Wat @CherryLips zegt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou het minste van zijn zorgen moeten zijn.
Als hij vrijgesproken wordt, zakt alles ook wel weer weg en maakt de media plaats voor nieuwe schandalen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Als jou zoiets overkomt, verhuis je misschien naar een andere wijk of een andere stad en kun je daar gewoon over straat. Je kunt boodschappen doen en dagjes weg en uit eten. Hij niet.
Mwah Marco Borsato is/was een grote naam in de Nederlandse muziekwereld.. dat vergeten mensen niet zo snel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als hij vrijgesproken wordt, zakt alles ook wel weer weg en maakt de media plaats voor nieuwe schandalen.
Als je met een dergelijk traject bezig bent kun je maar beter jezelf zoveel mogelijk beschermen, voordat he te laat is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat probeer ik. Ik wil me juist niet ziekmelden, ik wil juist voorkomen dat ik me ziek moet melden, ik wil absoluut niet thuiszitten met een burnout. Zeker niet voor mijn mentale gezondheid i.v.m. fertiliteitstraject.
Ik weet niet of er nog platenmaatschappijen zijn die met hem in zee durven? Hij zal geen Arena's of Ziggo's meer vol krijgen denk ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah Marco Borsato is/was een grote naam in de Nederlandse muziekwereld.. dat vergeten mensen niet zo snel.
Zal je verbazenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of er nog platenmaatschappijen zijn die met hem in zee durven? Hij zal geen Arena's of Ziggo's meer vol krijgen denk ik.
Jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Doet de website van Pathe het bij jullie?
Laatst werden op radiozenders veel van zijn nummers gedraaid. En mensen vonden dat positief.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah Marco Borsato is/was een grote naam in de Nederlandse muziekwereld.. dat vergeten mensen niet zo snel.
Kamervragen. Oh nee, daar hebben ze het te druk voor.quote:
Uit ervaring kan ik zeggen dat je je dan beter nu even ziek kunt melden, wat rust nemen, nadenken over wat er veranderd kan worden en hoe, en dan weer (langzaam) aan het werk. Te lang wachten, zeker als de situatie ondertussen niet genoeg verandert, heb je alleen jezelf mee. Dan zit je straks met een beetje pech nog veel langer thuis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat probeer ik. Ik wil me juist niet ziekmelden, ik wil juist voorkomen dat ik me ziek moet melden, ik wil absoluut niet thuiszitten met een burnout. Zeker niet voor mijn mentale gezondheid i.v.m. fertiliteitstraject.
Was ze schor?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:24 schreef Ama het volgende:
Zo die stembandjes van mijn kat werken weer goed.
Oh even weer bij lezen maar zag al wat in NWS voorbij komen ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Flinke Adela vibes bij die Belleman tweets @:ama
Klonk als een hond.quote:
Ja, dat had ik gelezen, maar katten kunnen soms ook een beetje schor zijn als ze ziek zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze had vrijwel geen energie omdat ze hele hoge koorts had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |