SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Is het een verspakketje?quote:
Ja dat kon tochquote:
Hehequote:Op zondag 26 oktober 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
Oh ja ik begreep al even niet waarom het zo donker was maar wintertijd duh.
Wordt nog erger.quote:
quote:
PING.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik de hele straat verlichten met mijn verlichting. (Ik heb gezien hoe het er van buiten uit ziet als die schijnwerper aan staat)
goed bezugquote:
Goed stroomverbruik zekers ookquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik de hele straat verlichten met mijn verlichting. (Ik heb gezien hoe het er van buiten uit ziet als die schijnwerper aan staat)
quote:kliemerig
klie·me·rig
bijvoeglijk naamwoord
regionaal
1
modderig, nattig
•
«Kliemerig weer werkte op haar borst.» Ferdinand Bordewijk
2
klef
3
figuurlijk al te aanhankelijk
150W, valt te overzien.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed stroomverbruik zekers ook
ja die was er idd opquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wij zijn twee vriendjes jij en ik
Ik heb nog een week vrij. Wel morgen een afspraak staan bij de kapperquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:23 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer bijna op zit. @:Wereldgozer
Hier nietquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:23 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer bijna op zit. @:Wereldgozer
Opskeer?quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog een week vrij. Wel morgen een afspraak staan bij de kapper
Je bent de eerste die ik hoor over een kappersafspraak op maandag.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog een week vrij. Wel morgen een afspraak staan bij de kapper
Zat er geen vachtje op?quote:
Nee gewoon iets korter, ik hoor veel mensen zeggen dat ik mooie krullen heb. Ben het daar zelf niet mee eens...quote:
De Brainwash hier is/was open, dus maak ik daar gebruik vanquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Je bent de eerste die ik hoor over een kappersafspraak op maandag.
Hier zijn werkelijk alle kappers dicht op maandag.
Je hebt de kerstboom al staan?quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
klik op de kerstboom, kerstlampjes, boomlichtjes en de kastlamp. sjow... hoogtijd voor een warme maaltijd
ik moet nog steeds bedenken wat ik wilquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
klik op de kerstboom, kerstlampjes, boomlichtjes en de kastlamp. sjow... hoogtijd voor een warme maaltijd
365 dagen per jaarquote:
Pics!quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
365 dagen per jaar
in een windlicht.
een lego boom met een kerstdorpje er om
en een glasplaat boven in het windlicht waar nog een kerstdorpje op staat
ja ze denken echt dat het vooruitgang is....quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:08 schreef LTVDK het volgende:
Youtube die opeens video's met 'Nederlandse' AI-audiotrack gaat afspelen, wat is dat nou weer voor een kansloos gekut joh
Leuk!quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:10 schreef Nizno het volgende:
en in de doos leek het heel wat... maar in een windlicht valt het ietwat tegen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik weet nog steeds niet hoe ik dat blijf vermijden en ik wil het ook niet weten, want dan verpest ik net.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:08 schreef LTVDK het volgende:
Youtube die opeens video's met 'Nederlandse' AI-audiotrack gaat afspelen, wat is dat nou weer voor een kansloos gekut joh
Ik heb ook geen idee waar ze het over hebbenquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ik dat blijf vermijden en ik wil het ook niet weten, want dan verpest ik net.
Ik wel. AI drek.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar ze het over hebben
Ja weet ook niet waar dat nou dan opeens vandaan kwamquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ik dat blijf vermijden en ik wil het ook niet weten, want dan verpest ik net.
Dat heb ik niet, maar ik heb ook veel te lang uitgeslapen vanochtend.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen last van. Wel enorm aan het geeuwen al nu
Hambar nu op de bank en jij op de poef ernaast?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een nieuwe poef. Iets te groot, maar wat een genot. Lekker languit kunnen zitten met Ambar naast mij
Ik ben vandaag niet buiten geweest. Ik heb zelfs mijn pyjamabroek nog aanquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was vanochtend al om 6 uur wakkeren ik stond voor half 8 al buiten
heel goed gewoon de schouders eronder verstand op nul en gaan!quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was vanochtend al om 6 uur wakkeren ik stond voor half 8 al buiten
Rn vervolgens laat hij zichzelf binnen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn antwoord: ik heb nog aangebeld en hallo geschreeuwd in de gang, maar als jij loopt mee te blehren met de muziek hoor je dat niet nee.
Hij heeft sleutelquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rn vervolgens laat hij zichzelf binnen?
Anders was hij voor het leven getraumatiseerd?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam de douche uit vanochtend en ik dacht wat loopt Ambar nou weer te blaffen. Staat die vriend in de gangHij wilde nog even met Ambar knuffelen voordat we naar IKEA gingen dus was hij extra vroeg.
Enige wat ik zei: ben ik blij voor jou dat ik een badjas aan heb
Lowieke?quote:
Ja, ik mag hopen dat die niet inbreektquote:
Alle jurken wegquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik mag hopen dat die niet inbreekt
Mag het hopen van wel, niet dat die even een ruit heeft ingetiktquote:
Meer een bevestiging van zijn geaardheid denk ik ook. Hij is dan de mannenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anders was hij voor het leven getraumatiseerd?
Ook een optiequote:Op zondag 26 oktober 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meer een bevestiging van zijn geaardheid denk ik ook. Hij is dan de mannen
Hmm, nee, daar moet ik niet aan denkenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Van mij part komt hij middenin de nacht binnen. Zou mij een rotzorg zijn. De hond gaat helemaal uit zijn dak voor hem.
Nee, ik was naar Utrecht.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
@:Luctor.et.Emergo
Ben je naar de sportschool geweest?
Dat die vriend van muis opeens midden in de nacht in je gang staat?quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, nee, daar moet ik niet aan denken
Betrapt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die vriend van muis opeens midden in de nacht in je gang staat?
Überhaupt dat iemand denkt zichzelf in mijn huis binnen te moeten laten.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die vriend van muis opeens midden in de nacht in je gang staat?
Ik heb daar toestemming voor gegeven.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Überhaupt dat iemand denkt zichzelf in mijn huis binnen te moeten laten.
Nee ze bellen maar gewoon aanquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Überhaupt dat iemand denkt zichzelf in mijn huis binnen te moeten laten.
Daar verschillen wij dan inquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb daar toestemming voor gegeven.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:22 schreef mschol het volgende:
@:essnhills:
Dat haakpakket was al terugbetaald voor ik kon zeggen dat niet alles betaald hoefde te worden
Die is vandaag haar projecten gaan uitzoeken(ik heb het vuur weer beetje aangewakkerd?)
91 projecten nu en counting
En ze moeten iets bij hebben als cadeau.quote:
Lekker bezigquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:dud0r Potje Archenemy als Archenemy gewonnen met mijn Betor deck.
Hij komt echt alleen langs op afspraak hoor.quote:
Die Scheme's zijn wel leuk.quote:
Ja dit. Ook als iemand een sleutel heeft. Die is er niet om jezelf zomaar op elk moment binnen te laten (tenzij diegene ook in het huis woont natuurlijkquote:
hehe.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht even "hey wat is het al laat"
Maar de klok aan de muur moet nog een uur terug
Die heb ik ook nog, zal ik over een maand of 5 wel verzettenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht even "hey wat is het al laat"
Maar de klok aan de muur moet nog een uur terug
Ik ga maar even Arch Enemy op zetten, maar dat zal niet hetzelfde zijn als wat jij bedoeltquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:dud0r Potje Archenemy als Archenemy gewonnen met mijn Betor deck.
Denk dat ik die wel nog even volg vanavondquote:
Ik vermoed van niet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga maar even Arch Enemy op zetten, maar dat zal niet hetzelfde zijn als wat jij bedoelt
Klinkt nuttigquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog, zal ik over een maand of 5 wel verzetten
Ja zit je lekker in je smurfkleren te FOK!ken en staat er opeens iemand in je huis, daar moet je ook niet aan denkenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit. Ook als iemand een sleutel heeft. Die is er niet om jezelf zomaar op elk moment binnen te laten (tenzij diegene ook in het huis woont natuurlijk).
Of ze ligt met haar vrie- oh wacht.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zit je lekker in je smurfkleren te FOK!ken en staat er opeens iemand in je huis, daar moet je ook niet aan denken
Ach die klok hangt er toch maar voor de sier, de wijzers kun je amper zienquote:
Die van mij is best wel een potje herrie met een vrouw die gruntquote:
Maakte verder ook weinig uit natuurlijk, als je enige plan was om de hele dag thuis in je pyjama rond te hangenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik werd vanacht rond 2.30 uur wakker en ik wist dus niet of het al wintertijd was op dat moment...
Ik had toen ik gisterenavond naar bed ging alvast de wekker op wintertijd gezet, kon ik me vanochtend nog even een keertje omdraaien zonder terug te hoeven rekenenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik werd vanacht rond 2.30 uur wakker en ik wist dus niet of het al wintertijd was op dat moment...
Het is donker, dus sowieso bedtijd.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond denkt natuurlijk dat het al half 10 is.
Ik denk dat ookquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee, dat is wel zo. Al was het niet mijn aanvankelijke plan om heel de dag in pyjamabroek te smurfen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakte verder ook weinig uit natuurlijk, als je enige plan was om de hele dag thuis in je pyjama rond te hangen
Eerst nog F1quote:
En dan hopen dat je rustig kan slapen na afloop.quote:
Hopelijk gewoon een teringsaaie race die binnen 1,5 uur klaar isquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. Had ook nu al mogen beginnen.
F1 vanonder de dekens?quote:
Lekker pitstoppen.quote:
Als die te lang gaat duren wel jaquote:
Wie wil dat nou?quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Nobody Wants This van onder de dekens hier
#duurtlangquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. Had ook nu al mogen beginnen.
Niet je hont leren klok kijkenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Het pitten kan ik welquote:
Everybody wants the dekentjesquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Nobody Wants This van onder de dekens hier
Het is nooit te vroeg voor dekentjesquote:
Goed puntquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor dekentjes
Ja die schemes voegen leuke dingen toe. Net als planechase.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die Scheme's zijn wel leuk.
Ik kon door een van de scheme's mijn Commander al in beurt 2 casten.
Dat hielp wel enorm.
Zolang je maar niet als die united strand gozer wordtquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee gewoon iets korter, ik hoor veel mensen zeggen dat ik mooie krullen heb. Ben het daar zelf niet mee eens...
[..]
De Brainwash hier is/was open, dus maak ik daar gebruik van
waarom las ik maanlanding?quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:39 schreef mschol het volgende:
eerste raamding kan ik ophangen, maar wacht even tot morgen, morgen even andere 2 steunen in plafond schroeven. kan ik ze makkelijker op gelijke hoogte hangen
eten in oven, zo even weer powerwash simulator 2 spelen
Ja, daar helaas nog nooit mee kunnen spelen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die schemes voegen leuke dingen toe. Net als planechase.
Jij hebt dan ook wel een vreemd soort dekentjes fetisj ofzoquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor dekentjes
Klinkt als n goed spel voor de vrouw van @Haagsquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:39 schreef mschol het volgende:
eerste raamding kan ik ophangen, maar wacht even tot morgen, morgen even andere 2 steunen in plafond schroeven. kan ik ze makkelijker op gelijke hoogte hangen
eten in oven, zo even weer powerwash simulator 2 spelen
De dr who commander decks zitten ze onder andere bij.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar helaas nog nooit mee kunnen spelen.
Ja, eens mee spelen als we met vier zijn om die te kunnen doen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
De dr who commander decks zitten ze onder andere bij.
Zijn ook leuke decks om te spelen.
Heul nietquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook wel een vreemd soort dekentjes fetisj ofzo
Hey maatjequote:Op zondag 26 oktober 2025 20:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
De dr who commander decks zitten ze onder andere bij.
Zijn ook leuke decks om te spelen.
Ja maar om er gelijk onder 6 te gaan liggen is wel wat te veel van het goedequote:Op zondag 26 oktober 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet
Dekentjes zijn gewoon lekker warm en zacht
Als het -30 buiten is niet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar om er gelijk onder 6 te gaan liggen is wel wat te veel van het goede
Heul nietquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar om er gelijk onder 6 te gaan liggen is wel wat te veel van het goede
Zijn er wel weinig, gaat het wel goedquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet
En ik heb er maar 3 op de bank nu
Ja er ligt nog een 4e naast de bank, en nog eentje in de poefquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er wel weinig, gaat het wel goed
Dus het zijn er inmiddels zelfs al 7quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja er ligt nog een 4e naast de bank, en nog eentje in de poef
En eentje is weer naar boven want die ligt op bed.
En er hangt er nog eentje over een eetkamerstoel
8 zelfsquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
Oh en er zit er nog eentje in een haaktas, maar die is nog niet zo groot
Hoi vriendjequote:
Het worden er wel steeds meer ...quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:04 schreef essnhills het volgende:
Oh, en ik heb ook nog 2 grote quilts van mijn oma, die kunnen als sprei op bed
quote:
Straks blijk je een heel pakhuis vol met dekentjes te hebbenquote:
Misschien is Essie wel ambar in vermommingquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ess en Âmbar zijn beide geobsedeerd met dekentjes
but, why?quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:04 schreef essnhills het volgende:
Oh, en ik heb ook nog 2 grote quilts van mijn oma, die kunnen als sprei op bed
grootste ontdekking van de eeuwquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien is Essie wel ambar in vermomming
dus essie is een enkelbijtertje?quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien is Essie wel ambar in vermomming
Omdat ik die van oma heb gekregenquote:
Âmbar is een man van smaakquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Heul nietquote:
Essie is wel leukerquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee, er was maar 1 functie beschikbaarquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
en we kunnen er niet meer dan 1 hebben?
quote:
wie is haar opvolger?quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, er was maar 1 functie beschikbaar
Ze is wel klein genoeg er voorquote:
quote:
Geen ideequote:
Komquote:
Meh, mist een beetje flair deze hoorquote:
Rick Flair?quote:
Nee Astleyquote:
*Gooit dekentje over @dud0r heenquote:
Even m'n blonde lokken heen en weer gooien.quote:
Woahquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Gooit dekentje over @:dud0r heen
You know the rules, and so do Iquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:39 schreef dud0r het volgende:
Even m'n blonde lokken heen en weer gooien.
Ik moest googlen..quote:
nog ff de ama's volstouwen met cake, muffins en koekjesquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:37 schreef Ama het volgende:
Haha lief, beste vriendin heeft ineens wat lekkers voor Hedwig gehaald zegt ze net.Denk omdat ze het zo zielig vind dat ze ziek is.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nog ff de ama's volstouwen met cake, muffins en koekjes
niet helemaal aub, ik lust ook wel watquote:Op zondag 26 oktober 2025 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nog ff de ama's volstouwen met cake, muffins en koekjes
P3, met kans op P2.quote:Op zondag 26 oktober 2025 22:54 schreef mschol het volgende:
ik lees dat verstappen zich weer eens in de geschiedenisboeken heeft geschreven, wat klopt daarvan F1 KSC'ers?
netjes maar bedoelde wat anders..:quote:
Hij deed gewoon zijn werk. Viel na zijn stop terug tot P8 en toen zich weer terug geknokt tot P3.quote:Op zondag 26 oktober 2025 23:01 schreef mschol het volgende:
@
[..]
netjes maar bedoelde wat anders..:
"Deze tweede stint van Verstappen is er eentje voor in de geschiedenisboeken."
heeftie wat bijzonders gedaan behalve gewoon zn werk?
aha, daarom was de VSC in zn nadeel, duidelijkquote:Op zondag 26 oktober 2025 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij deed gewoon zijn werk. Viel na zijn stop terug tot P8 en toen zich weer terug geknokt tot P3.
Hij was toen wel sneller dan iedereen voor hem.
Jep. Anders had ie mogelijk nog wel P2 gepakt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, daarom was de VSC in zn nadeel, duidelijk
quote:Op zondag 26 oktober 2025 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. Anders had ik mogelijk nog wel P2 gepakt.
Ga slapenquote:
ik weet niet welke ik moet kiezen voor de balkonsquote:
De tweede rondjesquote:Op maandag 27 oktober 2025 06:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet welke ik moet kiezen voor de balkons
[ afbeelding ]
van het rijtje blauwe tot de 'goudkleurige' er boven
gewoon een effen kleurtje lekker rustig , geen stuiter patronenquote:Op maandag 27 oktober 2025 06:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 27 oktober 2025 06:53 schreef bitterbal het volgende:
deze grmbl?
[ afbeelding ]
Waarom niet de blauwe?
Vind ik te drukquote:Op maandag 27 oktober 2025 06:53 schreef bitterbal het volgende:
deze grmbl?
[ afbeelding ]
Waarom niet de blauwe?
hmm normaal hou je wel van blauw tochquote:
Het was net droog toen ik naar de sportschool liepquote:
Hier flinke woei. Nu hoor ik geen regen, maar even geleden trok er wel een bui over.quote:Op maandag 27 oktober 2025 07:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was net droog toen ik naar de sportschool liep
Hallo VOCHTIG POESJEquote:
Ja het waait welquote:Op maandag 27 oktober 2025 07:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier flinke woei. Nu hoor ik geen regen, maar even geleden trok er wel een bui over.
Drukquote:Op maandag 27 oktober 2025 06:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is het afvoerputje van brabant.quote:
Op de kreadoe?quote:Op maandag 27 oktober 2025 07:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is het afvoerputje van brabant.
Nee ik was in utrecht op de beurs
Waaromquote:
Kind wilde gaan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom
Neem aan dat je vrijwillig ging.
En in Utrecht zijn en mij niet berichtje doen om biertje te doen
Dat maakt het gelijk weer de moeite waard.quote:
quote:
Nou alles was pokke duur. Voor we binnen waren, waren we al 80 euro kwijt.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat maakt het gelijk weer de moeite waard.
Kitten helemaal blij en met 100 miljoen miljard knutselwerkjes weer naar huis.
Dat is wel beetje boel ja.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou alles was pokke duur. Voor we binnen waren, waren we al 80 euro kwijt.
15 euro parkeren
20 euro voor 2 koffie 1 smoothie en een broodje kaas.
Maar ze ging alleen maar voor creachick en posca's.
Er was naar m'n zin veel te veel voor handwerk etc.
Voor schilderen/tekenen vond ik het niet veel.
Dat niet weten!quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel beetje boel ja.
Ik heb geen idee wat creachick en posca's zijn
ik wel helaas...quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel beetje boel ja.
Ik heb geen idee wat creachick en posca's zijn
Mijn kind heeft andere interesses. En Lilak mag niet naar de beurs want die heeft al teveel hobbies.quote:
Nou vertel het eens danquote:
creachick -> youtuberquote:Op maandag 27 oktober 2025 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn kind heeft andere interesses. En Lilak mag niet naar de beurs want die heeft al teveel hobbies.
[..]
Nou vertel het eens dan
Oke. Dank je.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:23 schreef mschol het volgende:
[..]
creachick -> youtuber
posca's -> stiften/verfmarker
Dank, ik wist het ook niet.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:23 schreef mschol het volgende:
[..]
creachick -> youtuber
posca's -> stiften/verfmarker
alleen maar van die patroontjes? ja.. ik zou het druk en niet mooi vinden..quote:
Ja. Moet je nagaan dat je hele vloer daar vol mee ligt. Krijg je hoofdpijn van.quote:
zijn dit vloerkleden? of wat is het? en hoe groot?quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
Of deze?
[ afbeelding ]
Vloerkleden 60x90 cm. Ik heb nu een deken op de vloer liggen op een plek waar Meneertje graag wacht, maar daar heeft Rocko de stofzuiger problemen mee.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn dit vloerkleden? of wat is het? en hoe groot?
Juist patroontje kiezen, valt niet zo op als het een beetje smerig isquote:
Ik zou persoonlijk voor iets aan de linkerkant gaan. Niet effen, maar ook niet zo druk. Maar goed ik weet ook dat ze in warme landen graag van die drukke patroontjes gebruiken.quote:
Kom onder liggen danquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet
Dekentjes zijn gewoon lekker warm en zacht
Dan moet je een siesta nemen vanwege al die drukte.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk voor iets aan de linkerkant gaan. Niet effen, maar ook niet zo druk. Maar goed ik weet ook dat ze in warme landen graag van die drukke patroontjes gebruiken.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je een siesta nemen vanwege al die drukte.
Zijn wat andere stormen dan onze herfststormpjesquote:Op maandag 27 oktober 2025 08:58 schreef Recce het volgende:
Jamaica gaat echt keihard geraakt worden door orkaan Melissa. Er kan wel een meter regen vallen en op de satelliet ziet de orkaan er bijna perfect uit. Windsnelheden van meer dan 250 km/uur tijdens het aan land gaan, zijn nu behoorlijk waarschijnlijk. Denk dat ze de reggae even uit moeten zetten en schuilplekken moeten gaan zoeken.
Het is "te allen tijde". En ventileren helpt omdat lucht van buiten minder vocht bevat en daardoor sneller is op te warmen. Vochtige lucht voelt ook sneller koud aan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
"Zet ventilatieroosters ten aller tijden open"
Lekker stoken mensen dan
Die staan hier dicht hoor. En nog voel ik de wind door de kozijnen blazen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker stoken mensen dan
Het was 17 graden in huis omdat ik 1 rooster open heb staanquote:Op maandag 27 oktober 2025 09:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is "te allen tijde". En ventileren helpt omdat lucht van buiten minder vocht bevat en daardoor sneller is op te warmen. Vochtige lucht voelt ook sneller koud aan.
Ja, zo'n orkaan is echt heel erg. 1953 was voor Nederland al heel heftig en dit gaat nog veel ellendiger worden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn wat andere stormen dan onze herfststormpjes
15,2 hier.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was 17 graden in huis omdat ik 1 rooster open heb staan
Dan is je huis gewoon lekker luchtig.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was 17 graden in huis omdat ik 1 rooster open heb staan
Zat ook ooit in een orkaan in de VS, maar niet in zo'n flimsy huisje gelukkig. Gewoon in een betonnen gebouw. Maar was best spannend, was 16 of 17 jaar en we zaten de hele tijd naar de weather channel te kijken (die het natuurlijk niet zo brengen als in Nederland, maar extra spannendquote:Op maandag 27 oktober 2025 09:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zo'n orkaan is echt heel erg. 1953 was voor Nederland al heel heftig en dit gaat nog veel ellendiger worden.
Heb er hier altijd wel een paar open staan, is duidelijk beter voor de luchtkwaliteit (heb zo'n metertje staan).quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker stoken mensen dan
Hier in de woonkamer zitten ze tegenover elkaar en zou het gewoon constant waaien in de woonkamer en keuken. Ze staan wel open in beide slaapkamers, daar waait het minder door.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb er hier altijd wel een paar open staan, is duidelijk beter voor de luchtkwaliteit (heb zo'n metertje staan).
Ah ja hier staan ze ook niet in dezelfde ruimte open, eentje beneden en eentje boven. Als het echt doorwaait is niet fijn.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier in de woonkamer zitten ze tegenover elkaar en zou het gewoon constant waaien in de woonkamer en keuken. Ze staan wel open in beide slaapkamers, daar waait het minder door.
En eentje in de keuken met plisse ervoor zodat het niet zo doorwaait.
Ik ben blij dat we hier geen orkanen hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zo'n orkaan is echt heel erg. 1953 was voor Nederland al heel heftig en dit gaat nog veel ellendiger worden.
Ik heb ze op de slaapkamer altijd open, woonkamer en werkkamer ligt eraan hoe de wind staatquote:Op maandag 27 oktober 2025 09:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb er hier altijd wel een paar open staan, is duidelijk beter voor de luchtkwaliteit (heb zo'n metertje staan).
Ja, daar gaan die verslaggevers altijd ergens staan waardoor ze bijna wegwaaien en niet te verstaan zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat ook ooit in een orkaan in de VS, maar niet in zo'n flimsy huisje gelukkig. Gewoon in een betonnen gebouw. Maar was best spannend, was 16 of 17 jaar en we zaten de hele tijd naar de weather channel te kijken (die het natuurlijk niet zo brengen als in Nederland, maar extra spannend).
Ja, heerlijk hè? Zo naar een afspraak. Even bedenken of ik m'n volledige regenuitrusting aandoe of alleen de jas.quote:
En sowieso wind tegen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
Het is een twijfelgeval. Het is vijf minuten fietsen, maar het regent wel irritant hard.
Lopend gaanquote:Op maandag 27 oktober 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
Het is een twijfelgeval. Het is vijf minuten fietsen, maar het regent wel irritant hard.
Ja, en op de terugweg weer natuurlijk.quote:
En regen in je mik.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en op de terugweg weer natuurlijk.
Je kunt beter te veel aantrekken dan te weinig.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
Dit is een antihuehue.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt beter te veel aantrekken dan te weinig.
Die als ninjasterren langs je heen gaan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En blaadjes die je aanvallen.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die als ninjasterren langs je heen gaan.
Kun je wel je dodge skills trainen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |