Toen ik nog bij de supermarkt werkte, ben ik wel eens de wijk ingestuurd op zoek naar winkelwagentjes om die weer terug te halen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
Er staat hier een Jumbo winkelwagen ongeveer naast mijn huis. Jumbo zegt hem niet op te halen want te ver weg en niemand gaat hem brengen maar ja wat kan je met zo'n ding. Die jongen zei ook min of meer dat dat die nu gewoon hier blijft staan.
Hij zei al dat meer mensen melding hadden gemaakt maar dat ze hem zeker weten niet gaan ophalen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de supermarkt werkte, ben ik wel eens de wijk ingestuurd op zoek naar winkelwagentjes om die weer terug te halen.
ik ben fanquote:
We walgen overal wel eens van.quote:Marco herhaalt dat hij walgt van deze beschuldiging. ,,Afgelopen zes jaar heb ik geen dag goed geslapen. Het feit alleen al, dat ik mij hier moet verantwoorden, is iets wat mijn eigen voorstellingsvermogen te buiten gaat."
Er wordt best stevig verbouwd daar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Denk niet dat er nog een huisje overeind staat daar.
De servers? @Dannyquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We walgen overal wel eens van.
das een spannende vlucht danquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:43 schreef Recce het volgende:
Die orkaan is gewoon een soort gigantische tornado geworden. Misschien wel één van de sterkste orkanen ooit gemeten. Dat weten we pas zeker over een uur of zo, als er een vliegtuig doorheen vliegt om het te meten.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
De hurricane hunters (die vliegtuigen die door de orkaan vliegen) hebben vogels in het oog gespot. Die moeten met het oog meevliegen om het te redden.
Allemaal naar Nederland halen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
En de mensen in jamaica zijn al zo arm
Zijn vast leukere mensen dan sommige mensen die hier al wonenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Allemaal naar Nederland halen!
Easy going.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
En de mensen in jamaica zijn al zo arm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |