SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ben je voor Gaza / Palestina.
ah, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ben je voor Gaza / Palestina.
Watermeloen heeft dezelfde kleuren als de vlag. Vandaar.quote:
door er trump's vakantieparadijs van te makenquote:
ja das een goede vraag. Stel dat hamas zich zou overgeven wat ze niet zullen doen maar stel dan komt er wel weer een nieuwe 'hamas' voor in de plaatsquote:
las wasbordjequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Free Gaza from the Arab pinneuzen with their IQ from a wasbeertje.
Timmermans was afgelopen zondag zo vriendelijk om me weer de goede kant op te duwenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet verder links afslaat? Voor je het weet draag je ook een watermeloenspeldje en eet je tofu
Alles links van VVD is extreem links en valt niet mee samen te werken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Timmermans was afgelopen zondag zo vriendelijk om me weer de goede kant op te duwen
En D66 is net zo links als het CDA. Alleen figuren die in een bekrompen zwartwitwereld leven denken dat D66 links is.
D66 zit in ieder geval niet gekoppeld aan werkschuw extremistisch links.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Timmermans was afgelopen zondag zo vriendelijk om me weer de goede kant op te duwen
En D66 is net zo links als het CDA. Alleen figuren die in een bekrompen zwartwitwereld leven denken dat D66 links is.
Pakken buitenlanders nu onze baan af of zijn ze lui?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
D66 zit in ieder geval niet gekoppeld aan werkschuw extremistisch links.
Als rechts zelfs steeds meer naar rechts opschuift dan kun je dat zeggen jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles links van VVD is extreem links en valt niet mee samen te werken.
Nimmer. Nooit. Zelfs niet onder dwangquote:
Waarom ga je dan minder verdienen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het aan de VVD ligt dan ga ik nog minder verdienen en raak ik dakloos
Omdat de VVD zo werkt. Lekker plukken van half kale kippen ipv kippen met heelveel veren die gewoon kwamen aanwaaien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom ga je dan minder verdienen?
ja maar bedoel verhogen ze de belasting of wat zijn ze van plan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat de VVD zo werkt. Lekker plukken van half kale kippen ipv kippen met heelveel veren die gewoon kwamen aanwaaien.
trouw een rijke vent gr gr hugoquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het aan de VVD ligt dan ga ik nog minder verdienen en raak ik dakloos
En alles rechts van CDA is extreem rechts en valt niet samen mee te werken volgens een andere groep.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles links van VVD is extreem links en valt niet mee samen te werken.
Weet ik veel. Ik verdiep mij niet in hun programma.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar bedoel verhogen ze de belasting of wat zijn ze van plan?
Dus je roept maar watquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik verdiep mij niet in hun programma.
Als je veel vastgoed hebt dan zit je daar vast goed.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom moeten we volgens jou de vvd stemmen dan?
Voor de pandjesbazenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom moeten we volgens jou de vvd stemmen dan?
Ja dat denk ik welquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je veel vastgoed hebt dan zit je daar vast goed.
De werkende buitenlanders zitten veelal aan de rechterkant.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pakken buitenlanders nu onze baan af of zijn ze lui?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor de pandjesbazen
Ik heb 1 keer vvd gestemd aantal jaren terug toen de pvv zo groot leek. te worden. Laatste keer heb ik d66 gestemd
oh okequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
leuk haagsquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
oke Losquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Uiteindelijk maakt het allemaal geen reet uit. Je moet gewoon werken en belasting betalen.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
In Amsterdam moeten mensen in een wijk waar de stempassen niet bezorgd zijn een stappenplan in een brief die ze hebben gekregen opvolgen om alsnog een stempas te kunnen krijgen![]()
![]()
Elke normale gemeente stuurt dan gewoon alsnog nieuwe stempassen op. Gelukkig lijkt het in een enge wijk te zijn waar Denk heel groot is, dus niets van waarde gaat verloren.
amsterdamquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
In Amsterdam moeten mensen in een wijk waar de stempassen niet bezorgd zijn een stappenplan in een brief die ze hebben gekregen opvolgen om alsnog een stempas te kunnen krijgen![]()
![]()
Elke normale gemeente stuurt dan gewoon alsnog nieuwe stempassen op. Gelukkig lijkt het in een enge wijk te zijn waar Denk heel groot is, dus niets van waarde gaat verloren.
Oh, ik dacht dat het mijn bestelling was.quote:
Maar kunnen ze dat dan niet gewoon bij jou afleveren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het mijn bestelling was.
Luctor kan dan straks nog wat extra verwachten.
Heeft ook met de route van de bezorger te maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, die is dan verkeerd bezorgd.
Die maakt dan wel een omweg.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft ook met de route van de bezorger te maken natuurlijk.
Computer aanzetten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:54 schreef mschol het volgende:
ik had wel een zonnetje kunnen gebruiken nu.. wat frisjes in de woonkamer
Ohquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
die staat aan
helaas staat deur open.. en moet dat nog voor een paar uur..
Een benchmark aanzetten helpt wel een beetje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
die staat aan
helaas staat deur open.. en moet dat nog voor een paar uur..
Furmark is wel een goede keuze in deze. Die kan bijna elke GPU op zijn knieën krijgen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Een benchmark aanzetten helpt wel een beetje.
En dan ook nog even Prime95 voor de CPU erbij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Furmark is wel een goede keuze in deze. Die kan bijna elke GPU op zijn knieën krijgen.
Nee, ik ben niet thuis.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar kunnen ze dat dan niet gewoon bij jou afleveren.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vanmiddag huisarts. Sporadisch buikpijn al enkele weken
Uhu. Ben wel benieuwd hoeveel vermogen mijn server gaat trekken als ik dat beide aanzet. Zit 4x RTX3070 in en 64 CPU cores. Ooit gebouwd voor het trainen van AI en toen trok het ding al met gemak 1300 watt...quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:05 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan ook nog even Prime95 voor de CPU erbij.
Zo'n zeurende pijn in je rechterzij. Niet echt pijnlijk maar meer irritant en ongemakkelijk.quote:
Aha.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ze moesten schilderen, en dat moet nu eerst nog drogen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vanmiddag huisarts. Sporadisch buikpijn al enkele weken
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Een benchmark aanzetten helpt wel een beetje.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Furmark is wel een goede keuze in deze. Die kan bijna elke GPU op zijn knieën krijgen.
betalen jullie de energierekeningquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:05 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan ook nog even Prime95 voor de CPU erbij.
Ik ben tegen pandjesbazenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor de pandjesbazen
Ik heb 1 keer vvd gestemd aantal jaren terug toen de pvv zo groot leek. te worden. Laatste keer heb ik d66 gestemd
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Uhu. Ben wel benieuwd hoeveel vermogen mijn server gaat trekken als ik dat beide aanzet. Zit 4x RTX3070 in en 64 CPU cores. Ooit gebouwd voor het trainen van AI en toen trok het ding al met gemak 1300 watt...
Andere optie is de kachel aanzettenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
betalen jullie de energierekening
Warm in dat hok waar de server staat... Heb speciaal een pijp met afzuiging in het dak laten maken zodat de warmte afgevoerd kan wordenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:20 schreef Recce het volgende:
[..]Ja, dan zit je er wel lekker warm bij.
ik heb maar een nieuwe trui aangetrokkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Andere optie is de kachel aanzetten![]()
Of langer wachten
Helemaal goed. Zou ook mijn keuze zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb maar een nieuwe trui aangetrokken
deze heb ik vorig jaar ergens gekocht, was een preorder dingetje, kwam binnen toen het warm weer werd, dus nu pas voor het eerst kunnen proberenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:30 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Helemaal goed. Zou ook mijn keuze zijn![]()
Sowieso; fijne kleding
ach..quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:34 schreef Ama het volgende:
Ik vind het persoonlijk beetje raar als iemand met 15 berichten in 11 jaar tijd en 2 jaar geleden voor het laatst online was meedoet met het kerstpakketten actie.#durftezeggen
Zou imo een regel voor moeten zijn, dit kan echt niet...quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:34 schreef Ama het volgende:
Ik vind het persoonlijk beetje raar als iemand met 15 berichten in 11 jaar tijd en 2 jaar geleden voor het laatst online was meedoet met het kerstpakketten actie.#durftezeggen
Tja, het gaat niet over datum dus niets mis mee. Ik zou ook eerder naar warme kleding grijpen ipv de kachel meteen aan. Helemaal als het kleding is wat ook nog eens fijn aanvoelt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
deze heb ik vorig jaar ergens gekocht, was een preorder dingetje, kwam binnen toen het warm weer werd, dus nu pas voor het eerst kunnen proberen
'gesloten inrichting'quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
NWS / Dave uit Geleen (39) opnieuw vermist dat was snel.
Ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ach..
ik vind het raar als je jezelf opgeeft als ontvanger
mooier zou zijn als je door andere wordt opgegeven ofzo
das fijn en liefquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf het gewoon niet te zeggen, maar toen ik weg was hebben m'n ouders m'n huis schoongemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
ahhhquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf het gewoon niet te zeggen, maar toen ik weg was hebben m'n ouders m'n huis schoongemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
iemand heeft de deur open gelaten blijkbaarquote:
sorryquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand heeft de deur open gelaten blijkbaar
zeg dat maar tegen de ouders van Davequote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee ik had al wel opgeruimd voor ik wegging, thuiskomen in opgeruimd huis etc.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
das fijn en lief![]()
wel vollledige error omdat alles nu ergens anders ligt?
en is die trui nu eindelijk droog??quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]O en die ene natte trui die niet wilde drogen had ze ook meegenomen en heeft ook bij m'n ouders nog uitgehangen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik had al wel opgeruimd voor ik wegging, thuiskomen in opgeruimd huis etc.
Maar m'n bed is verschoond, er is grondig gezogen en ook gedweild, de was is gedaanCaviakooi uitgesopt. Ook de kasten van de muren geschoven en daar achter schoongemaakt
Het vloerkleed ziet er ook schoner uit en m'n moeder heeft wat keukenkastjes staan uitsoppen en opnieuw ingericht. En het staat er allemaal wat netter bij want m'n moeder heeft een soort inrichtingsgave, ik weet niet hoe ze dat doet. En de prullenbakken zijn leeg, maar die had ik zaterdag ook al leeggegooid dus veel lag er niet in.
O en die ene natte trui die niet wilde drogen had ze ook meegenomen en heeft ook bij m'n ouders nog uitgehangen
Ja, eindelijk. Dus die hang ik voortaan gewoon een tijdje buiten te luchten na het dragen.quote:
quote:
Zo doe ik het meestal, maar dit is ook wel erg lekker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
handdoeken als schuurpapier... dus gewoon op het droogrekje en zonder wasverzachter
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
handdoeken als schuurpapier... dus gewoon op het droogrekje en zonder wasverzachter
zo moest het afgelopen week omdat mn droger overleden is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo doe ik het meestal, maar dit is ook wel erg lekker.
daar kun je je tenminste goed mee afdrogen.. en het is ook goed tegen de huidschilfertjes op je rug... die scrub je er meteen mee af.quote:
quote:[..]
zo moest het afgelopen week omdat mn droger overleden is.
Volgens mij hebben we dezelfde moeder.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik had al wel opgeruimd voor ik wegging, thuiskomen in opgeruimd huis etc.
Maar m'n bed is verschoond, er is grondig gezogen en ook gedweild, de was is gedaanCaviakooi uitgesopt. Ook de kasten van de muren geschoven en daar achter schoongemaakt
Het vloerkleed ziet er ook schoner uit en m'n moeder heeft wat keukenkastjes staan uitsoppen en opnieuw ingericht. En het staat er allemaal wat netter bij want m'n moeder heeft een soort inrichtingsgave, ik weet niet hoe ze dat doet. En de prullenbakken zijn leeg, maar die had ik zaterdag ook al leeggegooid dus veel lag er niet in.
O en die ene natte trui die niet wilde drogen had ze ook meegenomen en heeft ook bij m'n ouders nog uitgehangen
ik weigerquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar kun je je tenminste goed mee afdrogen.. en het is ook goed tegen de huidschilfertjes op je rug... die scrub je er meteen mee af.
[..]
jij schuurt je rug aan de bast van bomen!!quote:
Moet ze wel steeds een eind reizen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dezelfde moeder.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:16 schreef CherryLips het volgende:
'Ik snap niet dat je op vakantie kunt gaan en een volle wasmand kunt achterlaten.'
De kaboutertjes waren toch thuis?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:16 schreef CherryLips het volgende:
'Ik snap niet dat je op vakantie kunt gaan en een volle wasmand kunt achterlaten.'
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Is heel makkelijk hoor, gewoon de deur achter je dicht gooien.'
Maar waarom zou ik dat willen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
kom bij mij zitten, dan is pas fris
spinazie is lekker hoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zegt lekker een spinazie in een zin. Dat kan niet
In de geschiedenis van je browser zoeken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan het toch niet meer terugvinden
Heb ik al gedaan, ook van m'n telefoon.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
In de geschiedenis van je browser zoeken?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, ook van m'n telefoon.
https://www.google.com/se(...)=mobile-gws-wiz-serpquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan het toch niet meer terugvinden
Dat is waarquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
gezelligheid, als je weer teruggaat is het warmer thuis
Nee ik weet niet hoe google werkt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:04 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)=mobile-gws-wiz-serp
Staat t hier niet bij?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb net witte chocolade pepernoten meegenomen.![]()
Lidl heeft alleen melk en wit. Puur zal wel niet heel erg stormlopen denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat mag toch alleen als het onder de 10 graden is?
Ik heb de mix van de Jumbo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Lidl heeft alleen melk en wit. Puur zal wel niet heel erg stormlopen denk ik.
Ik vind puur echt niet lekker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de mix van de Jumbo.
Oh dat is eigenlijk wel slim want ik eet er altijd omheen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die eet ik ook altijd als eerste
Geen idee maar je brengt mij wel op ideeën want groentesoep is wel weer een keer goed idee en nu het wat kouder wordt is dat wel lekker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Morgen groentensoep maken denk ik. Met broodje kruidenboter.
En wat zal ik zondag eens maken?
Ik maak meteen een grote pan, kan het lekker de vriezer in.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee maar je brengt mij wel op ideeën want groentesoep is wel weer een keer goed idee en nu het wat kouder wordt is dat wel lekker.
ik mis die kruidenboter broodjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Genoeg wc-papier in huis?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
ik ga vanaaf weer vis eten
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ja ik denk dat ik morgen ook een groentesoepje ga maken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak meteen een grote pan, kan het lekker de vriezer in.
Ga je weer voor die gebakken vis?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
ik ga vanaaf weer vis eten
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ohquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht, ik neem die weekend vrij-aanbieding van de NS, meteen een dagje naar Utrecht en ik wilde nog naar Den Haag en...
Er rijden twee weekends geen treinen
Ga je die kopen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
https://www.lego.com/nl-n(...)-to-the-future-77256
Van de zomer hadden ze die aanbieding ook, toen reden er ook een paar weken geen treinenquote:
Met die bussen is echt kut.. Vooral als het niet nodig is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van de zomer hadden ze die aanbieding ook, toen reden er ook een paar weken geen treinen![]()
En dan worden er wel bussen ingezet, maar die had ik vorig jaar ofzo ook een keer gebruikt en dat was geen succes.
Misschien. Ik heb die ene kleine nog niet eens gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien. Ik heb die ene kleine nog niet eens gemaakt
Ik had de link ook doorgestuurd naar m'n zus en die heeft hem meteen besteld.
Ik heb toen drie kwartier in de regen staan wachten op een bus die maar niet kwam. Die bracht me naar Driebergen-Zeist en daar moest ik dan de trein naar Utrecht nemen. Maar die trein ging ook maar twee keer per uur om de een of andere reden, dus die had ik net met een minuut gemist. Ik zou uiteindelijk naar Rotterdam gaan maar ben toen maar in Utrecht gebleven want het had al geen zin meer, tegen de tijd dat ik dan in Rotterdam was, moest ik door het museum rennen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Met die bussen is echt kut.. Vooral als het niet nodig is.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toen drie kwartier in de regen staan wachten op een bus die maar niet kwam. Die bracht me naar Driebergen-Zeist en daar moest ik dan de trein naar Utrecht nemen. Maar die trein ging ook maar twee keer per uur om de een of andere reden, dus die had ik net met een minuut gemist. Ik zou uiteindelijk naar Rotterdam gaan maar ben toen maar in Utrecht gebleven want het had al geen zin meer, tegen de tijd dat ik dan in Rotterdam was, moest ik door het museum rennen.
En op de terugweg stopte de bus niet in Ede maar in Arnhem dus toen kon ik weer terug met de bus.
Gelukkig was @Elvi zo flexibel om dan maar naar Utrecht te komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]Dat klinkt echt zo kut. Mijn dag zou echt zo verziekt zijn dan.
Oh dat is wel chillquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig was @:elvi zo flexibel om dan maar naar Utrecht te komen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:43 schreef mschol het volgende:
https://www.facebook.com/reel/1482713866090343 @:bitterbal
Zitten daar ook huisdieren in?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga dit weekend behalve wandelen, maar eens lekker Sims spelen
Ja want ik heb de uitbreidingen daarvoor. Ik kan honden, katten, paarden, lama's, koeien, kippen, konijnen enzo houdenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten daar ook huisdieren in?
Ik had altijd wel honden in de Sims.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten daar ook huisdieren in?
Oeh paarden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja want ik heb de uitbreidingen daarvoor. Ik kan honden, katten, paarden, lama's, koeien, kippen, konijnen enzo houden
Paarden in Sims 3 was leuker dan Sims 4quote:
Hoezo? Ik heb drie nooit gehad trouwens alleen één twee en vier.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paarden in Sims 3 was leuker dan Sims 4
Drie heeft een open wereldquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb drie nooit gehad trouwens alleen één twee en vier.
De 75% noir die ze hebben is lekker voor bij de koffie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Lidl heeft alleen melk en wit. Puur zal wel niet heel erg stormlopen denk ik.
Dat vind jij lekker maar ik niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
De 75% noir die ze hebben is lekker voor bij de koffie.
Pizza of chinees laten bezorgen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ze spelen met settings en doen denk ik ook nabewerkingquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap dat nooit he, ik zie mensen de mooiste foto's maken met hun telefoons, ook ouder dan die van mij.
Mijn foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit was in het echt ontzettend mooi qua kleur en lichtinval, en ik weet dat het geen systeemcamera of spiegelreflex is, maar waarom kunnen anderen wel goede foto's maken
samequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap dat nooit he, ik zie mensen de mooiste foto's maken met hun telefoons, ook ouder dan die van mij.
Mijn foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit was in het echt ontzettend mooi qua kleur en lichtinval, en ik weet dat het geen systeemcamera of spiegelreflex is, maar waarom kunnen anderen wel goede foto's maken
Ja die eerste foto hierboven met dat water had ik ook een filtertje gegeven en die van het vosje ook, want die hele vos viel weg, zo flets waren de kleuren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze spelen met settings en doen denk ik ook nabewerking
wacht er ook nog een muffin?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt een vreetprobleem vandaag. 6 boterhammen op voor lunch en ik zou er nog steeds zo 1 of 2 extra op kunnen.
Dat een vreetprobleem noemenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt een vreetprobleem vandaag. 6 boterhammen op voor lunch en ik zou er nog steeds zo 1 of 2 extra op kunnen.
Volgens mij gaan onze lichamen in de winterslaapstand. Net als beren en eekhoorntjes die zich snel nog even volvreten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik had gisteren de laatstequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wacht er ook nog een muffin?
Voedzamere keuzes makenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is nog steeds trek hebben
quote:
Ik kies voor het advies van Ama. Probleem is dat ik nu niets meer heb, alleen een enkele banaan die ik net nog even heb kunnen claimen voor ook de fruitmand leeg wasquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
"Het zware leven van NatteKat" uw dagelijkse soapserie
Nee daar ben ik een paar jaar geleden geweest.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je ook bij Brompton Cemetery geweest?
"Muis en de avonturen van Ambar" uw dagelijkse soapserie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
"Het zware leven van NatteKat" uw dagelijkse soapserie
Jubelleumquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
vandaag hebben frikandel en ik ons 100 dagen bellen jubileum. Hij was erg verbaast
Ja, over het algemeen wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
raken jullie snel gehecht aan mensen?
dnek et niet eigenlijk..quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
vind je dat vervelend?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:45 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, over het algemeen wel.
Niet perse. Ik raak met name snel gehecht aan mensen met wie ik samen mijn favoriete hobby uitvoer, dat schept en bepaalde vertrouwensband. En opnieuw afspreken is soms lastig en dan merk ik wel eea qua gevoel, verder kan ik er prima mee leven.quote:
Soms. Als er leuke collega's besluiten te vertrekken bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
ja das altijd kutquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms. Als er leuke collega's besluiten te vertrekken bijvoorbeeld.
ja, als ik eenmaal over de drempel heen benquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
Ja, met sommige wel. En dan baal je als je ze niet meer ziet. Ook al zitten we in de detachering, we zien elkaar ongeveer 1x per maand.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das altijd kutMet collega's heb je ook wel een bijzondere band vind ik
dat ligt erg aan de collegaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs dan..quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja uiteraard maar bedoel bij fulltime werk zie je ze natuurlijk super vaak
Dat heb ik juist minder. Maar goed, ik werk het meeste thuis en zie mijn collega's eens in de 6 week. Verder alles via Teams.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je het fijn om thuis te werken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat heb ik juist minder. Maar goed, ik werk het meeste thuis en zie mijn collega's eens in de 6 week. Verder alles via Teams.
Ja. Maar mensen komen en gaan. Als ze weg zijn dan mis ik ze ook niet zo snel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
hmm dan ben je ook niet zo gehecht toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Maar mensen komen en gaan. Als ze weg zijn dan mis ik ze ook niet zo snel.
Ja, heel fijn. Lekker vroeg beginnen en wat eerder stoppen vind ik met name goed te doen. En verder lekker rustig in mijn eigen thuiskantoortje en kan genieten van mijn eigen muziek.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je het fijn om thuis te werken?
oh das mooi voor jequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, heel fijn. Lekker vroeg beginnen en wat eerder stoppen vind ik met name goed te doen. En verder lekker rustig in mijn eigen thuiskantoortje en kan genieten van mijn eigen muziek.
Als ze er zijn ben ik er wel aan gehecht; maar begrijp ook dat sommige dingen eindig zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dan ben je ook niet zo gehecht toch?
Genieten van m'n eigen muziek doe ik ook op kantoor. Gewoon de headset op en gaan met die hardcore.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, heel fijn. Lekker vroeg beginnen en wat eerder stoppen vind ik met name goed te doen. En verder lekker rustig in mijn eigen thuiskantoortje en kan genieten van mijn eigen muziek.
mooi dan ga ik even wat pakken.quote:
ik weet niet wat voor boodschappen er voor kantoor gedaan zijn vanochtend dus ik moet even kijken.quote:
Straks valt het tegen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor boodschappen er voor kantoor gedaan zijn vanochtend dus ik moet even kijken.
Maar dat klinkt alsof je het over collega's hebt of ook vrienden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze er zijn ben ik er wel aan gehecht; maar begrijp ook dat sommige dingen eindig zijn.
een beetje van jezelf en een beetje van Maggiquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Goed, ik ga dat recept van vanavond maar een beetje uit m'n duim zuigen.
Probleem is dat ik een open koptelefoon heb en iedereen kan 'meegenieten'quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Genieten van m'n eigen muziek doe ik ook op kantoor. Gewoon de headset op en gaan met die hardcore.
Ik heb winegums gepakt. straks maar aan de chips.quote:
oh ja dat is niet zo heel erg handigquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Probleem is dat ik een open koptelefoon heb en iedereen kan 'meegenieten'En daarbij kan ik mijn lampenversterker niet meezeulen.
En ik heb nog wel een Jabra headset maar de geluidskwalteit is zo slecht dat ik er serieus hoofdpijn van krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Collega's en vrienden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar dat klinkt alsof je het over collega's hebt of ook vrienden?
broccoli met gehakt @4EverBlackEyedquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik dit weekend eens gaan koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |