wie is haar opvolger?quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, er was maar 1 functie beschikbaar
Ze is wel klein genoeg er voorquote:
quote:
Geen ideequote:
Komquote:
Meh, mist een beetje flair deze hoorquote:
Rick Flair?quote:
Nee Astleyquote:
*Gooit dekentje over @dud0r heenquote:
Even m'n blonde lokken heen en weer gooien.quote:
Woahquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Gooit dekentje over @:dud0r heen
You know the rules, and so do Iquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:39 schreef dud0r het volgende:
Even m'n blonde lokken heen en weer gooien.
Ik moest googlen..quote:
nog ff de ama's volstouwen met cake, muffins en koekjesquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:37 schreef Ama het volgende:
Haha lief, beste vriendin heeft ineens wat lekkers voor Hedwig gehaald zegt ze net.Denk omdat ze het zo zielig vind dat ze ziek is.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nog ff de ama's volstouwen met cake, muffins en koekjes
niet helemaal aub, ik lust ook wel watquote:Op zondag 26 oktober 2025 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nog ff de ama's volstouwen met cake, muffins en koekjes
P3, met kans op P2.quote:Op zondag 26 oktober 2025 22:54 schreef mschol het volgende:
ik lees dat verstappen zich weer eens in de geschiedenisboeken heeft geschreven, wat klopt daarvan F1 KSC'ers?
netjes maar bedoelde wat anders..:quote:
Hij deed gewoon zijn werk. Viel na zijn stop terug tot P8 en toen zich weer terug geknokt tot P3.quote:Op zondag 26 oktober 2025 23:01 schreef mschol het volgende:
@
[..]
netjes maar bedoelde wat anders..:
"Deze tweede stint van Verstappen is er eentje voor in de geschiedenisboeken."
heeftie wat bijzonders gedaan behalve gewoon zn werk?
aha, daarom was de VSC in zn nadeel, duidelijkquote:Op zondag 26 oktober 2025 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij deed gewoon zijn werk. Viel na zijn stop terug tot P8 en toen zich weer terug geknokt tot P3.
Hij was toen wel sneller dan iedereen voor hem.
Jep. Anders had ie mogelijk nog wel P2 gepakt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, daarom was de VSC in zn nadeel, duidelijk
quote:Op zondag 26 oktober 2025 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. Anders had ik mogelijk nog wel P2 gepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |