SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Is het een verspakketje?quote:
Ja dat kon tochquote:
Hehequote:Op zondag 26 oktober 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
Oh ja ik begreep al even niet waarom het zo donker was maar wintertijd duh.
Wordt nog erger.quote:
quote:
PING.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik de hele straat verlichten met mijn verlichting. (Ik heb gezien hoe het er van buiten uit ziet als die schijnwerper aan staat)
goed bezugquote:
Goed stroomverbruik zekers ookquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik de hele straat verlichten met mijn verlichting. (Ik heb gezien hoe het er van buiten uit ziet als die schijnwerper aan staat)
quote:kliemerig
klie·me·rig
bijvoeglijk naamwoord
regionaal
1
modderig, nattig
•
«Kliemerig weer werkte op haar borst.» Ferdinand Bordewijk
2
klef
3
figuurlijk al te aanhankelijk
150W, valt te overzien.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed stroomverbruik zekers ook
ja die was er idd opquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wij zijn twee vriendjes jij en ik
Ik heb nog een week vrij. Wel morgen een afspraak staan bij de kapperquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:23 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer bijna op zit. @:Wereldgozer
Hier nietquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:23 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer bijna op zit. @:Wereldgozer
Opskeer?quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog een week vrij. Wel morgen een afspraak staan bij de kapper
Je bent de eerste die ik hoor over een kappersafspraak op maandag.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog een week vrij. Wel morgen een afspraak staan bij de kapper
Zat er geen vachtje op?quote:
Nee gewoon iets korter, ik hoor veel mensen zeggen dat ik mooie krullen heb. Ben het daar zelf niet mee eens...quote:
De Brainwash hier is/was open, dus maak ik daar gebruik vanquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Je bent de eerste die ik hoor over een kappersafspraak op maandag.
Hier zijn werkelijk alle kappers dicht op maandag.
Je hebt de kerstboom al staan?quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
klik op de kerstboom, kerstlampjes, boomlichtjes en de kastlamp. sjow... hoogtijd voor een warme maaltijd
ik moet nog steeds bedenken wat ik wilquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
klik op de kerstboom, kerstlampjes, boomlichtjes en de kastlamp. sjow... hoogtijd voor een warme maaltijd
365 dagen per jaarquote:
Pics!quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
365 dagen per jaar
in een windlicht.
een lego boom met een kerstdorpje er om
en een glasplaat boven in het windlicht waar nog een kerstdorpje op staat
ja ze denken echt dat het vooruitgang is....quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:08 schreef LTVDK het volgende:
Youtube die opeens video's met 'Nederlandse' AI-audiotrack gaat afspelen, wat is dat nou weer voor een kansloos gekut joh
Leuk!quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:10 schreef Nizno het volgende:
en in de doos leek het heel wat... maar in een windlicht valt het ietwat tegen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik weet nog steeds niet hoe ik dat blijf vermijden en ik wil het ook niet weten, want dan verpest ik net.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:08 schreef LTVDK het volgende:
Youtube die opeens video's met 'Nederlandse' AI-audiotrack gaat afspelen, wat is dat nou weer voor een kansloos gekut joh
Ik heb ook geen idee waar ze het over hebbenquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ik dat blijf vermijden en ik wil het ook niet weten, want dan verpest ik net.
Ik wel. AI drek.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar ze het over hebben
Ja weet ook niet waar dat nou dan opeens vandaan kwamquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ik dat blijf vermijden en ik wil het ook niet weten, want dan verpest ik net.
Dat heb ik niet, maar ik heb ook veel te lang uitgeslapen vanochtend.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen last van. Wel enorm aan het geeuwen al nu
Hambar nu op de bank en jij op de poef ernaast?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een nieuwe poef. Iets te groot, maar wat een genot. Lekker languit kunnen zitten met Ambar naast mij
Ik ben vandaag niet buiten geweest. Ik heb zelfs mijn pyjamabroek nog aanquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was vanochtend al om 6 uur wakkeren ik stond voor half 8 al buiten
heel goed gewoon de schouders eronder verstand op nul en gaan!quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was vanochtend al om 6 uur wakkeren ik stond voor half 8 al buiten
Rn vervolgens laat hij zichzelf binnen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn antwoord: ik heb nog aangebeld en hallo geschreeuwd in de gang, maar als jij loopt mee te blehren met de muziek hoor je dat niet nee.
Hij heeft sleutelquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rn vervolgens laat hij zichzelf binnen?
Anders was hij voor het leven getraumatiseerd?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam de douche uit vanochtend en ik dacht wat loopt Ambar nou weer te blaffen. Staat die vriend in de gangHij wilde nog even met Ambar knuffelen voordat we naar IKEA gingen dus was hij extra vroeg.
Enige wat ik zei: ben ik blij voor jou dat ik een badjas aan heb
Lowieke?quote:
Ja, ik mag hopen dat die niet inbreektquote:
Alle jurken wegquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik mag hopen dat die niet inbreekt
Mag het hopen van wel, niet dat die even een ruit heeft ingetiktquote:
Meer een bevestiging van zijn geaardheid denk ik ook. Hij is dan de mannenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anders was hij voor het leven getraumatiseerd?
Ook een optiequote:Op zondag 26 oktober 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meer een bevestiging van zijn geaardheid denk ik ook. Hij is dan de mannen
Hmm, nee, daar moet ik niet aan denkenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Van mij part komt hij middenin de nacht binnen. Zou mij een rotzorg zijn. De hond gaat helemaal uit zijn dak voor hem.
Nee, ik was naar Utrecht.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
@:Luctor.et.Emergo
Ben je naar de sportschool geweest?
Dat die vriend van muis opeens midden in de nacht in je gang staat?quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, nee, daar moet ik niet aan denken
Betrapt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die vriend van muis opeens midden in de nacht in je gang staat?
Überhaupt dat iemand denkt zichzelf in mijn huis binnen te moeten laten.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die vriend van muis opeens midden in de nacht in je gang staat?
Ik heb daar toestemming voor gegeven.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Überhaupt dat iemand denkt zichzelf in mijn huis binnen te moeten laten.
Nee ze bellen maar gewoon aanquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Überhaupt dat iemand denkt zichzelf in mijn huis binnen te moeten laten.
Daar verschillen wij dan inquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb daar toestemming voor gegeven.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:22 schreef mschol het volgende:
@:essnhills:
Dat haakpakket was al terugbetaald voor ik kon zeggen dat niet alles betaald hoefde te worden
Die is vandaag haar projecten gaan uitzoeken(ik heb het vuur weer beetje aangewakkerd?)
91 projecten nu en counting
En ze moeten iets bij hebben als cadeau.quote:
Lekker bezigquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:dud0r Potje Archenemy als Archenemy gewonnen met mijn Betor deck.
Hij komt echt alleen langs op afspraak hoor.quote:
Die Scheme's zijn wel leuk.quote:
Ja dit. Ook als iemand een sleutel heeft. Die is er niet om jezelf zomaar op elk moment binnen te laten (tenzij diegene ook in het huis woont natuurlijkquote:
hehe.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht even "hey wat is het al laat"
Maar de klok aan de muur moet nog een uur terug
Die heb ik ook nog, zal ik over een maand of 5 wel verzettenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht even "hey wat is het al laat"
Maar de klok aan de muur moet nog een uur terug
Ik ga maar even Arch Enemy op zetten, maar dat zal niet hetzelfde zijn als wat jij bedoeltquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:dud0r Potje Archenemy als Archenemy gewonnen met mijn Betor deck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |