Dan begrijpen mensen hoe slecht dat beleid is. Dat willen ze niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat is er mis met het vertellen van de waarheid over het beleid?
En binnenkort verschijnt 'Trump des Willens' in de bios.quote:
Et tu, JD?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Trump is een soort Nero 2.0. Nero bouwde zijn ‘Domus Aureus’, zijn Gouden Huis, vol met kitsch. Trump is het Witte Huis aan het omvormen tot de nieuwe versie ervan met al zijn kitsch gouden ornamenten. Nero had zijn ronddraaiende eetzaal in het Gouden Huis, Trump heeft zijn ballroom. Nero liet een 30 meter hoge Colossus van zichzelf in de voortuin zetten, Trump wil een triomfboog.
Je zit er ongeveer 120 jaar naast.quote:
Was een gebbetje. Dat was Juliusquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je zit er ongeveer 120 jaar naast.
Qualis pacem factor pereo, denk ik.
Leesvoer:quote:
?????quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Komen we toch weer aan op dat punt dat 'sommige mensen geen rechten verdienen'.
Ik had dus volledig gelijk.
Ze mogen best bestaan, maar dat moet dan maar in het land van herkomst. Op asielzoekers na kunnen ze allen terug naar huis gaan, ik snap oprecht niet wat daar zo controversieel aan is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:37 schreef beefkeek het volgende:
Links egoïstisch noemen wanneer je als MAGA vindt dat gastarbeiders, illegalen en asielzoekers geen recht hebben om te bestaan. Hardop gelachen.
Wat een droevenis.
Je snapt de rol van een persvoorlichter toch wel. Die zit er niet om “de waarheid” te vertellen, die zit er om de regering te verdedigen. Het zou anders wel een erg makkelijk baantje zijn hè als je slechts feiten moet oplepelen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat is er mis met het vertellen van de waarheid over het beleid?
Maar links is inderdaad egoïstisch.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ze mogen best bestaan, maar dat moet dan maar in het land van herkomst. Op asielzoekers na kunnen ze allen terug naar huis gaan, ik snap oprecht niet wat daar zo controversieel aan is.
Verdedigen door te liegen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je snapt de rol van een persvoorlichter toch wel. Die zit er niet om “de waarheid” te vertellen, die zit er om de regering te verdedigen. Het zou anders wel een erg makkelijk baantje zijn hè als je slechts feiten moet oplepelen.
Ik begrijp van @Chivaz dat dit heel normaal is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:28 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Zelfs op fok hadden ze zijn reactie weggegooid
En dan wordt er verwacht dat je normaal in discussie gaat met zo iemand. Zonder normen en principes. Liegen en crimineel gedrag is allemaal prima, zolang je het maar doet onder het mom van vreemdelingenhaat en met een christofas*-sausje. Maar god verhoede dat je het een labeltje geeft.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Verdedigen door te liegen?
Jij hebt wel een heel bijzondere maatstaf.
Hij was dacht ik ook een streng gelovige christen. "Leg over andere geen valse getuigenis af."quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:03 schreef Friggles het volgende:
[..]
En dan wordt er verwacht dat je normaal in discussie gaat met zo iemand. Zonder normen en principes. Liegen en crimineel gedrag is allemaal prima, zolang je het maar doet onder het mom van vreemdelingenhaat en met een christofas*-sausje. Maar god verhoede dat je het een labeltje geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |