quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:30 schreef Arizona het volgende:
Dochter moet vanavond laat nog met de trein terug vanuit haar studentenstad, ivm een tentamen daar vanavond en een afspraak hier in de ochtend kan het niet op een ander moment. Ik vrees het ergste, gezien het feit dat er honderdduizendmiljoen blaadjes op het spoor gaan vallen en misschien ook wel een boom ofzo

Ja alleen deden zij het heel lang geleden toen men nog wat anders naar de wereld keek én het was een kinderprogramma. Inmiddels zou men beter moeten weten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee dit is origineel van Bassie en Adriaan. En die gaan we niet cancellen. Er zijn grenzen, Strani!

Suggereer jij nou dat jij het beter weet dan Bassie en Adriaan?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja alleen deden zij het heel lang geleden toen men nog wat anders naar de wereld keek én het was een kinderprogramma. Inmiddels zou men beter moeten weten.

.
.

Dat weet ik wel zeker!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Suggereer jij nou dat jij het beter weet dan Bassie en Adriaan?

Mensen, pikken wij dit zomaar?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Suggereer jij nou dat jij het beter weet dan Bassie en Adriaan?

Luctor inmiddels is het bijna 14:00 uur en je hebt niets meer van je laten horen, je bent toch niet weggewaaid?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb besloten om om 12 uur naar huis te gaan, zodat ik de storm voor ben.

Ik ben intussen thuis en had meteen een overleg. Daar nu net klaar mee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Luctor inmiddels is het bijna 14:00 uur en je hebt niets meer van je laten horen, je bent toch niet weggewaaid?

Een klein beetje maarquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:56 schreef BillDauterive het volgende:
Of neem ik dit weer te serieus? Ik begreep het gisteren niet helemaal toen ik teruglas

Dus de wedstrijd kan gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zie nog geen storm hier in 010.

Wij kunnen geen rekening houden met jouw dagelijkse dronken uitspattingenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom posten jullie dan ook als later met een paar biertjes op thuis kom?Best onhandig

Het kan wel, maar jullie willen het niet. Best stomquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij kunnen geen rekening houden met jouw dagelijkse dronken uitspattingen

Jij kunt ook gewoon eens één keer nuchter zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het kan wel, maar jullie willen het niet. Best stom

Zijn er al deurbellen gesneuveld?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:34 schreef Fred_B het volgende:
Hier zijn door de storm een aantal geleegde containers omgevallen, maar verder valt het spektakel nog mee. Het is wel kletsnat, en de bladeren vliegen in het rond.

Niet dat ik weet. Misschien bij nummer 101, daar hebben ze vaker problemen met de bel.quote:

Je zal alleen je bedtijd moeten aanpassen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus de wedstrijd kan gewoon doorgaan.

Oh jee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je zal alleen je bedtijd moeten aanpassen.

Je bent ook pas later aan de beurt.quote:

Nu hier ook op de radio.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:59 schreef AgnesGru het volgende:
Deze vanmorgen op de radio

Bekijk deze YouTube-video

Ze houden ook geen rekening met je. Eerst om 18.45 daarna 16.30 en nu weer om 21.00quote:

Zit je in een vijver?quote:

Ja, daar kan ik toch niet op plannen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze houden ook geen rekening met je. Eerst om 18.45 daarna 16.30 en nu weer om 21.00

Dan kunnen ze kloppen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Misschien bij nummer 101, daar hebben ze vaker problemen met de bel.

Wat voor soort?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, lekker thuis met een bak soep.

Zeg hou die rotzooi eens bij je!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent ook pas later aan de beurt.
[ x ]

Nee wij geven het gewoon aan je doorquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zeg hou die rotzooi eens bij je!

Het is dat de wind van de verkeerde kant komt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zeg hou die rotzooi eens bij je!

quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu hier ook op de radio.

Dan moet het sowieso wat harder gaan waaien hier, het waait nu nauwelijksquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is dat de wind van de verkeerde kant komt.
Maar ik wil best wel een tuinstoel van @:Arizona hebben.

Groente, tomaten, kruiden, pepers, en garnalen.quote:

Sinds ik vaker in Deventer kom, bloeit die club helemaal opquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
GAE is de club van Nederland.

Dat is mooi om te horen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sinds ik vaker in Deventer kom, bloeit die club helemaal op

Ik denk dat je binnenkort wel een telefoontje kunt verwachten met het verzoek om vaker naar Amsterdam te gaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sinds ik vaker in Deventer kom, bloeit die club helemaal op

Ik moet morgen even naar Almelo, ben benieuwd hoe het Heracles dit weekend vergaatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat je binnenkort wel een telefoontje kunt verwachten met het verzoek om vaker naar Amsterdam te gaan.

@Hamlapjes zal je dankbaar zijn. Veel slechter kan het niet gaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet morgen even naar Almelo, ben benieuwd hoe het Heracles dit weekend vergaat

We gaan de resultaten in de gaten houden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet morgen even naar Almelo, ben benieuwd hoe het Heracles dit weekend vergaat

Daarom ook wel gerechtigheid dat die werd gemist. Overigens ook nog een makkelijk gegeven rode kaart bij Slovan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat een goedkope strafschop.

Oh, dat had ik niet meegekregen. Wel mooi dat ie dan werd gemist.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom ook wel gerechtigheid dat die werd gemist. Overigens ook nog een makkelijk gegeven rode kaart bij Slovan.

Idealiter leidt het ein-de-lijk het ontslag van de trainert in!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Hamlapjes zal je dankbaar zijn. Veel slechter kan het niet gaan.

Utrecht helaas 2 - 0 achter.
 Utrecht helaas 2 - 0 achter.

ARI IK SMEEK JEquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat je binnenkort wel een telefoontje kunt verwachten met het verzoek om vaker naar Amsterdam te gaan.

Terwijl Bassie Sibum het bij Roda eigenlijk wel prima heeft gedaan. Zal wel een mismatch met de spelers zijn dan, ofzo? Nouja, ik snap wel dat je als supporter 'm weg wil hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Idealiter leidt het ein-de-lijk het ontslag van de trainert in!

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |