Nee maar dat is wel 26 GBquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]
AppData moet je niet zomaar gaan verwijderen.Wat heeft Apple allemaal over je opgeslagen?
Ik wilde al zeggen dat ik eraan kom, maar ik zie een woedende weegschaal voor me.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
Ik zie allemaal recepten voor pompoenmuffins voorbij komen
ik had 'm van het weekend. Ik had eerst nog wel een grote update voordat ik die kreeg. Misschien moet jij ook nog een update hebben?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:11 schreef CherryLips het volgende:
ESU op je Windows 10-apparaat krijgen:
Ga naar Instellingen > Update en beveiliging > Windows Update. Als je apparaat aan de vereisten voldoet, zie je een link om je in te schrijven voor ESU.
Dat linkje heb ik niet.
M'n bloeddrukmeter wordt zo bezorgd, ben benieuwd.
ieuwquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
Ik zie allemaal recepten voor pompoenmuffins voorbij komen
Altijd als we afspreken, zelfs jaren later als hij een relatie heeft. Duh.quote:
Gewoon op de fiets komen, of lopendquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen dat ik eraan kom, maar ik zie een woedende weegschaal voor me.
quote:
Windows is 38,5quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar waar is de rest van die honderden GB's naartoe?
Wat in AppData\Local\Temp staat kan je veilig weggooien. Je hebt kans dat daar met de tijd een hoop is ingeslopen.quote:
Die kunnen sowieso weg.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Apple bestaat volgens mij uit back-ups uit 2019
ruim je troep opquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Apple bestaat volgens mij uit back-ups uit 2019
Die is leeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Wat in AppData\Local\Temp staat kan je veilig weggooien. Je hebt kans dat daar met de tijd een hoop is ingeslopen.
Hmm, dat is wel een goed idee, dan ben ik mooi slank als ik aankom en kan ik flink wat muffins naar binnen werken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon op de fiets komen, of lopend
Ja, daar ligt het allemaal niet aan dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Windows is 38,5
Program files is maar 16,9
Ja preciesquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel een goed idee, dan ben ik mooi slank als ik aankom en kan ik flink wat muffins naar binnen werken.
Zelfs Donald Trump?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
ik vind mensen die nogal narcistisch zijn zo fascinerend
Maar is het je nu wel duidelijk waar die paar honderd GB naartoe gaan? Zijn vast allerlei videobestanden van je werk die je niet meer nodig hebt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf die Apple-bestanden niet te verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |