Mijn kind heeft andere interesses. En Lilak mag niet naar de beurs want die heeft al teveel hobbies.quote:
Nou vertel het eens danquote:
creachick -> youtuberquote:Op maandag 27 oktober 2025 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn kind heeft andere interesses. En Lilak mag niet naar de beurs want die heeft al teveel hobbies.
[..]
Nou vertel het eens dan
Oke. Dank je.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:23 schreef mschol het volgende:
[..]
creachick -> youtuber
posca's -> stiften/verfmarker
Dank, ik wist het ook niet.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:23 schreef mschol het volgende:
[..]
creachick -> youtuber
posca's -> stiften/verfmarker
alleen maar van die patroontjes? ja.. ik zou het druk en niet mooi vinden..quote:
Ja. Moet je nagaan dat je hele vloer daar vol mee ligt. Krijg je hoofdpijn van.quote:
zijn dit vloerkleden? of wat is het? en hoe groot?quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
Of deze?
[ afbeelding ]
Vloerkleden 60x90 cm. Ik heb nu een deken op de vloer liggen op een plek waar Meneertje graag wacht, maar daar heeft Rocko de stofzuiger problemen mee.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn dit vloerkleden? of wat is het? en hoe groot?
Juist patroontje kiezen, valt niet zo op als het een beetje smerig isquote:
Ik zou persoonlijk voor iets aan de linkerkant gaan. Niet effen, maar ook niet zo druk. Maar goed ik weet ook dat ze in warme landen graag van die drukke patroontjes gebruiken.quote:
Kom onder liggen danquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet
Dekentjes zijn gewoon lekker warm en zacht
Dan moet je een siesta nemen vanwege al die drukte.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk voor iets aan de linkerkant gaan. Niet effen, maar ook niet zo druk. Maar goed ik weet ook dat ze in warme landen graag van die drukke patroontjes gebruiken.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je een siesta nemen vanwege al die drukte.
Zijn wat andere stormen dan onze herfststormpjesquote:Op maandag 27 oktober 2025 08:58 schreef Recce het volgende:
Jamaica gaat echt keihard geraakt worden door orkaan Melissa. Er kan wel een meter regen vallen en op de satelliet ziet de orkaan er bijna perfect uit. Windsnelheden van meer dan 250 km/uur tijdens het aan land gaan, zijn nu behoorlijk waarschijnlijk. Denk dat ze de reggae even uit moeten zetten en schuilplekken moeten gaan zoeken.
Het is "te allen tijde". En ventileren helpt omdat lucht van buiten minder vocht bevat en daardoor sneller is op te warmen. Vochtige lucht voelt ook sneller koud aan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
"Zet ventilatieroosters ten aller tijden open"
Lekker stoken mensen dan
Die staan hier dicht hoor. En nog voel ik de wind door de kozijnen blazen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
"Zet ventilatieroosters ten aller tijden open"
Lekker stoken mensen dan
Het was 17 graden in huis omdat ik 1 rooster open heb staanquote:Op maandag 27 oktober 2025 09:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is "te allen tijde". En ventileren helpt omdat lucht van buiten minder vocht bevat en daardoor sneller is op te warmen. Vochtige lucht voelt ook sneller koud aan.
Ja, zo'n orkaan is echt heel erg. 1953 was voor Nederland al heel heftig en dit gaat nog veel ellendiger worden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn wat andere stormen dan onze herfststormpjes
15,2 hier.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was 17 graden in huis omdat ik 1 rooster open heb staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |