SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Stom kutding.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry ik begrijp je vraag niet, kun je hem opnieuw formuleren?
Maak het dan eens availablequote:
Maar die hamsters gaan aan de kabeltjes knagenquote:Op maandag 27 oktober 2025 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar hamsters kopen voor in het hamsterrad.
daar ligt @Dr_Flash al inquote:Op maandag 27 oktober 2025 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar hamsters kopen voor in het hamsterrad.
Ligt die niet in de droger?quote:
@bitterbalquote:Op maandag 27 oktober 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in gebakken slang
en bitterbal is er toch niet heheheh
Ga je eindelijk wat nuttigs doen?quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:28 schreef Nattekat het volgende:
En het forum is net zo zaad zo te merken, ik ga wel weer iets anders doen.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Wel blij dat het forum nu op eens weer werkt. Zal wel door mijn aanwezigheid komen.
Het is noodzakelijk. Wil niet zeggen dat het nuttig is.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vreemde vis ben je als je dat denkt.
Wat is wel nuttig volgens jou?quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Het is noodzakelijk. Wil niet zeggen dat het nuttig is.
Al de derde keer in de afgelopen vier dagen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je je daar durfde te begeven.
Jezelf inzetten voor het beter maken van de maatschappij.quote:
Heb je een lover daar wonen?quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al de derde keer in de afgelopen vier dagen.
Dus het tegenovergestelde van wat jij altijd doet?quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezelf inzetten voor het beter maken van de maatschappij.
Dus ga jij dat morgen maar eens doen
[..]
Heb je een lover daar wonen?
Broer, museum, bioscoop.quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezelf inzetten voor het beter maken van de maatschappij.
Dus ga jij dat morgen maar eens doen
[..]
Heb je een lover daar wonen?
Openluchtmuseum, die had de afgelopen weken ook een speciale tentoonstelling 's avonds, met projecties op de gebouwen enzo.quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welk museum ben je geweest?
*werkt lijst bijquote:Op maandag 27 oktober 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in gebakken slang
en bitterbal is er toch niet heheheh
Die had ik afgelopen weekendquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 02:32 schreef bitterbal het volgende:
ik heb over gerookte paling gedroomd
ohhh lekker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 04:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die had ik afgelopen weekend
Waar blijf je slapen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 04:46 schreef bitterbal het volgende:
moet denk ik alvast een lijstje maken voor mijn bezoek aan NL zodat ik niets vergeet te eten
Ik doe immer goede dingen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus het tegenovergestelde van wat jij altijd doet?
Die laatste twee dingen kan je als date doen. We hebben je wel door CL.quote:
Er is geen God dus er is geen plan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 07:01 schreef Karzai het volgende:
Moin, welk plan denken jullie dat God met ons heeft?
Wat een leuk huisje is het toch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 04:09 schreef bitterbal het volgende:
Een jaar geleden kwam ikea
[ afbeelding ]
en binnenkort kun je bij Ballie gaan huren!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 07:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een leuk huisje is het toch.
ja echt super cutequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 07:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een leuk huisje is het toch.
Krijgen we KSC kortingquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en binnenkort kun je bij Ballie gaan huren!
Gelijk een dosis humor in de ochtend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 07:25 schreef dud0r het volgende:
k doe immer goede dingen.
Net als dat ik immer lief ben
Ja. Ik heb zo eerst een bijeenkomst en daarna ga ik.quote:
hmmm dan kan ik blijven zittenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Ik heb zo eerst een bijeenkomst en daarna ga ik.
Ja niks viel lekker gisteravond en hele tijd last van maagzuur enz dus ben lekker op tijd gaan slapen.quote:
Gewoon goed dus? Ik heb geen problemen, gisteren ook niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Forum loopt weer net zo goed als gisteravond
Het liep prima tot jij online kwamquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Waarom sta je niet in de file? Het is de drukste ochtendspits van het jaar. Ik had gedacht dat je die niet zou willen missen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Lucille loopt nog beter @Haagsquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Ongeveer de enige reden dat ik niet zonder abonnement kan hier. Zonder abonnement ben ik er mobiel na vijf minuten wel klaar mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb wel een Bontebal bom aan ads nu
Ik kijk vrolijk toe vanuit mijn bedquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom sta je niet in de file? Het is de drukste ochtendspits van het jaar. Ik had gedacht dat je die niet zou willen missen.
Ik ga vandaag kijken!quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama ik heb nu ook de tweede aflevering van Derry gezien, leuk hoor
Dankje. Als het goed is, is het enkel luisteren.quote:
Oh dat klinkt nog saaier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankje. Als het goed is, is het enkel luisteren.
Even rustig wakker worden op de dinsdagochtend.quote:
De kwartaalcijfers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het weer? Fok 503? Orkaan Melissa?
thnxquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat duurt altijd lang. Sterkte.
nee, kwartaalcontrolequote:
Alle drie, plus de files rond Rotterdam.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het weer? Fok 503? Orkaan Melissa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |