Groente, tomaten, kruiden, pepers, en garnalen.quote:
Sinds ik vaker in Deventer kom, bloeit die club helemaal opquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
GAE is de club van Nederland.
Dat is mooi om te horen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sinds ik vaker in Deventer kom, bloeit die club helemaal op
Ik denk dat je binnenkort wel een telefoontje kunt verwachten met het verzoek om vaker naar Amsterdam te gaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sinds ik vaker in Deventer kom, bloeit die club helemaal op
Ik moet morgen even naar Almelo, ben benieuwd hoe het Heracles dit weekend vergaatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat je binnenkort wel een telefoontje kunt verwachten met het verzoek om vaker naar Amsterdam te gaan.
@Hamlapjes zal je dankbaar zijn. Veel slechter kan het niet gaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet morgen even naar Almelo, ben benieuwd hoe het Heracles dit weekend vergaat
We gaan de resultaten in de gaten houden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet morgen even naar Almelo, ben benieuwd hoe het Heracles dit weekend vergaat
Daarom ook wel gerechtigheid dat die werd gemist. Overigens ook nog een makkelijk gegeven rode kaart bij Slovan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat een goedkope strafschop.
Oh, dat had ik niet meegekregen. Wel mooi dat ie dan werd gemist.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom ook wel gerechtigheid dat die werd gemist. Overigens ook nog een makkelijk gegeven rode kaart bij Slovan.
Idealiter leidt het ein-de-lijk het ontslag van de trainert in!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Hamlapjes zal je dankbaar zijn. Veel slechter kan het niet gaan.
ARI IK SMEEK JEquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat je binnenkort wel een telefoontje kunt verwachten met het verzoek om vaker naar Amsterdam te gaan.
Terwijl Bassie Sibum het bij Roda eigenlijk wel prima heeft gedaan. Zal wel een mismatch met de spelers zijn dan, ofzo? Nouja, ik snap wel dat je als supporter 'm weg wil hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Idealiter leidt het ein-de-lijk het ontslag van de trainert in!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |