in tegenstelling tot deze maand dat iemand maand is.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig alweer bijna niemand maand![]()
Ik maand je tot stiltequote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
in tegenstelling tot deze maand dat iemand maand is.
Ja die begint bij mij morgenquote:
Maand your own business.quote:
Een kilobyte is altijd 1000 bytes. Waar jij heb over hebt is een kibibyte, en dat is 1024. Dat heeft natuurlijk met de deelbaarheid door 8 te maken en heeft daarom een andere naam.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Klopt, een 1 TB schijf is in de praktijk 931 GiB. Gekloot met of een kilobyte 1000 bytes is of 1024 bytes.
Neequote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maand your own business.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLLYour beauty never ever scared me.
quote:
Zal nog even wat losse bakjes enzo in de achtertuin naar de berging verplaatsen vandaag en/of morgenquote:
Anders verplaatsen die zichzelfquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zal nog even wat losse bakjes enzo in de achtertuin naar de berging verplaatsen vandaag en/of morgen
Ja, maar ik denk niet dat ze naar mijn berging waaienquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Anders verplaatsen die zichzelf
Waar gaat de reis heen?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Uit principe een verre reis boeken voor nieuwe stempels.
Noord holland is toch dicht bij de kust?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij aan de kust
Canada denk ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als geld geen rol zou spelen, waar zou je dan naartoe gaan?
Dat moet toch ook best mogelijk zijn met een kleiner budget? En anders camper huren en livestream met sponsoren en betaalopties opzetten. Zou kijkenquote:
Ja. Aan twee kanten water (of eigenlijk drie, bovenkant ook) en nul hoogteverschil, dus wind kan lekker z'n werk doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Noord holland is toch dicht bij de kust?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |