Denk dat ik die wel nog even volg vanavondquote:
Ik vermoed van niet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga maar even Arch Enemy op zetten, maar dat zal niet hetzelfde zijn als wat jij bedoelt
Klinkt nuttigquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog, zal ik over een maand of 5 wel verzetten
Ja zit je lekker in je smurfkleren te FOK!ken en staat er opeens iemand in je huis, daar moet je ook niet aan denkenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit. Ook als iemand een sleutel heeft. Die is er niet om jezelf zomaar op elk moment binnen te laten (tenzij diegene ook in het huis woont natuurlijk).
Of ze ligt met haar vrie- oh wacht.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zit je lekker in je smurfkleren te FOK!ken en staat er opeens iemand in je huis, daar moet je ook niet aan denken
Ach die klok hangt er toch maar voor de sier, de wijzers kun je amper zienquote:
Die van mij is best wel een potje herrie met een vrouw die gruntquote:
Maakte verder ook weinig uit natuurlijk, als je enige plan was om de hele dag thuis in je pyjama rond te hangenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik werd vanacht rond 2.30 uur wakker en ik wist dus niet of het al wintertijd was op dat moment...
Ik had toen ik gisterenavond naar bed ging alvast de wekker op wintertijd gezet, kon ik me vanochtend nog even een keertje omdraaien zonder terug te hoeven rekenenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik werd vanacht rond 2.30 uur wakker en ik wist dus niet of het al wintertijd was op dat moment...
Het is donker, dus sowieso bedtijd.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond denkt natuurlijk dat het al half 10 is.
Ik denk dat ookquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee, dat is wel zo. Al was het niet mijn aanvankelijke plan om heel de dag in pyjamabroek te smurfen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakte verder ook weinig uit natuurlijk, als je enige plan was om de hele dag thuis in je pyjama rond te hangen
Eerst nog F1quote:
En dan hopen dat je rustig kan slapen na afloop.quote:
Hopelijk gewoon een teringsaaie race die binnen 1,5 uur klaar isquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. Had ook nu al mogen beginnen.
F1 vanonder de dekens?quote:
Lekker pitstoppen.quote:
Als die te lang gaat duren wel jaquote:
Wie wil dat nou?quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Nobody Wants This van onder de dekens hier
#duurtlangquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. Had ook nu al mogen beginnen.
Niet je hont leren klok kijkenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Het pitten kan ik welquote:
Everybody wants the dekentjesquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Nobody Wants This van onder de dekens hier
Het is nooit te vroeg voor dekentjesquote:
Goed puntquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor dekentjes
Ja die schemes voegen leuke dingen toe. Net als planechase.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die Scheme's zijn wel leuk.
Ik kon door een van de scheme's mijn Commander al in beurt 2 casten.
Dat hielp wel enorm.
Zolang je maar niet als die united strand gozer wordtquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee gewoon iets korter, ik hoor veel mensen zeggen dat ik mooie krullen heb. Ben het daar zelf niet mee eens...
[..]
De Brainwash hier is/was open, dus maak ik daar gebruik van
waarom las ik maanlanding?quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:39 schreef mschol het volgende:
eerste raamding kan ik ophangen, maar wacht even tot morgen, morgen even andere 2 steunen in plafond schroeven. kan ik ze makkelijker op gelijke hoogte hangen
eten in oven, zo even weer powerwash simulator 2 spelen
Ja, daar helaas nog nooit mee kunnen spelen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die schemes voegen leuke dingen toe. Net als planechase.
Jij hebt dan ook wel een vreemd soort dekentjes fetisj ofzoquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor dekentjes
Klinkt als n goed spel voor de vrouw van @Haagsquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:39 schreef mschol het volgende:
eerste raamding kan ik ophangen, maar wacht even tot morgen, morgen even andere 2 steunen in plafond schroeven. kan ik ze makkelijker op gelijke hoogte hangen
eten in oven, zo even weer powerwash simulator 2 spelen
De dr who commander decks zitten ze onder andere bij.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar helaas nog nooit mee kunnen spelen.
Ja, eens mee spelen als we met vier zijn om die te kunnen doen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
De dr who commander decks zitten ze onder andere bij.
Zijn ook leuke decks om te spelen.
Heul nietquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook wel een vreemd soort dekentjes fetisj ofzo
Hey maatjequote:Op zondag 26 oktober 2025 20:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
De dr who commander decks zitten ze onder andere bij.
Zijn ook leuke decks om te spelen.
Ja maar om er gelijk onder 6 te gaan liggen is wel wat te veel van het goedequote:Op zondag 26 oktober 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet
Dekentjes zijn gewoon lekker warm en zacht
Als het -30 buiten is niet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar om er gelijk onder 6 te gaan liggen is wel wat te veel van het goede
Heul nietquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar om er gelijk onder 6 te gaan liggen is wel wat te veel van het goede
Zijn er wel weinig, gaat het wel goedquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet
En ik heb er maar 3 op de bank nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |