Maar ook binnen een droom kunnen meerdere verschillende fases voorbijkomen, de gehele droom hoeft niet één doel te hebbenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan ook, hoewel ik die indruk niet direct heb vanwege de algemene sfeer van de droom, als ik het zo lees. Maar uiteindelijk kan alleen @:zorro28 dat aanvoelen
Ah oke, dan was de snelweg was dan de digitale snelweg, gezien we hier op internet zitten. En dat je de weg niet meer naar binnen, naar het plezier van het pretpark, kon vinden, kwam omdat je dacht dat het weekend al bijna voorbij was, omdat dat altijd veel te hard wordt geroepen in deze SCquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou ik reis bijna elke dag met het openbaar vervoer en jullie praten veel over pretparken.
Ja maar dat verklaart niet de specifieke details. Geloof me nou maar.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou ik reis bijna elke dag met het openbaar vervoer en jullie praten veel over pretparken.
#truestoryquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat verklaart niet de specifieke details. Geloof me nou maar.
Het is maar wat je verschikkelijk vind. De meesten vinden de liedjes van Bassie en Adriaan wel gewoon educatief.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet voor Redefine onderhandelen maar ik stel wat mezelf betreft voor dat ik Ed Sheeran niet meer (in verband met jou) noem als jij geen verschrikkelijke Spaans aandoende liedjes noemt (in verband met mij).
Als we deze wapenstilstand succesvol tot stand kunnen brengen, kunnen andere partijen zich wellicht aansluiten.
Die gaan wel, dat was tenminste nog oprecht educatief.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is maar wat je verschikkelijk vind. De meesten vinden de liedjes van Bassie en Adriaan wel gewoon educatief.
Bekijk deze YouTube-video
Ik zie het al. Dit wordt dagenlang vechten totdat Maradonnie Trump met een deal gaat komen. Uiteindelijk de beste deal die we ooit gezien zullen hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Die gaan wel, dat was tenminste nog oprecht educatief.
Maar dit is geen goed begin voor een effectieve onderhandeling NQ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Twijfel wat je wil, ik ben zeker.quote:
Dat denk jequote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Twijfel wat je wil, ik ben zeker.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie het al. Dit wordt dagenlang vechten totdat Maradonnie Trump met een deal gaat komen. Uiteindelijk de beste deal die we ooit gezien zullen hebben.Zesdaagse vrede is weer eens wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat weet ik.quote:
Zeker?quote:
Nou ja 80 dagen ruzie met daartussen 12 dagen vrede is ook nog een optie.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Zesdaagse vrede is weer eens wat anders.
Ja.quote:
Nou vooruit.quote:
Tegen wereldkampioen Chelsea, zoals jullie natuurlijk allemaal weten na het spectaculaire WK van afgelopen zomer.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:01 schreef Redefine het volgende:
Kijken of Ajax nog voor een stunt kan zorgen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Tegen wereldkampioen Chelsea, zoals jullie natuurlijk allemaal weten na het spectaculaire WK van afgelopen zomer.
Wedstrijd is wel beslist nu.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:17 schreef Redefine het volgende:
Zo gaat het wel heel zwaar worden voor Ajax.
Nu helemaal...quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wedstrijd is wel beslist nu.
En voordat een Volendamse zanger hiermee er van door ging had nog niemand in Nederland gehoord van het woord 'Tranquilo' en dat het rijmt met 'Stylo'.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Die gaan wel, dat was tenminste nog oprecht educatief.
Maar dit is geen goed begin voor een effectieve onderhandeling NQ!
Nou, daar zit wel een verhaal achterquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En voordat een Volendamse zanger hiermee er van door ging had nog niemand in Nederland gehoord van het woord 'Tranquilo' en dat het rijmt met 'Stylo'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft de Johnny Heijtinga mentaliteit ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:28 schreef Strani het volgende:
Ik kijk niet want ik hou van mezelf, maar begrijp ik goed dat Ajax niet helemaal de juiste mindset heeft voor deze wedstrijd?
Mij was een fijne avond gewenst, dus ik heb besloten om voetbal op het tweede scherm te zetten.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:28 schreef Strani het volgende:
Ik kijk niet want ik hou van mezelf, maar begrijp ik goed dat Ajax niet helemaal de juiste mindset heeft voor deze wedstrijd?
Nu zijn ze los!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Altijd tegen Wout.quote:
Altijd een penalty tegen Wout.quote:
Bevat dat een of meerdere woorden van deze: (totaal)-idioot, doorgesnoven gek, wappie, psychopaat?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een mening over Wout Weghorst.
Allemaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bevat dat een of meerdere woorden van deze: (totaal)-idioot, door gesnoven gek, wappie, psychopaat?
Bandsintown! Krijg je melding als t in de buurt isquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:57 schreef BillDauterive het volgende: Wat stom, ik ben fan van Montaigne en af en toe kijk ik eens op haar discord of ze tourplannen heeft. Blijkt dat ze het voorprogramma van Dadi Freyr doet en vandaag in Nederland is. Tja... als ik dat wist, had ik haar graag willen zien
![]()
Elke andere mening zou een enkeltje BNW betekenen.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, daar zit wel een verhaal achter
Hij heeft een nummer over Tranquilo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle penalty's zijn nu wel weg ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avondje voetbal ruimt wel lekker op.
Nu naar bed.
Ja maar dan mag Mexicanobakker toch nog wel gewoon een mening hebben?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bevat dat een of meerdere woorden van deze: (totaal)-idioot, doorgesnoven gek, wappie, psychopaat?
Maar voor de duidelijkheid: Ik was van goede wil hè! Jij hebt het bestand afgeslagen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij heeft een nummer over Tranquilo?
Zeker, maar pas wel op dat je niet tegen zijn elleboogpost aanloopt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan mag Mexicanobakker toch nog wel gewoon een mening hebben?
Nou vooruit. Ik ben bereid om Jan Smit te laten vallen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar voor de duidelijkheid: Ik was van goede wil hè! Jij hebt het bestand afgeslagen.
Dat is een goed begin maar ik zet in op een totale stop op quasi-Spaanse nonsens.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ik ben bereid om Jan Smit te laten vallen.
Hmm kun je iets specifieker zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een goed begin maar ik zet in op een totale stop op quasi-Spaanse nonsens.
Alle muziek die Spanje neerzet als één of ander gek feestland met rare woordenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hmm kun je iets specifieker zijn?
Dus dit mag wel gewoon? Geen rare woorden, Spanje wordt goed op de kaart gezet en geïnspireerd van Bassie en Adriaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Alle muziek die Spanje neerzet als één of ander gek feestland met rare woorden
Dat was ik sowieso alquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ik ben bereid om Jan Smit te laten vallen.
Geen rare woorden, wel 'gek feestland'. Dus nee dat zou dan ook niet meer de bedoeling zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dus dit mag wel gewoon? Geen rare woorden, Spanje wordt goed op de kaart gezet en geïnspireerd van Bassie en Adriaan.
Bekijk deze YouTube-video
Iedereen weet dat niet elke Spanjaard ober is! Sommige zijn toreador!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:01 schreef Strani het volgende:
Beetje met een Spaans toontje zingen terwijl je niet eens vijf woorden Spaans kunt en denkt dat elke Spanjaard ober is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Iedereen weet dat niet elke Spanjaard ober is! Sommige zijn toreador!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen!quote:
Zolang die mening maar gelijk is aan de onze, mag hij wel een mening hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan mag Mexicanobakker toch nog wel gewoon een mening hebben?
Ja, ik hoorde het. Ik ben naar kantoor gegaan, omdat de storm pas om 18 uur zou komen, maar nu al code oranje vanaf 14 uur.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Keten je je goed vast vandaag? Jullie krijgen als eerste te maken met de storm
Nee dit is origineel van Bassie en Adriaan. En die gaan we niet cancellen. Er zijn grenzen, Strani!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen rare woorden, wel 'gek feestland'. Dus nee dat zou dan ook niet meer de bedoeling zijn.
Heb je tuinstoel UI al klaar staan?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Hier wat regen. Maar nu is het opgeklaard.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Mexicanobakker mag ook een mening hebben die niet gelijk is aan de onze. Ik waardeer zijn muziekposts in het top 2000 topic enorm. Daar maakt hij nu zijn top 4000-nogiets van alle inzendingen in de top 2000 ooit geweest. Zelfs liedjes die 1x in de top 2000 hebben gestaan komen langs.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang die mening maar gelijk is aan de onze, mag hij wel een mening hebben.
Ja, ik denk dat je het te serieus neemt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:56 schreef BillDauterive het volgende:
Of neem ik dit weer te serieus? Ik begreep het gisteren niet helemaal toen ik teruglas
Zeker!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je tuinstoel UI al klaar staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |