Laat even weten wanneer je in de buurt bent, dan schuif ik ze dan in de ovenquote:
Nee die staan op D.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar is het je nu wel duidelijk waar die paar honderd GB naartoe gaan? Zijn vast allerlei videobestanden van je werk die je niet meer nodig hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:48 schreef sacha het volgende:
HEBBEN JULLIE HET AL GELEZEN?
AMA HEEFT EEN DATE
Wel de meeste saaie date ooit denk ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:48 schreef sacha het volgende:
AMA HEEFT EEN DATE
OH, DAT VERKLAART EEN HOOPquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:48 schreef sacha het volgende:
AMA HEEFT EEN DATE
De sterretjes natuurlijk. DUH.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
Oké jullie moeten even een keuze maken voor mij. Ik ga zo ook naar de Action en dan wil ik een van deze twee halen maar welke ga ik kopen?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[poll=9351]
NEE TOCH?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
EN VOLGENS MIJ HEEFT @:WRAPPEDEUPHORIA OOK EEN DATE
JAquote:
Noem je Wrap nou saai?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel de meeste saaie date ooit denk ik.
Tijd voor een rondje defragmentatie wellicht?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die staan op D.
AppData is 26,6
Apple is 15,8
Dan verder Windows en wat program files.
Wel je Recycle Bin ook geleegd?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Nog wat tijdelijke werkbestanden verwijderd. 2GB minder ruimte vrij.
Mind is blown.
JA ECHT HEquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:55 schreef sacha het volgende:
[..]
JA, AL DAT STIEKEME GEDOE IN DIE APP EN WIJ WETEN WEER VAN NIKS
PC ook opnieuw opgestart in de tussentijd?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Nog wat tijdelijke werkbestanden verwijderd. 2GB minder ruimte vrij.
Mind is blown.
Dat durf ik nietquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
PC ook opnieuw opgestart in de tussentijd?
Ja, ik laat van me horen als ik in Enkhuizen ben aangekomen. Hopelijk hoef ik niet in die storm het IJsselmeer over te steken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laat even weten wanneer je in de buurt bent, dan schuif ik ze dan in de oven
Hoe groot is C?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die staan op D.
AppData is 26,6
Apple is 15,8
Dan verder Windows en wat program files.
Ohnoesquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik laat van me horen als ik in Enkhuizen ben aangekomen. Hopelijk hoef ik niet in die storm het IJsselmeer over te steken.
STAAT HET AL OP DE JUICE CHANNELS?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
JA ECHT HE
WE MOETEN WEER ERG ONS BEST DOEN OM AAN INFORMATIE TE KOMEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |