Nee ik had al wel opgeruimd voor ik wegging, thuiskomen in opgeruimd huis etc.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
das fijn en lief![]()
wel vollledige error omdat alles nu ergens anders ligt?
en is die trui nu eindelijk droog??quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]O en die ene natte trui die niet wilde drogen had ze ook meegenomen en heeft ook bij m'n ouders nog uitgehangen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik had al wel opgeruimd voor ik wegging, thuiskomen in opgeruimd huis etc.
Maar m'n bed is verschoond, er is grondig gezogen en ook gedweild, de was is gedaanCaviakooi uitgesopt. Ook de kasten van de muren geschoven en daar achter schoongemaakt
Het vloerkleed ziet er ook schoner uit en m'n moeder heeft wat keukenkastjes staan uitsoppen en opnieuw ingericht. En het staat er allemaal wat netter bij want m'n moeder heeft een soort inrichtingsgave, ik weet niet hoe ze dat doet. En de prullenbakken zijn leeg, maar die had ik zaterdag ook al leeggegooid dus veel lag er niet in.
O en die ene natte trui die niet wilde drogen had ze ook meegenomen en heeft ook bij m'n ouders nog uitgehangen
Ja, eindelijk. Dus die hang ik voortaan gewoon een tijdje buiten te luchten na het dragen.quote:
quote:
Zo doe ik het meestal, maar dit is ook wel erg lekker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
handdoeken als schuurpapier... dus gewoon op het droogrekje en zonder wasverzachter
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
handdoeken als schuurpapier... dus gewoon op het droogrekje en zonder wasverzachter
zo moest het afgelopen week omdat mn droger overleden is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo doe ik het meestal, maar dit is ook wel erg lekker.
daar kun je je tenminste goed mee afdrogen.. en het is ook goed tegen de huidschilfertjes op je rug... die scrub je er meteen mee af.quote:
quote:[..]
zo moest het afgelopen week omdat mn droger overleden is.
Volgens mij hebben we dezelfde moeder.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik had al wel opgeruimd voor ik wegging, thuiskomen in opgeruimd huis etc.
Maar m'n bed is verschoond, er is grondig gezogen en ook gedweild, de was is gedaanCaviakooi uitgesopt. Ook de kasten van de muren geschoven en daar achter schoongemaakt
Het vloerkleed ziet er ook schoner uit en m'n moeder heeft wat keukenkastjes staan uitsoppen en opnieuw ingericht. En het staat er allemaal wat netter bij want m'n moeder heeft een soort inrichtingsgave, ik weet niet hoe ze dat doet. En de prullenbakken zijn leeg, maar die had ik zaterdag ook al leeggegooid dus veel lag er niet in.
O en die ene natte trui die niet wilde drogen had ze ook meegenomen en heeft ook bij m'n ouders nog uitgehangen
ik weigerquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar kun je je tenminste goed mee afdrogen.. en het is ook goed tegen de huidschilfertjes op je rug... die scrub je er meteen mee af.
[..]
jij schuurt je rug aan de bast van bomen!!quote:
Moet ze wel steeds een eind reizen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dezelfde moeder.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:16 schreef CherryLips het volgende:
'Ik snap niet dat je op vakantie kunt gaan en een volle wasmand kunt achterlaten.'
De kaboutertjes waren toch thuis?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:16 schreef CherryLips het volgende:
'Ik snap niet dat je op vakantie kunt gaan en een volle wasmand kunt achterlaten.'
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Is heel makkelijk hoor, gewoon de deur achter je dicht gooien.'
Maar waarom zou ik dat willen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
kom bij mij zitten, dan is pas fris
spinazie is lekker hoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zegt lekker een spinazie in een zin. Dat kan niet
In de geschiedenis van je browser zoeken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan het toch niet meer terugvinden
Heb ik al gedaan, ook van m'n telefoon.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
In de geschiedenis van je browser zoeken?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, ook van m'n telefoon.
https://www.google.com/se(...)=mobile-gws-wiz-serpquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan het toch niet meer terugvinden
Dat is waarquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
gezelligheid, als je weer teruggaat is het warmer thuis
Nee ik weet niet hoe google werkt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:04 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)=mobile-gws-wiz-serp
Staat t hier niet bij?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb net witte chocolade pepernoten meegenomen.![]()
Lidl heeft alleen melk en wit. Puur zal wel niet heel erg stormlopen denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat mag toch alleen als het onder de 10 graden is?
Ik heb de mix van de Jumbo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Lidl heeft alleen melk en wit. Puur zal wel niet heel erg stormlopen denk ik.
Ik vind puur echt niet lekker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de mix van de Jumbo.
Oh dat is eigenlijk wel slim want ik eet er altijd omheen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die eet ik ook altijd als eerste
Geen idee maar je brengt mij wel op ideeën want groentesoep is wel weer een keer goed idee en nu het wat kouder wordt is dat wel lekker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Morgen groentensoep maken denk ik. Met broodje kruidenboter.
En wat zal ik zondag eens maken?
Ik maak meteen een grote pan, kan het lekker de vriezer in.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee maar je brengt mij wel op ideeën want groentesoep is wel weer een keer goed idee en nu het wat kouder wordt is dat wel lekker.
ik mis die kruidenboter broodjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Morgen groentensoep maken denk ik. Met broodje kruidenboter.
En wat zal ik zondag eens maken?
Genoeg wc-papier in huis?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
ik ga vanaaf weer vis eten
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ja ik denk dat ik morgen ook een groentesoepje ga maken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak meteen een grote pan, kan het lekker de vriezer in.
Ga je weer voor die gebakken vis?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
ik ga vanaaf weer vis eten
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ohquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht, ik neem die weekend vrij-aanbieding van de NS, meteen een dagje naar Utrecht en ik wilde nog naar Den Haag en...
Er rijden twee weekends geen treinen
Ga je die kopen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
https://www.lego.com/nl-n(...)-to-the-future-77256
Van de zomer hadden ze die aanbieding ook, toen reden er ook een paar weken geen treinenquote:
Met die bussen is echt kut.. Vooral als het niet nodig is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van de zomer hadden ze die aanbieding ook, toen reden er ook een paar weken geen treinen![]()
En dan worden er wel bussen ingezet, maar die had ik vorig jaar ofzo ook een keer gebruikt en dat was geen succes.
Misschien. Ik heb die ene kleine nog niet eens gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien. Ik heb die ene kleine nog niet eens gemaakt
Ik had de link ook doorgestuurd naar m'n zus en die heeft hem meteen besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |