quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
In Amsterdam moeten mensen in een wijk waar de stempassen niet bezorgd zijn een stappenplan in een brief die ze hebben gekregen opvolgen om alsnog een stempas te kunnen krijgen![]()
![]()
Elke normale gemeente stuurt dan gewoon alsnog nieuwe stempassen op. Gelukkig lijkt het in een enge wijk te zijn waar Denk heel groot is, dus niets van waarde gaat verloren.
amsterdamquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
In Amsterdam moeten mensen in een wijk waar de stempassen niet bezorgd zijn een stappenplan in een brief die ze hebben gekregen opvolgen om alsnog een stempas te kunnen krijgen![]()
![]()
Elke normale gemeente stuurt dan gewoon alsnog nieuwe stempassen op. Gelukkig lijkt het in een enge wijk te zijn waar Denk heel groot is, dus niets van waarde gaat verloren.
Oh, ik dacht dat het mijn bestelling was.quote:
Maar kunnen ze dat dan niet gewoon bij jou afleveren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het mijn bestelling was.
Luctor kan dan straks nog wat extra verwachten.
Heeft ook met de route van de bezorger te maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, die is dan verkeerd bezorgd.
Die maakt dan wel een omweg.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft ook met de route van de bezorger te maken natuurlijk.
Computer aanzetten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:54 schreef mschol het volgende:
ik had wel een zonnetje kunnen gebruiken nu.. wat frisjes in de woonkamer
Ohquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
die staat aan
helaas staat deur open.. en moet dat nog voor een paar uur..
Een benchmark aanzetten helpt wel een beetje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
die staat aan
helaas staat deur open.. en moet dat nog voor een paar uur..
Furmark is wel een goede keuze in deze. Die kan bijna elke GPU op zijn knieën krijgen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Een benchmark aanzetten helpt wel een beetje.
En dan ook nog even Prime95 voor de CPU erbij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Furmark is wel een goede keuze in deze. Die kan bijna elke GPU op zijn knieën krijgen.
Nee, ik ben niet thuis.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar kunnen ze dat dan niet gewoon bij jou afleveren.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vanmiddag huisarts. Sporadisch buikpijn al enkele weken
Uhu. Ben wel benieuwd hoeveel vermogen mijn server gaat trekken als ik dat beide aanzet. Zit 4x RTX3070 in en 64 CPU cores. Ooit gebouwd voor het trainen van AI en toen trok het ding al met gemak 1300 watt...quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:05 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan ook nog even Prime95 voor de CPU erbij.
Zo'n zeurende pijn in je rechterzij. Niet echt pijnlijk maar meer irritant en ongemakkelijk.quote:
Aha.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ze moesten schilderen, en dat moet nu eerst nog drogen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vanmiddag huisarts. Sporadisch buikpijn al enkele weken
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Een benchmark aanzetten helpt wel een beetje.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Furmark is wel een goede keuze in deze. Die kan bijna elke GPU op zijn knieën krijgen.
betalen jullie de energierekeningquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:05 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan ook nog even Prime95 voor de CPU erbij.
Ik ben tegen pandjesbazenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor de pandjesbazen
Ik heb 1 keer vvd gestemd aantal jaren terug toen de pvv zo groot leek. te worden. Laatste keer heb ik d66 gestemd
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Uhu. Ben wel benieuwd hoeveel vermogen mijn server gaat trekken als ik dat beide aanzet. Zit 4x RTX3070 in en 64 CPU cores. Ooit gebouwd voor het trainen van AI en toen trok het ding al met gemak 1300 watt...
Andere optie is de kachel aanzettenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
betalen jullie de energierekening
Warm in dat hok waar de server staat... Heb speciaal een pijp met afzuiging in het dak laten maken zodat de warmte afgevoerd kan wordenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:20 schreef Recce het volgende:
[..]Ja, dan zit je er wel lekker warm bij.
ik heb maar een nieuwe trui aangetrokkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Andere optie is de kachel aanzetten![]()
Of langer wachten
Helemaal goed. Zou ook mijn keuze zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb maar een nieuwe trui aangetrokken
deze heb ik vorig jaar ergens gekocht, was een preorder dingetje, kwam binnen toen het warm weer werd, dus nu pas voor het eerst kunnen proberenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:30 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Helemaal goed. Zou ook mijn keuze zijn![]()
Sowieso; fijne kleding
ach..quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:34 schreef Ama het volgende:
Ik vind het persoonlijk beetje raar als iemand met 15 berichten in 11 jaar tijd en 2 jaar geleden voor het laatst online was meedoet met het kerstpakketten actie.#durftezeggen
Zou imo een regel voor moeten zijn, dit kan echt niet...quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:34 schreef Ama het volgende:
Ik vind het persoonlijk beetje raar als iemand met 15 berichten in 11 jaar tijd en 2 jaar geleden voor het laatst online was meedoet met het kerstpakketten actie.#durftezeggen
Tja, het gaat niet over datum dus niets mis mee. Ik zou ook eerder naar warme kleding grijpen ipv de kachel meteen aan. Helemaal als het kleding is wat ook nog eens fijn aanvoelt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
deze heb ik vorig jaar ergens gekocht, was een preorder dingetje, kwam binnen toen het warm weer werd, dus nu pas voor het eerst kunnen proberen
'gesloten inrichting'quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
NWS / Dave uit Geleen (39) opnieuw vermist dat was snel.
Ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ach..
ik vind het raar als je jezelf opgeeft als ontvanger
mooier zou zijn als je door andere wordt opgegeven ofzo
das fijn en liefquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf het gewoon niet te zeggen, maar toen ik weg was hebben m'n ouders m'n huis schoongemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
ahhhquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf het gewoon niet te zeggen, maar toen ik weg was hebben m'n ouders m'n huis schoongemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
iemand heeft de deur open gelaten blijkbaarquote:
sorryquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand heeft de deur open gelaten blijkbaar
zeg dat maar tegen de ouders van Davequote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |