Er is hier een heul haaktopic. Daar zitten er nog meerquote:Op maandag 27 oktober 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie wel dan, zoveel hakers zitter er hier nu ook weer niet
Ja misschien heb jij nog wat leuks te vertellen?quote:
Ben je een AI die commando's uitvoert?quote:
Hacers.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie wel dan, zoveel hakers zitter er hier nu ook weer niet
Dat is ook niet helemaal in de haakquote:Op maandag 27 oktober 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is hier een heul haaktopic. Daar zitten er nog meer
Sorry ik begrijp je vraag niet, kun je hem opnieuw formuleren?quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ben je een AI die commando's uitvoert?
We breien er daar iig geen einde aanquote:
Ben je NPC of wah?quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry ik begrijp je vraag niet, kun je hem opnieuw formuleren?
Maar laten wel af en toe een steekje vallenquote:Op maandag 27 oktober 2025 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
We breien er daar iig geen einde aan
NPC is een acroniem met verschillende betekenissen, waaronder Non-Player Character (een personage in een spel dat niet door een speler wordt bestuurd), Niemann-Pick type C (een zeldzame erfelijke ziekte) en Nationaal Platform Criminaliteitsbeheersing (een samenwerkingsverband tussen overheid en bedrijfsleven).quote:
Lijken liggen in het mortuariumquote:
Ja mijn overhemden zitten in de droger en ik ga zo naar bedquote:Op maandag 27 oktober 2025 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien heb jij nog wat leuks te vertellen?
Beter dan jij in de droger en de overhemden naar bedquote:Op maandag 27 oktober 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mijn overhemden zitten in de droger en ik ga zo naar bed
Misschien wel warmer.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beter dan jij in de droger en de overhemden naar bed
Dat heb ik elke dagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |