Waarom ga je dan minder verdienen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het aan de VVD ligt dan ga ik nog minder verdienen en raak ik dakloos
Omdat de VVD zo werkt. Lekker plukken van half kale kippen ipv kippen met heelveel veren die gewoon kwamen aanwaaien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom ga je dan minder verdienen?
ja maar bedoel verhogen ze de belasting of wat zijn ze van plan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat de VVD zo werkt. Lekker plukken van half kale kippen ipv kippen met heelveel veren die gewoon kwamen aanwaaien.
trouw een rijke vent gr gr hugoquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het aan de VVD ligt dan ga ik nog minder verdienen en raak ik dakloos
En alles rechts van CDA is extreem rechts en valt niet samen mee te werken volgens een andere groep.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles links van VVD is extreem links en valt niet mee samen te werken.
Weet ik veel. Ik verdiep mij niet in hun programma.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar bedoel verhogen ze de belasting of wat zijn ze van plan?
Dus je roept maar watquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik verdiep mij niet in hun programma.
Als je veel vastgoed hebt dan zit je daar vast goed.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom moeten we volgens jou de vvd stemmen dan?
Voor de pandjesbazenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom moeten we volgens jou de vvd stemmen dan?
Ja dat denk ik welquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je veel vastgoed hebt dan zit je daar vast goed.
De werkende buitenlanders zitten veelal aan de rechterkant.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pakken buitenlanders nu onze baan af of zijn ze lui?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor de pandjesbazen
Ik heb 1 keer vvd gestemd aantal jaren terug toen de pvv zo groot leek. te worden. Laatste keer heb ik d66 gestemd
oh okequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
leuk haagsquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
oke Losquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Uiteindelijk maakt het allemaal geen reet uit. Je moet gewoon werken en belasting betalen.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
In Amsterdam moeten mensen in een wijk waar de stempassen niet bezorgd zijn een stappenplan in een brief die ze hebben gekregen opvolgen om alsnog een stempas te kunnen krijgen![]()
![]()
Elke normale gemeente stuurt dan gewoon alsnog nieuwe stempassen op. Gelukkig lijkt het in een enge wijk te zijn waar Denk heel groot is, dus niets van waarde gaat verloren.
amsterdamquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
In Amsterdam moeten mensen in een wijk waar de stempassen niet bezorgd zijn een stappenplan in een brief die ze hebben gekregen opvolgen om alsnog een stempas te kunnen krijgen![]()
![]()
Elke normale gemeente stuurt dan gewoon alsnog nieuwe stempassen op. Gelukkig lijkt het in een enge wijk te zijn waar Denk heel groot is, dus niets van waarde gaat verloren.
Oh, ik dacht dat het mijn bestelling was.quote:
Maar kunnen ze dat dan niet gewoon bij jou afleveren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het mijn bestelling was.
Luctor kan dan straks nog wat extra verwachten.
Heeft ook met de route van de bezorger te maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, die is dan verkeerd bezorgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |