SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Stom kutding.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry ik begrijp je vraag niet, kun je hem opnieuw formuleren?
Maak het dan eens availablequote:
Maar die hamsters gaan aan de kabeltjes knagenquote:Op maandag 27 oktober 2025 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar hamsters kopen voor in het hamsterrad.
daar ligt @Dr_Flash al inquote:Op maandag 27 oktober 2025 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar hamsters kopen voor in het hamsterrad.
Ligt die niet in de droger?quote:
@bitterbalquote:Op maandag 27 oktober 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in gebakken slang
en bitterbal is er toch niet heheheh
Ga je eindelijk wat nuttigs doen?quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:28 schreef Nattekat het volgende:
En het forum is net zo zaad zo te merken, ik ga wel weer iets anders doen.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Wel blij dat het forum nu op eens weer werkt. Zal wel door mijn aanwezigheid komen.
Het is noodzakelijk. Wil niet zeggen dat het nuttig is.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vreemde vis ben je als je dat denkt.
Wat is wel nuttig volgens jou?quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Het is noodzakelijk. Wil niet zeggen dat het nuttig is.
Al de derde keer in de afgelopen vier dagen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je je daar durfde te begeven.
Jezelf inzetten voor het beter maken van de maatschappij.quote:
Heb je een lover daar wonen?quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al de derde keer in de afgelopen vier dagen.
Dus het tegenovergestelde van wat jij altijd doet?quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezelf inzetten voor het beter maken van de maatschappij.
Dus ga jij dat morgen maar eens doen
[..]
Heb je een lover daar wonen?
Broer, museum, bioscoop.quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezelf inzetten voor het beter maken van de maatschappij.
Dus ga jij dat morgen maar eens doen
[..]
Heb je een lover daar wonen?
Openluchtmuseum, die had de afgelopen weken ook een speciale tentoonstelling 's avonds, met projecties op de gebouwen enzo.quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welk museum ben je geweest?
*werkt lijst bijquote:Op maandag 27 oktober 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in gebakken slang
en bitterbal is er toch niet heheheh
Die had ik afgelopen weekendquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 02:32 schreef bitterbal het volgende:
ik heb over gerookte paling gedroomd
ohhh lekker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 04:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die had ik afgelopen weekend
Waar blijf je slapen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 04:46 schreef bitterbal het volgende:
moet denk ik alvast een lijstje maken voor mijn bezoek aan NL zodat ik niets vergeet te eten
Ik doe immer goede dingen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus het tegenovergestelde van wat jij altijd doet?
Die laatste twee dingen kan je als date doen. We hebben je wel door CL.quote:
Er is geen God dus er is geen plan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 07:01 schreef Karzai het volgende:
Moin, welk plan denken jullie dat God met ons heeft?
Wat een leuk huisje is het toch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 04:09 schreef bitterbal het volgende:
Een jaar geleden kwam ikea
[ afbeelding ]
en binnenkort kun je bij Ballie gaan huren!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 07:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een leuk huisje is het toch.
ja echt super cutequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 07:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een leuk huisje is het toch.
Krijgen we KSC kortingquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en binnenkort kun je bij Ballie gaan huren!
Gelijk een dosis humor in de ochtend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 07:25 schreef dud0r het volgende:
k doe immer goede dingen.
Net als dat ik immer lief ben
Ja. Ik heb zo eerst een bijeenkomst en daarna ga ik.quote:
hmmm dan kan ik blijven zittenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Ik heb zo eerst een bijeenkomst en daarna ga ik.
Ja niks viel lekker gisteravond en hele tijd last van maagzuur enz dus ben lekker op tijd gaan slapen.quote:
Gewoon goed dus? Ik heb geen problemen, gisteren ook niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Forum loopt weer net zo goed als gisteravond
Het liep prima tot jij online kwamquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Waarom sta je niet in de file? Het is de drukste ochtendspits van het jaar. Ik had gedacht dat je die niet zou willen missen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Lucille loopt nog beter @Haagsquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Ongeveer de enige reden dat ik niet zonder abonnement kan hier. Zonder abonnement ben ik er mobiel na vijf minuten wel klaar mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb wel een Bontebal bom aan ads nu
Ik kijk vrolijk toe vanuit mijn bedquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom sta je niet in de file? Het is de drukste ochtendspits van het jaar. Ik had gedacht dat je die niet zou willen missen.
Ik ga vandaag kijken!quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama ik heb nu ook de tweede aflevering van Derry gezien, leuk hoor
Dankje. Als het goed is, is het enkel luisteren.quote:
Oh dat klinkt nog saaier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankje. Als het goed is, is het enkel luisteren.
Even rustig wakker worden op de dinsdagochtend.quote:
De kwartaalcijfers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het weer? Fok 503? Orkaan Melissa?
thnxquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat duurt altijd lang. Sterkte.
nee, kwartaalcontrolequote:
Alle drie, plus de files rond Rotterdam.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het weer? Fok 503? Orkaan Melissa?
Doe je veel overwerk? Moet je ook buiten werktijden beschikbaar zijn?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
ik denk dat tegen een burnout ga aanlopen als er niet iets zal veranderen. Echter heeft m'n leidinggevende zelf ook een verwaarloosde burnout.
Top dit.
Ik ben Saskia haar Twitter pagina weer in de gaten aan het houden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:31 schreef CherryLips het volgende:
De liveblog van Marco Borsato's rechtszaak is begonnen. *popcorn pakt*
Dan iets veranderen of je op een gegeven moment ziekmelden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
ik denk dat tegen een burnout ga aanlopen als er niet iets zal veranderen. Echter heeft m'n leidinggevende zelf ook een verwaarloosde burnout.
Top dit.
Ik durf bijna te wedden dat hij hier mee wegkomt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben Saskia haar Twitter pagina weer in de gaten aan het houden.
Ik geef echt geen flikker om die wolfquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Op LinkedIn las ik een stukje dat PvdA/GL wil gaan investeren in voorlichting om samen met de wolf te leven. Zeg dat tegen de veehouders waarvan schapen zijn doodgebeten.
Ik verwacht niet dat hij in de gevangenis terecht komt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik durf bijna te wedden dat hij hier mee wegkomt.
Ja dat ook. Want dit bericht kwam als reactie op een gesprek met de BBB.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef echt geen flikker om die wolf
Maar dat volk haat boeren, dus alles om boeren dwars te zitten.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat hij in de gevangenis terecht komt.
Ja en jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe je veel overwerk? Moet je ook buiten werktijden beschikbaar zijn?
quote:
bellemoeke genotquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben Saskia haar Twitter pagina weer in de gaten aan het houden.
Dat probeer ik. Ik wil me juist niet ziekmelden, ik wil juist voorkomen dat ik me ziek moet melden, ik wil absoluut niet thuiszitten met een burnout. Zeker niet voor mijn mentale gezondheid i.v.m. fertiliteitstraject.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan iets veranderen of je op een gegeven moment ziekmelden.
Krijg ik ook fors naar betaald hoor. Maar dan nog.quote:
Dan laat mijn eerste heel erg dringende advies zich wel raden.quote:
quote:Ook als #Borsato schuldig wordt bevonden, krijgt hij zeker niet die maximum straf. Dat hij al onevenredig zwaar is gestraft door het zwaard van Damocles dat al 4 jaar boven zijn hoofd hangt, en door de media-aandacht, weegt een rechtbank wel mee.
Belachelijk.quote:
Ja dat laatste had ik al wel verwacht eigenlijk. Zijn carričre is natuurlijk ook wel voorbij.quote:
Dat zou het minste van zijn zorgen moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat laatste had ik al wel verwacht eigenlijk. Zijn carričre is natuurlijk ook wel voorbij.
Muah, ik ben het er wel mee eens. De gevangenis is een middel, niet het doel.quote:
Wat @CherryLips zegt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou het minste van zijn zorgen moeten zijn.
Als hij vrijgesproken wordt, zakt alles ook wel weer weg en maakt de media plaats voor nieuwe schandalen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Als jou zoiets overkomt, verhuis je misschien naar een andere wijk of een andere stad en kun je daar gewoon over straat. Je kunt boodschappen doen en dagjes weg en uit eten. Hij niet.
Mwah Marco Borsato is/was een grote naam in de Nederlandse muziekwereld.. dat vergeten mensen niet zo snel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als hij vrijgesproken wordt, zakt alles ook wel weer weg en maakt de media plaats voor nieuwe schandalen.
Als je met een dergelijk traject bezig bent kun je maar beter jezelf zoveel mogelijk beschermen, voordat he te laat is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat probeer ik. Ik wil me juist niet ziekmelden, ik wil juist voorkomen dat ik me ziek moet melden, ik wil absoluut niet thuiszitten met een burnout. Zeker niet voor mijn mentale gezondheid i.v.m. fertiliteitstraject.
Ik weet niet of er nog platenmaatschappijen zijn die met hem in zee durven? Hij zal geen Arena's of Ziggo's meer vol krijgen denk ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah Marco Borsato is/was een grote naam in de Nederlandse muziekwereld.. dat vergeten mensen niet zo snel.
Zal je verbazenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of er nog platenmaatschappijen zijn die met hem in zee durven? Hij zal geen Arena's of Ziggo's meer vol krijgen denk ik.
Jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Doet de website van Pathe het bij jullie?
Laatst werden op radiozenders veel van zijn nummers gedraaid. En mensen vonden dat positief.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah Marco Borsato is/was een grote naam in de Nederlandse muziekwereld.. dat vergeten mensen niet zo snel.
Kamervragen. Oh nee, daar hebben ze het te druk voor.quote:
Uit ervaring kan ik zeggen dat je je dan beter nu even ziek kunt melden, wat rust nemen, nadenken over wat er veranderd kan worden en hoe, en dan weer (langzaam) aan het werk. Te lang wachten, zeker als de situatie ondertussen niet genoeg verandert, heb je alleen jezelf mee. Dan zit je straks met een beetje pech nog veel langer thuis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat probeer ik. Ik wil me juist niet ziekmelden, ik wil juist voorkomen dat ik me ziek moet melden, ik wil absoluut niet thuiszitten met een burnout. Zeker niet voor mijn mentale gezondheid i.v.m. fertiliteitstraject.
Was ze schor?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:24 schreef Ama het volgende:
Zo die stembandjes van mijn kat werken weer goed.
Oh even weer bij lezen maar zag al wat in NWS voorbij komen ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Flinke Adela vibes bij die Belleman tweets @:ama
Klonk als een hond.quote:
Ja, dat had ik gelezen, maar katten kunnen soms ook een beetje schor zijn als ze ziek zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze had vrijwel geen energie omdat ze hele hoge koorts had.
Mijn vorige kat klinkt tegenwoordig wel echt mega schor maar dat is gewoon permanent nu.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gelezen, maar katten kunnen soms ook een beetje schor zijn als ze ziek zijn.
Katten veranderen soms ook hun geluidjes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn vorige kat klinkt tegenwoordig wel echt mega schor maar dat is gewoon permanent nu.Zo was ze bij mij niet dus moet altijd lachen als ze soort van miauwt als ik haar weer zie.
Ik hoop toch niet dat Hedwig ooit zo gaat klinken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Katten veranderen soms ook hun geluidjes.Ik ging Luna dan altijd nadoen tot ze er gek van werd.
Ik moet hier wel even de kanttekening bij plaatsen dat dat niet altijd het beste is. Je hebt ook mensen als m'n vader die juist krankzinnig worden van hele dagen niets doen (en die arme man moet dat nu om andere redenen). Als je er nog op tijd bij bent en duidelijk laaghangend fruit hebt, kan het beter zijn om eerst die takken te snoeien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat je je dan beter nu even ziek kunt melden, wat rust nemen, nadenken over wat er veranderd kan worden en hoe, en dan weer (langzaam) aan het werk. Te lang wachten, zeker als de situatie ondertussen niet genoeg verandert, heb je alleen jezelf mee. Dan zit je straks met een beetje pech nog veel langer thuis.
En ik zat niet in een fertiliteitstraject, dan moet je volgens mij helemaal stress zoveel mogelijk vermijden
quote:Borsato ontkent dat hij vaak met het vermeende slachtoffer alleen thuis was. "Als ik daar was, was ik daar maar heel kort", legt hij uit. Hij ging weleens met haar de stad in om kleding te kopen. Hij zegt dat het vermeende slachtoffer door haar moeder werd aangemoedigd de gekochte lingerie te laten zien. "Moeder etaleerde graag de wulpsheid van dochter", zegt de zanger.
quote:Nu wordt een incident besproken waarbij het vermeende slachtoffer naakt in bed zou hebben gehuild en Borsato haar kwam troosten. Borsato zegt dat hij werd gebeld door de moeder, omdat het slecht ging met de dochter. De moeder zou met een knipoog hebben gezegd dat haar dochter naakt was toen Borsato de trap opging. Borsato zegt dat hij alleen op het bed is gaan zitten en dat de dochter het deken over zich heen had. Hij heeft de deur van de slaapkamer opengehouden, zegt hij.
Hoe komt een mens eigenlijk tot rust?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet hier wel even de kanttekening bij plaatsen dat dat niet altijd het beste is. Je hebt ook mensen als m'n vader die juist krankzinnig worden van hele dagen niets doen (en die arme man moet dat nu om andere redenen). Als je er nog op tijd bij bent en duidelijk laaghangend fruit hebt, kan het beter zijn om eerst die takken te snoeien.
Ik begon ook die kant op te gaan eerder dit jaar en heb er nog uit weten te komen door m'n rustmomenten goed te gebruiken om ook daadwerkelijk tot rust te komen. Ik ben niet minder gaan doen voor de rest, dat was gelukkig niet noodzakelijk.
Beetje de moeder van Rachel Hazes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg van die moeder ook maar rare vibes.
Die telefoon door het raam flikkeren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe komt een mens eigenlijk tot rust?
Beetje op FOK! posten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan waar.quote:
Sowieso uit NWS en POL wegblijven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Etto in POL is inderdaad niet heel rustgevend.
Ik heb weer ruzie gemaakt in NWS. Zo'n figuur die autistisch gaat doen over zonnetijd dit keer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sowieso uit NWS en POL wegblijven.
Oh ja, krijgen we nu ook weer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb weer ruzie gemaakt in NWS. Zo'n figuur die autistisch gaat doen over zonnetijd dit keer.
Wel eens wat anders dan politiek
Onze echte tijd is de Britse tijdquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, krijgen we nu ook weer.
Britse Nederlanders wij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onze echte tijd is de Britse tijd![]()
![]()
![]()
Voel spontaan een haat jegens Max Verstappen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Britse Nederlanders wij.
Familie en vrienden: JE APPT NOOIT TERUGquote:Zet je telefoon ook eens uit. Het helpt om af en toe niet bereikbaar te zijn.
Wehe.quote:Vooral belangrijk als je thuis werkt: spreek met jezelf af dat je op tijd ophoudt met werken. Zet je computer uit en ga andere dingen doen.
En ik wil Indië weer koloniseren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voel spontaan een haat jegens Max Verstappen.
Er zijn personen waar ik van tot rust kom.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat de fuck jongensquote:De rechter bespreekt nu het appcontact van Borsato met het vermeende slachtoffer. Hij bevestigt dat hij haar appjes stuurde om haar een hart onder de riem te steken. Er wordt een appje voorgelegd waarin hij haar "een goede vrijpartij" aanraadt. Hij zegt dat het normaal was in het gezin dat de dochter aankondigde dat ze seks ging hebben met haar vriend als ze samen naar boven gingen. Hij zegt dat dit "de mores van het gezin" was. Ook appte hij een compliment over haar billen. Borsato zegt dat de dochter continu op zoek was naar bevestiging hierover.
Ben persoonlijk toch meer fan van het door het raam flikkeren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thuisarts.nl/stress/ik-wil-me-beter-kunnen-ontspannen
[..]
Familie en vrienden: JE APPT NOOIT TERUG!
En dan is Marco nog maar half Italiaans, die staan toch wat minder dicht bij de hoofse beschaving en ejaculeren de huishond nog wel vol als het zo uitkomt.quote:
Van werkzaken afvinken krijg ik rustquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me vandaag ook echt niet aan het werk zettenKrijg ik morgen spijt van.
Zeg nergens dat je hele dagen niks moet doen hč, maar rust in je hoofd krijgen. Al ga je de hele dag hakenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet hier wel even de kanttekening bij plaatsen dat dat niet altijd het beste is. Je hebt ook mensen als m'n vader die juist krankzinnig worden van hele dagen niets doen (en die arme man moet dat nu om andere redenen). Als je er nog op tijd bij bent en duidelijk laaghangend fruit hebt, kan het beter zijn om eerst die takken te snoeien.
Ik begon ook die kant op te gaan eerder dit jaar en heb er nog uit weten te komen door m'n rustmomenten goed te gebruiken om ook daadwerkelijk tot rust te komen. Ik ben niet minder gaan doen voor de rest, dat was gelukkig niet noodzakelijk.
Tja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Van werkzaken afvinken krijg ik rust
8u per dag met m'n handen werken heb ik wel veel minder stress van dan 8u per dag 20 dingen tegelijk moeten oplossen en beslissingen moeten nemen. Zou eigenlijk ook liever boerin zijn dan wat ik nu doequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Mensen maken zichzelf tegenwoordig vaak onrustig en overspannen, vroeger konden we allemaal 15 uur per dag keihard op het land werken en niemand die ooit een burn-out had of de zenuwbibbers, slechts eerlijk eelt op de handjes en een gezond tevreden brein, ik denk toch teveel kleurstoffen en bewerkte kutzooi in ons eten.
Aandachtsspanne ook helemaal verrot door Tiktok.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Mensen maken zichzelf tegenwoordig vaak onrustig en overspannen, vroeger konden we allemaal 15 uur per dag keihard op het land werken en niemand die ooit een burn-out had of de zenuwbibbers, slechts eerlijk eelt op de handjes en een gezond tevreden brein, ik denk toch teveel kleurstoffen en bewerkte kutzooi in ons eten.
Vroeger waren er dan ook minder stressfactoren. Als je hele leven alleen maar bestaat uit 15 uur op het land werken en slapen, maak je alleen maar je hele lichaam kapot voor je 30 bent.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Gelukkig kan ik dat trainen op het langzame FOK! nu.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aandachtsspanne ook helemaal verrot door Tiktok.
Social mediaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is me elke post wel een enorme beproeving van je geduld jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik dat trainen op het langzame FOK! nu.
Gaat nu weer snel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is me elke post wel een enorme beproeving van je geduld ja
Oh super dat je bent gegaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de sportschool. Getraind als een sporter @:bitterbal
Op de heenweg had ik nog storm(achtige wind) tegen. Op de terugweg kwam ie meer van de zijkant.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh super dat je bent gegaanik ben uiteindelijk niet meer gegaan :p
Ja of dat denken we, een collega van me zijn vader is wijnboer in Zuid-Afrika en hij stelt juist dat hij die stress van het boerenleven probeert te ontlopen (het weer, personeel, ziektes, reparaties, onderhoud, onzekerheid, kennis), dus hij ambieert het niet om die boerderij over te nemen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
8u per dag met m'n handen werken heb ik wel veel minder stress van dan 8u per dag 20 dingen tegelijk moeten oplossen en beslissingen moeten nemen. Zou eigenlijk ook liever boerin zijn dan wat ik nu doe![]()
Even mediteren tussendoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is me elke post wel een enorme beproeving van je geduld ja
ja morgen ga ik echtquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nou dan moet jij maar morgen. Want dan ga ik niet.
Gewoon niet aanklikken die bende.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger was de enige zorg. Hebben we genoeg voedsel voor de winter.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
8u per dag met m'n handen werken heb ik wel veel minder stress van dan 8u per dag 20 dingen tegelijk moeten oplossen en beslissingen moeten nemen. Zou eigenlijk ook liever boerin zijn dan wat ik nu doe![]()
Gewoon een zwak zieltje dat niks gewend is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of dat denken we, een collega van me zijn vader is wijnboer in Zuid-Afrika en hij stelt juist dat hij die stress van het boerenleven probeert te ontlopen (het weer, personeel, ziektes, reparaties, onderhoud, onzekerheid, kennis), dus hij ambieert het niet om die boerderij over te nemen.
Hij zou daar wel zitten op zowat het mooiste plekje op Aarde en nu zit hij op een appartement in Laren
Mag die rotzooi niet eens op mijn telefoon hebben staan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon niet aanklikken die bende.
Hij harkt zoveel geld op jaarbasis binnen dat je zelfs in lingerie lasagne voor hem zou gaan koken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een zwak zieltje dat niks gewend is.
quote:Borsato zegt dat de moeder geluidsopnames maakte van haar dochter die seks had. Die opnames stuurde ze naar de zanger. Borsato zegt dat hij heeft aangegeven dat hij daar niet van gediend was.
Zit een beetje mee te lezen op nu.nl. Ben er nog niet uit of hij er misschien ook een beetje ingeluisd is door die moeder. Nevertheless, hij is sowieso te ver gegaan als ik lees wat hij in berichten naar dat meisje geschreven heeft.quote:
Die moeder was volgens mij wel bewust bezig ja, maar dat maakt hem niet minder fout. Wat hij allemaal probeert te bagatelliserenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit een beetje mee te lezen op nu.nl. Ben er nog niet uit of hij er misschien ook een beetje ingeluisd is door die moeder. Nevertheless, hij is sowieso te ver gegaan als ik lees wat hij in berichten naar dat meisje geschreven heeft.
"Een beetje"quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die moeder is ook een beetje van het padje?
Eens. Dat meisje lijkt slachtoffer van 2 volwassenen, waaronder haar eigen moederquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Die moeder was volgens mij wel bewust bezig ja, maar dat maakt hem niet minder fout. Wat hij allemaal probeert te bagatelliseren
nee nee, ik reken op jequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
O iedereen leest al mee, dan hoef ik niet meer te copypasten.
Wat een hel.quote:"De moeder waarbij "grensoverschrijdend" nog net niet op haar voorhoofd staat geschreven, beticht nu mij?", zegt Borsato over het vier uur durende gesprek.
quote:ING
Het is belangrijk dat u de update binnen 24 uur uitvoert. Als u dit niet doet, wordt uw toegang tot de website en app beperkt en kunt u alleen nog informatie bekijken. Wij verzoeken u deze situatie op te lossen door op de volgende knop te klikken en de instructies te volgen.
Klik hier
Bekijk al uw gegevens en transacties in de ING App of in Mijn ING.
Bedankt voor uw vertrouwen in ons.
Ben er trouwens verbaasd over dat een in het geheim opgenomen gesprek zo als bewijs mag worden gebruikt. Dat mag hier niet.quote:
Ik dacht hier ook niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben er trouwens verbaasd over dat een in het geheim opgenomen gesprek zo als bewijs mag worden gebruikt. Dat mag hier niet.
quote:
Toen ik dit lied anderhalf jaar geleden op de radio hoorde kwam het me echt enorm bekend voor, en ik weet tot de dag van vandaag niet waaromquote:
Eerst een extreem drukke ochtendspits, nu dit, ik heb echt de beste dag uitgekozen om thuis te werken...quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:31 schreef Haags het volgende:
Ah de zwerfpalen staan weer op de A12.
Ja misschien als ze na de 44e keer niet luisteren dat ze ons bij de 45e blokkade wel serieus nemen.
Nou wat fijn voor jequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst een extreem drukke ochtendspits, nu dit, ik heb echt de beste dag uitgekozen om thuis te werken...
Lijkt wel extra heftig zo met zwart.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:43 schreef Recce het volgende:
Die orkaan is gewoon een soort gigantische tornado geworden. Misschien wel één van de sterkste orkanen ooit gemeten. Dat weten we pas zeker over een uur of zo, als er een vliegtuig doorheen vliegt om het te meten.
[ afbeelding ]
Je ziet hier ook gewoon hoe absurd hard ie roteertquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:43 schreef Recce het volgende:
Die orkaan is gewoon een soort gigantische tornado geworden. Misschien wel één van de sterkste orkanen ooit gemeten. Dat weten we pas zeker over een uur of zo, als er een vliegtuig doorheen vliegt om het te meten.
[ afbeelding ]
Gewoon in het oog blijven zittenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:43 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
De hurricane hunters (die vliegtuigen die door de orkaan vliegen) hebben vogels in het oog gespot. Die moeten met het oog meevliegen om het te redden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon in het oog blijven zitten
Alles in het zwarte deel wordt weggevaagd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:43 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Duivelsoogquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:43 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik nog wel het meest interessante nieuws van vandaag eigenlijk. Gusts van 241 mph las ik al ergens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:43 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Denk niet dat er nog een huisje overeind staat daar.
En hier hadden we vorige week 120 km/h...quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit vind ik nog wel het meest interessante nieuws van vandaag eigenlijk. Gusts van 241 mph las ik al ergens.
dat is bijna 400 km/h
Ja echt wtf lees ik allemaal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Marco's fundatie is ook redelijk kapot geslagen
vuurtje onder stoken. BBQquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
Er staat hier een Jumbo winkelwagen ongeveer naast mijn huis. Jumbo zegt hem niet op te halen want te ver weg en niemand gaat hem brengen maar ja wat kan je met zo'n ding. Die jongen zei ook min of meer dat dat die nu gewoon hier blijft staan.
Toen ik nog bij de supermarkt werkte, ben ik wel eens de wijk ingestuurd op zoek naar winkelwagentjes om die weer terug te halen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
Er staat hier een Jumbo winkelwagen ongeveer naast mijn huis. Jumbo zegt hem niet op te halen want te ver weg en niemand gaat hem brengen maar ja wat kan je met zo'n ding. Die jongen zei ook min of meer dat dat die nu gewoon hier blijft staan.
Hij zei al dat meer mensen melding hadden gemaakt maar dat ze hem zeker weten niet gaan ophalen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de supermarkt werkte, ben ik wel eens de wijk ingestuurd op zoek naar winkelwagentjes om die weer terug te halen.
ik ben fanquote:
We walgen overal wel eens van.quote:Marco herhaalt dat hij walgt van deze beschuldiging. ,,Afgelopen zes jaar heb ik geen dag goed geslapen. Het feit alleen al, dat ik mij hier moet verantwoorden, is iets wat mijn eigen voorstellingsvermogen te buiten gaat."
Er wordt best stevig verbouwd daar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Denk niet dat er nog een huisje overeind staat daar.
De servers? @Dannyquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We walgen overal wel eens van.
das een spannende vlucht danquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:43 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
De hurricane hunters (die vliegtuigen die door de orkaan vliegen) hebben vogels in het oog gespot. Die moeten met het oog meevliegen om het te redden.
Allemaal naar Nederland halen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
En de mensen in jamaica zijn al zo arm
Zijn vast leukere mensen dan sommige mensen die hier al wonenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Allemaal naar Nederland halen!
Easy going.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
Yes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:39 schreef bitterbal het volgende:
@:recce heb je dat filmpje gezien op de nos van die vlucht in het oog?
https://nos.nl/artikel/25(...)schuivingen-verwacht
Ook mooi in rasta kleuren die stormquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:43 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan er nog wel meer missen, maar ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedoel er zijn zo'n ruim 3 miljoen mensen die ik wel kan missen
Ik heb al conspiracy theorieën gelezen dat dit een man-made hurricane is en dat het duivels werk is, want het leek op een gezicht van een demon oid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Yes.
Het lijkt er volgens de nieuwste gegevens van de hurricane hunters op dat dit echt één van de krachtigste aan land komende orkanen van de afgelopen 100 jaar is.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Yes.
Het lijkt er volgens de nieuwste gegevens van de hurricane hunters op dat dit echt één van de krachtigste aan land komende orkanen van de afgelopen 100 jaar is.
man-madequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb al conspiracy theorieën gelezen dat dit een man-made hurricane is en dat het duivels werk is, want het leek op een gezicht van een demon oid.
Jamaica is een rijker land dan Thailandquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
De lokale bevolking deelt daar in mee denk je?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jamaica is een rijker land dan Thailand
Het is echt zo'n land dat iedereen onderschat.
Het is nou niet zo dat Thailand ook zo'n socialistisch paradijs is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De lokale bevolking deelt daar in mee denk je?
Nee weet ik. Ze kennen hier grote armoede ja. Ik zie het niet zo denk ik omdat hier op het eiland je niet echt armoede ziet en als ik in bangkok ben zie ik het ook niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:57 schreef Nattekat het volgende:
Thailand is ook geen rijk land overigens
Mijn excuses. Ik had het inderdaad over de uitermate gerenommeerde wetenschappelijk verantwoorde bron SnackGPTquote:
Het is je vergeven flesquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik had het inderdaad over de uitermate gerenommeerde wetenschappelijk verantwoorde bron SnackGPT
Ya mon!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook mooi in rasta kleuren die storm
Waarom zou ie dan niet kunnen fietsen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je bent niet op vakantie in Jamaica?
Jouw schuld dat je de bel niet hebt gehoord die ze nooit gebruikt hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Postnl belt niet eens aan, maar stopt gewoon een We hebben je gemist briefje in de brievenbus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |