Meer op vrijdag dan op donderdag zo te zien.quote:
Oh ik kreeg net meteen code oranje melding van het KNMIquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst was het alleen geel.
O dat lijkt me tofquote:vanuit Amsterdam gaat er via Brussel ook een trein naar Genève rijden.
Ja morgenavond laat pasquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer op vrijdag dan op donderdag zo te zien.
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Door Frankrijk? Voor 150 euro extra krijg je een stoel in het bunkerrijtuig en kom je niet beroofd en zonder steekwonden in Genève aanquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:39 schreef essnhills het volgende:
Paar jaar geleden was er door zo'n hoosbui ook wateroverlast in de straat waar ik toen woonde.
Ik was op werk, 1 collega zei "hey ess in Hoorn is een straat overstroomd"
Dus ik kijken naar dat nieuwsartikel. Zie ik een foto van mijn eigen straat
Maar goed, ik woonde niet op de begane grond dus verwachte bij mij zelf geen schade. En dat was ook zo gelukkig
Ik heb o.a. met interrailen met de TGV door Frankrijk getreind en dat was eigenlijk primaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Door Frankrijk? Voor 150 euro extra krijg je een stoel in het bunkerrijtuig en kom je niet beroofd en zonder steekwonden in Genève aan
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Door Frankrijk? Voor 150 euro extra krijg je een stoel in het bunkerrijtuig en kom je niet beroofd en zonder steekwonden in Genève aan
Sta je wel even raar te kijken als je dat ineens op de foto zietquote:
Oh dan schrik je wel evenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:39 schreef essnhills het volgende:
Paar jaar geleden was er door zo'n hoosbui ook wateroverlast in de straat waar ik toen woonde.
Ik was op werk, 1 collega zei "hey ess in Hoorn is een straat overstroomd"
Dus ik kijken naar dat nieuwsartikel. Zie ik een foto van mijn eigen straat
Maar goed, ik woonde niet op de begane grond dus verwachte bij mij zelf geen schade. En dat was ook zo gelukkig
Hoe lang is dat geleden? De laatste jaren is het er niet beter op geworden daarquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb o.a. met interrailen met de TGV door Frankrijk getreind en dat was eigenlijk prima
Ja dat is wel al een tijdje terugquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe lang is dat geleden? De laatste jaren is het er niet beter op geworden daar
Jaquote:
Iedereen met een ticket kan instappen toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Het is wel de Eurostar, dus dan kan toch niet iedereen zomaar instappen?
Al had je ook een keer een aanslag in de trein naar Parijs.
Al is het gaatje nog zo nauw, den boze moslim vind het gauw.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Het is wel de Eurostar, dus dan kan toch niet iedereen zomaar instappen?
Al had je ook een keer een aanslag in de trein naar Parijs.
Ja klopt, was even in de war met de trein naar Londen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iedereen met een ticket kan instappen toch?
Al is het treintje nog zo snel,quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al is het gaatje nog zo nauw, den boze moslim vind het gauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |