ja morgen ga ik echtquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nou dan moet jij maar morgen. Want dan ga ik niet.
Gewoon niet aanklikken die bende.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aandachtsspanne ook helemaal verrot door Tiktok.
Vroeger was de enige zorg. Hebben we genoeg voedsel voor de winter.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
8u per dag met m'n handen werken heb ik wel veel minder stress van dan 8u per dag 20 dingen tegelijk moeten oplossen en beslissingen moeten nemen. Zou eigenlijk ook liever boerin zijn dan wat ik nu doe![]()
Gewoon een zwak zieltje dat niks gewend is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of dat denken we, een collega van me zijn vader is wijnboer in Zuid-Afrika en hij stelt juist dat hij die stress van het boerenleven probeert te ontlopen (het weer, personeel, ziektes, reparaties, onderhoud, onzekerheid, kennis), dus hij ambieert het niet om die boerderij over te nemen.
Hij zou daar wel zitten op zowat het mooiste plekje op Aarde en nu zit hij op een appartement in Laren
Mag die rotzooi niet eens op mijn telefoon hebben staan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon niet aanklikken die bende.
Hij harkt zoveel geld op jaarbasis binnen dat je zelfs in lingerie lasagne voor hem zou gaan koken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een zwak zieltje dat niks gewend is.
quote:Borsato zegt dat de moeder geluidsopnames maakte van haar dochter die seks had. Die opnames stuurde ze naar de zanger. Borsato zegt dat hij heeft aangegeven dat hij daar niet van gediend was.
Zit een beetje mee te lezen op nu.nl. Ben er nog niet uit of hij er misschien ook een beetje ingeluisd is door die moeder. Nevertheless, hij is sowieso te ver gegaan als ik lees wat hij in berichten naar dat meisje geschreven heeft.quote:
Die moeder was volgens mij wel bewust bezig ja, maar dat maakt hem niet minder fout. Wat hij allemaal probeert te bagatelliserenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit een beetje mee te lezen op nu.nl. Ben er nog niet uit of hij er misschien ook een beetje ingeluisd is door die moeder. Nevertheless, hij is sowieso te ver gegaan als ik lees wat hij in berichten naar dat meisje geschreven heeft.
"Een beetje"quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die moeder is ook een beetje van het padje?
Eens. Dat meisje lijkt slachtoffer van 2 volwassenen, waaronder haar eigen moederquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Die moeder was volgens mij wel bewust bezig ja, maar dat maakt hem niet minder fout. Wat hij allemaal probeert te bagatelliseren
nee nee, ik reken op jequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
O iedereen leest al mee, dan hoef ik niet meer te copypasten.
Wat een hel.quote:"De moeder waarbij "grensoverschrijdend" nog net niet op haar voorhoofd staat geschreven, beticht nu mij?", zegt Borsato over het vier uur durende gesprek.
quote:ING
Het is belangrijk dat u de update binnen 24 uur uitvoert. Als u dit niet doet, wordt uw toegang tot de website en app beperkt en kunt u alleen nog informatie bekijken. Wij verzoeken u deze situatie op te lossen door op de volgende knop te klikken en de instructies te volgen.
Klik hier
Bekijk al uw gegevens en transacties in de ING App of in Mijn ING.
Bedankt voor uw vertrouwen in ons.
Ben er trouwens verbaasd over dat een in het geheim opgenomen gesprek zo als bewijs mag worden gebruikt. Dat mag hier niet.quote:
Ik dacht hier ook niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben er trouwens verbaasd over dat een in het geheim opgenomen gesprek zo als bewijs mag worden gebruikt. Dat mag hier niet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |