 schreef Hexagon het volgende:
Ook gij Gordon
Haha ik heb deze jongedame nog niet op een goed optreden, laat staan charisma kunnen betrappen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:52 schreef Diabool het volgende:
PVV is klaar hoor. Wilders grootste tegenstander is nu:
[ afbeelding ]
IK voorspel dat ze heleboel zetels gaat weghalen bij de PVV. De ene fascist verneukt de winst van de andere fascist. Mooier kan het niet.
Hij mag dan met de verloofde van Rob Jetten uit. Dat heeft Rob hem beloofd. Want Gordon is helemaal wild van die Argentijnse vent.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:50 schreef Hexagon het volgende:
Ook gij Gordon
Geer is een PVV'er toch? Maar die zal nu wel weer richting Yesilgoz gaanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Geer nu gaat stemmen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij mag dan met de verloofde van Rob Jetten uit. Dat heeft Rob hem beloofd. Want Gordon is helemaal wild van die Argentijnse vent.
Serieus.
Ze gaat zeteltjes weghalen bij mensen die klaar zijn met wilders en zijn vermoeiende optredens. Extreem rechts die elkaar de tent gaan uitvechten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:54 schreef Friggles het volgende:
[..]
Haha ik heb deze jongedame nog niet op een goed optreden, laat staan charisma kunnen betrappen.
Ik denk niet dat hij dat gesprek in het NLs heeft kunnen volgen.quote:
Want jij leeft liever op een stinkende vuilnisbelt waar omdat milieu maar links is?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:56 schreef Elan het volgende:
Jetten is net zo eng zo niet enger met zijn klimaatgedram.
Goed dat de focus daar nog eens op werd gelegd met name door Eerdmans.
Ik ben ook wel voor het argument dat Timmermans het op polls-basis (zolang ze er zijn moet je met polls leven) prima gedaan heeft qua stabiel houden van hoge aantallen virtuele kiezers en het stabiel houden van zijn eigen schip van PvdAGL.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Met een aansprekender lijsttrekker die minder weerstand oproept hadden ze 35 zetels kunnen pakken.
Maar nogmaals, al die PvdAGL-stemmers die nu op de Jetten-hypetrein springen, komen straks van een koude kermis thuis als er gewoon economisch rechts beleid komt. D66 en de VVD zitten in Brussel allebei in Renew Europe. Dat is iedereen ineens vergeten.
Het ging nauwelijks over klimaat deze campagne dus dat is wel beetje een matige take. Leuk maar matig.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:56 schreef Elan het volgende:
Jetten is net zo eng zo niet enger met zijn klimaatgedram.
Goed dat de focus daar nog eens op werd gelegd met name door Eerdmans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |