SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Euh, ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
spoelen jullie je mond na met water na het tandenpoetsen?
Same, maar schijnt beter te zijn van niet ivm nawerking van de tandpasta.quote:
ze zeggen dat het eigenlijk beter is om niet te doe zodat die stoffen uit de tandpasta goed kunnen doorwerkenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same, maar schijnt beter te zijn van niet ivm nawerking van de tandpasta.
Ik kan me daar iets bij voorstellen maar loop dan een tijd met de smaak van tandpasta in de mond. Ik spoel het liever na, en blijkbaar is dat bij mij prima want in de 41 jaar dat ik rondloop nog nooit gaatjes gehad.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeggen dat het eigenlijk beter is om niet te doe zodat die stoffen uit de tandpasta goed kunnen doorwerken
oh wowquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me daar iets bij voorstellen maar loop dan een tijd met de smaak van tandpasta in de mond. Ik spoel het liever na, en blijkbaar is dat bij mij prima want in de 41 jaar dat ik rondloop nog nooit gaatjes gehad.
Hmm, je slikt dan wel twee keer per dag een beetje tandpasta in.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same, maar schijnt beter te zijn van niet ivm nawerking van de tandpasta.
Moet ik eerst weer wat downloadenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, misschien kun je met WizTree kijken waar alle schijfruimte naartoe is?
https://diskanalyzer.com/
Is een heel klein en snel programmaatje.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik eerst weer wat downloaden
Precies. En hangt natuurlijk ook van de sterkte van het gebit af, sommige mensen hebben daar gewoon pech. Kunnen poetsen wat ze willen maar gaatjes krijgen ze toch.quote:
Dat moet vast wel lukken. Komend weekend heb ik al wat staan maar daarna zou kunnenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
@:WrappedEuphoria Kom je binnenkort weer een keer chillen?
Nee met mondwater zonder alcohol. Ik zal nu vast wel reacties krijgen maar de laatste jaren heb ik nooit meer gaatjes enz. En volgens de tandarts als je mondwater gebruikt kan je wel beter zonder alcohol gebruiken. Maar ik doe dat alleen savonds, overdag gebruik ik dat niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
spoelen jullie je mond na met water na het tandenpoetsen?
Komend weekend kan ik ook niet dus dat scheelt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat moet vast wel lukken. Komend weekend heb ik al wat staan maar daarna zou kunnen
AppData en Applequote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Is een heel klein en snel programmaatje.
Is het een date?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
@:WrappedEuphoria Kom je binnenkort weer een keer chillen?
wat voor apple troep heb jij?!quote:
Nee maar dat is wel 26 GBquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]
AppData moet je niet zomaar gaan verwijderen.Wat heeft Apple allemaal over je opgeslagen?
Ik wilde al zeggen dat ik eraan kom, maar ik zie een woedende weegschaal voor me.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
Ik zie allemaal recepten voor pompoenmuffins voorbij komen
ik had 'm van het weekend. Ik had eerst nog wel een grote update voordat ik die kreeg. Misschien moet jij ook nog een update hebben?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:11 schreef CherryLips het volgende:
ESU op je Windows 10-apparaat krijgen:
Ga naar Instellingen > Update en beveiliging > Windows Update. Als je apparaat aan de vereisten voldoet, zie je een link om je in te schrijven voor ESU.
Dat linkje heb ik niet.
M'n bloeddrukmeter wordt zo bezorgd, ben benieuwd.
ieuwquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
Ik zie allemaal recepten voor pompoenmuffins voorbij komen
Altijd als we afspreken, zelfs jaren later als hij een relatie heeft. Duh.quote:
Gewoon op de fiets komen, of lopendquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen dat ik eraan kom, maar ik zie een woedende weegschaal voor me.
quote:
Windows is 38,5quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar waar is de rest van die honderden GB's naartoe?
Wat in AppData\Local\Temp staat kan je veilig weggooien. Je hebt kans dat daar met de tijd een hoop is ingeslopen.quote:
Die kunnen sowieso weg.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Apple bestaat volgens mij uit back-ups uit 2019
ruim je troep opquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Apple bestaat volgens mij uit back-ups uit 2019
Die is leeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Wat in AppData\Local\Temp staat kan je veilig weggooien. Je hebt kans dat daar met de tijd een hoop is ingeslopen.
Hmm, dat is wel een goed idee, dan ben ik mooi slank als ik aankom en kan ik flink wat muffins naar binnen werken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon op de fiets komen, of lopend
Ja, daar ligt het allemaal niet aan dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Windows is 38,5
Program files is maar 16,9
Ja preciesquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel een goed idee, dan ben ik mooi slank als ik aankom en kan ik flink wat muffins naar binnen werken.
Zelfs Donald Trump?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
ik vind mensen die nogal narcistisch zijn zo fascinerend
Maar is het je nu wel duidelijk waar die paar honderd GB naartoe gaan? Zijn vast allerlei videobestanden van je werk die je niet meer nodig hebt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf die Apple-bestanden niet te verwijderen
Laat even weten wanneer je in de buurt bent, dan schuif ik ze dan in de ovenquote:
Nee die staan op D.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar is het je nu wel duidelijk waar die paar honderd GB naartoe gaan? Zijn vast allerlei videobestanden van je werk die je niet meer nodig hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:48 schreef sacha het volgende:
HEBBEN JULLIE HET AL GELEZEN?
AMA HEEFT EEN DATE
Wel de meeste saaie date ooit denk ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:48 schreef sacha het volgende:
AMA HEEFT EEN DATE
OH, DAT VERKLAART EEN HOOPquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:48 schreef sacha het volgende:
AMA HEEFT EEN DATE
De sterretjes natuurlijk. DUH.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
Oké jullie moeten even een keuze maken voor mij. Ik ga zo ook naar de Action en dan wil ik een van deze twee halen maar welke ga ik kopen?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[poll=9351]
NEE TOCH?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
EN VOLGENS MIJ HEEFT @:WRAPPEDEUPHORIA OOK EEN DATE
JAquote:
Noem je Wrap nou saai?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel de meeste saaie date ooit denk ik.
Tijd voor een rondje defragmentatie wellicht?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die staan op D.
AppData is 26,6
Apple is 15,8
Dan verder Windows en wat program files.
Wel je Recycle Bin ook geleegd?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Nog wat tijdelijke werkbestanden verwijderd. 2GB minder ruimte vrij.
Mind is blown.
JA ECHT HEquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:55 schreef sacha het volgende:
[..]
JA, AL DAT STIEKEME GEDOE IN DIE APP EN WIJ WETEN WEER VAN NIKS
PC ook opnieuw opgestart in de tussentijd?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Mind is blown.
Dat durf ik nietquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
PC ook opnieuw opgestart in de tussentijd?
Ja, ik laat van me horen als ik in Enkhuizen ben aangekomen. Hopelijk hoef ik niet in die storm het IJsselmeer over te steken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laat even weten wanneer je in de buurt bent, dan schuif ik ze dan in de oven
Hoe groot is C?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die staan op D.
AppData is 26,6
Apple is 15,8
Dan verder Windows en wat program files.
Ohnoesquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik laat van me horen als ik in Enkhuizen ben aangekomen. Hopelijk hoef ik niet in die storm het IJsselmeer over te steken.
STAAT HET AL OP DE JUICE CHANNELS?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
JA ECHT HE
WE MOETEN WEER ERG ONS BEST DOEN OM AAN INFORMATIE TE KOMEN
Open relatie, dus zou wel kunnenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Altijd als we afspreken, zelfs jaren later als hij een relatie heeft. Duh.
NEE IK DENK DAT WE EEN PRIMEUR TE PAKKEN HEBBENquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnoes
Trek je zwembroek maar vast aan dan
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
EN VOLGENS MIJ HEEFT @:WRAPPEDEUPHORIA OOK EEN DATE
Ja dat welquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]Maar daarna krijg ik wel hele lekkere muffins.
Maar die dingen die je noemt die op C staan, zijn samen iets van 100 GB en niet 1000 GB.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1TB dus sowieso niet erg groot.
Lol, ik heb hier 250GB.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1TB dus sowieso niet erg groot.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar die dingen die je noemt die op C staan, zijn samen iets van 100 GB en niet 1000 GB.
Zeg je dan op het einde altijd 'it's a wrap'?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vind je niet saai hoor. Altijd gezellig als we samen zijn
We weten niet hoe compact (of juist niet) d'r werksoftware is he. Als die gamegrootte hebben en er een zooitje van maken qua overbodige files zelf verwijderen na een update, kan ik me zo voorstellen dat het ruimte slurpt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar die dingen die je noemt die op C staan, zijn samen iets van 100 GB en niet 1000 GB.
Of gaan wikkelen en dergelijke. Nee, ook dat is niet altijd van toepassing als ik met mensen afspreekquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
Kijken of weer iemand denkt dat we een date hebben.@:WrappedEuphoria
Ja het blijft voor sommigen vreemd dat een man en vrouw ook gewoon voor de gezelligheid kan afspreken.
Je map Downloads ook geleegd?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Mind is blown.
Nee want dat is het nietquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg je dan op het einde altijd 'it's a wrap'?
Je weet zeker dat je C-partitie 1TB is?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Wacht even hoor. In de verkenner staat er bijna C: 118GB
Bij dat WizTree staat 125GB met 101,9GB toegewezen (?)
Ja, C is dus maar iets van 128 GB waarschijnlijk. Dat is wel krap.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Wacht even hoor. In de verkenner staat er bijna C: 118GB
Bij dat WizTree staat 125GB met 101,9GB toegewezen (?)
Dat maakt het wel een stuk logischer allemaal dan een 1TB partitie die compleet vol staat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, C is dus maar iets van 128 GB waarschijnlijk. Dat is wel krap.
Was vroeger meer dan genoeg maar gezien je met windows update altijd een volledig OS aan patches binnenhaald tegenwoordig niet meer te doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, C is dus maar iets van 128 GB waarschijnlijk. Dat is wel krap.
Wordt wel ingewikkeld zo.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Of gaan wikkelen en dergelijke. Nee, ook dat is niet altijd van toepassing als ik met mensen afspreek
Ik deel iemand liever niemand.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Open relatie, dus zou wel kunnen
Yups.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat maakt het wel een stuk logischer allemaal dan een 1TB partitie die compleet vol staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |