In de geschiedenis van je browser zoeken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan het toch niet meer terugvinden
Heb ik al gedaan, ook van m'n telefoon.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
In de geschiedenis van je browser zoeken?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, ook van m'n telefoon.
https://www.google.com/se(...)=mobile-gws-wiz-serpquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan het toch niet meer terugvinden
Dat is waarquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
gezelligheid, als je weer teruggaat is het warmer thuis
Nee ik weet niet hoe google werkt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:04 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)=mobile-gws-wiz-serp
Staat t hier niet bij?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb net witte chocolade pepernoten meegenomen.![]()
Lidl heeft alleen melk en wit. Puur zal wel niet heel erg stormlopen denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat mag toch alleen als het onder de 10 graden is?
Ik heb de mix van de Jumbo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Lidl heeft alleen melk en wit. Puur zal wel niet heel erg stormlopen denk ik.
Ik vind puur echt niet lekker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de mix van de Jumbo.
Oh dat is eigenlijk wel slim want ik eet er altijd omheen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die eet ik ook altijd als eerste
Geen idee maar je brengt mij wel op ideeën want groentesoep is wel weer een keer goed idee en nu het wat kouder wordt is dat wel lekker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Morgen groentensoep maken denk ik. Met broodje kruidenboter.
En wat zal ik zondag eens maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |