SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Coco op 19-10-2025 14:06:16 ]What can change the nature of a man?
quote:Op maandag 1 mei 2023 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Danny heeft bier en shag gekocht ipv te investeren in zijn paradepaardje.
We hebben vrij veel internationals helaasquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Heeft Ajax eigenlijk wel internationals? Sjonnie heeft twee weken met dit zooitje kunnen trainen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar denk je dat FOK! gehost wordt dat het bij vlagen zo traag is?
Nooitgezien.gifquote:Op woensdag 25 november 2020 13:07 schreef Zipportal het volgende:
Ik moet nog een DM krijgen van FOK. Dan wordt het gevierd op het serverpark o.a. nieuwe hardware bekijken van het gedoneerde geld en een kerstpakket mee na afloop.
Letterlijk de enige speler in de selectie die wel een vorm van balcontrole heeft.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kutscheids, geef Heitinga gewoon rood
ninja editquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:45 schreef bbuddybb het volgende:
Als Feyenoorder krijg ik flashbacks door dit Ajax... Trieste bedoening.
Dat ging snel.quote:>>
18-10-2025 22:50:05 Ambulance Amsterdam-Amstelland A1 13107 2e Kekerstraat 1104 Amsterdam 96802
120107 Ambulance Amsterdam-Amstelland - Ambulance-13-107 GGD Amsterdam
Ja hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij loopt er tegenaan. Niks aan de hand. Gewoon mannelijk spel.
Het was ook vooral een bewuste actie van Goes met het ingecalculeerde resultaat dat ie wildequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij loopt er tegenaan. Niks aan de hand. Gewoon mannelijk spel.
Goes doet dit wel heel slim, dus alle credits voor hem. Provoceren, zuigen en uitlokken tot je een koekie krijgt. Rood hoeft zeker niet, maar goal afgekeurd is terecht. Dom van Wout.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Goes doet dit wel heel slim, dus alle credits voor hem. Provoceren, zuigen en uitlokken tot je een koekie krijgt. Rood hoeft zeker niet, maar goal afgekeurd is terecht. Dom van Wout.
Ik betwijfel of Wouter zoveel hersencellen heeft om dit soort snode plannen te bedenken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was ook vooral een bewuste actie van Goes met het ingecalculeerde resultaat dat ie wilde
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:55 schreef onlogisch het volgende:
OP NAAR HET AJAX-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OP NAAR HET AJAX-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buscombi, zal wel loslopenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:58 schreef 3rr0r het volgende:
Gozert met sjaal komt niet heel thuis vermoed ik
Tegenwoordig gaat het toch om de intensiteit impact van de actie? Of geldt die weer niet voor ellebogen?quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
Retteketet!
Waarom kreeg Weghorst geen rood?
Omdat heel Nederland het stiekem wel fijn vindt dat Goes een keer een tik krijgt. Had eigenlijk vol tegen zijn kop gemoeten, dan had Wout überhaupt geen kaart gekregen als bonus.quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
Retteketet!
Dit dus een misselijke overtreding, waar normaal een wedstrijd 8-12 schorsing voor staat, scheidsrechter geeft hem ook bewust geel zodat nader onderzoek geen zwaardere schorsing kan opleveren. Gelukkig is mooi voetbal de winnaar geworden in tegenstelling tot het treurige voetbal van Ajax wat vooral gebaseerd is op smerig spel.quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
Retteketet!
Dat is wat overdreven. Het is een 100% rode kaart, maar geen 8-12 wedstrijden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit dus een misselijke overtreding, waar normaal een wedstrijd 8-12 schorsing voor staat
Gisteren niet kunnen kijken, net de samenvattingen even gezien.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven. Het is een 100% rode kaart, maar geen 8-12 wedstrijden.
Wat het wel wederom aantoont is dat die VAR niets helpt. Net als dat bij PSV een overduidelijke penalty niet gegeven wordt. De arbitrage in Nederland is simpelweg ondermaats.
Geen rood voor Weghorstquote:Op zondag 19 oktober 2025 12:19 schreef De_Kraam het volgende:
Wappie Wout had natuurlijk altijd rood moeten hebben. Ook al was het pleurisventje Goes.
Hij maakt zich zorgen over z,n club en dat baart hem zorgen . Duidelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:52 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Waarom lopen ze daar met een inktvlek rond?
Om het spel 5 minuten stil te kunnen leggen en lijntjes te trekken en te ontdekken dat als je heel erg je best doet een aanvaller 3 mm buitenspel stond.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen rood voor Weghorst
Geen strafschop voor PSV
Wel de strafschop voor Twente
Waar heb je dan een VAR voor?
quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:38 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
AZ is dé club van Noord-Holland.
Heb die man toevallig gisteren gemute. Ik bleef maar troep statistieken ontvangen de laatste weken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:28 schreef Caland het volgende:
Voor het eerst in de Eredivisie-historie zijn er drie velden op hetzelfde veld trefzeker. Het oude record was twee, met Veldwijk & Hardeveld (november 2017) en Charly Bosveld & Aad Mansveld (in 1966 en 1972).
https://x.com/bartf/statu(...)kADnzIh1W8NEJEYgRq1w
We schrijven geschiedenis jongens
Yep, AZ heeft van drie Noord-Hollandse clubs gewonnen deze maand.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:38 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
AZ is dé club van Noord-Holland.
@Paul dit zou ik niet pikken als ik jou was.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:43 schreef PSVCL het volgende:
Voor feyenoord begint de competitie volgende week pas. Die hebben vooralsnog alleen maar tegen degradatie kandidaten gespeeld(m.u.v AZ uit)
IK PIK DIT NIETquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:paul dit zou ik niet pikken als ik jou was.
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Ueda-trein dendert voort @:Coco
Graag plaatsen in het topic zodat hij daar alle beterschapswensen kan lezenquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:18 schreef TLC het volgende:
Royston Drenthe getroffen door een hersenbloedingsterkte en veel beterschap Royston !
Ja.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie is er eerder weg: Sibum, Slot of Heitinga?
Zelfs Sjon leek een capabele coach tegenover Heracles.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal ook wel einde tijdperk Sibum zijn onderhand.
En daarna ook nog Feyenoord - PSVquote:
@SCHquote:
Erg mooiquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heracles met een enkeltje richting de KKD.
Jan Smit draait zich om in zijn grafquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heracles met een enkeltje richting de KKD.
Mooi dat ze degraderen, hoop dat ze ook nooit meer terugkeren in de Eredivisiequote:Op zondag 26 oktober 2025 01:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jan Smit draait zich om in zijn graf
Eensquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:10 schreef Caland het volgende:
Bijzonder knap hoe Groningen in een paar jaar weer is opgebouwd
Helemaal mee eensquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:59 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Mooi dat ze degraderen, hoop dat ze ook nooit meer terugkeren in de Eredivisie
Daar zou ik me met deze trainer en dit bestuur niet al te veel zorgen om maken.quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:59 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Mooi dat ze degraderen, hoop dat ze ook nooit meer terugkeren in de Eredivisie
*stalquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jan Smit draait zich om in zijn graf
De Utrecht-trein ligt alweer meters diep in het ravijn.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:45 schreef Paul het volgende:
Hup Twente
Hup psv
Hup utrecht
Hup Excelsior
Klopt wordt 100provent winst voor az.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Utrecht-trein ligt alweer meters diep in het ravijn.
Doe het meteen als jij het zegt!quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt wordt 100provent winst voor az.
Eigenlijk moet ik er gewoon 100 euro op inzetten bij toto 🤔
Zal wel een andere trainer komen. Ik weet niet hoe goed de selectie is?quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar zou ik me met deze trainer en dit bestuur niet al te veel zorgen om maken.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn McConnell memes welkom?
[ afbeelding ]
Verdedigend pover, maar op een goede dag kunnen ze leuk uit de hoek komen. Daarom snapte ik de kritiek op van de Looi ook niet, hij wist er wel wat creativiteit uit te halen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zal wel een andere trainer komen. Ik weet niet hoe goed de selectie is?
Denk niet dat dat nu het grootste probleem is.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:24 schreef raptorix het volgende:
Opoe op doel, ambieer je een topclub te zijn met een eigen jeugdopleiding, staat er met alle respect een kerel op doel die de vader had kunnen zijn van de helft van het team.
Die keeper die er stond was zo een beetje enige lichtpuntje.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk niet dat dat nu het grootste probleem is.
Er klopt er vooral tactisch niks vanquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die keeper die er stond was zo een beetje enige lichtpuntje.
Sjonquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:30 schreef raptorix het volgende:
Man man, het is HEEL moeilijk om af te spreken dat iedereen gewoon zijn eigen man dekt.
Ik zet in op een ruzie met een teamgenoot.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:33 schreef Zorro het volgende:
Ik zit al klaar voor de rode kaart van Wouthorst
Rood omdat ie een teamgenoot voor zijn bakkes slaat zou wel het toppunt van grappig zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zet in op een ruzie met een teamgenoot.
Graag Klaassen danquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rood omdat ie een teamgenoot voor zijn bakkes slaat zou wel het toppunt van grappig zijn.
Het effect Pasveer zien we nog niet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:39 schreef ISVV het volgende:
Ajax is zo zwak bij voorzetten/corners, gooi die ballen gewoon in de pot Twente
Soort vanquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:43 schreef GGMM het volgende:
Is er wel eens een trainer tijdens de rust ontslagen?
Ik denk niet dat dit een wedstrijd is om de prestaties van individuele aanvallers eruit te pikkenquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:46 schreef bbuddybb het volgende:
Godts zijn aanvallende inbreng is nihil. Daarnaast heeft hij ook nog eens geen zin om mee te verdedigen.
Aan hem heb je niet zoveel.
Hoeveel gebaartjes zullen we dan krijgen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:49 schreef RipCity het volgende:
1.78XG vs 0.10
1-1 zal zo wel vallen (uit penalty)
Lammers is iig weer fit genoeg om in te vallen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuke jongen die Ricky.
Maar Twente moet eens weer even ouderwets een goede spits gaan scouten.
Een knal zwarte uit Nigeria doet het meestal wel goed in dat soort contreien.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuke jongen die Ricky.
Maar Twente moet eens weer even ouderwets een goede spits gaan scouten.
Waarbij Steijn nog genaaid werd door Diamantenauge.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ernstige Steijn-vibes weer bij dit Ajax.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ernstige Steijn-vibes weer bij dit Ajax.
Ik wel. Precies de wissel die je aan zag komen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:10 schreef raptorix het volgende:
Wijndal, zo treurig had ik het nou ook weer niet verwacht
quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:04 schreef raptorix het volgende:
Read my lips: Hij brengt meisje Fitz Jim in.
Waar heb je op gegoogled voor deze foto?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is eerst nog naar de meisjes wc.
Domme Sjon toilet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:12 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Waar heb je op gegoogled voor deze foto?
quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:13 schreef Momo het volgende:
Ajax zal tweede helft wel beter eruit komen. We hadden die 2 extra goals moeten maken
Small town syndrome.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:13 schreef Momo het volgende:
Ajax zal tweede helft wel beter eruit komen. We hadden die 2 extra goals moeten maken
Een kennerquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:13 schreef Momo het volgende:
De Beneden-Lek niet.quote:
Sjon H of Sjon vd B?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:25 schreef raptorix het volgende:
Sjon gaat uit zijn flesje drinken en serieus kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |