En ze moeten iets bij hebben als cadeau.quote:
Lekker bezigquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:dud0r Potje Archenemy als Archenemy gewonnen met mijn Betor deck.
Hij komt echt alleen langs op afspraak hoor.quote:
Die Scheme's zijn wel leuk.quote:
Ja dit. Ook als iemand een sleutel heeft. Die is er niet om jezelf zomaar op elk moment binnen te laten (tenzij diegene ook in het huis woont natuurlijkquote:
hehe.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht even "hey wat is het al laat"
Maar de klok aan de muur moet nog een uur terug
Die heb ik ook nog, zal ik over een maand of 5 wel verzettenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht even "hey wat is het al laat"
Maar de klok aan de muur moet nog een uur terug
Ik ga maar even Arch Enemy op zetten, maar dat zal niet hetzelfde zijn als wat jij bedoeltquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:dud0r Potje Archenemy als Archenemy gewonnen met mijn Betor deck.
Denk dat ik die wel nog even volg vanavondquote:
Ik vermoed van niet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga maar even Arch Enemy op zetten, maar dat zal niet hetzelfde zijn als wat jij bedoelt
Klinkt nuttigquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog, zal ik over een maand of 5 wel verzetten
Ja zit je lekker in je smurfkleren te FOK!ken en staat er opeens iemand in je huis, daar moet je ook niet aan denkenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit. Ook als iemand een sleutel heeft. Die is er niet om jezelf zomaar op elk moment binnen te laten (tenzij diegene ook in het huis woont natuurlijk).
Of ze ligt met haar vrie- oh wacht.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zit je lekker in je smurfkleren te FOK!ken en staat er opeens iemand in je huis, daar moet je ook niet aan denken
Ach die klok hangt er toch maar voor de sier, de wijzers kun je amper zienquote:
Die van mij is best wel een potje herrie met een vrouw die gruntquote:
Maakte verder ook weinig uit natuurlijk, als je enige plan was om de hele dag thuis in je pyjama rond te hangenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik werd vanacht rond 2.30 uur wakker en ik wist dus niet of het al wintertijd was op dat moment...
Ik had toen ik gisterenavond naar bed ging alvast de wekker op wintertijd gezet, kon ik me vanochtend nog even een keertje omdraaien zonder terug te hoeven rekenenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik werd vanacht rond 2.30 uur wakker en ik wist dus niet of het al wintertijd was op dat moment...
Het is donker, dus sowieso bedtijd.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond denkt natuurlijk dat het al half 10 is.
Ik denk dat ookquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond denkt natuurlijk dat het al half 10 is.
Nee, dat is wel zo. Al was het niet mijn aanvankelijke plan om heel de dag in pyjamabroek te smurfen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakte verder ook weinig uit natuurlijk, als je enige plan was om de hele dag thuis in je pyjama rond te hangen
Eerst nog F1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |