Doe je veel overwerk? Moet je ook buiten werktijden beschikbaar zijn?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
ik denk dat tegen een burnout ga aanlopen als er niet iets zal veranderen. Echter heeft m'n leidinggevende zelf ook een verwaarloosde burnout.
Top dit.
Ik ben Saskia haar Twitter pagina weer in de gaten aan het houden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:31 schreef CherryLips het volgende:
De liveblog van Marco Borsato's rechtszaak is begonnen. *popcorn pakt*
Dan iets veranderen of je op een gegeven moment ziekmelden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
ik denk dat tegen een burnout ga aanlopen als er niet iets zal veranderen. Echter heeft m'n leidinggevende zelf ook een verwaarloosde burnout.
Top dit.
Ik durf bijna te wedden dat hij hier mee wegkomt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben Saskia haar Twitter pagina weer in de gaten aan het houden.
Ik geef echt geen flikker om die wolfquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Op LinkedIn las ik een stukje dat PvdA/GL wil gaan investeren in voorlichting om samen met de wolf te leven. Zeg dat tegen de veehouders waarvan schapen zijn doodgebeten.
Ik verwacht niet dat hij in de gevangenis terecht komt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik durf bijna te wedden dat hij hier mee wegkomt.
Ja dat ook. Want dit bericht kwam als reactie op een gesprek met de BBB.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef echt geen flikker om die wolf
Maar dat volk haat boeren, dus alles om boeren dwars te zitten.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat hij in de gevangenis terecht komt.
Ja en jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe je veel overwerk? Moet je ook buiten werktijden beschikbaar zijn?
quote:
bellemoeke genotquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben Saskia haar Twitter pagina weer in de gaten aan het houden.
Dat probeer ik. Ik wil me juist niet ziekmelden, ik wil juist voorkomen dat ik me ziek moet melden, ik wil absoluut niet thuiszitten met een burnout. Zeker niet voor mijn mentale gezondheid i.v.m. fertiliteitstraject.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan iets veranderen of je op een gegeven moment ziekmelden.
Krijg ik ook fors naar betaald hoor. Maar dan nog.quote:
Dan laat mijn eerste heel erg dringende advies zich wel raden.quote:
quote:Ook als #Borsato schuldig wordt bevonden, krijgt hij zeker niet die maximum straf. Dat hij al onevenredig zwaar is gestraft door het zwaard van Damocles dat al 4 jaar boven zijn hoofd hangt, en door de media-aandacht, weegt een rechtbank wel mee.
Belachelijk.quote:
Ja dat laatste had ik al wel verwacht eigenlijk. Zijn carrière is natuurlijk ook wel voorbij.quote:
Dat zou het minste van zijn zorgen moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat laatste had ik al wel verwacht eigenlijk. Zijn carrière is natuurlijk ook wel voorbij.
Muah, ik ben het er wel mee eens. De gevangenis is een middel, niet het doel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |