ja die was er idd opquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wij zijn twee vriendjes jij en ik
Ik heb nog een week vrij. Wel morgen een afspraak staan bij de kapperquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:23 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer bijna op zit. @:Wereldgozer
Hier nietquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:23 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer bijna op zit. @:Wereldgozer
Opskeer?quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog een week vrij. Wel morgen een afspraak staan bij de kapper
Je bent de eerste die ik hoor over een kappersafspraak op maandag.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog een week vrij. Wel morgen een afspraak staan bij de kapper
Zat er geen vachtje op?quote:
Nee gewoon iets korter, ik hoor veel mensen zeggen dat ik mooie krullen heb. Ben het daar zelf niet mee eens...quote:
De Brainwash hier is/was open, dus maak ik daar gebruik vanquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Je bent de eerste die ik hoor over een kappersafspraak op maandag.
Hier zijn werkelijk alle kappers dicht op maandag.
Je hebt de kerstboom al staan?quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
klik op de kerstboom, kerstlampjes, boomlichtjes en de kastlamp. sjow... hoogtijd voor een warme maaltijd
ik moet nog steeds bedenken wat ik wilquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
klik op de kerstboom, kerstlampjes, boomlichtjes en de kastlamp. sjow... hoogtijd voor een warme maaltijd
365 dagen per jaarquote:
Pics!quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
365 dagen per jaar
in een windlicht.
een lego boom met een kerstdorpje er om
en een glasplaat boven in het windlicht waar nog een kerstdorpje op staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |