Nog heel even opbergen dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Wel nét te vroeg volgens het schema.
Fakkels?quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
Oh liep er toch langs. Woonkamer of gang?Oh hoezo loopt het ineens gelijk op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=9352]Your beauty never ever scared me.
Is ze ongesteld?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Ben je blij, opgetogen en vol goede moed, niet lang want den boze moslim ruikt bloed.
Om het jou makkelijk te makenquote:
Wordt het een romance?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:16 schreef kwiwi het volgende:
Zullen we vast op zoek gaan naar een uitgever @:uitstraling ? Heb altijd al een boek willen schrijven
Goed idee, de titel, "Lieflijke poëzie tegen harig geweld"?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:16 schreef kwiwi het volgende:
Zullen we vast op zoek gaan naar een uitgever @:uitstraling ? Heb altijd al een boek willen schrijven
Bookmance.quote:
Niet vergeten op blazen te zetten ipv zuigenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:34 schreef Ama het volgende:
Oké ik heb een föhn dus ik ga het proberen. 🤞🏼
👀quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm inderdaad ja.
Run Koenie, ruuuuuuuun!
Ja jezus ik gebruik nooit zo'n ding en het is ook nog een fancy ding.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Niet vergeten op blazen te zetten ipv zuigen
Neuh.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie een gezonde hechtingstijl?
Uh ik denk het?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een angstige onveilige hechting als iemand wat onbetrouwbaar is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een angstige onveilige hechting als iemand wat onbetrouwbaar is.ik denk dat iedereen onbetrouwbaar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dan moet je niet met een avoidant gaan daten. Maar dat moet sowieso niemand, want dat gaat altijd heel veel ellende opleveren.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb duidelijk een anxious daarom date ik ook niet meer
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen onbetrouwbaar is
zag vandaag dat de anxious juist aangetrokken voelt tot de avoidant en als ik terug denk zie ik wel overeenkomsten ja. Soort van zekerheid die je hebt dat het toch wel mislooptquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet met een avoidant gaan daten. Maar dat moet sowieso niemand, want dat gaat altijd heel veel ellende opleveren.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:45 schreef Recce het volgende:
Als je een relatie hebt, neem je dan ook soms afstand omdat het allemaal te dichtbij komt?
ja alle punten herken ikquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:44 schreef Recce het volgende:
[..]Duidelijk een angstige hechtingsstijl.
Nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:45 schreef Recce het volgende:
Als je een relatie hebt, neem je dan ook soms afstand omdat het allemaal te dichtbij komt?
Yups. En als die twee dan gaan daten, krijg je een enorme rollercoaster.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag vandaag dat de anxious juist aangetrokken voelt tot de avoidant en als ik terug denk zie ik wel overeenkomsten ja. Soort van zekerheid die je hebt dat het toch wel misloopt
Ehquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het ook met vriendschappen. Daar neem ik dan idd wel afstand denk ik met gevolg dat je steeds minder vrienden hebtquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:44 schreef Recce het volgende:
[..]Duidelijk een angstige hechtingsstijl.
Wij blijven je vriendenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb het ook met vriendschappen. Daar neem ik dan idd wel afstand denk ik met gevolg dat je steeds minder vrienden hebt
deze google ik evenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Oké, dan heb je geen gedesorganiseerde hechtingsstijl.
Als in bindingsangst?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:45 schreef Recce het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |