SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Euh, ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
spoelen jullie je mond na met water na het tandenpoetsen?
Same, maar schijnt beter te zijn van niet ivm nawerking van de tandpasta.quote:
ze zeggen dat het eigenlijk beter is om niet te doe zodat die stoffen uit de tandpasta goed kunnen doorwerkenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same, maar schijnt beter te zijn van niet ivm nawerking van de tandpasta.
Ik kan me daar iets bij voorstellen maar loop dan een tijd met de smaak van tandpasta in de mond. Ik spoel het liever na, en blijkbaar is dat bij mij prima want in de 41 jaar dat ik rondloop nog nooit gaatjes gehad.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeggen dat het eigenlijk beter is om niet te doe zodat die stoffen uit de tandpasta goed kunnen doorwerken
oh wowquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me daar iets bij voorstellen maar loop dan een tijd met de smaak van tandpasta in de mond. Ik spoel het liever na, en blijkbaar is dat bij mij prima want in de 41 jaar dat ik rondloop nog nooit gaatjes gehad.
Hmm, je slikt dan wel twee keer per dag een beetje tandpasta in.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same, maar schijnt beter te zijn van niet ivm nawerking van de tandpasta.
Moet ik eerst weer wat downloadenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, misschien kun je met WizTree kijken waar alle schijfruimte naartoe is?
https://diskanalyzer.com/
Is een heel klein en snel programmaatje.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik eerst weer wat downloaden
Precies. En hangt natuurlijk ook van de sterkte van het gebit af, sommige mensen hebben daar gewoon pech. Kunnen poetsen wat ze willen maar gaatjes krijgen ze toch.quote:
Dat moet vast wel lukken. Komend weekend heb ik al wat staan maar daarna zou kunnenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
@:WrappedEuphoria Kom je binnenkort weer een keer chillen?
Nee met mondwater zonder alcohol. Ik zal nu vast wel reacties krijgen maar de laatste jaren heb ik nooit meer gaatjes enz. En volgens de tandarts als je mondwater gebruikt kan je wel beter zonder alcohol gebruiken. Maar ik doe dat alleen savonds, overdag gebruik ik dat niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
spoelen jullie je mond na met water na het tandenpoetsen?
Komend weekend kan ik ook niet dus dat scheelt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat moet vast wel lukken. Komend weekend heb ik al wat staan maar daarna zou kunnen
AppData en Applequote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Is een heel klein en snel programmaatje.
Is het een date?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
@:WrappedEuphoria Kom je binnenkort weer een keer chillen?
wat voor apple troep heb jij?!quote:
Nee maar dat is wel 26 GBquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]
AppData moet je niet zomaar gaan verwijderen.Wat heeft Apple allemaal over je opgeslagen?
Ik wilde al zeggen dat ik eraan kom, maar ik zie een woedende weegschaal voor me.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
Ik zie allemaal recepten voor pompoenmuffins voorbij komen
ik had 'm van het weekend. Ik had eerst nog wel een grote update voordat ik die kreeg. Misschien moet jij ook nog een update hebben?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:11 schreef CherryLips het volgende:
ESU op je Windows 10-apparaat krijgen:
Ga naar Instellingen > Update en beveiliging > Windows Update. Als je apparaat aan de vereisten voldoet, zie je een link om je in te schrijven voor ESU.
Dat linkje heb ik niet.
M'n bloeddrukmeter wordt zo bezorgd, ben benieuwd.
ieuwquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
Ik zie allemaal recepten voor pompoenmuffins voorbij komen
Altijd als we afspreken, zelfs jaren later als hij een relatie heeft. Duh.quote:
Gewoon op de fiets komen, of lopendquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen dat ik eraan kom, maar ik zie een woedende weegschaal voor me.
quote:
Windows is 38,5quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar waar is de rest van die honderden GB's naartoe?
Wat in AppData\Local\Temp staat kan je veilig weggooien. Je hebt kans dat daar met de tijd een hoop is ingeslopen.quote:
Die kunnen sowieso weg.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Apple bestaat volgens mij uit back-ups uit 2019
ruim je troep opquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Apple bestaat volgens mij uit back-ups uit 2019
Die is leeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Wat in AppData\Local\Temp staat kan je veilig weggooien. Je hebt kans dat daar met de tijd een hoop is ingeslopen.
Hmm, dat is wel een goed idee, dan ben ik mooi slank als ik aankom en kan ik flink wat muffins naar binnen werken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon op de fiets komen, of lopend
Ja, daar ligt het allemaal niet aan dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Windows is 38,5
Program files is maar 16,9
Ja preciesquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel een goed idee, dan ben ik mooi slank als ik aankom en kan ik flink wat muffins naar binnen werken.
Zelfs Donald Trump?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
ik vind mensen die nogal narcistisch zijn zo fascinerend
Maar is het je nu wel duidelijk waar die paar honderd GB naartoe gaan? Zijn vast allerlei videobestanden van je werk die je niet meer nodig hebt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf die Apple-bestanden niet te verwijderen
Laat even weten wanneer je in de buurt bent, dan schuif ik ze dan in de ovenquote:
Nee die staan op D.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar is het je nu wel duidelijk waar die paar honderd GB naartoe gaan? Zijn vast allerlei videobestanden van je werk die je niet meer nodig hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:48 schreef sacha het volgende:
HEBBEN JULLIE HET AL GELEZEN?
AMA HEEFT EEN DATE
Wel de meeste saaie date ooit denk ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:48 schreef sacha het volgende:
AMA HEEFT EEN DATE
OH, DAT VERKLAART EEN HOOPquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:48 schreef sacha het volgende:
AMA HEEFT EEN DATE
De sterretjes natuurlijk. DUH.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
Oké jullie moeten even een keuze maken voor mij. Ik ga zo ook naar de Action en dan wil ik een van deze twee halen maar welke ga ik kopen?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[poll=9351]
NEE TOCH?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
EN VOLGENS MIJ HEEFT @:WRAPPEDEUPHORIA OOK EEN DATE
JAquote:
Noem je Wrap nou saai?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel de meeste saaie date ooit denk ik.
Tijd voor een rondje defragmentatie wellicht?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die staan op D.
AppData is 26,6
Apple is 15,8
Dan verder Windows en wat program files.
Wel je Recycle Bin ook geleegd?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Nog wat tijdelijke werkbestanden verwijderd. 2GB minder ruimte vrij.
Mind is blown.
JA ECHT HEquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:55 schreef sacha het volgende:
[..]
JA, AL DAT STIEKEME GEDOE IN DIE APP EN WIJ WETEN WEER VAN NIKS
PC ook opnieuw opgestart in de tussentijd?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Mind is blown.
Dat durf ik nietquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
PC ook opnieuw opgestart in de tussentijd?
Ja, ik laat van me horen als ik in Enkhuizen ben aangekomen. Hopelijk hoef ik niet in die storm het IJsselmeer over te steken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laat even weten wanneer je in de buurt bent, dan schuif ik ze dan in de oven
Hoe groot is C?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die staan op D.
AppData is 26,6
Apple is 15,8
Dan verder Windows en wat program files.
Ohnoesquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik laat van me horen als ik in Enkhuizen ben aangekomen. Hopelijk hoef ik niet in die storm het IJsselmeer over te steken.
STAAT HET AL OP DE JUICE CHANNELS?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
JA ECHT HE
WE MOETEN WEER ERG ONS BEST DOEN OM AAN INFORMATIE TE KOMEN
Open relatie, dus zou wel kunnenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Altijd als we afspreken, zelfs jaren later als hij een relatie heeft. Duh.
NEE IK DENK DAT WE EEN PRIMEUR TE PAKKEN HEBBENquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnoes
Trek je zwembroek maar vast aan dan
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
EN VOLGENS MIJ HEEFT @:WRAPPEDEUPHORIA OOK EEN DATE
Ja dat welquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]Maar daarna krijg ik wel hele lekkere muffins.
Maar die dingen die je noemt die op C staan, zijn samen iets van 100 GB en niet 1000 GB.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1TB dus sowieso niet erg groot.
Lol, ik heb hier 250GB.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1TB dus sowieso niet erg groot.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar die dingen die je noemt die op C staan, zijn samen iets van 100 GB en niet 1000 GB.
Zeg je dan op het einde altijd 'it's a wrap'?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vind je niet saai hoor. Altijd gezellig als we samen zijn
We weten niet hoe compact (of juist niet) d'r werksoftware is he. Als die gamegrootte hebben en er een zooitje van maken qua overbodige files zelf verwijderen na een update, kan ik me zo voorstellen dat het ruimte slurpt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar die dingen die je noemt die op C staan, zijn samen iets van 100 GB en niet 1000 GB.
Of gaan wikkelen en dergelijke. Nee, ook dat is niet altijd van toepassing als ik met mensen afspreekquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
Kijken of weer iemand denkt dat we een date hebben.@:WrappedEuphoria
Ja het blijft voor sommigen vreemd dat een man en vrouw ook gewoon voor de gezelligheid kan afspreken.
Je map Downloads ook geleegd?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Mind is blown.
Nee want dat is het nietquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg je dan op het einde altijd 'it's a wrap'?
Je weet zeker dat je C-partitie 1TB is?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Wacht even hoor. In de verkenner staat er bijna C: 118GB
Bij dat WizTree staat 125GB met 101,9GB toegewezen (?)
Ja, C is dus maar iets van 128 GB waarschijnlijk. Dat is wel krap.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Wacht even hoor. In de verkenner staat er bijna C: 118GB
Bij dat WizTree staat 125GB met 101,9GB toegewezen (?)
Dat maakt het wel een stuk logischer allemaal dan een 1TB partitie die compleet vol staat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, C is dus maar iets van 128 GB waarschijnlijk. Dat is wel krap.
Was vroeger meer dan genoeg maar gezien je met windows update altijd een volledig OS aan patches binnenhaald tegenwoordig niet meer te doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, C is dus maar iets van 128 GB waarschijnlijk. Dat is wel krap.
Wordt wel ingewikkeld zo.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Of gaan wikkelen en dergelijke. Nee, ook dat is niet altijd van toepassing als ik met mensen afspreek
Ik deel iemand liever niemand.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Open relatie, dus zou wel kunnen
Yups.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat maakt het wel een stuk logischer allemaal dan een 1TB partitie die compleet vol staat.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vind je niet saai hoor. Altijd gezellig als we samen zijn
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
NEE IK DENK DAT WE EEN PRIMEUR TE PAKKEN HEBBEN
Of er staat toch stiekem ergens een complete Flight Simulator ruimte te vreten.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups.Dan is 20+ GB aan Apple backups opeens wel een probleem.
quote:
Ja, dat neemt bij mij inderdaad wel zo'n 700 GB in.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of er staat toch stiekem ergens een complete Flight Simulator ruimte te vreten.
LEER DAN TUSSEN DE REGELS DOOR TE LEZENquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Echt knap van je dat je dit bedacht had. Niemand dacht er aan dat ze wel eens een date zou kunnen hebben.
..het is toch Flight Sim?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Oooooh jezus, het kwartje valt.
Tering.
Ja, partitie vs schijf. Er zit (in totaal) 1TB in, maar verdeeld over C en D partitie.quote:
Ik zal beter m'n best doen!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:14 schreef sacha het volgende:
[..]
LEER DAN TUSSEN DE REGELS DOOR TE LEZEN
Dat dacht ik eerst ook, maar toch staat er 118GB bij C.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, partitie vs schijf. Er zit (in totaal) 1TB in, maar verdeeld over C en D partitie.
Dus je c-schijf is maar 118 GB groot.quote:
Ja, 118GB voor de partitie, waarvan nog 15GB beschikbaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar toch staat er 118GB bij C.
Ik vermoed dat er twee schijven inzitten. 1 van 128 GB en 1 van 1 TB.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, partitie vs schijf. Er zit (in totaal) 1TB in, maar verdeeld over C en D partitie.
Ja, je hebt waarschijnlijk gelijk. M'n hoofd is wat wattig.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er twee schijven inzitten. 1 van 128 GB en 1 van 1 TB.
Grote kans inderdaad.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Die partities zijn gewoon verdeeld door een zwakzinnige, waarschijnlijk was ik dat.
Yups. Gelukkig is het kwartje gevallen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je hebt waarschijnlijk gelijk. M'n hoofd is wat wattig.
Maar C partitie is in ieder geval 118GB volgens Windows, dus idd wat krap voor een OS-update
Kans is ook gewoon groot dat het is wat Recce zei, een 128GB schijf bedoeld voor OS en een 1TB schijf voor al het andere.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Die partities zijn gewoon verdeeld door een zwakzinnige, waarschijnlijk was ik dat.
Misschien is dat het, want 128 is wel random willekeurig.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kans is ook gewoon groot dat het is wat Recce zei, een 128GB schijf bedoeld voor OS en een 1TB schijf voor al het andere.
128 is juist heel logisch.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is dat het, want 128 is wel random willekeurig.
Fair.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar niet als ik het zelf had verdeeld
Was wel een mooi stukje WOG.quote:
Geen 1024 maar 1000 iddquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Die 1TB schijf gaat ook niet 1TB aan bruikbare ruimte hebben, da's een afronding.
Klopt, een 1 TB schijf is in de praktijk 931 GiB. Gekloot met of een kilobyte 1000 bytes is of 1024 bytes.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Die 1TB schijf gaat ook niet 1TB aan bruikbare ruimte hebben, da's een afronding.
Psssstquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Godver, daar valt het kwartje weer.
Waarom ben ik zo dom.
Goed bezig! Mijn ex woonde op 10 km fietsen afstand, dat was wel goed voor de beweging. Nu fiets ik te weinig.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Nou als ik thuis ben heb ik ook wel weer genoeg gefietst vandaag, zit dan sowieso op 25 km.
Oh ja, dat was het GiB-gedoe. Ik kon even niet meer terughalen hoe het precies zat, wist alleen nog dat het qua bruikbare ruimte altijd minder is.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Klopt, een 1 TB schijf is in de praktijk 931 GiB. Gekloot met of een kilobyte 1000 bytes is of 1024 bytes.
Ja ik heb ook geen hippe fiets dus ik moet het doen op mijn omafietsje van ¤200.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed bezig! Mijn ex woonde op 10 km fietsen afstand, dat was wel goed voor de beweging. Nu fiets ik te weinig.
Daar zijn zelfs rechtszaken over gevoerd.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het GiB-gedoe. Ik kon even niet meer terughalen hoe het precies zat, wist alleen nog dat het qua bruikbare ruimte altijd minder is.
Dat is lekker doortrappen als je tegen de wind in moet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb ook geen hippe fiets dus ik moet het doen op mijn omafietsje van ¤200.
Mijn longen zijn het daar niet mee eens.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is lekker doortrappen als je tegen de wind in moet.
Hier zelfde prijs.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
Oliebol ¤1.50. Heb er ineens geen zin meer in.
En windstil.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
Maar het is vandaag wel lekker weer om te fietsen, ook ook niet te warm.
Apple-troep kan sowieso allemaal weg.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je die Apple zooi niet naar D doen?
quote:
quote:12:25:03 22-10-25 03 POLI Ongeval/Wegvervoer/Letsel prio 1 EMMEN BOSLAAN Boermarkeweg
0530112 Politie Drenthe ( Persinformatie )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:16 schreef kwiwi het volgende:
Nou, muffins waren geslaagd @:essnhillsHeb er uiteindelijk met chocolade op geschreven, dat was misschien niet het mooiste maar wel het meest "OV proof" uiteindelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
het negatieve nieuws hiervan is dat ze nog steeds niet weten wat het wel is....quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Positief bericht: ik heb geen ziekte van Crohn of colitis ulcerosa, mijn ontlasting was volledig normaal
Zelf denk ik dat het vooral stress is. Als ik ontspan of aan andere dingen denk, voel ik het veel minder of niet. Nu ik meer duidelijkheid heb en er ook verder niks geks is aangetroffen geeft dat wel meer rust in mijn hoofd.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
het negatieve nieuws hiervan is dat ze nog steeds niet weten wat het wel is....
Nicequote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Positief bericht: ik heb geen ziekte van Crohn of colitis ulcerosa, mijn ontlasting was volledig normaal
hypochondriequote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat het vooral stress is. Als ik ontspan of aan andere dingen denk, voel ik het veel minder of niet. Nu ik meer duidelijkheid heb en er ook verder niks geks is aangetroffen geeft dat wel meer rust in mijn hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind mijn nieuwe spinnen kaarsenhouders leuk.Ben benieuwd het eruit ziet in het donker met kaarsjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja, daar heb ik ook wel eens aan gedacht omdat ik meteen van het ergste uitging. Er moest iemand zijn die dat kon ontkrachten en tegen me zeggen dat er niets aan de hand is.quote:
Zekerquote:
daar heeft iedereen wel last van... komt wel weer goedquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook wel eens aan gedacht omdat ik meteen van het ergste uitging. Er moest iemand zijn die dat kon ontkrachten en tegen me zeggen dat er niets aan de hand is.
Weet ikquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heeft iedereen wel last van... komt wel weer goed
Gelukkig alweer bijna niemand maandquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:45 schreef Ama het volgende:
Nu heb ik ook wel weer genoeg onzin gekocht deze maand. Vanavond komen er nog nieuwe doucherekjes want kon geen losse ophangsticker vinden en die ander zou ook wel snel afbreken. Denk dat het te zwaar was geworden dus heb nu twee rekjes gekocht.
Zo maar even een föhn bij de buurvrouw lenen omdat ding eraf te krijgen.Als het goed is moet dat werken om die lijmlaag los te krijgen.
Ik bedoel de financiële maand.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig alweer bijna niemand maand![]()
in tegenstelling tot deze maand dat iemand maand is.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig alweer bijna niemand maand![]()
Ik maand je tot stiltequote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
in tegenstelling tot deze maand dat iemand maand is.
Ja die begint bij mij morgenquote:
Maand your own business.quote:
Een kilobyte is altijd 1000 bytes. Waar jij heb over hebt is een kibibyte, en dat is 1024. Dat heeft natuurlijk met de deelbaarheid door 8 te maken en heeft daarom een andere naam.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Klopt, een 1 TB schijf is in de praktijk 931 GiB. Gekloot met of een kilobyte 1000 bytes is of 1024 bytes.
Neequote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maand your own business.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLLYour beauty never ever scared me.
quote:
Zal nog even wat losse bakjes enzo in de achtertuin naar de berging verplaatsen vandaag en/of morgenquote:
Anders verplaatsen die zichzelfquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zal nog even wat losse bakjes enzo in de achtertuin naar de berging verplaatsen vandaag en/of morgen
Ja, maar ik denk niet dat ze naar mijn berging waaienquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Anders verplaatsen die zichzelf
Waar gaat de reis heen?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Uit principe een verre reis boeken voor nieuwe stempels.
Noord holland is toch dicht bij de kust?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij aan de kust
Canada denk ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als geld geen rol zou spelen, waar zou je dan naartoe gaan?
Dat moet toch ook best mogelijk zijn met een kleiner budget? En anders camper huren en livestream met sponsoren en betaalopties opzetten. Zou kijkenquote:
Ja. Aan twee kanten water (of eigenlijk drie, bovenkant ook) en nul hoogteverschil, dus wind kan lekker z'n werk doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Noord holland is toch dicht bij de kust?
Ja, en aan de IJsselmeer/Markermeerkust neemt de wind ook altijd weer wat toe vergeleken met het stukje er tussen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja. Aan twee kanten water (of eigenlijk drie, bovenkant ook) en nul hoogteverschil, dus wind kan lekker z'n werk doen.
Heb je daar eigenlijk veel last van dat grondwater omhoog komt bij veel regen/storm?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, en aan de IJsselmeer/Markermeerkust neemt de wind ook altijd weer wat toe vergeleken met het stukje er tussen.
Ik hou niet zo van windquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja. Aan twee kanten water (of eigenlijk drie, bovenkant ook) en nul hoogteverschil, dus wind kan lekker z'n werk doen.
Nee dat niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je daar eigenlijk veel last van dat grondwater omhoog komt bij veel regen/storm?
Moet je niet willenquote:
Al besprokenquote:
Vast niet in Drenthe. Hele tijd hebben we van zeikweer maar net als het een beetje leuk wordt krijgen we het hier niet.quote:
gewoon lekker saaiig groenquote:
Meer op vrijdag dan op donderdag zo te zien.quote:
Oh ik kreeg net meteen code oranje melding van het KNMIquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst was het alleen geel.
O dat lijkt me tofquote:vanuit Amsterdam gaat er via Brussel ook een trein naar Genčve rijden.
Ja morgenavond laat pasquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer op vrijdag dan op donderdag zo te zien.
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Door Frankrijk? Voor 150 euro extra krijg je een stoel in het bunkerrijtuig en kom je niet beroofd en zonder steekwonden in Genčve aanquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:39 schreef essnhills het volgende:
Paar jaar geleden was er door zo'n hoosbui ook wateroverlast in de straat waar ik toen woonde.
Ik was op werk, 1 collega zei "hey ess in Hoorn is een straat overstroomd"
Dus ik kijken naar dat nieuwsartikel. Zie ik een foto van mijn eigen straat
Maar goed, ik woonde niet op de begane grond dus verwachte bij mij zelf geen schade. En dat was ook zo gelukkig
Ik heb o.a. met interrailen met de TGV door Frankrijk getreind en dat was eigenlijk primaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Door Frankrijk? Voor 150 euro extra krijg je een stoel in het bunkerrijtuig en kom je niet beroofd en zonder steekwonden in Genčve aan
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Door Frankrijk? Voor 150 euro extra krijg je een stoel in het bunkerrijtuig en kom je niet beroofd en zonder steekwonden in Genčve aan
Sta je wel even raar te kijken als je dat ineens op de foto zietquote:
Oh dan schrik je wel evenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:39 schreef essnhills het volgende:
Paar jaar geleden was er door zo'n hoosbui ook wateroverlast in de straat waar ik toen woonde.
Ik was op werk, 1 collega zei "hey ess in Hoorn is een straat overstroomd"
Dus ik kijken naar dat nieuwsartikel. Zie ik een foto van mijn eigen straat
Maar goed, ik woonde niet op de begane grond dus verwachte bij mij zelf geen schade. En dat was ook zo gelukkig
Hoe lang is dat geleden? De laatste jaren is het er niet beter op geworden daarquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb o.a. met interrailen met de TGV door Frankrijk getreind en dat was eigenlijk prima
Ja dat is wel al een tijdje terugquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe lang is dat geleden? De laatste jaren is het er niet beter op geworden daar
Jaquote:
Iedereen met een ticket kan instappen toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Het is wel de Eurostar, dus dan kan toch niet iedereen zomaar instappen?
Al had je ook een keer een aanslag in de trein naar Parijs.
Al is het gaatje nog zo nauw, den boze moslim vind het gauw.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Het is wel de Eurostar, dus dan kan toch niet iedereen zomaar instappen?
Al had je ook een keer een aanslag in de trein naar Parijs.
Ja klopt, was even in de war met de trein naar Londen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iedereen met een ticket kan instappen toch?
Al is het treintje nog zo snel,quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al is het gaatje nog zo nauw, den boze moslim vind het gauw.
Nog heel even opbergen dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Wel nét te vroeg volgens het schema.
Fakkels?quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
Oh liep er toch langs. Woonkamer of gang?Oh hoezo loopt het ineens gelijk op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=9352]Your beauty never ever scared me.
Is ze ongesteld?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Ben je blij, opgetogen en vol goede moed, niet lang want den boze moslim ruikt bloed.
Om het jou makkelijk te makenquote:
Wordt het een romance?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:16 schreef kwiwi het volgende:
Zullen we vast op zoek gaan naar een uitgever @:uitstraling ? Heb altijd al een boek willen schrijven
Goed idee, de titel, "Lieflijke poëzie tegen harig geweld"?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:16 schreef kwiwi het volgende:
Zullen we vast op zoek gaan naar een uitgever @:uitstraling ? Heb altijd al een boek willen schrijven
Bookmance.quote:
Niet vergeten op blazen te zetten ipv zuigenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:34 schreef Ama het volgende:
Oké ik heb een föhn dus ik ga het proberen. 🤞🏼
👀quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm inderdaad ja.
Run Koenie, ruuuuuuuun!
Ja jezus ik gebruik nooit zo'n ding en het is ook nog een fancy ding.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Niet vergeten op blazen te zetten ipv zuigen
Neuh.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie een gezonde hechtingstijl?
Uh ik denk het?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een angstige onveilige hechting als iemand wat onbetrouwbaar is.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een angstige onveilige hechting als iemand wat onbetrouwbaar is.ik denk dat iedereen onbetrouwbaar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dan moet je niet met een avoidant gaan daten. Maar dat moet sowieso niemand, want dat gaat altijd heel veel ellende opleveren.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb duidelijk een anxious daarom date ik ook niet meer
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen onbetrouwbaar is
zag vandaag dat de anxious juist aangetrokken voelt tot de avoidant en als ik terug denk zie ik wel overeenkomsten ja. Soort van zekerheid die je hebt dat het toch wel mislooptquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet met een avoidant gaan daten. Maar dat moet sowieso niemand, want dat gaat altijd heel veel ellende opleveren.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:45 schreef Recce het volgende:
Als je een relatie hebt, neem je dan ook soms afstand omdat het allemaal te dichtbij komt?
ja alle punten herken ikquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:44 schreef Recce het volgende:
[..]Duidelijk een angstige hechtingsstijl.
Nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:45 schreef Recce het volgende:
Als je een relatie hebt, neem je dan ook soms afstand omdat het allemaal te dichtbij komt?
Yups. En als die twee dan gaan daten, krijg je een enorme rollercoaster.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag vandaag dat de anxious juist aangetrokken voelt tot de avoidant en als ik terug denk zie ik wel overeenkomsten ja. Soort van zekerheid die je hebt dat het toch wel misloopt
Ehquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het ook met vriendschappen. Daar neem ik dan idd wel afstand denk ik met gevolg dat je steeds minder vrienden hebtquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:44 schreef Recce het volgende:
[..]Duidelijk een angstige hechtingsstijl.
Wij blijven je vriendenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb het ook met vriendschappen. Daar neem ik dan idd wel afstand denk ik met gevolg dat je steeds minder vrienden hebt
deze google ik evenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Oké, dan heb je geen gedesorganiseerde hechtingsstijl.
Als in bindingsangst?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:45 schreef Recce het volgende:
Ben je dan onzeker of ze je wel leuk genoeg vinden? Of vind je het ingewikkeld het te onderhouden?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb het ook met vriendschappen. Daar neem ik dan idd wel afstand denk ik met gevolg dat je steeds minder vrienden hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |