Er zijn personen waar ik van tot rust kom.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe komt een mens eigenlijk tot rust?
wat de fuck jongensquote:De rechter bespreekt nu het appcontact van Borsato met het vermeende slachtoffer. Hij bevestigt dat hij haar appjes stuurde om haar een hart onder de riem te steken. Er wordt een appje voorgelegd waarin hij haar "een goede vrijpartij" aanraadt. Hij zegt dat het normaal was in het gezin dat de dochter aankondigde dat ze seks ging hebben met haar vriend als ze samen naar boven gingen. Hij zegt dat dit "de mores van het gezin" was. Ook appte hij een compliment over haar billen. Borsato zegt dat de dochter continu op zoek was naar bevestiging hierover.
Ben persoonlijk toch meer fan van het door het raam flikkeren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thuisarts.nl/stress/ik-wil-me-beter-kunnen-ontspannen
[..]
Familie en vrienden: JE APPT NOOIT TERUG!
En dan is Marco nog maar half Italiaans, die staan toch wat minder dicht bij de hoofse beschaving en ejaculeren de huishond nog wel vol als het zo uitkomt.quote:
Van werkzaken afvinken krijg ik rustquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me vandaag ook echt niet aan het werk zettenKrijg ik morgen spijt van.
Zeg nergens dat je hele dagen niks moet doen hè, maar rust in je hoofd krijgen. Al ga je de hele dag hakenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet hier wel even de kanttekening bij plaatsen dat dat niet altijd het beste is. Je hebt ook mensen als m'n vader die juist krankzinnig worden van hele dagen niets doen (en die arme man moet dat nu om andere redenen). Als je er nog op tijd bij bent en duidelijk laaghangend fruit hebt, kan het beter zijn om eerst die takken te snoeien.
Ik begon ook die kant op te gaan eerder dit jaar en heb er nog uit weten te komen door m'n rustmomenten goed te gebruiken om ook daadwerkelijk tot rust te komen. Ik ben niet minder gaan doen voor de rest, dat was gelukkig niet noodzakelijk.
Tja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Van werkzaken afvinken krijg ik rust
8u per dag met m'n handen werken heb ik wel veel minder stress van dan 8u per dag 20 dingen tegelijk moeten oplossen en beslissingen moeten nemen. Zou eigenlijk ook liever boerin zijn dan wat ik nu doequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Mensen maken zichzelf tegenwoordig vaak onrustig en overspannen, vroeger konden we allemaal 15 uur per dag keihard op het land werken en niemand die ooit een burn-out had of de zenuwbibbers, slechts eerlijk eelt op de handjes en een gezond tevreden brein, ik denk toch teveel kleurstoffen en bewerkte kutzooi in ons eten.
Aandachtsspanne ook helemaal verrot door Tiktok.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Mensen maken zichzelf tegenwoordig vaak onrustig en overspannen, vroeger konden we allemaal 15 uur per dag keihard op het land werken en niemand die ooit een burn-out had of de zenuwbibbers, slechts eerlijk eelt op de handjes en een gezond tevreden brein, ik denk toch teveel kleurstoffen en bewerkte kutzooi in ons eten.
Vroeger waren er dan ook minder stressfactoren. Als je hele leven alleen maar bestaat uit 15 uur op het land werken en slapen, maak je alleen maar je hele lichaam kapot voor je 30 bent.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Gelukkig kan ik dat trainen op het langzame FOK! nu.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aandachtsspanne ook helemaal verrot door Tiktok.
Social mediaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aandachtsspanne ook helemaal verrot door Tiktok.
Het is me elke post wel een enorme beproeving van je geduld jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik dat trainen op het langzame FOK! nu.
Gaat nu weer snel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is me elke post wel een enorme beproeving van je geduld ja
Oh super dat je bent gegaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de sportschool. Getraind als een sporter @:bitterbal
Op de heenweg had ik nog storm(achtige wind) tegen. Op de terugweg kwam ie meer van de zijkant.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh super dat je bent gegaanik ben uiteindelijk niet meer gegaan :p
Ja of dat denken we, een collega van me zijn vader is wijnboer in Zuid-Afrika en hij stelt juist dat hij die stress van het boerenleven probeert te ontlopen (het weer, personeel, ziektes, reparaties, onderhoud, onzekerheid, kennis), dus hij ambieert het niet om die boerderij over te nemen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
8u per dag met m'n handen werken heb ik wel veel minder stress van dan 8u per dag 20 dingen tegelijk moeten oplossen en beslissingen moeten nemen. Zou eigenlijk ook liever boerin zijn dan wat ik nu doe![]()
Even mediteren tussendoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is me elke post wel een enorme beproeving van je geduld ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |