SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Euh, ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
spoelen jullie je mond na met water na het tandenpoetsen?
Same, maar schijnt beter te zijn van niet ivm nawerking van de tandpasta.quote:
ze zeggen dat het eigenlijk beter is om niet te doe zodat die stoffen uit de tandpasta goed kunnen doorwerkenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same, maar schijnt beter te zijn van niet ivm nawerking van de tandpasta.
Ik kan me daar iets bij voorstellen maar loop dan een tijd met de smaak van tandpasta in de mond. Ik spoel het liever na, en blijkbaar is dat bij mij prima want in de 41 jaar dat ik rondloop nog nooit gaatjes gehad.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeggen dat het eigenlijk beter is om niet te doe zodat die stoffen uit de tandpasta goed kunnen doorwerken
oh wowquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me daar iets bij voorstellen maar loop dan een tijd met de smaak van tandpasta in de mond. Ik spoel het liever na, en blijkbaar is dat bij mij prima want in de 41 jaar dat ik rondloop nog nooit gaatjes gehad.
Hmm, je slikt dan wel twee keer per dag een beetje tandpasta in.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same, maar schijnt beter te zijn van niet ivm nawerking van de tandpasta.
Moet ik eerst weer wat downloadenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, misschien kun je met WizTree kijken waar alle schijfruimte naartoe is?
https://diskanalyzer.com/
Is een heel klein en snel programmaatje.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik eerst weer wat downloaden
Precies. En hangt natuurlijk ook van de sterkte van het gebit af, sommige mensen hebben daar gewoon pech. Kunnen poetsen wat ze willen maar gaatjes krijgen ze toch.quote:
Dat moet vast wel lukken. Komend weekend heb ik al wat staan maar daarna zou kunnenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
@:WrappedEuphoria Kom je binnenkort weer een keer chillen?
Nee met mondwater zonder alcohol. Ik zal nu vast wel reacties krijgen maar de laatste jaren heb ik nooit meer gaatjes enz. En volgens de tandarts als je mondwater gebruikt kan je wel beter zonder alcohol gebruiken. Maar ik doe dat alleen savonds, overdag gebruik ik dat niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
spoelen jullie je mond na met water na het tandenpoetsen?
Komend weekend kan ik ook niet dus dat scheelt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat moet vast wel lukken. Komend weekend heb ik al wat staan maar daarna zou kunnen
AppData en Applequote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Is een heel klein en snel programmaatje.
Is het een date?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
@:WrappedEuphoria Kom je binnenkort weer een keer chillen?
wat voor apple troep heb jij?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |