Dankjewelquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vul je OP maar aan met dit bericht:
https://kro-ncrv.nl/exorcisten-waarschuwen-tegen-halloween
Etto is weer eens wild om zich heen aan het slaan zonder aanleiding inderdaad. TR’s zijn reeds geplaatst.quote:Op zondag 2 november 2025 19:49 schreef 2172619626795 het volgende:
Zou de broederliefde tussen @:caland en @:ettovanbelgie misschien binnenskamers plaats kunnen vinden?
Bedankt.
Ach mijn lieve schat toch..quote:Op zondag 2 november 2025 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Etto is weer eens wild om zich heen aan het slaan zonder aanleiding inderdaad. TR’s zijn reeds geplaatst.
Die heb ik ook pas 10 jaar, nooit iemand opgevallen blijkbaarquote:Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach mijn lieve schat toch..
Je heb TR's geplaatst? Dat je met die UI nog niet verbannen bent is een wonder
Grappig ook nog! Anne Frank en een boekenkast!quote:Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heb ik ook pas 10 jaar, nooit iemand opgevallen blijkbaar
Wat zou daar banwaardig aan moeten zijn dan?quote:Op zondag 2 november 2025 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Grappig ook nog! Anne Frank en een boekenkast!
Bijzonder dat je UI nu ineens wel voor kortsluiting zorgt en alle jaren daarvoor niet.quote:Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heb ik ook pas 10 jaar, nooit iemand opgevallen blijkbaar
Het zal wel een woke UI zijn als Etto erop aanslaat.quote:Op maandag 3 november 2025 16:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bijzonder dat je UI nu ineens wel voor kortsluiting zorgt en alle jaren daarvoor niet.
Woke progressief diversiteit Islam religiequote:Op maandag 3 november 2025 17:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het zal wel een woke UI zijn als Etto erop aanslaat.
ik heb daar over geklaagd, vind het persoonlijk niet kunnenquote:Op maandag 3 november 2025 16:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bijzonder dat je UI nu ineens wel voor kortsluiting zorgt en alle jaren daarvoor niet.
Want? Je weet dat de ingang van het Achterhuis verstopt was achter een boekenkast, he?quote:Op maandag 3 november 2025 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb daar over geklaagd, vind het persoonlijk niet kunnen
spoilers!quote:Op maandag 3 november 2025 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want? Je weet dat de ingang van het Achterhuis verstopt was achter een boekenkast, he?
niets. Integendeel, laat het vooral blijven staan.quote:Op maandag 3 november 2025 15:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat zou daar banwaardig aan moeten zijn dan?
Misschien maar even een herhaalrecept voor je chillpillekes aanvragen joh.quote:Op maandag 3 november 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
niets. Integendeel, laat het vooral blijven staan.
Toont de hypocrisie van die intersectionele inclusiediversiteitsdiscipelen nog beter aan
Bij een Mohammed-cartoon staat ditzelfde volk te krijsen dat racisme echt een probleem is. Naast wat bagatelliserend geneuzel over hoe Charlie Hebdo, Wilders en Van Gogh het toch wel over zichzelf afgeroepen hebben.
'Progressief-links' lijdt al jaren aan een chronische en onbehandelbare zelfhaat. Vandaar die fetisj voor meer exotische ideologieën als de islam. En niet-Westers, en vooral niet-wit. Laten we daar voor opkomen in onze narcistische onbelezenheid
quote:Op maandag 3 november 2025 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want? Je weet dat de ingang van het Achterhuis verstopt was achter een boekenkast, he?
Het bevreemdt me niet eens meer dat inhoudelijke reactie ontbreekt wanneer je aan het laatste speelgoed van de zelfverklaarde 'strijders tegen fascisme' komtquote:Op maandag 3 november 2025 20:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien maar even een herhaalrecept voor je chillpillekes aanvragen joh.
Verzin anders nog wat meer onzin over die "zelfverklaarde 'strijders tegen fascisme'" die zich alleen in jouw hoofd bevindenquote:Op maandag 3 november 2025 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het bevreemdt me niet eens meer dat inhoudelijke reactie ontbreekt wanneer je aan het laatste speelgoed van de zelfverklaarde 'strijders tegen fascisme' komt
Doe ik; misschien kun jij ondertussen naar iets van inhoud zoeken.quote:Op maandag 3 november 2025 20:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Verzin anders nog wat meer onzin over die "zelfverklaarde 'strijders tegen fascisme'" die zich alleen in jouw hoofd bevinden.
Schiet op dan.quote:Op maandag 3 november 2025 20:14 schreef Caland het volgende:
Sterk aan het overwegen om intersectioneel inclusiediversiteitsdiscipel te verwerken in mijn sig.
Niet nodig, je UI brengt dat al. Pettit is trots op je. Zo ook de hele afdeling postkoloniale niet-westerse genderstudies van de Radboud uni.quote:Op maandag 3 november 2025 20:14 schreef Caland het volgende:
Sterk aan het overwegen om intersectioneel inclusiediversiteitsdiscipel te verwerken in mijn sig.
Net iets teveel eer voor een dronken boze oom op een kringverjaardag internetforum.quote:
Zou jij ook aanstoot nemen aan mijn onderschrift?quote:Op maandag 3 november 2025 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Net iets teveel eer voor een dronken boze oom op een kringverjaardag internetforum.
Vreemd, dan zou het toch peanuts moeten zijn om met iets van een inhoudelijk weerwoord te komen.quote:Op maandag 3 november 2025 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Net iets teveel eer voor een dronken boze oom op een kringverjaardag internetforum.
Zolang speciaal met curry is heb ik daar geen problemen mee.quote:Op maandag 3 november 2025 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou jij ook aanstoot nemen aan mijn onderschrift?
Frikadel Bergen Belsen.quote:Op maandag 3 november 2025 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang speciaal met curry is heb ik daar geen problemen mee.
quote:Op maandag 3 november 2025 20:14 schreef Caland het volgende:
Ik neem terug dat ik je een leuke user noemdequote:Op maandag 3 november 2025 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang speciaal met curry is heb ik daar geen problemen mee.
Gooi er nog wat zionisme in.quote:Op maandag 3 november 2025 20:26 schreef Raw85 het volgende:
[..]
onbelezen Gloria Wekker-adept gespot
Noujaquote:Op maandag 3 november 2025 20:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik neem terug dat ik je een leuke user noemde
Een van de grootste Amerikaanse presidenten aller tijden.quote:
Op het moment dat ik Google moet gebruiken spreken we van een heel matig grapje, makker!quote:Op maandag 3 november 2025 20:26 schreef Raw85 het volgende:
[..]
onbelezen Gloria Wekker-adept gespot
Nee. Dat was Lincoln. Want hij heeft de slavernij afgeschaft. En Kennedy heeft veel beloftes niet waar gemaakt.quote:Op maandag 3 november 2025 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een van de grootste Amerikaanse presidenten aller tijden.
quote:Op maandag 3 november 2025 20:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Dat was Lincoln. Want hij heeft de slavernij afgeschaft. En Kennedy heeft veel beloftes niet waar gemaakt.
Moest lachen.quote:Op maandag 3 november 2025 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Frikadel Bergen Belsen.
Hilarisch.
quote:
Je kunr Tennessee nog niet op een kaart aanwijzen man.quote:
Moet dat dan?quote:Op maandag 3 november 2025 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je kunr Tennessee nog niet op een kaart aanwijzen man.
Nee. Het is alleen enorm grappig dat je met Lincoln komt, die in extreem-linkse kringen al jaren geldt als enge witte racist die niets voor elkaar gekregen heeft, waarbij gretig geciteerd wordt uit diens disputaties met Douglas, om aan te tonen dat ook Lincoln een schandvlek is op de geschiedenis van Amerika.quote:
Het wil inhoudelijk gewoon niet echt lukken, is het welquote:Op maandag 3 november 2025 20:38 schreef recursief het volgende:
Ik zie nu pas, nu het gaat over onderschriften, dat Etto het motto van de Jezuďeten heeft geadopteerd. In de antieke spelling (Maiorem ipv Majorem). Opmerkelijk.
Wat is jouw favoriete BradgeTV moment?quote:Op maandag 3 november 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee. Het is alleen enorm grappig dat je met Lincoln komt, die in extreem-linkse kringen al jaren geldt als enge witte racist die niets voor elkaar gekregen heeft, waarbij gretig geciteerd wordt uit diens disputaties met Douglas, om aan te tonen dat ook Lincoln een schandvlek is op de geschiedenis van Amerika.
zoek hulpquote:Op maandag 3 november 2025 20:40 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete BradgeTV moment?
Maar hij heeft wel de slavernij afgeschaft.quote:Op maandag 3 november 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee. Het is alleen enorm grappig dat je met Lincoln komt, die in extreem-linkse kringen al jaren geldt als enge witte racist die niets voor elkaar gekregen heeft, waarbij gretig geciteerd wordt uit diens disputaties met Douglas, om aan te tonen dat ook Lincoln een schandvlek is op de geschiedenis van Amerika.
En ja, ik weet dat je nog nooit van deze Stephen Douglas gehoord hebt.
Het was een observatie. Niets meer, niets minder. Verder geen idee waar je op doelt.quote:Op maandag 3 november 2025 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het wil inhoudelijk gewoon niet echt lukken, is het wel
Wat heeft dat met Kennedy te maken?quote:Op maandag 3 november 2025 20:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel de slavernij afgeschaft.
quote:Op maandag 3 november 2025 20:43 schreef recursief het volgende:
[..]
Het was een observatie. Niets meer, niets minder. Verder geen idee waar je op doelt.
Dat maakt hem volgens ChatGPT betere president. En een van de minpunten is:quote:Op maandag 3 november 2025 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Kennedy te maken?
Je bent dan ook heel dom. Daarom ga je van 'IK GA EEN CONFEDERATIEVLAG AANSCHAFFEN' naar 'IK WAPPER NU MET EEN REGENBOOGPALESTINAVLAG'.quote:Op maandag 3 november 2025 20:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat maakt hem volgens ChatGPT betere president. En een van de minpunten is:
Minpunt: Korte ambtstermijn — veel beloften bleven onvoltooid.
De regenboogvlag is veel mooier. En een palestijnse vlag heb ik nietquote:Op maandag 3 november 2025 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent dan ook heel dom. Daarom ga je van 'IK GA EEN CONFEDERATIEVLAG AANSCHAFFEN' naar 'IK WAPPER NU MET EEN REGENBOOGPALESTINAVLAG'.
nog niet helemaal.quote:
JFK is de vormgever van de Civil Rights Act (waar Lyndon B. Johnson zijn krabbel onder gezet heeft). Die Civil Rights Act kan worden gezien als het formele sluitstuk van het gelijkerechtentraject dat ooit met de afschaffing van de slavernij is ingezet.quote:Op maandag 3 november 2025 20:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En Mussolini heeft in Ethiopië de slavernij afgeschaft.quote:Op maandag 3 november 2025 20:42 schreef Starhopper het volgende:
Uhm nee.quote:Op maandag 3 november 2025 20:52 schreef recursief het volgende:
[..]
JFK is de vormgever van de Civil Rights Act (waar Lyndon B. Johnson zijn krabbel onder gezet heeft).
Overigens zou JFK door hedendaagse MAGA-republikeinen in het wokehokje worden ingedeeld en zouden veel van zijn aanstellingen door de Trumpisten als DEI-hires worden aangemerkt.
Met behulp van gifgas.quote:Op maandag 3 november 2025 20:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En Mussolini heeft in Ethiopië de slavernij afgeschaft.
Een paar posts eerder was het nog kennedyquote:Op maandag 3 november 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Johnson is de meest geweldige president die de VS ooit heeft gekend
diepe zucht...quote:Op maandag 3 november 2025 20:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een paar posts eerder was het nog kennedy
quote:Op maandag 3 november 2025 20:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een paar posts eerder was het nog kennedy
Nee.quote:Op maandag 3 november 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
diepe zucht...
EEN van de...
Trol, over een jaar ben je weer fvd fan
Klets niet. Kennedy is de president die de Civil Rights Act als wetsvoorstel heeft gepresenteerd. Hij kreeg 'm echter niet door het congres. LBJ is dat met veel politieke tegenwerking van zuidelijke politici, voornamelijk democraten, uiteindelijk wel gelukt. Maar de president die het wetsvoorstel heeft ingediend was JFK, niet LBJ.quote:Op maandag 3 november 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm nee.
Lyndon Johnson was al bezig met Civil Rights ver voor Kennedy. LBJ is wat dat betreft progressiever te noemen dan JFK.
Johnson is de meest geweldige president die de VS ooit heeft gekend wat betreft armenzorg, desegregatie, rechten voor minderheden en regulering van kapitalisme.
LBJ was al met Civil Rights bezig toen JFK het geen reet interesseerde.
Kletsen ja?quote:Op maandag 3 november 2025 21:03 schreef recursief het volgende:
[..]
Klets niet. Kennedy is de president die de Civil Rights Act als wetsvoorstel heeft gepresenteerd. Hij kreeg 'm echter niet door het congres. LBJ is dat met veel politieke tegenwerking van zuidelijke politici, voornamelijk democraten, uiteindelijk wel gelukt. Maar de president die het wetsvoorstel heeft ingediend was JFK, niet LBJ.
Dat de wens om datgene wat met de afschaffing van de slavernij was ingezet, echt gelijke burgerrechten voor iedereen, veel breder leefde dan alleen JFK en LBJ is zeker waar, maar de credits voor het introduceren van de Civil Rights Act horen toch echt naar JFK te gaan.
Inhoudelijk wil het niet echt lukken, dus dan maar weer op de persoon?quote:Op maandag 3 november 2025 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kletsen ja?
Welke werken over Lyndon Johnson heb jij gelezen?
Nog meer, heb je ooit van Hubert Humphrey gehoord?
Het IS inhoudelijk.quote:Op maandag 3 november 2025 21:06 schreef recursief het volgende:
[..]
Inhoudelijk wil het niet echt lukken, dus dan maar weer op de persoon?
Lees je eigenlijk wel wat ik schrijf?quote:Op maandag 3 november 2025 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JFK begon zich pas serieus met civil rights bezig te houden in 1963; het grondwerk daarvoor was gelegd door democraten als Yarborough, Johnson en Humphrey.
Ja, daarom weet ik dat je schijt praat. LBJ die enkel 'een krabbel' zette is een loochening van het werk dat LBJ verzet heeft voor Civil Rights ver voor Kennedy.quote:Op maandag 3 november 2025 21:07 schreef recursief het volgende:
[..]
Lees je eigenlijk wel wat ik schrijf?
Nee dat is het niet, het is een ad hominem (want het gaat over mij), en een soort inverse ad verecundiam.quote:Op maandag 3 november 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het IS inhoudelijk.
Welke werken over Johnhson - of Yarborough, of Humphrey - heb je gelezen?
Het gaat over je onbelezenheid.quote:Op maandag 3 november 2025 21:13 schreef recursief het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, het is een ad hominem (want het gaat over mij), en een soort inverse ad verecundiam.
Inhoudelijke argumenten over LBJ, JFK of de CRA zijn niet ineens meer of minder geldig als ik meer, minder of andere boeken heb gelezen.
Dat heb ik alleen nooit geschreven.quote:Op maandag 3 november 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LBJ die enkel 'een krabbel' zette
Simpele vraag: was LBJ al voor Kennedy bezig met Civil Rights, of niet?quote:Op maandag 3 november 2025 21:15 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen nooit geschreven.
Daarom: lees je wel wat ik schrijf?
In Vietnam vonden ze Johnson wat minder geweldig.quote:Op maandag 3 november 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Johnson is de meest geweldige president die de VS ooit heeft gekend wat betreft armenzorg, desegregatie, rechten voor minderheden en regulering van kapitalisme.
zou het zo maar kunnen zijn dat ik zijn binnenlandse achievements noem wellicht kunnen aangeven dat diens buitenlandbeleid desastreus was?quote:Op maandag 3 november 2025 21:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
In Vietnam vonden ze Johnson wat minder geweldig.
Dit heeft ie ten eerste niet gezegd en ten tweede klopt het van A tot Z hoe hoe hij de situatie beschrijft qua verhoudingen Kennedy en LBJ. Je zit er ontzettend naast met je toontje. Je staat zo best voor lul.quote:Op maandag 3 november 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, daarom weet ik dat je schijt praat. LBJ die enkel 'een krabbel' zette
Ach zo, en waar kan ik dat vinden in academische werken van Dallek en Caro?quote:Op maandag 3 november 2025 21:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit heeft ie ten eerste niet gezegd en ten tweede klopt het van A tot Z hoe hoe hij de situatie beschrijft qua verhoudingen Kennedy en LBJ. Je zit er ontzettend naast met je toontje. Je staat zo best voor lul.
Nee, nou ga je het Gvd uitleggen ook.quote:Op maandag 3 november 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
niets. Integendeel, laat het vooral blijven staan.
Toont de hypocrisie van die intersectionele inclusiediversiteitsdiscipelen nog beter aan
Bij een Mohammed-cartoon staat ditzelfde volk te krijsen dat racisme echt een probleem is. Naast wat bagatelliserend geneuzel over hoe Charlie Hebdo, Wilders en Van Gogh het toch wel over zichzelf afgeroepen hebben.
'Progressief-links' lijdt al jaren aan een chronische en onbehandelbare zelfhaat. Vandaar die fetisj voor meer exotische ideologieën als de islam. En niet-Westers, en vooral niet-wit. Laten we daar voor opkomen in onze narcistische onbelezenheid
Heb hem er al eerder op aangesproken hoor.quote:Op maandag 3 november 2025 16:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb even geen tijd voor je en je super selectieve 'historische' inzichten.quote:Op maandag 3 november 2025 21:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, nou ga je het Gvd uitleggen ook.
Waarom zou in jouw ogen een UI met Anne Frank en een boekenkast banwaardig zijn? En zonder stokpaardjes en hondenfluitjes.
Omdat je zijn werk in het Senaat in de jaren ‘50 aan het koppelen bent als zijnde voorbereidend op de CRA van ‘63. En wij weten allebei dat dat toch écht onzin isquote:Op maandag 3 november 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach zo, en waar kan ik dat vinden in academische werken van Dallek en Caro?
Geef me de paginanummers.
Ik neem aan dat je net zo belezen bent als ik wat LBJ betreft. Dus het moet een kleinigheid zijn om me te vertellen waar ik er precies naast zit met mijn analyse.
Met dat voor lul staan en zo.
Barst los
Daar is de inverse ad verecundiam. Nog wat duidelijker dan de vorige keer.quote:Op maandag 3 november 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gaat over je onbelezenheid.
Ja, noem de bronnen eens.quote:Op maandag 3 november 2025 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat je zijn werk in het Senaat in de jaren ‘50 aan het koppelen bent als zijnde voorbereidend op de CRA van ‘63. En wij weten allebei dat dat toch écht onzin is
OK.quote:Op maandag 3 november 2025 21:32 schreef recursief het volgende:
[..]
Daar is de inverse ad verecundiam. Nog wat duidelijker dan de vorige keer.
Je weet niks van mij. Niks van mijn belezenheid. Niks van mijn achtergrond.
Dat is precies jouw probleem: je countert argumenten in de regel door je pijlen te richten op de persoon met wie je debatteert, en niet op het het onderwerp. Dat heet op de persoon spelen, oftewel ad hominem. En daarbij dicht je je opponent denkbeelden en achtergronden toe die je helemaal niet kent en ook niet kan kennen. En zo vaak heb je het enorm mis. Je hebt mij in het verleden al in diverse hokjes ingedeeld waar ik absoluut niet in zit. Bij politieke partijen waar ik niks mee heb, bij religieuze stromingen waar ik geen enkele affiniteit mee heb, bij activistische groeperingen waar ik niets mee heb. Je zat er vaker ver naast dan in de buurt.
Of waar je ook goed in bent, en dat doe je nu ook weer: je dicht je tegenstander een zekere intellectuele armoede toe, en impliceert dat jij zelf intellectueel veel rijker bent. Nu ken je me niet, dus ook dit is weer een kwalificatie die op niets is gebaseerd, maar bovendien is het buitengewoon arrogant. Een echte intellectueel loopt niet snel te koop met zijn geestelijke superioriteit maar laat dat oordeel graag over aan derden met de autoriteit om daar iets met een zeker gewicht iets over te kunnen zeggen.
Toe Etto, daal af van je verheven plekje en heb het eens over het onderwerp, in plaats van te willen weten if ik wel de juiste boeken heb gelezen. Maak je over dat laatste maar gewoon geen zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |